Гра-подорож до країни Безпеки

Про матеріал

Гра-подорож для учнів 4-го класу. Мета проведення: розширити та закріпити поняття дітей про правила поведінки на вулицях і дорогах; розвивати спостережливість, увагу, уміння і навички свідомо дотримуватись правил дорожнього руху, щоб уникнути травматизму і нещасних випадків; активізувати мислення, уяву, творчі нахили; виховувати почуття обов'язку, взаємодопомоги.

Перегляд файлу

Гра-подорож до країни Безпеки

Мета: розширити та закріпити поняття дітей про правила поведінки на вулицях і дорогах;  розвивати спостережливість, увагу, уміння і навички свідомо дотримуватись правил дорожнього руху, щоб уникнути травматизму і нещасних випадків; активізувати мислення, уяву, творчі нахили; виховувати почуття обов’язку, взаємодопомоги.

Обладнання: дорожні знаки, зображення світлофора, квитки

Учасники гри: учні 4 класу.

 

Хід гри

Зупинки:

  1. Гра «Так чи ні».
  2. Міністерство охорони Загадок.
  3. Світлофорчик.
  4. Дядько-Запитальник.
  5. Казкова вікторина «Хто на чому їздить?»
  6. Правила для пішоходів.
  7. «Спіймай риму!»

 

  • Щоб дізнатись, чим ми сьогодні будемо мандрувати, відгадайте загадку:

Хутко мчить, бо поспішає,

Пасажирів підбирає.

І хвилинка у хвилинку

Їх доставить на зупинку. (Автобус)

Правильно, а зараз отримуємо квиточки на наш маршрут. (Роздати квитки)

Людина змалечку вивчає буквар для того, щоб навчитися читати і писати, а дорожню азбуку ми вивчаємо для того, щоб бути грамотними на дорозі, щоб жити в безпеці. А тепер скажіть мені, чи любите ви гратися на свіжому повітрі?

Давайте перевіримо, чи знаєте ви, де можна гратися, а де – ні. Приготуйтеся і будьте уважні.

 Дружно всі скажіть мені,

На дорозі можна гратись? (Ні)

Лине музика й пісні,

При дорозі гратись можна? (Ні)

Бє в ворота мяч хлопчак.

На подвірї гратись можна? (Так)

Літають птахи в вишині.

На будівництві можна гратись? (Ні)

Щоб ви ніколи не були сумні,

Правила порушувати можна? (Ні)

А наступна наша зупинка  біля міністерства охорони загадок. Щоб помандрувати далі, нам потрібно відгадати загадки .

  1. Без копит і без хвоста,

Лиш біленькі смужки маю.

Я лежу, а не гуляю.

Хочеш перейти дорогу? –

Я прийду на допомогу. (Зебра)

  1. Один з трубою тягне всіх за собою. (Паровоз і вагони)
  2. Всім перехожим я моргаю,

Щоб пильно глянули на мене.

Очей же я аж троє маю:

Червоне, жовте і зелене. (Світлофор)

  1. Ні вівса не їм, ні сіна

Дайте випити бензину –

Усіх коней обжену,

Куди хочеш побіжу. (Автомобіль)

  1. Що за коник є у мене,

Металевий і зелений,

Є сідельце й віжки в нього,

І колеса, а не роги? (Велсипед)

  1. Добігла стрічка аж до річки,

А далі – скок! І на місток.

І знову знай собі біжить

Туди, куди твій шлях лежить. (Дорога)

  1. Хоч не птах, а крила має.

Попід хмарами літає. (Літак)

А наступна наша зупинка називається «Світлофорчик».

Я буду вам показувати кольори, а ви виконувати відповідні дії. Червоний колір – стоїмо на місці, жовтий – приготувалися, зелений – йдемо. (Провести гру)

Ось ми й доїхали до Дядька-Запитальника. І сьогодні він нам пропонує відгадати кросворд про Правила дорожнього руху.

По горизонталі:

  1. Людина, яка їде в транспорті. (Пасажир)
  1. Лінія посередині дороги. (Осьова)

5.  Пристрій, що регулює рух машин і пішоходів (Світлофор)

6. Закінчення дороги, у якої немає продовження. (Тупик)

8. Вид міського транспорту, що їздить по коліях. (Трамвай)

10. Підрозділ міліції, який відповідає за безпеку руху на дорогах. (ДАЇ)

По вертикалі:

  1. Людина, яка йде по тротуару. (Пішохід)
  2. Двоколісний транспортний засіб. (Мотоцикл)
  3. Марка машини. («Запорожець»)

7.  Місце, де перетинаються дороги. (Перехрестя)

9. Людина, яка керує автомобілем. (Водій)

 

 

1п

а

с

а

ж

и

р

і

 

 

 

ш

2м

 

3з

 

4о

с

ь

о

в

а

х

 

т

 

п

5с

в

і

т

л

о

ф

о

р

 

 

 

д

 

 

ц

 

р

 

 

 

 

и

о

6т

у

7п

и

к

ж

 

 

е

 

л

е

р

 

ц

е

ь

х

 

8т

р

а

м

9в

а

й

 

е

 

о

 

с

10д

а

ї

т

і

 

я

й

 

 

А наступна наша зупинка – це Клуб фанатів казок. Тут ми проведемо казкову вікторину «Хто на чому їздить?»

1. Транспорт баби Яги? (Ступа)

2. На чому літав барон Мюнхаузен? (На ядрі)

3. На чому пересувався Ємеля у казці «По щучому велінню»? (На печі)

4. На чому їздив Ілля Муромець з мультфільму «Ілля Муромець і Соловей Розбійник»? (На коні Бурушці)

5. З допомогою чого пересувався Карлсон? (Пропелер)

6. На якому виді транспорту хлопчик з міста поїхав у Простоквашино? (На електричці)

7. На чому їздив Добриня Микитович з мультфільму «Добриня Микитович і Змій Горинович»? (На верблюді)

А тепер, діти, давайте пригадаємо Правила для пішоходів і розкажемо всім. (Виступи дітей)

1 учень.

Правила дорожні знаю,

Їх виконую завжди.

Знаки на ходу читаю,

Щоб не трапилось біди.

2 учень.

На дворі зима чи спека,

Знай, дорога – небезпека!

А тому про себе дбай,

Добре правила вивчай!

3 учень.

По дорозі йдеш до школи –

Не лови ворон ніколи.

А завжди подумай ти,

Як дорогу перейти.

І ніколи не біжи,

Завжди з розумом дружи.

Про життя своє подбай,

Тому правила вивчай.

4 учень.

Кожен знає перехожий:

Перехід на зебру схожий.

Й попереджувальний знак

Перехід покаже так! (Показує знак)

5 учень.

Є ще знаки особливі,

На шляху не менш важливі,

їх на групи розділяють,

Вони різну силу мають.

Заборонні, наказові —

Ці для всіх обов‘язкові.

Є ще знаки вказівні,

Скажуть щось тобі й мені…

6 учень.

Світлофор потрібен всім:

І дорослим, і малим.

Друзі, він багато може,—

Пішоходам допоможе

Він дорогу перейти

Без лихих пригод в путі.

Блимне лиш червоним оком —

Нас застерігає строго,

Що не можна крокувати,

Необхідно почекати.

А засвітиться зелене:

І для тебе, і для мене

Шлях відкритий, можна йти,

Дуже раді я і ти.

7 учень

Коли є регулювальник,

На дорозі він — начальник.

Рухом жезла, рук і тіла

Він розкаже все до діла.

Він магічну силу має:

Світлофори заміняє.

8 учень

В житті тобі все буде ясно,

Пройдеш сміливо скрізь завжди.

Якщо ти вивчиш знаки вчасно,

Тоді не трапиться біди.

 А зараз пограємо в гру «Спіймай риму». Вам потрібно уважно слухати вірш і доповнювати його словами.

Щоб на дорогах жертвою не стати,

Потрібно правила … (вивчати).

Тож знати треба сину й доні,

Що рух у нас … (правосторонній).

І пам’ятайте в чому справа:

Всім треба рухатися … (справа).

Де по дорозі мчать машини,

То це – проїжджа є … (частина).

А де прогулюються пари,

Де люди йдуть – це… (тротуари).

На гальма вже натис водій,

Машина мчить – шлях … (гальмівний).

Машину раптом не спинити,

Це ви повинні … (розуміти).

Дорогу не перебігайте,

А краще трішки … (зачекайте).

Щоб не було нікому шкоди,

Завжди ідіть на…  (переходи).

Бо щоб у світі добре жити,

То треба з Правилами…  (дружити).

І їх виконувать завжди,

Тоді не трапиться … (біди).

  Ось і закінчилась наша подорож і хочеться вам побажати, щоб на ваших дорогах завжди було зелене світло.

 

 

 

1

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
3553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку