Виховна година для учнів початкових класів "Мир на землі - радість у родині"

Про матеріал

Виховна година для початкових класів "Мир на землі - радість у родині"

• формувати у школярів такі поняття, як "дружба", "взаємодопомога", ”ввічливість”, “доброта”, ”людяність”;

• розвивати навички творчого і логічного мислення, вміння грамотно і переконливо доводити власну думку;

• виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

Перегляд файлу

 

КЗ “НСЗШ №6”

 

 

 

Виховна година

“Мир на землі — радість у родині”

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

класний керівник 2-Б класу КЗ “НСЗШ №6”

Савенок М.О.

 

 

 

 

 

м.Нікополь 2017 р.

 

 

Тема виховного заходу: За мир у всьому світі! (Урок миру та дружби).

Учасники: учні 2 класу.

Мета:

• формувати у школярів такі поняття, як "дружба", "взаємодопомога",ввічливість, доброта,людяність;

розвивати навички творчого і логічного мислення, вміння грамотно і  переконливо доводити власну думку;

виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

 Очікувані результати:

 засвоєння інформації про День Миру;

 формування понять “дружба”; “доброта”.

  оволодіння навичками колективної роботи; взаємодопомоги у вирішенні проблем.

Обладнання та матеріали:

 - аркуші білого паперу, клейка стрічка, клей, олівці;

 - маленькі зображення сонця, хмарок, квітів, посмішок, сердець, крапельок із  білого паперу, малюнок грозової хмари, лист ватману із зображенням забрудненого океану;

 - картки з текстом, музичний центр.

“Потрібен мир – тобі й мені

 І всім на світі дітям!

 Не тільки вранці навесні

 Нехай нам сонце світить.

 Потрібен мир, трава в росі,

 Усміхнений нащадок.

 Потрібен мир усім-усім,

 Отриманий у спадок”.

Хід виховного заходу

Вчитель: Доброго дня, діти! Я дуже рада бачити вас. Сьогодні ми будемо обговорювати одну з найважливіших тем – тему миру і дружби. Перш ніж розпочати розмову, я попрошу кожного з вас доповнити незавершені речення. Наприкінці нашої зустрічі ми порівняємо, чи змінилася ваша думка на тему миру і дружби. Цілком ймовірно, що ви відкриєте для себе щось нове, поглянете на свої стосунки з друзями з іншого боку, відкриєте в цих стосунках щось нове…

 • Другце той, хто...

 • Мирце...

 • З другом я часто...

 • Приятель і другне зовсім одне й те саме, бо...

 • З другом можна...

 • Я товаришую з…..., бо      

Вчитель: А вам відомо, коли саме люди святкують День Миру? Чому в світі прийнято відзначати це світо?

Відповіді учнів: День Миру святкують щороку 21 вересня, адже в цей день ми всі маємо задуматися над тим, що таке МИР і ЗЛАГОДА на Землі.

Вчитель: Спасибі за відповідь, це дійсно так. Для більшості людей планети Земля мир – це повсякденна реальність. На наших вулицях безпечно, ми ходимо до школи. Там, де уклад суспільства міцний, безцінний дар миру може ніхто особливо й не помічати. Та чи всі діти на Землі живуть добре і щасливо? Для багатьох людей у сучасному світі спокійне життя — це лише казкова мрія, багато дітей страждають, вони не мають сім'ї, але мають багато горя. Для них, насамперед, і існує день Миру.

Вчитель: У 1982 році у своїй резолюції Генеральна Асамблея ООН проголосила Міжнародний день миру (International Day of Peace) як день глобального припинення вогню і відмови від насильства. З тих пір свято, яке відзначається 21 вересня, залучило мільйони людей, охопивши багато країн та регіонів. Цей день закликає людей не тільки замислитися про мир, а й зробити щось заради нього.

 Давайте разом подумаємо, чим ми можемо допомогти цим дітям. Яким би ви хотіли бачити світ, і що можна зробити, щоб світ став кращим? З чого почати? З чого взагалі все починається? Наприклад, у кожного з нас є руки. Що ми можемо зробити цими руками?

Відповіді учнів: писати, навчатися у школі, допомагати вдома, грати на музичних інструментах, їсти, малювати тощо.

Вчитель: Ми можемо робити руками багато чого. Але чому трапляється, що люди починають робити своїми руками погане: беруть в руки зброю, створюють бомби? Чому їм на думку спадають  погані думки. Усе в світі залежить від того, про що ми думаємо, які у нас думки. Чому так відбувається? Можливо, люди не вміють дружити? Можливо, вони не знають, що таке дружба та мир? А як ви думаєте, навіщо потрібна дружба?

За допомогою тренінгу “Моя думка” ви можете висловити свою точку зору з цього приводу.

(З протилежних сторін класу висять два плакати:“Дружба у класі не потрібна", “Дружба у класі потрібна”. Учням пропонується визначити свою позицію і стати біля того плакату, який відповідає їхній точці зору.)

Ведуча: А зараз ми проведемо мозковий штурм "Вислови свою думку"

“Дружба – це..."

(Учасникам зустрічі пропонується відповісти на питання, що означає "дружба", навіщо вона потрібна людям? Усі відповіді записуються на плакаті. Ведучий резюмує і дає визначення поняттю "дружба", навіщо вона потрібна людям?)

(Відповіді учнів: ДРУЖБА є одним із видів особистих стосунків, індивідуально- вибіркова, вільна і заснована на взаємній симпатії.

ДРУЗІ допомагають один одному самовіддано, "не в службу, а в дружбу".

ДРУЖБА – це стосунки, які тримаються на вірності, взаємодопомозі, відвертості й довірі.)

грозових хмар).

- Як почуває себе той, хто залишився самотній, без друзів?

Вчитель: (ставить питання для обговорення)

 - Чи хочете ви допомогти світу?

Вчитель: Ми можемо допомогти світу? Щоб зробити це, ми завжди повинні пам'ятати про усе добре, що в нас є, використовувати це у своєму житті, у своїх словах і вчинках, дарувати добро тим, хто поруч із нами. Довіряти один одному. Надавати допомогу і знати, що ви комусь потрібні.

Давайте побудуємо “Ланцюжок побажань”.

(Перший учень кожного ряду отримує картку із зображенням посмішки. За сигналом ведучого діти передають картку на інший кінець ряду. Потім картка повертається назад, але з гарними побажаннями до того, кому вона передається.)

Вчитель: Вийшло? Важко було? Чому це сталося? Тому, що ми не виявляємо найкращі якості свого характеру кожного дня. Давайте робити це частіше. Тоді ми дійсно зможемо щось подарувати світові. Світ величезний. Кожен з нас є невеличкою частинкою земної кулі. Якщо кожна частинка буде чистою і доброю, то на Землі усе буде чистішим. А зараз це ми спробуємо зобразити наочно, і для цього проведемо гру “Мій внесок у справу миру”.

(На дошці вивішується ватман із зображенням брудного океану. Дітям роздаються аркуші білого паперу у формі маленьких крапельок. Кожному пропонується написати свої побажання, що б він хотів би подарувати світу. Крапельки прикріплюються до зображення океану.)

Вчитель: Наш океан став набагато чистішим, хоча ще залишилися темні плями. А це означає, що треба і надалі продовжувати дарувати світу добро. У світі без миру, дружби і взаєморозуміння не прожити. Це повинен розуміти кожен і йти з цією думкою по життю.

Вчитель: Підсумуємо нашу зустріч.

 - Які результати нашої зустрічі?

 - Як ви почували себе під час роботи?

 - Що нового про дружбу і мир ви дізналися у процесі роботи?

 

Вчитель: Я дякую всім за плідну роботу, зичу миру і злагоди вашим домівкам. До нових зустрічей!

 

doc
Додано
19 листопада 2018
Переглядів
2419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку