Виготовлення аплікація. Робота над проектом «картина із сухого листя».

Про матеріал

Полонська загальноосвітня школа 1- Ш

ступенів № 3

Урок на тему:

Виготовлення аплікація. Робота над проектом «картина із сухого листя».

Учитель трудового навчання

Полонської ЗОШ 1-Ш ступенів №3

Король Ірина Вікторівна

Полонне 2017 рік

Тема.Виготовлення аплікація. Робота над проектом «картина із сухого листя».

Мета: Узагальнити знання і навички про аплікацію. Навчити виготовляти композицію використовуючи сухі листки, закріпити знання правил роботи із ножицями та клеєм.
Розвивати моторику, увагу, логічне мислення, уміння працювати за аналогією. Виховувати любов до рідної землі, прагнення до прекрасного, прищеплювати естетичний смак.
Обладнання: виставка картин, картон, клей, ножиці, контейнер із заготовками, зразок виробу, етапи виконання практичної роботи.

Хід уроку

I Організаційна частина
— Діти, у народі кажуть, що добрий гість - дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, з любов'ю зустрінете наших гостей, покажете себе з найкращої сторони, щоб у них залишились гарні спогади про вас і цей урок.
II Мотивація навчальної діяльності,

Оголошення теми і мети уроку
- А розпочнемо ми урок із гарного настрою. Я постараюсь вам його підняти за допомогою квітки сонця, що посміхається.

На попередніх уроках ви здобули деякі необхідні знання і зараз давайте пригадаємо що називається аплікацією?

Отже, тема нашого уроку: «Аплікація з сухого листя.

III Вивчення нового матеріалу
IV Практична робота

Але перед тим, як працювати, давайте повторимо правила користування ножицями та клеєм.

2. Повторення правил техніки безпеки при користуванні ножицями та клеєм.
Правила користування ножицями.
1) Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.
Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
2) Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.
У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.
3) У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.
4) Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.
5) Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.
Після роботи ножиці склади, бажано, в чохол.

Правила користування клеєм
1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.
2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.
3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.
4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

3.Пояснення вчителем послідовності виконання роботи

(показ етапів на дошці)

4. Самостійна робота учнів.
Учні виконують роботу у групах, а вчитель індивідуально допомагає.
Хто справився раніше, може допомогти сусідові
Монтаж колективної композиції з окремих елементів, виготовлених учнями. Вчитель оцінює роботи учнів, вказує на помилки.


По закінченню роботи вчитель аналізує найхарактерніші помилки та вдалі моменти в роботі.


V Підсумок уроку
1. Рефлексія:
-То що нового дізналися протягом уроку ?

  • -Що вам важко давалось?
  • -З яким ви настоєм покидаєте нашу майстерню?

2. Прибирання робочих місць

Перегляд файлу

Полонська загальноосвітня школа 1- Ш

ступенів № 3

 

 

Урок на тему:

Виготовлення аплікація. Робота над проектом «картина із сухого листя».

 

 

 

Учитель трудового навчання

Полонської ЗОШ 1-Ш ступенів №3

Король Ірина Вікторівна

 

 

 

 

 

 

Полонне 2017 рік

Тема.Виготовлення аплікація. Робота над проектом «картина із сухого листя».

Мета: Узагальнити знання і навички про аплікацію. Навчити виготовляти композицію використовуючи сухі листки, закріпити знання правил роботи із ножицями та клеєм.
Розвивати моторику, увагу, логічне мислення, уміння працювати за аналогією. Виховувати любов до рідної землі, прагнення до прекрасного, прищеплювати естетичний смак.
Обладнання: виставка картин, картон, клей, ножиці, контейнер із заготовками, зразок виробу, етапи виконання практичної роботи.

Хід уроку 

 

I Організаційна частина
— Діти, у народі кажуть, що добрий гість - дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, з любов’ю зустрінете наших гостей, покажете себе з найкращої сторони, щоб у них залишились гарні спогади про вас і цей урок.
II Мотивація навчальної діяльності,

Оголошення теми і мети уроку
- А розпочнемо ми урок із гарного настрою. Я постараюсь вам його підняти за допомогою квітки сонця, що посміхається.

На попередніх уроках ви здобули деякі необхідні знання і зараз  давайте пригадаємо що називається аплікацією?

 

Отже, тема нашого уроку: «Аплікація з сухого листя.

III Вивчення нового матеріалу
IV Практична робота

Але перед тим, як працювати, давайте повторимо правила користування ножицями та клеєм.

2. Повторення правил техніки безпеки при користуванні ножицями та клеєм.
Правила користування ножицями.
1) Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.
Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
2) Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.
У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.
3) У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.
4) Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.
5) Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.
Після роботи ножиці склади, бажано, в чохол.
 

Правила користування клеєм
1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.
2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.
3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.
4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

3.Пояснення вчителем послідовності виконання роботи

(показ етапів на дошці)

4. Самостійна робота учнів.
Учні виконують роботу у групах, а вчитель індивідуально допомагає.
Хто справився раніше, може допомогти сусідові
Монтаж колективної композиції з окремих елементів, виготовлених учнями. Вчитель оцінює роботи учнів, вказує на помилки.


По закінченню роботи вчитель аналізує найхарактерніші помилки та вдалі моменти в роботі.


V Підсумок уроку
1Рефлексія:
-То що нового дізналися протягом уроку ?

  • Що вам важко давалось?
  • З яким ви настоєм покидаєте нашу майстерню?

2. Прибирання робочих місць

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку