Відсотки. Знаходження відсотків від числа

Про матеріал
Презентація може бути корисною для пояснення теми вчителем на уроці, а також для самостійного опрацювання нового матеріалу учнями в умовах дистанційного навчання. Містить пояснення нового матеріалу, а також приклади розв'язування задач з даної теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Відсоток – одна сота частина числа (величини). Навпаки, щоб перевести десятковий дріб у відсотки, треба його помножити на 100(тобто кому перенести на два знаки вправо):

Номер слайду 2

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Відсоток – одна сота частина числа (величини). Якщо у школі навчається 800 учнів, то 1% кількості учнів школи – це від 800, отже, 8 учнів. Відповідно 3% всіх учнів - це 8*3=24 учні;27% усіх учнів – це 8*27=216 учнів і т.д. 100% усіх учнів – це 8*100=800 учнів, тобто ВСІ учні школи.100% деякої величини – це сама величина.

Номер слайду 3

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Розглянемо ще такий приклад. Нехай поле, що має площу 100га, поділено на 100 рівних частин. Відомо, що 1% площі поля засаджено огірками, а 5% - капустою (на мал. ці площі виділено)1% від 100га – це 1га засаджено огірками, а 5% від 100га – це 5 га засаджено капустою.

Номер слайду 4

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Задача 1. Поле має площу 200га, 15% цього поля зайнято під картоплю. Знайти площу, відведену під картоплю. Розв’язання:1) 200:100=2(га) – становить 1%;Скорочену умову можна подати у вигляді схеми200га, 100%15%, ?га картопля2) 2·15=30(га) Відповідь: 30га Задача на знаходження відсотків від числа (15% від 200га)Потрібно:1) знайти, скільки припадає на 1%. 2) помножити одержаний результат на кількість відсотків (на 15)

Номер слайду 5

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Задача 2. Із цукрових буряків у процесі переробки виходить 16% цукру. Скільки центнерів цукру вийде з 500ц буряків? . Розв’язання:1) 500:100=5(ц) – становить 1%;500ц, 100%16%, ?ц цукор2) 5·16=80(ц) Відповідь: 80ц буряки

Номер слайду 6

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Задача 3. У саду росте 240 дерев, з них 60% становлять яблуні, а решту - груші. Скільки у саду росте груш? Розв’язання:1) 240:100=2,4(д) – припадає на 1%;240 д., 100%60%, ?д яблуні2) 2,4·60=144(д) – яблунь; Відповідь: 96 груш. сад3) 240-144=96(д). І спосібІІ спосібгрушірешта, ?д. Весь сад – 100%, яблуні – 60%, груші – решту, тоді1) 240:100=2,4(д) – припадає на 1%;2) 100%-60%=40% – становлять груші; 3) 2,4·40=96(д).

Номер слайду 7

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Задача 4. Маршрут туриста становив 45км. Турист проїхав 80% всього маршруту. Скільки кілометрів залишилось проїхати туристу? Розв’язання:1) 45:100=0,45(км) – припадає на 1%;45км, 100%80%, ?км проїхав2) 0,45·80=36(км) – проїхав турист; Відповідь: залишилось проїхати 9км. 3) 45-36=9(км). І спосібІІ спосібзалиш.решта, ?км. Весь маршрут – 100%, проїхав – 80%, тоді1) 45:100=0,45(км) – припадає на 1%;2) 100%-80%=20% – залишилось проїхати у відсотках; 3) 0,45·20=9(км).

Номер слайду 8

ТЕМА. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Задача 5. Петрик має 400 марок, а Миколка – на 15% більше. Скільки марок має Миколка? Розв’язання:1) 400:100=4(м) – припадає на 1%;2) 4·15=60(м) – становлять 15%; Відповідь: у Миколки 460 марок. 3) 400+60=460(м).

Номер слайду 9

Далі буде…

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
8832
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку