Виховна година "Дружба"

Про матеріал
Допомогти учням розібратися у поняттях “ друг ”, “ товариш ”, “ приятель ”. Поговорити про дружбу. Виховувати бажання бути чуйними й уважними до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.
Перегляд файлу

Тема: Дружба

Мета:  Допомогти учням розібратися у поняттях “ друг ”, “ товариш ”,  “ приятель ”. Поговорити про дружбу. Виховувати бажання бути чуйними й уважними до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.

Обладнання: Запис пісні справжній друг, плакат Карлсона, індивідуальний роздатковий матеріал.

                                                Хід заняття

I етап Організаційний момент

  1.  Привітання

        Тому, хто з тобою поруч посміхнись ( 2 рази )

        Незалежно від раси і від кольору очей

        Тому, хто з тобою поруч посміхнись.

                Тому, хто з тобою поруч руку дай ( 2 рази )

                Незалежно від раси і від кольору очей

                 Тому, хто з тобою поруч руку дай.

                             Того, хто з тобою поруч обніми ( 2 рази )

                             Незалежно від раси і від кольору очей

                             Того, хто з тобою  поруч обніми.

  1. “ Мозковий штурм ”
  • Діти, давайте всі разом подумаємо над таким запитанням: яким потрібно бути, щоб мати друзів?

( “ Мікрофон ” – передаючи мікрофон діти по черзі висловлюють свою думку на рахунок даного запитання – кожен з них виокремлює по одній рисі характеру, що притаманна другові ).

                              добрим                                          чуйним

                              турботливим                                 чесним

                              відкритим                                      щирим

                              уважним                                         надійним

                               люб’язним                                     красивим…

Отже, перед нами постав портрет найкращого друга. А як, на вашу думку, хто з казкових чи мультиплікаційних героїв є прикладом справжнього друга(діти висловлюють власні припущення ).

                        На дошці з’являється зображення Карлсона із названими

                        якостями характеру навколо

  • Діти, як ви важаєте, що таке дружба? ( заслуховування відповідей дітей. На дошці з’являється визначення )

Дружба – це коли люди хочуть бути разом, коли вони цікавлять одне одного, довіряють одне одному.

                                                   Енергізатор “ Іподром ”

     Енергізатор – це звичайною мовою фізкультхвилинки. Дані події відбуваються на іподромі – де ми можемо зустріти коней. На іподромі коні біжать – діти імітують біг коня. На шляху коня зустрічаються бар’єри – діти за допомогою рук імітують стрибок через бар’єр, а також бар’єр з  водою – діти повторюють попередні рухи, додаючи присід із закритим носом. Обов’язковими є трибуни – глядачі, почувши це слово діти піднімають руки вгору і машуть із сторони в сторону. Серед глядачів сидить мама – почувши слово мама, діти машуть однією рукою і промовляють “ Привіт, мамо! ”. І на фініші коней зустрічають кореспонденти – почувши слово фініш діти імітують готовність до фотографування.

                              Біжимо, біжимо, біжимо - бар’єр,

                              Біжимо, біжимо, бар’єр з водою

                               Біжимо, біжимо, біжимо – трибуна

                              Біжимо – мама, біжимо, біжимо

                               Біжимо – фініш….

II етап Основна частина

                 2.1 Ситуація “ Двоє друзів ”

- Як ви гадаєте, чому Франк  так відповів?

                  2.2 Ситуація “ Приятелі і ведмідь ”

- А як поступили б ви, потрапивши у подібну ситуацію?

- Чи були хлопці справжніми друзями?

Висновок: Дружбу можна створювати, зміцнювати, зруйнувати.

                     Дружба залежить від наших якостей і якостей наших друзів.

                     Справжня дружба –коли поважають права друга.

                   2.3 Енергізатор

      В ході жеребкування учні поділяються в групи по два. На двох учням дається маркер, тримаючись вдвох за один маркер і не домовляючись попередньо учні намагаються намалювати що – небудь.

  • Після учням пропонується підвести підсумок: чи легко було виконувати завдання? Чи вдалося відтворити задумане?

III етап Кооперативне навчання

( за допомогою різних геометричних фігур діти поділяються на чотири команди )

  • Складіть правила дружби. Один учень, представляє свою команду і отримані результати біля дошки

                Складання загальних правил  дружби:

  • Уникати сварок;
  • Допомагати один одному;
  • Бути доброзичливими;
  • Бути турботливими;
  • Не глузувати один з одного;
  • Вміти вибачати та поступатися…

         2.4  Мої враження від заняття

Діти, перед вами два дерева – чорне і червоне. На цих деревах давайте залишимо своє враження від побаченого і почутого: якщо заняття вам сподобалось, то свій листочок залиште на червоному дереві, якщо ж заняття не припало вам до душі, то свої враження ви залишаєте на чорному дереві.

      V етап Підсумок заняття

    Давайте завершимо наше заняття чудовою дитячою пісенькою про дружбу

                                           Справжній друг

               Дружба віддана не зламається,

               Не розклеється від дощу і хуг.

                Друг в біді не лишить,

                Щирим словом втішить –

                Отакий він незрадливий,

                Справжній друг!

                 Ми посваримось – і помиримось,

                 “ Нерозлийвода ”, - кажуть всі навкруг.

                  В день чи в ніч негожу

                  Друг мені поможе, -

                 Отакий він незрадливий, справжній друг!

 

                  Друг завжди мене прийде виручить,

                  Він не жде подяк і не жде послуг.

                  Буть комусь в пригоді

                  В будь – якій негоді –

                  Отакий він незрадливий, справжній друг!

 

docx
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку