Віднімання виду 14-а. Складання рівностей з іменованими числами. Розпізнавання геометричних фігур.

Про матеріал
Віднімання виду 14-а. Складання рівностей з іменованими числами. Розпізнавання геометричних фігур. Математичні компетентності: дослідження закономірностей у табличних обчисленнях. Складання рівностей на табличне віднімання від числа 14. Моделювання геометричних фігур. Ключові компетентності:бажання й уміння спостерігати, робити висновки. Інтегрований навчальний зміст: тварини в «живому куточку». Догляд за ними.
Перегляд файлу

Тема: Віднімання виду 14-а. Складання рівностей з іменованими числами. Розпізнавання геометричних фігур.

Математичні компетентності: дослідження закономірностей у табличних обчисленнях. Складання рівностей на табличне віднімання  від числа 14. Моделювання геометричних фігур.

Ключові компетентності:бажання й уміння спостерігати, робити висновки.

Інтегрований навчальний зміст: тварини в «живому куточку». Догляд за ними.

Обладнання:картки, цеглинки, одиниці довжин, комп’ютер,  геометричні фігури, смайлики, картинки з зображенням тварин і пташок.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.Пролунав уже дзвінок

Починається урок

Щоб урок минув цікаво

Всі беремося до справи.

  • Поверніться до гостей і привітайтеся.

2.Покажіть з яким настроєм прийшли на урок.                Смайлики.

3.Усний рахунок

11-4            5+6             5+9        4+7     12+3       8+6=14

14- яке це число? (двоцифрове, склад.1 дес.4 од)

Яке сьогодні число? 15- що можна сказати про це число? (двоцифрове, склад. 1 дес 5 од., 15 це 10+5,12+3,11+4)

---Покажіть число 17,24,38,73

3 дес 2од=32,      5 дес.-50,        3 дес- 30,   які це числа?

---Назвіть сусідів чисел 21 22 23,     14 15 16,         36 37 38

---Цікаві задачі :


а) Подивіться,угорі

На ялинці снігурі

Тут 12 і 6 там,

Дайте лік всім снігурам! (18)

б)У садок до годівниці

Прилетіли 3 синиці,

Потім – ще чотири птиці.

Скільки птиць на годівниці? (7)


 

-Як потрібно допомогати птахам взимку?

ІІ.Перевірка домашнього завдання.

Задача №6

10-4=6(кг)

Про що розв’язували задачу? Що таке сухофрукти?

-Бесіда.

Запис числа, класної роботи, каліграфічної хвилинки-15

Фізкультхвилинка

ІІІ. Повідомлення теми уроку

а) Віднімання виду 14-а – дошка(діти читають)

Пояснення учителя. 14-а вираз зі змінною. Що це за вираз? Як ви розумієте його?

Згадаємо: Як називаються числа при відніманні?

14-5=10-1=9              Склад числа 5       5=4+1

б) Закріплення: 14-6;    14-7;      14-8;     14-9

в) Цеглинки

14-2=12       21+30=51

14-3=11       36+20=56

14-6=8         50+23=73

  • Які знаємо одиниці довжини? (см,дм, 1 дм=10 см)

10 см=1дм

12 см=1 дм 2 см

57 см=5 дм 7 см

2 дм=20 см

2 дм 3 см=23 см

7 дм 5 см= 75 см


  • Задача

10-4 =6 (кг)

Відповідь :6 кг

г) Геометричний матеріал.

- Які геометричні фігури знаєте?

-Скільки трикутників зображено на малюнку?

Д)Тварини в «живому куточку»- дошка.

ІV. Підсумок. Рефлексія. Смайлики.

V Домашнє завдання с.60, №7

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку