Виховна година "Christmas Party"

Про матеріал

Виховна година у вигляді живого квесту "Christmas Party". Створено до зустрічі 2018 року. Архів містить файл з вступним словом класного керівника та умовами квесту, карту квесту, файл з посиланнями на пазли й гральні кості для визначення кількості ходів (можна замінити звичайними), а також файл із запрошенням на вечірку.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Атрибути вечірки: пищалки, мішура, повітряні кульки, солодкі призи, канцелярське приладдя для призів, бонусні подарунки, подарунки, Скарби  Фортеці (торт або скринька з солодкими подарунками)

  1. Хід учасниками робиться по черзі.
  2. Якщо учасник потрапляє до синього кола, то повертається на 5 кроків назад.
  3. Якщо учасник потрапляє до зеленого кола, то разом з гравцем, що знаходиться до нього найближче на карті, бере участь в рухливих змаганнях.
  4. Якщо потрапляє на червоне  коло, то рухається за стрілою.
  5. Якщо учасник потрапляє до бузкового кола, то разом з найближчим  гравцем змагається у складанні пазлів.
  6. Переможець отримує Скарби Фортеці.
  7. Коло зі струмом – гра «Електричний струм».
  8. Коло з листочком – бонусний подарунок.
  9. Коло з подарунком – просто подарунок.

 

Вступне слово вчителя

Через поле, через ліс,

Там, де терен не поріс,

Йшла до вас я не по снігу,

Бо не випав він, хоч трісь!

Є великая сім’я,

Завжди поруч з ними я!

Вони чемні, трошки хитрі,

Улюблені мої дітки.

Угадайте, хто ж це я?

(Відповіді учнів)

Керівник ваш класний я!

Ми сидіть не будем тихо,

Розгулятись станем стиха,

А чим далі – голосніш,

Ми влаштуємо тут кіш!

У світи ми помандруєм,

Дива злії зачаруєм,

Всіх врятуємо, на диво,

Скарби знайдемо щасливо!

 


Гра «Електричний струм»

Гравці сідають, беручись за руки та утворюючи коло. Ведучий стоїть у центрі кола і спостерігає за грою. Зміст її такий: перший гравець стискає гравцеві-сусіду праворуч руку, той передає імпульс стискання наступному. Таким чином, «ланцюжком» гра продовжується. За сигналом «Стоп!» гру зупиняють, а ведучий повинен відгадати, хто саме останній стиснув руку сусідові. Якщо відгадав, ведучим призначається той, кого назвали. Якщо ведучий припустився помилки, то він продовжує своє спостереження.

Можливі варіанти рухливих ігор:

  • Дмухати на повітряну кульку, щоб вона не впала
  • Найбільша кількість мильних бульбашок
  • Найбільша мильна бульбашка
  • Намалювати на повітряній кульці свій порт рет

 

 

_основа.png
zip
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку