Виховна година на тему "Корисні і шкідливі звички"

Про матеріал


На даній виховній годині поглибили знання учнів про корисні та шкідливі звички; виховували негативне ставлення до шкідливих звичок, бажання вести здоровий спосіб життя.

Перегляд файлу

 Тема: Корисні і шкідливі звички.

Мета: Поглибити знання учнів про корисні та шкідливі звички; виховувати негативне ставлення до шкідливих звичок, бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: Ілюстрації на тему;   слова на картках;   зелені й червоні картки у дітей.             

                                                    Хід заняття

1  Організація початку заняття

-         доброго дня, учні! Я дуже рада бачити вас усіх такими красивими і здоровими . Сподіваюся, що ви прийшли із чудовим настроєм.

2  Хвилинка психологічного настрою.

Є звички – квітки, звички – як дуби, є гарні звички, звички є погані. Вони сильніші за людей, а люди їх раби схиляють голови, наче каторжани.

3  Повідомлення теми і мети заняття.

-         З цих рядків ви могли зрозуміти, про що піде мова на нашому занятті. Це – звички.

( До класу заходять пан Користь і Шкідливість).

Вчитель:      Дозвольте запитати, хто ви такі? І чого ви завітали до нас?

Пан Користь і Шкідливість:-         Ми прийшли дати поради вашим дітям.

Вчитель:       Ну, будь ласка!

Пан Користь дає поради:-         Робити добро,говорити тільки правду, бути ввічливими і охайними.

Пан Шкідливість дає поради:-         Не дотримуватись правил гігієни, культури поведінки, не гуляти на свіжому повітрі.

Вчитель:        учні, чиї вам сподоблись поради?

учні: -         Поради пана Користі.

Вчитель:      учні, давайте доведемо пану Шкідливості, що його поради погані.

(Пан Користь і Шкідливість сідають за парту).

4  Гра «Мікрофон».

Звичка – це ...

Корисні звички це - ...

(учні перераховують відомі їм звички – і корисні, і шкідливі).

5  Гра «Корисно-шкідливо».

Вчитель називає звички, учні сигналізують картками: зелена картка – корисно, червона картка – шкідливо.

* Виконувати ранкову гімнастику;

* Дотримуватись режиму дня;

     * Гризти нігті;

* Довго дивитися телевізор;

* Вживати алкоголь;

* Правильно харчуватися;

* Спілкуватися з людьми;

* Говорити неправду.

6  Відгадування загадок.

* Продукт смачний, поживний, як ліки - ефективний.     (Мед)

   * Рослина містить нікотин, здоров¢ю дуже шкодить він.    (Тютюн)

   * Знають і дорослі й діти, що не все корисно пити. В житті погану грає роль. Здоров¢я ворог - ... (алкоголь)

   * На ньому бавитись не слід бо дуже небезпечний ... (лід)

   * Чисте, напоєне запахом квітів, дихати без нього не можна.                                                             (Повітря)

    * Хто дружить із нами буде – всі незгоди він забуде. Виросте міцним, здоровим, переможе всі хвороби.   (Вітаміни)

(Вихователь запитує в учнів:

 -  що необхідно для здоров¢я?

 -  що непезпечне для здоров¢я?).

8  Гра «Розсипанка».

На магнітній дощці прикріплені слова на картках, з яких потрібно скласти висловлювання про те, що не слід робити для того, щоб запобігти тютюноплінню і вживанню алкоголю.

     1.   виховувати       у   себе  силу     волі

     2.  не       спілкуватися       з     людьми,     які     примушують    до  куріння  та   вживання              алкоголю

Вислови:

1.     Виховувати у себе силу волі.

2.     Не спілкуватися з людьми, які примушують до куріння та вживання алкоголю.

9  Гра «Збери прислівя»

Зберіть і прочитайте прислів¢я як ви їх розумієте.

 (Здоровому все здорово).

(Доки здоровя служить, то чоловік не тужить).

 

10 Закінчи речення.

Ø Як про здоров¢я дбаєш, так і ... (маєш)

Ø Найбільше вітамінів у ... (фруктах)

Ø Не читайте книгу у ... (ліжку)

Ø Без здоров¢я немає ... (щастя

 

Вчитель звертається до пана Шкідливості:

- Чи усвідомили ви до чого закликали учнів?

Пані Шкідливость:

- Так, я змінила свою думку.

А дітям хочу я сказати:

                    Поки ви ще невеличкі-

                   Виробляйте добрі звички,

                   Щоб здоров¢я зберегти

                   І щасливими рости.

Підсумок заняття. - Наше заняття закінчемо такими словами:

Як є здоров¢я – буде все, як треба сміятиметься сонечко із неба і дітям світ постелиться під ноги, щоб ви пройшли усі дороги.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
6538
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку