Виховна година " Ми діти європейської родини"

Про матеріал
МЕТА: ознайомити дітей з країнами Європи; розвивати творчі задатки школярів, цікавість до країн Європи та рідного краю; виховувати повагу та дружбу між країнами.
Перегляд файлу

Тема. Ми – діти європейської країни.

Мета: ознайомити дітей з країнами Європи; розвивати творчі задатки школярів, цікавість до країн Європи та рідного краю; виховувати повагу та дружбу між країнами.

Обладнання: плакат символи України, комп’ютер, презентація   «Цікава Європа», ілюстрації казок

Хід уроку

 Організація класу

  1. Привітання вчителя

 - Дорогі  друзі, дозвольте привітати вас с початком нового навального року. Бажаю вам гарно вчитеся, цікавих завдань, справжніх друзів і високих досягнень.

-  Привітайте один одного, посміхніться, потіснить один одному руки й трохи пограємо

Гра « Так чи  не так, я чи не я»

Усі  за  літо  відпочили?

А набралися  ви сили?

У школу всі  із вас хотіли?

А на сонці засмагали?

Хто улітку грався?

Ну, а хто  купався?

У  таборі хто із вас був?

А хто  букви  всі забув?

Хто з вас їздив до бабусі?

Хто допомагав матусі?

Хто книжку нову прочитав?

А хто лише в м’яча  ганяв?…

 

Традиційно навчальний рік  розпочинаємо першим уроком, який присвячений нашій Україні та її місцю серед європейських країн.

І б хотілося почати наш урок з вірша.

Ось небо блакитне і сонце в зеніті

Моя Україна – найкраща у світі!

Моя Україна – це ліс і озерця,

Безмежні степи і чарівні джерельця,

Красиві пейзажі і гори високі,

Маленькі струмочки і ріки глибокі

Міста стародавні і замки прекрасні,

Великі будови і дуже сучасні.

Сади чарівні, мальовані села,

Моя Україна – це пісня весела,

Це щира, багата, як світ, її иова.

Крилата, така мелодійна, чудова!

Її обереги – верба і калина.

Найкраща у світі – моя…. (Україна)

Україна – це наш рідний край, наша дорога Батьківщина, земле, де ми народилися, вперше побачили та пізнали навколишній світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов та ласку. Вона , наче мати,для кожного своя та єдина.

Подивіться уважно на дошку. На гілочках куща калини написані слова. Про що ви думаєте, коли їх читаєте?

Київ

калина

Тризуб

вінок

верба

Дніпро

 

криниця

 

 

Так, авжеж ми думаємо про нашу Вітчизну Україну-неньку, зі своєю історією, красою, полями, садочками над якими грайливо та вільно в голубому небі пролітають лелеки.

Україна – це одна з найбільших держав в Європі. Ми з народами Європи належимо до однієї родини, маємо одні цінності.

Живуть у Європі різнії люди

Там чути і мову чужу звідусюди

Англійську, німецьку, угорську чи фінську

А вподобали свою українську.

Великі країни є й дуже малі

Та вистачить місця усім на Землі.

Кожен з нас пам’ятає що є

Місце в Європі для нього своє.

ІІ ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ

– Тема нашого уроку дуже цікава. Давайте всі разом прочитаємо її. 

 МИ – ДІТИ  ЄВРОПЕЙСЬКОЇ РОДИНИ 

Уважно подивіться на цей слайд. Що ми бачимо на першій картинці. Що таке родина?  Так – це мати, тато дідусь та дідусь, братик та сестра. Подивіться тепер на другу картинку. Якщо Європа – це мати, то хто ж інші держави. Вірно брати та сестри.

Давайте ще раз прочитаємо тему нашого уроку. Скажіть, як ви її розумієте? (Відповіді учнів)

Щоб рухатись уперед, до кращого майбутнього, потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще означає —- вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру, етнос, мати спільні цінності.

Тож почнемо «відкривати» для себе країни ЄС.

-Пропоную сьогодні здійснити уявну подорож Європою. Ми з вами побачимо Польшу, Францію, Німеччину, Італію, Швейцарію і, звісно ж, нашу неньку Україну. Під час подорожі треба бути уважними, спостережливими, кмітливими й активними. Тільки разом ми подолаємо цей шлях.

- Діти, а яким транспортом подорожують?

Ми, цього разу, поїдемо автобусом. Для того, щоб вирушити у подорож, треба сісти в автобус. У вас на партах є ваші фотокартки. Кожен з вас по черзі підходить до нашого туристичного автобуса та займає вільне місце-віконечко.

-Ну що ж,  наш туристичний автобус ми підготували – і час вирушати у подорож!

1.Віртуальна подорож.

Хто з нас не мріє побувати в Європі? І хто не хотів би власними очима побачити її історичні  і сучасні визначні пам’ятки! Гадаю, таких немає. І вирушаємо ми діти з якої країни? (України)

-А що ж ви можете  розповісти про нашу країну? (відповіді дітей)

Наша країна набагато цікавіша, ніж здається. Пропоную ващій увазі  відеоролік(перегляд відео «Найкращі місця України»)

  1. Польща

-Наш автобус наближається до кордону з найближчим сусідом. Щоб дізнатися  з яким, треба розшифрувати запис. Поставте числа у порядку зростання.

3

2

4

1

5

6

л

о

ь

П

щ

а

-Та, це Польща.

Польща це країна в східній частині Європи. Столиця – Варшава,грошова одиниця – злотий. Слово «Польща» походить від назви племені «поляни»,   що означає «люди, що живуть у відкритому полі» У Польщі розташований Європейський  центр казок ім. Крошка-Матолика. Відвідувачів центру чекає виставка "Світ казок", що представляє собою інтерактивну гру. Гості зможуть повністю зануритися в казковий світ, повний фарб і сюрпризів. У Польщі близько 20 парків динозаврів. І один з них Динозавроленд. Великий парк (40 га), створений на місці виявлення копалин амфібій і рептилій в регіоні Ополе. Представлено близько 200 моделей. Можна подивитися також музей, пройти шлях навчання, Тунель часу, представлений в привабливій формі, а також "акваріум", що представляють організми, що мешкають в древніх морях. Завдяки польському астроному Миколі Коперніку ми знаємо, що Земля й інші планети обертаються навколо Сонця.

3)Німеччина

-І вирушаємо далі. Наступна зупинка це Німеччина. Що ж цікавого приготувала для нас Німеччина? Зараз ми про це дізнаємося.

Німеччина – одна з найуспішніших держав  на сучасній політичній карті. Столиця Німеччини – Берлін. Ця раїна з величезною історією та винятковим менталітетом. Дітям в Німеччині можна все. Саме для них в місті Гюнсберг був збудований Леголенд.

Цe дивoвижний cвiт пригoд з 8 тeмaтичними пaркaми, дecяткaми нeзвичaйниx aтрaкцioнiв, iгрaми, шoу-прoгрaмaми, тeaтрaлiзoвaними i циркoвими виcтaвaми, де ви можете себе відчути велетнем Гулівером.

- Скажіть,чи всі ви любите жуйку?

Жувальну гумку винайшли саме в Німеччині. Це зробив Ханс Рігел.

Всі ви полюбляти їздити на велосипеді, а в Німеччині для цього в школі  видають спеціальні велосипедні права.

  • Діти, вам цікаво? Тоді трішки від починемо і знову в дорогу!

Фізкультхвилинка

Ми крокуєм, ми крокуєм,

Ми країнами мандруєм

Ось побачили Карпати:

 Як вершини нам дістати?

Заглядаємо в озерця-

 Не торкнутися нам денця!

 Далі ми йдемо поважно,

 Шлях долати нам неважко.

 Порівняйтесь, усміхніться,

  Батьківщині  поклоніться

  За щасливі дні в любові,

  За пісні за колискові.

  Кругом себе обкрутіться

  Раз присядьте, два присядьте,

  За столи тихенько сядьте.

 

4)Швейцарія

-Наступна країна, яка чекає на нас – це Швейцарія.

Швейцарія – багата європейська країна з однією  із найбільш стабільних і процвітаючих світових країн. Столиця Швейцарії – Берн. Це гірська країна. Гір налічується близько 232. Швейцарія  знаменита своїми сирами, годинниками та шоколадам. Діти йдуть до школи у 4-річному віці. При цьому робочий тиждень становить 4 дні.

 

5) Італія

Італія – країна піци, пасти, оливок і сонячного настрою. Вона має багату історію, але інтерес  до неї не вчухає навіть у наш час. Ця країна розташована на півострові, який має форму чобітка. На території Італії розташовано дві держави: Ватікан та Сан-Марино. Столиця Італії – Рим.

Колізей у Римі є найбільшою будівлею, яка була зведена для розваг.

Ще одна особливість Італії це місто на воді Венеція. Її розділяють 117 островів на яких можна порахувати близько 3000 провулків. Гондола – найвідоміший символ міста в світі.

Італійським письменником Джані Родарі була написана найвідоміша казка про хлопчика Чиполліно.

 

6)Франція.

-І завершує нашу подорож  Франція.

Франція – одна з найцікавіших країн світу, яка багата своєю історією та культурою, загадковими пейзажами і затишними містами. Столиця і найбільше місто — Париж.

У Франції багата письменників писали казки для дітей. І найвідоміший з них Шарль Перро. Всі ми любимо його казки. А які це казки ви мені скажете подивившись на ілюстрації. (ілюстрації казок)

Єдиний в Європі Діснейленд знаходиться в Парижі.

Франція – Батьківщина кінематографа.

Підніміть руки у кого є велосипед. Саме у Франції винайшли велосипед.

До французьких винаходів також належить мультиплікація, повітряна куля та фотоапарат. Тож дозвольте на згадку про нашу подорож подарувати вам ці повітряні кульки та зробити фото.

А що би ми подарували європейцям на згадку про нас-українців.

V. Підсумок уроку.

- Подорож країнами Європи наближається  кінця. До українського кордону вже подати рукою. Ми з вами відвідали багато європейських країн і повернулися додому. Недарма кажуть «Всюди добре – а вдома найкраще». Скажіть мені яка людина найрідніша  для кожного з нас. Звісно це мати. А чи знаєте ви, як звучить це слово в кожній країні , яку ми відвідали.

Україна – мати

Польша – matka

Німеччина – mutter

Франція – mere

Швейцарія - mutter

Італія – madre

  • Про що це говорить. Ми всі діти європейської родини. Найголовніше має однакову цінність для усіх нас.
  • На цьому ми завершуємо наш перший урок. Бажаю вам успіхів та гарних оцінок у новому навчальному році!

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку