21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Виховна година "Цікавий світ професій"

Про матеріал

Сценарій проведення виховної години на ГПД з учнями 4-х класів. Зміст матеріалу підібрано відповідно до вікових особливостей, можливостей вихованців. Всі діти ГПД працювали над підготовкою, брали активну участь у проведенні виховної години.

Перегляд файлу

 

 

 

Мета: розширити уявлення учнів про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них;

              розвива­ти пізнавальні  здібності учнів, творчу фантазію, винахідливість;

              вихо­вувати повагу до людей різних професій, працелюбність.

Обладнання: альбом «Різноманітний світ професій», дитячі малюнки професій батьків та знайомих , презентація  «Цікавий світ професій».

Перебіг заходу

  1. Організаційний момент

Вчитель


Сідайте, діти зручненько

 Приготуйтеся швиденько.

Про славні руки золоті

ми поведем розмову.

Всі вдячні золотим рукам,

Ми всі їх поважаєм.

Тож хочу розказати вам

Усе про них, що знаю.


 

Сьогодні  ми дізнаємося про  різноманітний  світ про­фесій, про важливість і значення кожної з них, навчи­мося поважати працю людей . А допоможе нам у цьому зустріч. Я буду інформаційним журналістом, а ви  будете представляти    професії своїх батьків.


— Де і ким працюють ваші мами? тата?

— Чи знаєте ви, хто вони за професією?

— Хто з вас був на роботі у своїх батьків?

 

ІІ. Основна частина

Журналіст.Зараз кожен хто бажає покаже і розкаже про професії своїх батьків, не називаючи її. А  діти в залі будуть відгадувати ким працюють ваші мами і тата.     


 1 – й учень

Він не любить довго спати,

Із сонцем він встає.               

I до машини поспішає —

Важливі справи в нього  є.

( водій)

 2-й учень

Ще всі навколо міцно сплять,

Та йому  встати треба,

Аби духмяним калачем

Зміг пригостити тебе.

(пекар)

3-й учень

Мій тато , ніби боровик,

Надів біленьку шапку.

Готує нам він холодник

І запікає бабку.

(повар)                                            

4 -й учень

Смачний буде у мами  пиріг,

Чудовий тортик і безквіт!

Вона знає про шарлотку все—

 І всім нас пригощає.

(кондитер)                                                                                                                                                


 

5-й учень

Тато з комп’ютером на ТИ, Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст Диво-майстер…бо він (  ПРОГРАМІСТ.)

***

6-й учень

Літаком керує вправно тато мій давно
Коли навіть в небі хмарно, Посміхається з висот .Найхоробріший…( ПІЛОТ.)

 

7-й учень

Професію  цю кожен знає . Важливішої немає!
Він —  покаже і навчить, Мудрий, приязний… (УЧИТЕЛЬ).

 

8-й учень

 

Моя мама навчить Твого собаку як прогнати розбишаку,
Не страшний вже буде ворог, Коли мама моя   ( КІНОЛОГ.)

 

7-й учень

Зникло світло, що робити? По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик, бо тато у нас …( ЕЛЕКТРИК)

 

9-й учень

А моя мама  людей з біди рятує і хвороби всі лікує -
Призначає процедури І таблетки, і мікстури  ( ЛІКАР)

 

 

 

Журналіст  Багато різних  професій ми розгадали. Це були представники суші і неба. А зараз до нас завітають   моряки.

 


1  учень

Професії усі потрібні,

вони в житті нам необхідні:

2 учень

І квітникарки й двірники,

А ми майбутні моряки.


      (Учні у формі моряка виконують танець «Яблучко»)

 


  3.Робота в групі. Розгадування кросворду.

Із кермом приятелює,

все дорогами мандрує. (Водій)

Залюбки він куховарить,

нам смачненькі страви варить. (Кухар)

Він для кожної людини

Ліки має й вітаміни,

Прочитає рецепт уважно,

Що і як робить підкаже.(Аптекар)

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує -

Призначає процедури

І таблетки і мікстури?(Лікар)

У театрі грає ролі:

Нині - вчителя у школі,

Завтра буде інша роль -

То бідняк він, то король.(Актор)

 4. Гра «Збери  слова у прислів'я»                                                                  

На смугах паперу написані прислів’я, розрізані навпіл і переплутані. Кожній групі потрібно правильно прочитати прислів’я.

1 група   Без діла жити – тільки небо коптити.

     Хто рано встає, тому Бог дає.

     Була б охота, знайдеться й робота.

2 група   Взявся за гуж, не кажи, що не дюж.

                Очі бояться, а руки роблять.

                Є терпіння - буде і вміння.

3 група   Хто не працює, той не їсть.

                Що можеш зробити сьогодні, не відкладай на завтра.

                Щоб рибку з’їсти – треба в воду лізти.

Журналіст

  Будь-яка  річ — це результат праці людей різних професій. Бережіть речі, необхідні для навчання, праці чи відпочинку. Шануйте працю людей.

 

ІІІ. Підсумок гри

  Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому?

  Що для цього потрібно?

 

      Гра з м'ячем «Назви предмети»

(Вчитель кидає м'яч і називає професію. Той учень, який упіймав м'яч, повинен назвати  предмет, який стосу­ється цієї професії).

— Діти, про які професії ви дізналися?

  Хто вибрав собі професію? Яку?

— Що потрібно робити дітям, щоб стати спеціалістом в обраній професії?

doc
Додано
12 січня 2019
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку