Виховна година
Тема: Бережи своє здоров’я! Врятуйся від вірусу!
Мета:
● ознайомити з новими правилами поведінки в умовах карантину та пояснити їх;
● встановити нові правила поведінки під час навчального процесу у зв’язку з умовами карантину;
● встановити правила респіраторної гігієни;
● надати інформацію щодо психологічної допомоги за умови тривожного стану через пандемію та ознайомити з алгоритмом дій.
Матеріали та обладнання: Загальна презентація, презентація «Вікторина», картки для гри «Крокодил», проектор.
Хід заняття:
І Організація класу.
Я всміхаюсь сонечку:
Здрастуй, золоте.
Я всміхаюсь квіточці:
Хай вона росте.
Я всміхаюсь дощику:
Лийся, мов з відра.
Друзям усміхаюся:
Зичу їм добра.
ІІ Повідомлення теми і мети заняття.
Вчитель вітається, питає в учнів, як у них справи, самопочуття. Після цього вчитель має провести введення в тему уроку. Для цього потрібно увімкнути загальну презентацію та продемонструвати :
1. Маска
2. Безконтактний термометр
3. Ртутний термометр
4. Антисептик
5. Медичні рукавички
6. Вказівки для дистанції
7. Провітрювання кімнати
8. Респіратор
2. Бесіда за малюнками
- Що ви бачите на зображеннях? Назвіть.
- Для чого потрібні ці предмети чи дії.
Після обговорення повідомте, що на уроці ви будете говорити про COVID-19 та про нові правила поведінки в школі.
Презентація інформації про COVID-19 та про правила респіраторної гігієни .
Історія про коронавірус Для того, щоб презентувати інформацію про COVID-19, використайте метод storytelling (оповіді). Складіть історію про коронавірус разом з учнями. Для цього продемонструйте
● Хто це такий? Чому його так називають?
● Чи він багато подорожує ? Якщо так, то як?
● Що він разом з собою приносить?
● Чи залишається він у гостях надовго?
● Як захиститися від такого гостя?
Повідомте учням, що ваша задача – скласти історію про цей вірус. Зробіть це за допомогою питань, які наведені у слайді.
Допоміжна інформація для створення оповіді.
● Хто це такий? Чому його так називають?
Це COVID-19 або коронавірус. Таку назву він отримав через схожість із сонячною короною.
● Чи він багато подорожує? Якщо так, то як?
Так, він дійсно багато подорожує – це він полюбляє найбільше. Він перестрибує з рук на руки або подорожує повітрям. ● Що він разом з собою приносить?
Підвищену температуру тіла, кашель, втому та ін. ● Чи залишається він у гостях надовго?
Ні, не залишається. І більшість людей, які занедужали, одужують. ● Як захиститися від такого гостя?
Детально поясніть, як саме дотримуватися цих правил у Вашій школі.
|
||
ІІІ Засвоєння знань . |
|
|
Рухлива гра «Крокодил»
Викличіть одного учня або ученицю з класу, покажіть їм картку з правилом гігієни, але так щоб інші не бачили і поросіть продемонструвати без слів, але з рухами це правило. Наступним демонструвати правило буде учень, який відгадав попереднє.
Питання для перевірки розуміння завдання:
- Чи викрикуєте Ви, коли знаєте відповідь? (Ні)
- Хто йде загадувати зображення? (Той, хто відгадав зображення).
Інші учні мають уважно дивитися і відгадувати правило .
На картках зображені такі правила .
IV Презентація інформації про нові правила поведінки в умовах карантину
Прокоментуйте інформацію, обґрунтовуючи кожне нове правило.
Обов’зково дайте відповіді на питання:
V Засвоєння знань про нові правила поведінки в умовах карантину
Вікторина
Поділіть усіх учнів на 3 команди. Для цього попросіть їх один за одним називати цифри 1, 2, 3. Після цього всі учні, які мають цифру 1 – стають Командою 1, відповідно всі ті, хто мають цифру 2 – стають командою 2, а ті, хто мають цифру 3 – стають командою 3.
Правила вікторини: Команда отримує питання і має 10 секунд, щоб дати відповідь на нього. За кожну правильну відповідь команда може отримати певну кількість балів, яка залежить від того, скільки важить питання. Виграє та команда, яка набрала найбільшу кількість балів.
Питання у вікторині
VI Підсумок заняття
Тренінг
Намалювати малюнок, як ви уявляєте короно вірус, скомкати і викинути у сміття.