Виховна година «Абетка безпеки: профілактика простудних захворювань»

Про матеріал
Виховна година «Абетка безпеки: профілактика простудних захворювань» Мета: ознайомити дітей із небезпекою захворювання на грип,поняттями епідемія і пандемія, шляхами поширення вірусів і ефективними засобами профілактики хвороби. Розвивати вміння правильно діяти при контакті із хворими, вміння попередити зараження, знання засобів народної медицини. Виховувати свідоме ставлення до власного здоров’я.
Перегляд файлу

Виховна година «Абетка безпеки: профілактика простудних захворювань»

 

Мета: ознайомити дітей із небезпекою захворювання на грип,поняттями епідемія і пандемія, шляхами поширення вірусів і ефективними засобами профілактики хвороби. Розвивати вміння правильно діяти при контакті із хворими, вміння попередити зараження, знання засобів народної медицини.

Виховувати свідоме ставлення до власного здоров’я.

Хід виховного заходу:

1. Організаційна частина. Сьогодні на занятті ми поговоримо про небезпеку, яка мимоволі

підстерігає всіх нас. Тема дуже актуальна на сьогоднішній день

«Обережно:грип!» Всі разом

 

2. Основна частина

Запам'ятайте: потрапляння до організму людини хвороботворних

мікроорганізмів називається інфекцією, тобто зараженням. Пригадайте

перші ознаки захворювання на грип.

• Посилення виділення з носа (нежить).

• Ніс закладений, дихання утруднене.

• Кашель.

• Біль у горлі, вухах, охриплість голосу.

• Висока температура, слабкість.

— Чому ж це відбувається? Тому, що вірус починає використовувати

для свого живлення і розмноження речовини, з яких складаються клітини

вашого тіла, поступово руйнуючи їх. Крім того, до крові надходять ще

отруйні продукти життєдіяльності цих мікроорганізмів.

 

3. Групова робота. Школа юних травознавців.
— Ми з вами сказали, як діяти, коли вдома хтось хворий на грип. Але хвороби можна лікувати не лише за допомогою ліків.
— За допомогою чого можна лікуватися? (За допомогою лікарських рослин)
— На яких заняттях це вивчали?
(Клас поділяється на З групи. Кожна з них отримує набір карток з назвами лікарських рослин.
Набір: липа, калина, малина, ромашка, м'ята, деревій, полин, аїр, шипшина, звіробій.
Групи обирають керівника, писаря, який на листочку записує правильні відповіді, учня, який буде слідкувати за часом.

 

4. Гра«Мікрофон». Завдання дітям. Учням пропонується відшукувати рослини, відвар яких використовують для лікування грипу.
Правильна відповідь. Липа, калина, малина, ромашка, м'ята, шипшина.

 

5. Хвилинка роздумів, міркування.
«Я гадаю, що...», «Я вважаю, що...», «На мою думку...»
— Хто з дітей ризикує захворіти?
— Чому?

 

6. Робота з тлумачним словником.
— Хто знає значення слів інфекція, мікроби, вірус?
— Ось яке наукове тлумачення мають ці слова у словнику:
Інфекція — проникнення до організму людини чи тварини збудника хвороби, зараження.
Мікроб — найдрібніший, здебільшого одноклітинний організм, помітний тільки під мікроскопом.
Вірус — збудник інфекційного захворювання, який розвивається в клітинах людей, тварин і рослин.

 

7. Підсумок

Ось і підходить до закінчення наш захід

Чи сподобався вам захід?

Що найбільше вам сподобалося?

Чого вчать нас народні свята?

doc
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
7104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку