Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Індивідуальна пргограма розвитку для роботи дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

1. Період виконання  01.09.2023 — 31.05.2024

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)  _____________________

дата народження _____________

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

______________________________________________________________________________

рік навчання  2023-2024 н.р.

клас навчання  4

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку 

 __________

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня/учениці (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня/учениці, виявлених у закладі освіти

Потреби

Рахує в межах 1000 в прямому і зворотньому порядку,

обчислення здійснює з візуальною опорою.

Вміє читати в повільному темпі, 3-4 складові числа по складах.

Пише рукописними буквами з незначними відхиленнями від каліграфічного письма.

Списує з друкованого тексту.

Вступає в діалог з найпростішої за змістом теми, відповідає на окремі репліки співрозмовника, робить спроби формулювати запитання.

 

Здатна самостійно організувати

своє робоче місце.

 

Виготовляє вироби за допомогою інструкції та певної допомоги дорослих.

 

Функціональні

(сенсорні, мовленнєві) труднощі:

Порушення слуху. Дитина зі слуховим апаратом. Порушення мовлення перешкоджають мовленнєвому спілкуванню. Дикція нечітка. Часто не розуміє зміст прочитаного тексту.  На питання, за прослуханим текстом, відповідь дає коротким простим реченням. Зміст прослуханого тексту розуміє частково.

 

Навчальні труднощі:

Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації).

 

Лексичний запас дуже обмежений.

 

Пише під диктовку з великою кількістю помилок як орфографічних, так і мовленнєвих.

 

 

Алфавіт з англійської мови засвоїла частково.

Корекція розвитку пізнавальних процесів.

 

Працювати над збагаченням словникового запасу.

 

 Формування навичок альтернативної комунікації

 

Підтримувати діалог на теми пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями.

 

Читати виразно вголос невеликі тексти різних видів.

 

Читати напам’ять невеликі за обсягом  вірші.

 

Формувати вміння складати зв’язне висловлювання з 2-3 речень за опорними словами, які підкріплюються картинками

 

Вчити писати під диктування слова зі збігом приголосних, речення з 3-4 слів.

 

Формувати вміння користуватися словниками.

 

Вміти використовувати схеми-опори для виконання завдань.

 

 

Розвивати навички додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Використовувати ці вміння під час обчислення виразів з багатоцифровими числами.

  • Формувати    необхідні побутові навички самообслуговування та соціальну модель поведінки;

вивчити алфавіт з англійської мови.

 

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

 третій рівень підтримки;

 четвертий рівень підтримки;

  п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

Доступність

так

Розташування у класі: рекомендовано сидіти за 1-2 партою; візуальна підтримка при організації освітнього середовища

Освітлення

ні

 

рівень шуму

так

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

ні

 

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

 

руховий режим

ні

 

використання заохочень

так

 

використання засобів для концентрації уваги

так

 

Інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

картки-підказки, картки-інструкції

так

 

Засоби альтернативної комунікації

частково

Жести, піктограми

Інше

 

 

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

так

З окремих предметів (українська мова, англійська мова, математика)

зниження вимог для виконання завдань

так

 

Інше

 

 

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

 фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

ні.

 

Порядковий
номер

Навчальний предмет

Програма

адаптована

модифікована

1.

Українська мова

 

Додаток 1

2.

Англійська мова

 

Додаток 2

3.

Математика

 

Додаток 3

4.

Я досліджую світ

адаптована

 

5.

Інформатика

адаптована

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку пізнавальних процесів.

Формування навичок альтернативної комунікації

 

____________________

Ігрова кімната

Понеділок,

12.45-13.05

 

Середа,

13.00-13.20

 

6. Навчання:

 за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

 за модифікованим розкладом.

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

 ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: _____________________________________________________________

 інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа

соціальний робітник

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так

ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

          демонстраційні матеріали для 4 клас, звукопідсилююча апаратура

9. Потреба в розумному пристосуванні:

так, зазначити яка: знижений шум, звукопідсилююча апаратура, використання 

  наочності

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

 використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

         інше (зазначити що) __________________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання:

так

ні.

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

 

 

Розвиток інтелектуальної сфери

 

Розвивати вміння концентрувати та переключати увагу.

 

 

 

Розвивати слухову пам'ять

 

 

 

 

Вчити добирати для виконання завдань  джерела інформації, презентувати отриману інформацію

Дитина  зосереджує увагу до 5-7хвилин.

