8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Виховний захід до Дня Святого Валентина

Про матеріал

До виховного заходу є презентація.

Тема: Виховний захід до Дня Святого Валентина.

Хід заходу:

  • I.Організація класу.
  • -Доброго дня, діти! У нас сьогодні багато цікавої роботи, тому часу не гаємо, швидше починаємо!
  • II.Вступна частина.
  • 1.Повідомлення теми заняття.
  • -Я думаю, що ви вже здогадалися, яка тема нашої виховної години. Так, наше заняття присвячене Дню Святого Валентина.
  • -Коли святкують це свято? (14 лютого)
  • -Правильно! Хоч сьогодні у нас уже і не 14 лютого, але ми хворіли, тому проведемо його сьогодні.
  • -Усі разом дізнаємось, чому саме така назва у цього свята, поговоримо про звичаї і традиції святкування у різних країнах світу.
  • 2.Поділ на команди. Розгадування ребусів.
  • -У нас в класі є три команди (з ряди і три команди).
  • -Поки у них немає назв, але це ми швидко виправимо.
  • 3.Розгадування ребусів.
  • -У нас в класі представленні команди. Поки у команд не має назв, але це ми швидко виправимо.
  • -Увага на екран! Розгадуємо ребус, у ньому зашифрована назва першої команди. Команда, яка швидше всіх впорається з цим завданням, здобуде собі назву.
  • -1 ребус – Купідон;
  • -2 ребус – голуб ;
  • -3 ребус – серце.
  • -(Вчитель записує назви команд на дошці)
  • (Вчитель роздає емблеми команд, діти закріплюють їх на руці)
  • -Діти, на дошці ви бачите назву своєї команди, в цю таблицю ми будемо записувати бали за виконанні завдань і конкурсів.
  • III.Основна частина.
  • 1.Символи дня закоханих.
  • -Не випадково наші команди мають такі назви. Адже Купідон, голуби і серце – символи дня закоханих.
  • -Пропоную вам послухати цікаву інформацію про символи дня закоханих. Ви уважно слухаєте, адже потім будуть питання, за які ви зможете отримати бали.
  • -Символами Дня Святого Валентина вважають:
  • Купідон – син Венери, богині кохання. Вважається, що він може змусити людину закохатися, поціливши стрілою із лука в її серце .
  • Троянда – улюблена квітка Венери. Червоний – колір сильних почуттів, а червона троянда – квітка кохання.
  • Голуби – улюблені птахи Венери. Вони все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят.
  • Серце. Раніше люди вірили що таке почуття як кохання знаходиться в серці. Згодом серце стало символом кохання.
  • Мереживо – символ любовних романів. В XVII-XVIII столітті жінки носили при собі мереживні хустинки. Якщо пані впускала хустинку, то чоловік, який знаходився поруч, зобов'язаний був її підняти. Інколи дівчина навмисно кидала хустинку, щоб познайомитись з хлопцем (чоловіком), який їй сподобався.
  • Каблучка. У день заручин закохані обмінювалися каблучками. В усі часи була популярна традиція влаштовувати заручини саме на 14 лютого.
  • 2.Історія свята.
  • -Кожне свято крім символів, має історію. День Святого Валентина не є виключенням. Послухайте будь-ласка історію походження цього свята. Повторюю ще раз, після прослуховування будуть питання. Зверніть увагу на те, як звали головного героя розповіді, ким він був і що зробив, що так прославився.
  • -Історія цього свята йде в глибину віків, а точніше в Стародавній Рим. До молодого єпископа Валентина прийшла молода закохана пара. Вони попросили Валентина заручити їх таємно, тому що хлопець був воїном, а імператор заборонив його солдатам одружуватися. У жодному храмі не згодились благословити їх шлюб, а Валентин і раніше допомагав закоханим парам, з'єднав їх палкі серця вузами шлюбу. У цей момент Валентина арештували стражі імператора за порушення закону й ув'язнили.
  • Перед тим, як Валентина стратили, він попросив дівчину роздати його друзям і рідним маленькі листи, які він приготував для них, сидячи в темниці.
  • Валентина було страчено 14 лютого 210 року. З тих пір день всіх закоханих прийнято називати його ім'ям – днем святого Валентина. У цей день прийнято вітати коханих і дорогих людей. Листівки і записки, якими обмінюються один з одним, називаються валентинками. Крім листівок у цей день дарують шоколад, квіти і маленькі символічні подарунки.
  • 3.Завдання 1.
  • -Ви прослухали інформацію про історію і символи свята. Зараз перевіримо вашу уважність. Я задаватиму питання, а команда має дати на нього відповідь.
  • -Питання задаватиму по черзі, команда, яка не знає або дає неправильну відповідь, пропускає хід і не заробляє жодного бала. За кожну правильну відповідь ви можете отримати 1 сердечко, тобто бал. Бали будемо нараховувати після кожного виконаного завдання або конкурсу.
  • 1)Хто такий Купідон?
  • 2)Назвіть три символи дня святого Валентина?
  • 3)Хто прийшов до Валентина?
  • 4)З яким проханням звернулась молода пара до Валентина?
  • 5)Чому Валентина арештували?
  • 6)Що попросив Валентин у дівчини перед стратою?
  • 4.Конкурси.
  • -14 лютого святкують в багатьох країнах світу. Традиційно в цей день обмінюються валентинками, дарують солодощі і різні сувеніри в формі сердець. А в деяких країнах є особливі, свої, я б навіть сказала, специфічні і незвичайні традиції святкування.
  • -В Англії існувало повір'я, за яким перший чоловік, якого зустрічала дівчина 14 лютого, повинен був стати її Валентином – хоче вона цього чи ні. Але дівчата знайшли вихід із цієї ситуації: цього дня вони гуляли із зав'язаними очима.
  • Конкурс «Союз художників».
  • З кожної команди виходить дівчинка, їй зав'язують очі. Їхня задача: з закритими очима намалювати квіти, сердечка або подарунки. Виграє та команда, яка намалює краще від усіх.
  • Максимальна оцінка – 3 бали.
  • (Виставлення балів)
  • -У День Святого Валентина у Білорусії, дівчата та хлопці прикрашали дерева кольоровими стрічками, як символ різнобарвного кохання.
  • Конкурс «Бантик»
  • До дошки викликаємо по одній парі з кожної команди.
  • Завдання: потрібно зав'язати бантик дівчинці на голові. Хто швидше і гарніше зав'яже, той і виграв.
  • Максимальна оцінка – 3 бали.
  • -Після 3-х конкурсів, давайте порахуємо, скільки балів у наших команд.
  • Команда «Купідон» отримала ____
  • Команда «Голуб» має ____
  • Команда «Серце» заробила _____
  • -В Америці на початку минулого століття в цей день стали посилати марципани своїм нареченим. Цукерки з привітальними словами укладали в картонні коробочки в формі серця.
  • -В Британії прийнято дарувати одне одному ведмежат Teddy і листівки.
  • Конкурс «Склади пазли»
  • Кожній команді надається набір сердечок-пазлів, які потрібно скласти. Кожен набір має 3 сердечка. За кожне складене сердечко ви отримуєте один бал. Максимальна кількість балів за конкурс – 3 бали.
  • -В Італії закохані дарують одне одному «поцілунки» (м'які сердечка до який прикріпленні шоколадні цукерками)
  • -Англійці поздоровляють не тільки коханих людей, але і домашніх тварин – коней, собак, котів.
  • Конкурс «Зізнання в коханні»
  • Люди часто говорять одне одному ласкаві і ніжні слова. Будь-якій людині завжди приємно їх чути. Говорити такі слова – це ціле мистецтво. А як же зізнатися в коханні без слів? Правильно, за допомогою жестів і міміки. От і ви, за допомогою жестів має показати людині, що ви її любите. В конкурсі беруть участь 3 пари.
  • Максимальна оцінка – 3 бали.
  • -В Японії жінки дарують шоколад чоловікам.
  • -В Данії люди посилають одне одному засушені квіти.
  • Конкурс «Танцювальний»
  • 3 пари танцюють на газетах, і з кожною зупинкою музики газету складають вдвічі. Пара, яка не заступить за газету – виграла.
  • Максимальна оцінка за конкурс – 3 бали.
  • -Увага на таблицю! Давайте підведемо підсумки після проведених конкурсів.
  • Команда «Купідон» отримала ____
  • Команда «Голуб» має ____
  • Команда «Серце» заробила _____
  • Отже лідером виступає команда ________.
  • -У французів прийнято дарувати коштовності.
  • 1)Конкурс «Комплімент»
  • Найкращими коштовностями для людини є гарні слова, які їй будуть говорити друзі і рідні.
  • Задача нашого конкурсу: команди мають скласти як можна більше компліментів іншій команді. І так: 1-ша – 2-тій, 2-га – 3-тій, 3-тя – 1-шій. І так хто більше. Команда яка повторюватиметься або буде довго думати над компліментом – вибуває з гри. Та команда, яка залишиться отримує 3 бали, команда яка вибула першою – 1 бал, другою – 2 бали.
  • -Молодці! Скільки Ви гарних слів знаєте! Але все ж таки команда _____________ виявилась найбільш вправною у цьому конкурсі, тому отримує 3 бали, команда ____________ отримує 2 бали, а команда __________ 1 бал.
  • IV.Підсумок виховного заходу.
  • 1.Визначення переможців.
  • -Отже, переможцем стає команда ________ ! Привітаємо оплесками! Молодці, вітаємо Вас, активно працювали, тому й здобули перемогу!
  • -Команди, яким трішки не вистачило балів для того, щоб перемогти, не засмучуйтесь,тим більше, ви матимете можливість відігратися на наступному нашому святі, яке буде рівно через тиждень – свято 8 березня.
  • 2.Слово вчителя.
  • Діти, всіх нас об'єднує любов. Її можна зрівняти з маленьким сонечком, яке робить нас добрими, гарними, цікавими і чуйними. Саме головне – не втратити свого сонечка – кохання, любов. А інколи, в складних ситуаціях це буває досить не просто. Для того щоб жила любов в людині і на землі, необхідно знати щось дуже важливе, пам'ятати про неї завжди, щоб ніхто не міг її зруйнувати.
  • Сьогодні ви так гарно говорили один одному компліменти, так от мені б хотілося, щоб ви їх говорили своїм батькам, рідним, друзям, однокласникам. Дорогі мої, не забувайте казати своїм рідним і близьким про те, як ви їх любите, не скупіться на слова, адже вони на них заслуговують.
Перегляд файлу

Тема: Виховний захід до Дня Святого Валентина.

Мета: Розширити знання дітей про це свято, звичаї та традиції його святкування в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, соціальний інтелект, дружелюбність, наполегливість Виховувати добрі взаємовідносини, повагу один до одного, любов до прекрасного.

Обладнання: дидактичний матеріал, емблеми команди, фішки, матеріали для ігор, мультимедійна презентація, відео, музика.

Форма проведення: командні змагання.

Місце проведення: класна кімната.

Дата проведення:

Хід заходу:

  1. Організація класу.
  • Доброго дня, діти! У нас сьогодні багато цікавої роботи, тому часу не гаємо, швидше починаємо!
  1. Вступна частина.
  1. Повідомлення теми заняття.
  • Я думаю, що ви вже здогадалися, яка тема нашої виховної години. Так, наше заняття присвячене Дню Святого Валентина.
  • Коли святкують це свято? (14 лютого)
  • Правильно! Хоч сьогодні у нас уже і не 14 лютого, але ми хворіли, тому проведемо його сьогодні.
  • Усі разом дізнаємось, чому саме така назва у цього свята, поговоримо про звичаї і традиції святкування у різних країнах світу.
  1. Поділ на команди. Розгадування ребусів.
  • У нас в класі є три команди (з ряди і три команди).
  • Поки у них немає назв, але це ми швидко виправимо.
  1. Розгадування ребусів.
  • У нас в класі представленні команди. Поки у команд не має назв, але це ми швидко виправимо.
  • Увага на екран! Розгадуємо ребус, у ньому зашифрована назва першої команди. Команда, яка швидше всіх впорається з цим завданням, здобуде собі назву.
  • 1 ребус – Купідон;
  • 2 ребус – голуб ;
  • 3 ребус – серце.
  • (Вчитель записує назви команд на дошці)

(Вчитель роздає емблеми команд, діти закріплюють їх на руці)

  • Діти, на дошці ви бачите назву своєї команди, в цю таблицю ми будемо записувати бали за виконанні завдань і конкурсів.
  1. Основна частина.
  1. Символи дня закоханих.
  • Не випадково наші команди мають такі назви. Адже Купідон, голуби  і серце – символи дня закоханих.
  • Пропоную вам послухати цікаву інформацію про символи дня закоханих. Ви уважно слухаєте, адже потім будуть питання, за які ви зможете отримати бали.
  • Символами Дня Святого Валентина вважають:

Купідон – син Венери, богині кохання. Вважається, що він може змусити людину закохатися, поціливши стрілою із лука в її серце .

Троянда – улюблена квітка Венери. Червоний – колір сильних почуттів, а червона троянда – квітка кохання.

Голуби – улюблені птахи Венери. Вони все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят.

Серце. Раніше люди вірили що таке почуття як кохання знаходиться в серці. Згодом серце стало символом кохання.

Мереживо – символ любовних романів. В XVII-XVIII столітті жінки носили при собі мереживні хустинки. Якщо пані впускала хустинку, то чоловік, який знаходився поруч, зобов’язаний був її підняти. Інколи дівчина навмисно кидала хустинку, щоб познайомитись з хлопцем (чоловіком), який їй сподобався.

Каблучка. У день заручин закохані обмінювалися каблучками. В усі часи була популярна традиція влаштовувати заручини саме на 14 лютого.

  1. Історія свята.
  • Кожне свято крім символів, має історію. День Святого Валентина не є виключенням. Послухайте будь-ласка історію походження цього свята. Повторюю ще раз, після прослуховування будуть питання. Зверніть увагу на те, як звали головного героя розповіді, ким він був і що зробив, що так прославився.
  • Історія цього свята йде в глибину віків, а точніше в Стародавній Рим. До молодого єпископа Валентина прийшла молода закохана пара. Вони попросили Валентина заручити їх таємно, тому що хлопець був воїном, а імператор заборонив його солдатам одружуватися. У жодному храмі не згодились благословити їх шлюб, а Валентин і раніше допомагав закоханим парам, зєднав  їх палкі серця вузами шлюбу. У цей момент Валентина арештували стражі імператора за порушення закону й ув’язнили.

Перед тим, як Валентина стратили, він попросив дівчину роздати його друзям і рідним маленькі листи, які він приготував для них, сидячи в темниці.

Валентина було страчено 14 лютого 210 року. З тих пір день всіх закоханих прийнято називати його ім’ям – днем святого Валентина. У цей день прийнято вітати коханих і дорогих людей. Листівки і записки, якими обмінюються один з одним,  називаються валентинками. Крім листівок у цей день дарують шоколад, квіти і маленькі символічні подарунки.

  1. Завдання 1.
  • Ви прослухали інформацію про історію і символи свята. Зараз перевіримо вашу уважність. Я задаватиму питання, а команда має дати на нього відповідь.
  • Питання задаватиму по черзі, команда, яка не знає або дає неправильну відповідь, пропускає хід і не заробляє жодного бала. За кожну правильну відповідь ви можете отримати 1 сердечко, тобто бал. Бали будемо нараховувати після кожного виконаного завдання або конкурсу.
  1. Хто такий Купідон?
  2. Назвіть три символи дня святого Валентина?
  3. Хто прийшов до Валентина?
  4. З яким проханням звернулась молода пара до Валентина?
  5. Чому Валентина арештували?
  6. Що попросив Валентин у дівчини перед стратою?
  1. Конкурси.
  • 14 лютого святкують  в багатьох країнах світу. Традиційно в цей день обмінюються валентинками, дарують солодощі і різні сувеніри в формі сердець. А в деяких країнах є особливі, свої, я б навіть сказала, специфічні і незвичайні традиції святкування.
  • В Англії існувало повір’я, за яким перший чоловік, якого зустрічала дівчина 14 лютого, повинен був стати її Валентином – хоче вона цього чи ні. Але дівчата знайшли вихід із цієї ситуації: цього дня вони гуляли із зав’язаними очима.

Конкурс «Союз художників».

З кожної команди виходить дівчинка, їй зав’язують очі. Їхня задача: з закритими очима намалювати квіти, сердечка або подарунки. Виграє та команда, яка намалює краще від усіх.

Максимальна оцінка – 3 бали.

(Виставлення балів)

  • У День Святого Валентина у Білорусії, дівчата та хлопці прикрашали дерева кольоровими стрічками, як символ різнобарвного кохання.

Конкурс «Бантик»

До дошки викликаємо по одній парі з кожної команди.

Завдання: потрібно зав’язати бантик дівчинці на голові. Хто швидше і гарніше зав’яже, той і виграв.

Максимальна оцінка – 3 бали.

  • Після 3-х конкурсів, давайте порахуємо, скільки балів у наших команд.

Команда «Купідон» отримала ____

Команда «Голуб» має ____

Команда «Серце» заробила _____

  • В Америці на початку минулого століття в цей день стали посилати марципани своїм нареченим. Цукерки з привітальними словами укладали в картонні коробочки в формі серця.
  • В Британії прийнято дарувати одне одному ведмежат Teddy і листівки.

Конкурс «Склади пазли»

Кожній команді надається набір сердечок-пазлів, які потрібно скласти. Кожен набір має 3 сердечка. За кожне складене сердечко ви отримуєте один бал. Максимальна кількість балів за конкурс – 3 бали.

  • В Італії закохані дарують одне одному «поцілунки» (м’які сердечка до який прикріпленні шоколадні цукерками)
  • Англійці поздоровляють не тільки коханих людей, але і домашніх тварин – коней, собак, котів.

Конкурс «Зізнання в коханні»

Люди часто говорять одне одному ласкаві і ніжні слова. Будь-якій людині завжди приємно їх чути. Говорити такі слова – це ціле мистецтво. А як же зізнатися в коханні без слів? Правильно, за допомогою жестів і міміки. От і ви, за допомогою жестів має показати людині, що ви її любите. В конкурсі беруть участь 3 пари.

Максимальна оцінка – 3 бали.

  • В Японії жінки дарують шоколад чоловікам.
  • В Данії люди посилають одне одному засушені квіти.

Конкурс «Танцювальний»

3 пари танцюють на газетах, і з кожною зупинкою музики газету складають вдвічі. Пара, яка не заступить за газету – виграла.

Максимальна оцінка за конкурс – 3 бали.

  • Увага на таблицю! Давайте підведемо підсумки після проведених конкурсів.

Команда «Купідон» отримала ____

Команда «Голуб» має ____

Команда «Серце» заробила _____

Отже лідером виступає команда ________.

  • У французів прийнято дарувати коштовності.
  1. Конкурс «Комплімент»

Найкращими коштовностями для людини є гарні слова, які їй будуть говорити друзі і рідні.

Задача нашого конкурсу: команди мають скласти як можна більше компліментів іншій команді. І так: 1-ша – 2-тій, 2-га – 3-тій, 3-тя – 1-шій. І так хто більше. Команда яка повторюватиметься або буде довго думати над компліментом – вибуває з гри. Та команда, яка залишиться отримує 3 бали, команда яка вибула першою – 1 бал, другою – 2 бали.

  • Молодці! Скільки Ви гарних слів знаєте! Але все ж таки команда _____________ виявилась найбільш вправною у цьому конкурсі, тому отримує 3 бали, команда ____________ отримує 2 бали, а команда __________ 1 бал.
  1. Підсумок виховного заходу.
  1. Визначення переможців.
  • Отже, переможцем стає команда ________ ! Привітаємо оплесками! Молодці, вітаємо Вас, активно працювали, тому й здобули перемогу!
  • Команди, яким трішки не вистачило балів для того, щоб перемогти, не засмучуйтесь,тим більше, ви матимете можливість відігратися на наступному нашому святі, яке буде рівно через тиждень – свято 8 березня.
  1. Слово вчителя.

Діти, всіх нас об’єднує любов. Її можна зрівняти з маленьким сонечком, яке робить нас добрими, гарними, цікавими і чуйними. Саме головне – не втратити свого сонечка – кохання, любов. А інколи, в складних ситуаціях це буває досить не просто. Для того щоб жила любов в людині і на землі, необхідно знати щось дуже важливе, пам’ятати про неї завжди, щоб ніхто не міг її зруйнувати.

Сьогодні ви так гарно говорили один одному компліменти, так от мені б хотілося, щоб ви їх говорили своїм батькам, рідним, друзям, однокласникам. Дорогі мої, не забувайте казати своїм рідним і близьким про те, як ви їх любите, не скупіться на слова, адже вони на них заслуговують.

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
2164
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку