3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Виховна "Цікавий світ професій"

Про матеріал
Тема. Подорож у світ казок Мета. Формувати інтерес до читання; поглибити знання учнів про відомі українські казки; розвивати пам’ять, фантазію; виховувати любов до усної народної творчості. Форма: проведення подорожі Обладнання: картинки до казок, листівки, букви.
Перегляд файлу

Тема. Подорож у світ казок

Мета. Формувати інтерес до читання; поглибити знання учнів про відомі українські казки; розвивати память, фантазію; виховувати любов до усної народної творчості.

Форма: проведення подорожі

Обладнання: картинки до казок, листівки, букви.

Література: «Подорож у світ чарівних казок » А. Бадам, Видавничий дім «Лєнок» 2007р. ст. 1-17.

Хід заняття

1.Організаційна частина

- доброго дня, діти!

2.Основна частина.

1) Повідомлення теми і мети заняття.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У казку сьогодні ми зробимо крок

Із казкою ми зустрічались не раз

І знову вона завітала до нас.

- сьогодні ми всі разом побуваємо у світі казки чарівної.

Вас в кінці чекає приз, але якщо ви будете чемними.

2) Вступна бесіда.

Діти що ви можете сказати про казку, загалом про казки?

3)Розповідь про казки.

Казки бувають різними: довгими та короткими, веселі та чарівні, написані автором або складені народом. Всі вони нас вчать відрізняти хороше від поганого , поважати добро, правду, боротися зі злом і кривдою. Проте, у всіх казок є одна спільна риса – мудрість . І особливо це проявляється у народній казці. Ми з вами знаємо багато чудових українських казок. Дійшли вони до нас завдяки талановитим оповідачам, яких є так багато в Україні, та сумлінним збирачам народного фольклору. І сьогодні, діти, ми з вами здійснимо подорож у світ казок.

4)Подорож у казку

Зупинка №1 – загадкова

Відгадування казкових героїв

Я буду зачитувати вам уривки з казок про героїв, а ви відгадуйте який це герой або яка казка.

  1. Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась

До ведмедя не призналась?

(маша і ведмідь)

  1. Іду я на бал чудовий,

У кареті гарбузовій

Все мов справжнє: кучер, коні

Поки північ не задзвонить.

(попелюшка)

  1. Щоб звабить козеняток

Мусив пісню заспівати

Бо матусин голосок

Наймиліший для діток

(вовк і семеро козенят)

  1. Котику-братику

Несе мене лиска

за високі гори, за теплі ліси

Порятуй мене!

(котик і півник)

  1. Я від баби втік

І від діда втік

І від тебе утічу.

(колобок)

  1. Хто в нас кращий в цій стороні?

А дзеркальце й каже:

Ви, королево, гарні в нас.

(білосніжка)

  1. Бабусю, бабусю

А чому в тебе такі великі очі?

Щоб тебе бачити краще, внученько

(червона шапочка)

  1. Не плач, діду,

Не плач, бабо,

Я знесу вам ще яєчко

Не просте, а золоте.

(курочка ряба)

  1. Не зміг дід сам витягнути ріпку

І покликав на поміч бабу…

(ріпка)

Зупинка №2 – ігрова.

  • На дошці є конвертики, у яких є казкові герої. Ваше завдання вибрати якусь цифру, і розказати про того героя який є у тому конверті та з якої казки він.

1.солом*яний бичок.2.карлосон.3.котигорошко.4. рукавичка.5.золота рибка .6.кіт у чоботях.7.Івасик-Телесик

Зупинка №3 – ребусна.

  • Ви бачите  на дошці букви, їх потрібно так розставити щоб утворилася назва казки.

АЛАДІН – АНАІД

КОЛОСОК – КОСООЛК

РІПКА – АПКІР

ТЕЛЕСИК – ЕЛИКСЕТ

КОЛОБОК – КБООЛК

5. Підсумкова бесіда

- отже, що ви зрозуміли про казки.(що вони є невід’ємною частиною у нашому дитинстві, що вони навчають мудрості та доброти у світі)

- які вам найбільше запам*яталися казки?

- яку казку ви прочитали останній раз?

-хто вам переважно читав казки?

- що вчать нас казки?

3. Заключна частина

А на підсумок подивимось з вами коротку казку

А на завершення нашої подорожі ми переглянемо коротку казку

Ось і наше завдання закінчене.

Ви всі молодці, гарно та активно працювали.

Ви були чемними, і вам передали казкові герої винагороду)…. До побачення!