Переключає свою увагу з однієї діяльності на іншу за вказівкою вчителя (1 раз)

Сприймає усний виклад навчального матеріалу протягом 10-15 хв

Добирає для виконання завдань  джерела інформації, презентує отриману інформацію (з допомогою вчителя)

 

 

Розвиток

мовленнєвої сфери

Збільшувати лексичний запас (опанувати по 5-7 нових слів з тем « Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні  перетворення», « Факти і таємниці»)

Вчити складати зв’язне висловлювання з 2 - 3

 речень, давати повну відповідь на питання,

На кінець І семестру учениця вміє будувати діалог з 3-4 реплік.

Вміє відповідати на запитання повним реченням.

Знає по 5-7 нових слів з

тем « Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні  перетворення», « Факти і таємниці»)

 

Розвиток соціальної сфери

Поліпшувати вміння встановлювати контакт з дорослими, впевнено почуватися у класному колективі

 

Вчити безпечно використовувати цифрові пристрої для спілкування, співпраці.

Збільшення кола спілкування шляхом залучення до парної, групової роботи, участь у позакласній роботі

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для спілкування, співпраці.

 

Подолання навчальних труднощів

ЯДС

Вміти аналізувати, узагальнювати інформацію природничого змісту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Турбуватися про здоров’я. безпеку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поважати права і свободи свої та інших людей

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

Підтримувати  діалог з 3-4 реплік  з тем « Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні  перетворення», « Факти і таємниці»

 

ІІ семестр

Підтримує  діалог з 3-4 реплік  з тем «Світ невідомий », « Світ невидимий»,     «Як це влаштовано », «Енергія », « Можливості людини»

 

 

Англійська   мова

 

Знати алфавіт з англійської мови.

 

Знати цифри до 100

 

І семестр

Опанувати по 8-10 слів з лексичних тем «Шкільне життя», «Моє місто», «Здорове харчування» (знати як вимовляються і пишуться англійською мовою).

 

 

ІІ семестр

Опанувати по 8-10 слів з лексичних тем «Подорожі», «Природа», «Здоров’я», «Відпочинок» (знати як вимовляються і пишуться англійською мовою).

 

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи.(1-2 приклади) за допомогою картинок.

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними.(за допомогою навідних запитань вчителя/асистента)

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи (1-2 об’єкти).

Орієнтується на місцевості за допомогою компаса.

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани.

 

Вміє будувати ланцюг живлення за допомогою малюнків.

 

Називає  2-3 правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

 

 

Назинає 2-3 правила здорового способу життя.

 

Називає 2-3 правила небезпечної поведінки в природі(в лісі, біля водойми)

 

 

 

Має уявлення про права та обов’язки; право на життя; рівноправність людей, право кожного на захист, любов і піклування; право на працю, захист, відпочинок; право на освіту;

 

 

Підтримує  діалог з 3-4 реплік з тем

 « Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні  перетворення», « Факти і таємниці»  за допомогою малюнка, на основі запропонованих запитань

 

 

 

 

 

 

 

 

Знає алфавіт з англійської мови

 

Знає цифри до 100

 

Знає як вимовляються і пишуться англійською мовою  по 8-10 слів з лексичних тем «Шкільне життя», «Моє місто», «Здорове харчування»

 

 

 

Знає як вимовляються і пишуться англійською мовою  по 8-10 слів з лексичних тем «Подорожі», «Природа», «Здоров’я», «Відпочинок»

 

 

 

Подолання навчальних труднощів

Математика

 

 

Ціль

 

 

 

Очікувані результати, яких планується досягти

 

 

 

Рівень досягнуитх результатів (заповнюється після виконання інддивідуальної програми розвитку)

 

1. Змістова лінія «Лічба»

Розпізнає серед життєвих ситуацій ті, що стосуються кількісних відношень/ форм об’єктів навколишнього світу

 

відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні     результати лічби об’єктів, що їх оточують;

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники;

 

 

Встановлює кількість об’єктів; позначає результат лічби числом; порівнює числа в межах мільйона та упорядковує

-  лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку;

-  лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного;

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах       мільйона

 

 

Визначає істотні, спільні і відмінні ознаки математичних об’єктів; порівнює, узагальнює і класифікує об’єкти за суттєвою ознакою

-  упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;

- порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;

-  визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів;

-   продовжує послідовності та знаходить пропущені члени;

описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером

 

 

2. Змістова лінія «Числа. Дії з числами»

Встановлює кількість об’єктів; позначає результат лічби числом; порівнює числа в межах мільйона та упорядковує

 

 

-  читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона (за допомогою таблиць класів і розрядів);

-  класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі (за допомогою таблиць класів і розрядів);;

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі (за допомогою таблиць класів і розрядів);

-  записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; ( з опорою на таблицю розрядів)

-  порівнює багатоцифрові;

-  встановлює відношення рівності та нерівності між числовими  виразами;

-  читає і записує дроби ( з опорою на схеми-картки)

 

 

 

Обчислює усно й письмово у різних життєвих ситуаціях

-  виконує додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд.

-     використовувати ці вміння під час обчислення виразів з багатоцифровими числами.

-     виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в  навчальних і життєвих ситуаціях (з візуальною опорою);

-  встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення ;

-  знаходить значення числового виразу( за алгоритмом)

 

 

 

Використовує залежність

між компонентами і результатом арифметичної

 

-     обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні ( з допомогою вчителя/асистента);

-     розв’язує рівняння з однією змінною (за допомогою пам’ятки)

 

 

 

3. Змістова лінія «Вимірювання величин»

Визначає спільну властивість об’єктів навколишнього світу та інтерпретує її як величину для вимірювання та порівняння

-  використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості;

-  записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м), кілометрах (км); грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т); градусах Цельсія (Со), секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях, літрах (л), копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та

співвідношення між ними ( за допомогою картки)

 

 

 

Аналізує проблемні ситуації, що виникають у житті; описує проблемні життєві ситуації за допомогою групи величин, які пов’язані між собою

-  користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя ;

-  оперує грошима в ситуації купівлі-продажу;

-  обчислює периметр многокутника  та площу прямокутника        відомими способами ( за вказівкою вчителя/асистента);

-  порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури, вартості;

-  виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в

одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу

 

 

4. Змістова лінія «Просторові відношення. Геометричні фігури» Розпізнає знайомі геометричні фігури

 

 

 

-  розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути;

-  розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи;

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою,

розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо)

 

 

 

Створює з геометричних фігур різні конструкції; будує площинні фігури за заданими розмірами

-  моделює геометричні фігури із підручного матеріалу;

-  будує площинні фігури (трикутник, прямокутник, коло) за  заданими розмірами;

 

 

 

5. Змістова лінія «Робота з даними»

Обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації; розв’язує проблемну ситуацію

-  добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної     ситуації;

-  обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації;

-  розв’язує проблемну ситуацію,

(за допомогою навідних запитань  вчителя/асистента)

 

 

 

 

 

-   

 

Подолання навчальних труднощів

Українська мова

 

 

 

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягти

Рівень досягнуитх результатів (заповнюється після виконання інддивідуальної програми розвитку)

 

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

Критично сприймає інформацію для досягнення  різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію

 

 

-зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету

-  з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування;

обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;

 

 

переказує текст за різними завданнями

передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць (170-200 слів)

 

 

Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює

зміст і форму текстів, зокрема        медіатекстів,

визначає тему усного повідомлення ;

-  визначає головну думку тексту;

( з допомогою запитань, ключових слів)

 

 

Висловлює своє ставлення до  усного повідомлення, простого тексту, медіатексту.

-  висловлює своє ставлення до усного повідомлення (наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист) ;

(з опорою на малюнки )

 

 

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення

 

-  добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів

-  використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки,схеми, таблиці);

-  використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення) ;

правильно інтонує різні види речень за метою висловлювання та         емоційним забарвленням

 

 

2. Змістова лінія «Читаємо»

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів

 

 

- прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо);

читає подумки (55 слів) та виразно вголос тексти різних видів та з різною  метою ( І сем.-40-45 слів, ІІ сем – 50-55 слів) ;

-  розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в  тексті; (за допомогою малюнків, піктограм )

-  знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання ;

 

 

 

 

Пов’язує елементи інформації    в цілісну картину;

-  досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) (за допомогою навідних запитань )

 

 

 

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає

-  описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;

-  використовує власний емоційний досвід для оцінювання емоційного стану персонажів художнього твору;

-  пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому

 

 

Визначає мету читання (для задоволення, розваги, пошуку потрібної інформації) та обирає відповідні тексти

-  визначає мету читання й обирає відповідно до неї тексти (книжки) (для задоволення, розваги, знаходження потрібної інформації) ;

-  пояснює, наскільки обрані тексти допомогли досягнути мети      читання;

-  добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті

 

 

3. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Пише рукописними буквами   розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію  з різних  джерел, користується орфографічним словником;

-  записує текст (40-70лів) (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних                          джерел ;

-  переказує письмово текст (35 -50 слів) розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише ;

(використовуючи картки з опорними словами)

 

 

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

-  перевіряє грамотність     написаного;

(за вказівкою вчителя/асистента)

 

 

4. Змістова лінія «Досліджуємо медіа» Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі                           усної інформації;

-  визначає мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига, мультфільм, комп’ютерна гра), пояснює, кому він адресований;

-  визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з  медіатексту, виходячи з власного досвіду ;

-  визначає роль елементів форми (голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори, спецефекти тощо) для розуміння змісту;

-  розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює  цікаву для себе інформацію

 

 

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної       

мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення;

 

-  створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка,  книжечка, стіннівка тощо) самостійно та в групі, ураховує мету й аудиторію (за зразком )

 

 

 

5. Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

 

Аналізує значення слів з урахуванням контексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дослідження будови слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дослідження орфограм.

 

 

 

 

 

Дослідження фонетичних закономірностей української мови.

Дотримання орфоепічних вимог   у  власному мовленні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевіряє власне розуміння значення                             слова за словником

 

Правильно вживає граматичні      форми частин мови;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильно записує різні види речень за метою висловлювання

 

 

 

 

Пояснює пряме і переносне значення слів;

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми, антонім;

користується навчальними словниками синонімів, антонімів;

доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова .

 

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові (за схемою-опорою )

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого                 слова(з допомогою вчителя);

пояснює, що таке орфограма;

розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх;

 

 

-  перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір ( з допомогою вчителя/асистента)

 

Удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності (збіг приголосних, кінцевий приголосний, наголошені та ненаголошені голосні тощо) :

 правильно вимовляє слова з

      апострофом,

      звуками [ґ], , , ,

      дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим,

 

      ненаголошеними голосними [е], [и],

      подовженими приголосними звуками;

-  правильно наголошує загальновживані слова.

 

Перевіряє власне розуміння значення                             слова за словником

 

Утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів                                              різних частин мови ( за пам’ яткою)

ІМЕННИКИ

розпізнає в тексті і добирає іменники,

ставить до них питання;

розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання;

розрізняє власні і загальні іменники;

записує власні іменники з великої букви;

визначає рід іменників;

змінює іменники за числами ;

доречно вживає іменники у власному мовленні

ПРИКМЕТНИКИ

розпізнає прикметники в тексті ;

пояснює роль прикметників у мовленні ;

будує словосполучення прикметників з іменниками,

змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками;

вживає прикметники у власних висловленнях .

ЧИСЛІВНИКИ

розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки? ;

правильно вимовляє, наголошує і записує числівники, які використовуються для запису дати в зошиті;

правильно читає числові вирази.

ДІЄСЛОВА

розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання;

розрізняє часові форми дієслів ;

правильно записує не з дієсловами;

добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і      переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях;

 

 

-  будує речення, зважаючи на мету висловлювання ;

-  поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії ;

-  обґрунтовує пунктограми межах вивченого) для правильного  оформлення висловлення на письмі

 

 

6. Змістова лінія «Театралізуємо»

описує емоційний стан

персонажів, співпереживає

 

-  обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намірів

-   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові

Посада

Підпис

…..

Директор гімназії №

 

…...

Заступник директора з НВР

 

…..

Класовод 4 класу

 

…...

Асистент вчителя

 

…..

Вчитель англійської мови

 

……

Вчитель музичного мистецтва, соціальний педагог

 

……

Мати учениці

 

 

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учениці:

___________________________________________________________________________

 (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

підпис ___________________________  дата  __________________________

 

       

 

docx
Пов’язані теми
Інші навчальні предмети, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
21 березня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку