Виховна година на тему: "Дружба - найцінніший скарб"

Про матеріал
Тема. "Дружба – найцінніший скарб". Мета.: розширити знання про дружбу і товаришування; навчити розрізняти добрі та погані вчинки; спонукати до дружнього спілкування; виховувати вміння допомогти другові у біді; розвивати почуття дружби та товариськості з однокласниками.
Перегляд файлу

Тема. Дружба – найцінніший скарб

Мета.: розширити знання про дружбу і товаришування; навчити розрізняти добрі та погані вчинки; спонукати до дружнього спілкування; виховувати вміння допомогти другові у біді; розвивати почуття дружби та товариськості з однокласниками.

Обладнання: мультфільм; вірш; ілюстрації до казок; мирилка; правила дружби.

Хід заняття

І. Організаційна частина.

Всі сідайте тихо, діти.

Домовляймось - не шуміти,

Руку гарно піднімати,

На занятті не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Тож гаразд часу не гаймо

І заняття починаймо!

  - Мене звати Анжеліка Михайлівна, і сьогодні я проведу у вас виховне заняття.

-А хто буде чемно слухати, піднімати руку і чемно відповідати на мої питання, той у кінці заняття отримає приз!

ІІ. Основна частина.

1.Розповідь з елементами бесіди.

Зараз я хочу поговорити з вами про важливість дружби і товаришування. Адже, говорять, що дружба потрібна людині тільки трішечки менше, ніж їжа і повітря. Отже, тема нашого заняття: « Дружба – найцінніший скарб».

Дружба – це взаємні міцні відносини засновані на повазі один до одного та підтримці.

- Для початку, я пропоную вам, подивитися мультик про найкращих і найвеселіших друзів «Фіксиків». Вам подобається цей мультик?

2. Перегляд мультфільму «Фіксики».

- Діти ви уважно дивилися мультик? (Так)

 - А про кого він? (Про Нуліка, Сімку і Дім Дімича).

 Так, це мультик про справжніх друзів.

-А у вас є друзі? (Так)

- Хто такі друзі? ( Це ті хто не свариться, допомагає і ділиться секретами)

Друзі – це люди, зв’язані між собою довір’ям,  відданістю, які поважають та допомагають один одному.

 - Як ви гадаєте, чому кожна людина хоче знайти собі друга? ( Тому що без друзів наше життя було б не цікавим, ми б не мали з ким ділитися своїми переживаннями та таємницями).

- Як ви розумієте слово «дружити»? Так, дружити означає гратися дружно, не сваритися, не ображати один одного, не битися, а ділитися іграшками та гостинцями; допомагати друзям коли це потрібно.

- Інколи Нулік буває не слухняним, тому  Сімка і  Дім Дімич вирішив дати йому  цікаве завдання. Але сам він  не може з ними справитися. Ви допоможете Нуліку?

2. Дидактична гра « Назви героїв казок».

- Ви бачите, що на дошці висять різні малюнки з казковими героями. Вам потрібно назвати тих героїв,  які завжди допомагали один одному. («Котик і півник», «Рукавичка», «Лисичка і журавель», «Ріпка», «Семеро козенят», «Зайчикова хатинка»)

- А як котик допомагав півникові? ( Він захищав його від лисички)

- Хто допомагав дідусеві рвати ріпку? ( Баба, внучка, песик, котик, мишка)

- А чи були дружніми лисичка і журавель? ( Ні, лисичка була хитрою і насипала журавлику їжі у тарілку, з якої він не міг їсти)

- Хто допоміг зайчикові вигнати лисичку із хатки? ( Півник)

- Молодці, ви виконали перше завдання.

 

3. Читання вірша «Справжні подруги».

- А тепер послухайте віршик про двох подруг.

- Справжні подруги 
Першокласниця Людмила 
вранці мамі заявила: 
— Все! До школи я — не йду!                                                                                  Я не стерплю цю біду. 
Щастя скінчено моє: 
Адже в Рити джинси є! 
І тепер зі мною Рита 
відмовляється дружити… 
Здивувалась мама дуже 
— Ви ж були найкращі друзі!? 
— Так. Але сказала Рита 
поки буду я ходити 
не у джинсах, а в спідниці, — 
їй не хочеться й дивиться, 
бо вона вважає: жінці 
для краси потрібні джинси... 
Мамо! Дружбу виручай. 
Джинси і мені придбай! 
Мама спершу подивилась 
на похнюплену Людмилу, 
а потім мовила: — Діла-а... 
Ви — спра-а-вжні 
подруги!.. –Й пішла...

А ви, що скажете мені. 
Це — справжні подруги, чи ні?

- Діти, про кого цей віршик? ( Про двох дівчаток)

- Як звали дівчаток? ( Рита і Людмила)

- Чому Рита не хотіла дружити з Людмилою? ( Бо у неї не було джинсів)

- А якими мають бути справжні подруги? ( Чесними, ділитися іграшками та солодощами, ніколи не наговорювати на друзів)

- Що б ви порадили Людмилі і Риті?

4. Малювання квітки дружби.

- А у вас у класі є друзі? (Так)

- Я пропоную вам зробити їм подарунок. Кожному на парту я роздам по одному аркуші паперу. Ваше завдання, намалювати на ньому квітку дружби і подарувати своєму другові по парті.

- Тепер скажіть, вам сподобалось виконувати таке завдання? (Так)

- Якою ви намалювати свою квіточку? ( Великою, веселою)

- Чи сподобався ваш малюнок другові? ( Сподобався)

- Ви напевно, вже трішки втомились. Тож зараз ми відпочинемо і проведемо фізхвилинку. Виходьте дітки з-за парт.

  Фізхвилинка під музику

Ніжкам треба пострибать,

Раз, два, три, чотири, п’ять.

Спинці прямо розігнутись,

Ручкам догори тягнутись.

Раз і два вперед нагнутись,

Три, чотири назад прогнутись.

Раз і два присісти, встати,

Потім за парти посідати.

5. Правила дружби.

- Ми сьогодні багато дізналися про дружбу та справжніх друзів. Запам’ятаємо правила дружби і будемо їх виконувати.

1) Завжди ділися з товаришем гостинцями, іграшками.

2) Допомагай товаришеві у скруті, намагайся бути дружнім.

3) Якщо іграшка одна, грайтеся нею по черзі.

4) Не сварися з товаришами, якщо хтось плаче, підійди і втіш його.

5) Зупини іншого якщо він робить щось недобре.

6. Вивчення мирилки.

- Діти, ви знаєте, що навіть між друзями бувають незгоди і найкращі друзі також сваряться. Я пропоную вам вивчити мирилку, щоб коли ви посваритесь з своїм другом, могли швидко помиритись.

- Зараз я прочитаю, а ви уважно послухайте.

Я мирюся, й ти мирися,

Більш не бийся, не сварися.

Не кричи і не кусайся,

Моїм другом залишайся!

- Тепер спробуємо всі разом, але спочатку по частинках.

- А тепер повністю.

- А хто вже запам’ятав і може нам розказати самостійно?

- Тепер ще раз всі разом.

ІІІ. Заключна частина.

- Про що ви дізналися на нашому занятті?

- Що вам найбільше сподобалося?

- Хто такий друг? ( Друг - це той хто завжди тобі допомагає, підтримує, не наговорює на тебе, ділиться своїми переживаннями)

- Які правила дружби ви запам’ятали? ( Не сваритися; допомагати товаришеві у скруті; ділитися гостинцями; втішити когось якщо він сумує)

- Чудово, молодці!

- Якщо ви будете, їх пам’ятати і виконувати, то у вас буде багато друзів, які завжди будуть вас підтримувати та веселити.

- Заняття закінчено. До побачення!

 

 

docx
Додав(-ла)
Пірко Анжеліка
Додано
8 березня 2019
Переглядів
1753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку