(для учнів 1 - 4 класів)
OCHOBHA ЧАСТИНА ГРИ
META: Прививати любов до народної та авторської казки. Вчити учнів самостійно мислити. Розширити i поглибити знання в області літератури.
Ведучий: Добрий день, шaнoвні глядачі i учасники гри , . «Поле чудес». Зустрічаймо першу трійку гравців.
Ведучий: Шановні учасники гри шоу «Поле чудес», вам потрібно назвати ім’я найстаршої жительки водойми у казці «Золотий ключик» О. Толстого із семи букв. (Тартила)
(Учасники крутять барабан, на якому є розмітки секторів та літер алфавіту.)
Ведучий: Вітаємо першого учасника фінальної гри.
Просимо піднятися на сцену другу трійку гравців
(Учасники крутять барабан допоки гра не закінчиться.)
Ведучий: Biтaємo другого учасника фінальної гри. Просимо вийти учасників третьої гри.
У її імені - п’ять букв. (Герда).
(Учасники крутять барабан до завершення гри.)
Везучий: Вітаємо третього учасника фінальної гри. ..
ФІНАЛЬНА ГРА
Ведучий: Просимо вийти на сцену учасників фінальної гри.
Для учасників фінальної гри питання звучить так: Назвіть ім’я принца із дев’яти букв, якого зачаклував щурячий король.(Лускунчик)
(Учасники по черзі крутять барабан i називають букви до слова.)
ГРА 3 ГЛЯДАЧАМИ
Ведучий: Шановні глядачі, назвіть овоч, із п’яти літер, який досяг неабияких розмірів i цим приніс чимало клопоту мешканцям однієї дружної сім’ї.(Ріпка)
СУПЕР - ГРА
Ведучий: Вітаємо фіналіста гри «Поле чудес».
Ми вам пропонуємо зіграти у супер-гру. Питання для cyпep-гри звучить так:
Хто є авторами казки «Попелюшка»?
Їхнє прізвище складається із п’яти букв. (Грімм).
Ви маєте право відкрити дві будь-які літери, якщо такі є в цьому слові.
Вам дається на це завдання одна хвилина.
(Учасник за хвилину роздумів називає ключове слово.)
Ведучий: Вітаємо переможця гри. Ці оплески на вашу честь, i ще, ви
отримуєте приз на згадку про перемогу у cyпeр-rpi «Поле чудес».
Грабовецька Ірина Василівна