:
Конспект затверджую:
До заняття допускаю:
ПЛАН-КОНСПЕКТ
виховного заходу «Давайте познайомимось», проведеного в 4-В класі
ліцею №30 «Олімп» м. Кременчука
студентом групи У- 21
відділення початкової освіти
Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка
Чернявським Максимом Олеговичем
“14” березня2022 року.
Тема: «Давайте познайомимось»
Мета: Познайомитись з учнями класу, представити себе, встановити неформальний контакт з учнями, отримати більше інформації, розвити у дітей уяву, пам’ять, увагу, збагачувати словниковий запас, виховувати увагу до оточуючих.
Обладнання: презентація, долоньки з паперу, комп’ютер, флешка, проектор, аккордеон, відео.
Література:
URL: https://www.dilovamova.com/index.php?page=10&event=20019
Форма роботи: ігрова програма
Хід заняття:
І. Організація учнів до роботи
Усі сідайте тихо діти.
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати
На занятті не дрімати
А знання мершій шукати.
ІІ. Повідомлення теми, мети заходу
Ми вперше з вами бачимось, тому хочемо познайомитись, а допоможе нам в цьому подорож. І не просто подорож, а незвичайна подорож чарівною країною.
Тому давайте починати:
Ми студентки Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка. Я Максим Олегович, люблю писати вірші, займатися творчістю, полюбляю грати на аккордеоні та фотографувати все навколо також люблю нові знайомства.
А я Владислава Олександрівна, у вільний час, люблю малювати, полюбляю знайомитися з новими людьми, обожнюю подорожувати, і проводити час з друзями.
Ми з вами будемо працювати цей тиждень. Сподіваємося, що за цей час ми подружимося і будемо весело проводити час.
Від себе гарантуємо веселі руханки, а від вас розраховуємо на співпрацю. Ми віримо, що вам з нами сподобається і ви проведете цей тиждень весело із користю.
ІІІ. Опрацювання теми
Сьогодні ми будемо подорожувати країною знайомств і перша наша зупинка має назву «Місто імен»
Першою зупинкою нашої подорожі буде місто Імен. Але вас багато, а нас лише двоє, тому для того, щоб краще запам’ятовувати ваші імена кожному з вас ми дамо маленьку «долоньку» на якій ви напишете своє ім’я, розмалюєте і повісите на себе, щоб ми знали, як до вас звертатися.
Молодці! Тепер ми зможемо швидше запам’ятати ваші імена.
Наступна зупинка має назву місто професій. Кожен у майбутньому хоче стати або лікарем, або космонавтом, або професором, або фотомоделлю, можливо навіть вчителем.
Тож, давайте розгадаємо декілька загадок:
1.Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… (пілот).
2.Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… (програміст).
3. Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… (учитель)
4. Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам…(електрик)
5. Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? (лікар)
Молодці! Діти, а ким ви мрієте стати в майбутньому? (Відповіді дітей)
3.Зупинка відгадування мелодії.
Максим Олегович грає на аккордеоні мелодії мультфільмів.
1.Мелодія Крокодила Гени «Блакитний Вагон»
2.Мелодія «Сидів у лузі коник»
3.Мелодія Крокодила Гени «День народження»
4.Зупинка Фізкультхвилинка.
Фізкультхвилинка «А ти готовий?»
5.Зупинка відгадування улюблених героїв.
1.Маша та Ведмідь.
2.Гарфілд.
3.Шрек.
4.Котигорошок.
5.Чебурашка.
6.Віні-Пух.
7.Лунтік.
8.Чіп і Дейл.
9.Містер Крабс.
10.Тьотя Мотя.
11.Домовичок Кузя.
12.Аліса в Країні див.
ІV. Підведення підсумків заняття.
Тож давайте підведемо підсумки:
Що ми робили сьогодні на занятті?
Чи сподобалось вам з нами грати?
Що вам найбільше запам’яталось з нашого заняття?
Що розповісте батькам про нашу зустріч?
Отже, ми добре провели з вами час, але, нажаль, наше заняттяз акінчується. Ми познайомились з вами і ви намд ужесподобались, сподіваємось, що ми вам також. Ми сподіваємось, щоподальші наші зустрічі будуть такими ж цікавими!
Заняття закінчено! До побачення!