Тема. Моя країна – Україна
Мета: Збагатити знання учнів про рідний край – Україну. Розширити знання дітей про державні символи України. Сприяти розвитку творчих здібностей дітей, бажанні вивчати культурну спадщину рідного краю. Виховувати почуття патріотизму.
Обладнання: кросворд, малюнки з зображенням державних символів України.
Література. ………………..
Форма: Бесіда
Хід заняття
Сьогодні ми з вами поговоримо про Україну – нашу рідну землю та її державні символи. Ми вирушаємо у мандрівку по нашій славній Україні, щоб дізнатися про її історичне минуле, її природні та духовні багатства. Ці знання знадобляться вам у майбутньому не лише на уроках, а й у повсякденному житті.
1.Як по-іншому називається територія країни, в якій проживає народ певної національності?(держава)
2. Незалежна суверенна держава Європи?(Україна)
3. Як по-іншому називають головне місто держави?(столиця)
4. Як називається збірник законів України?(конституція)
5. Як називають людину, яка любить свою Батьківщину, все робить для того, щоб вона стала багатою і щасливою?(патріот)
6. Як по-іншому можна назвати межу між країнами?(кордон)
7. Грошова одиниця незалежної України, яка дорівнює 100 коп.(гривня)
8. У якому місті ми живемо?(Броди)
9. А до якої області ми входимо?(Львівської)
10. Ім’я та прізвище президента України (Петро Порошенко)
11. Державна мова України(українська)
12.Який кущ є символом України?(калина)
13.Як називається державний гімн України?(Ще не вмерла України)
14.У якому році проголошено незалежність України?(1991р)
15. Як називається наш герб?(тризуб)
- молодці, ви правильно відповіли на всі запитання.
3. Бесіда про символи.
- а зараз ми поговоримо про державні символи України.. Українці мають славну історію і традиції, мають вони і свою державу, а кожна державна має свої національні символи, які ми повинні цінувати і берегти. Це символи України(показую наочність)
- діти, що ви знаєте про ці символи?
-З чого складається прапор?
Прапор- скл. з двох смуг – жовтої і блакитної, жовта – це багатство України - хліб, золотий степ, залитий сонячним промінням, блакитна – колір чистого неба.
1.Установлення державною владою, загальне для всіх, обов’язкове правило, що має найвищу силу(закон)
2.Символічний знак держави, міста чи роду, зображений на папері, монетах, печатках?(герб)
3. Полотно, одного або кількох кольорів, які є символом держави, організації?(прапор)
4. Назва головного міста нашої держави, де міститься уряд та урядові установи(Київ)
5.Урочиста пісня, що є символом держави?(гімн)
6.Місцевість, де людина народилася, рідний край(Батьківщина)
-яке у нас вийшло слово?(країна)
- а яку літеру потрібно дописати, щоб виникла назва нашої країни(У)
1.Закон
2.Герб
3.Прапор
4.Київ
5.гімн
6.Батьківщина
5. Підсумкова бесіда
-Отже, діти, що ви зрозуміли, прослухавши цю виховну?
- Молодці, ви сьогодні дуже гарно попрацювали.
3. заключна частина.
- тож не забувайте що ви діти землі, що зветься Україна. Ви повинні любити свою Батьківщину, вона у вас єдина! На цьому наше заняття закінчене.
До побачення!!!