Тема: Знайомство з учнями
Мета: познайомитися з учнями, вчити дітей висловлювати думку, виявити їхні інтереси, особливості та риси характеру; розвивати комунікативні вміння, здатність виражати свої думки, фантазію та уяву; виховувати товариськість, дружелюбність.
Обладнання: Презентація, відео на платформі Youtube, допоміжні сайти
Форма проведення: година спілкування
3 клас
Хід роботи
Доброго здоров’я, діти, доброго дня!
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ,
А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,
А здоровий і веселий – щастя не мине!
- Давайте знайомитися, мене звати Ангеліна Олегівна, на цей урок я ваш вчитель
- Сьогодні наш перший урок, тож я дуже сильно хочу з вами познайомитись і допомогти вам краще взнати один одного.
Я буду по черзі казати літери алфавіту. Якщо в когось починається ім’я на названу літеру, ви піднімаєте ручку - представляєтесь
Діти, нам потрібно буде працювати, і щоб нам було комфортно- створимо правила нашого класу. Зараз я буду вам показувати картинки, ви в той час будете ставити реакції і якщо ви з цим погоджуєтесь
ставите лайк (в презентації виникає картинка лайку), якщо не згодні – ставите дизлайк( в презентації виникає картинка дизлайку)
Давайте підсумуємо, подивіться на загальні наші правила які ми обрали і скажіть чи всі з цим погоджуються (випливає картинка, але в ній 1 -2 невірні).
- Діти, будемо малювати Запитайлика
- Як ви гадаєте хто це такий?( відповіді дітей). Наш герой, дуже допитливий і хоче про вас все дізнатися.
Для цього беремо фломастер, ручки або олівець улюбленого кольору і білий аркуш паперу і малюємо ось такого чоловічка (демонстрація картинки Запитайлика).
Тепер напишіть своє ім'я на його тулубі.
Я буду зачитувати запитання, а ви в той час будете писати на відповідному місці.
Питання для дітей:
- Яка твоя улюблена страва? (на капелюшку)
- Який улюблений шкільний предмет? (на правому рукаві)
- Яка улюблена тварина? (на лівому рукаві)
- Яка ваша улюблена гра? (на спідниці/ штанцях)
- Так як ми трошки познайомились, зробимо маленьку розминку.
https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14
- Сподіваюсь, вам сподобалось. А тепер підніміть ручку у кого є домашня тварина
- Зараз ми розгадаємо кросворд, і тим самим дізнаємось в кого яке хобі (демонстрація екрану, розгадуємо кросворд)
https://wordwall.net/play/61700/940/183
- Гарно впорались, ви такі молодці!
І так , продовжимо наше знайомство. Зараз я буду називати фразу, По черзі піднімаєте руку і продовжуєте фразу.
Наприклад:
«Я люблю собак більше, ніж…» або
«Я більше люблю какао, ніж …»;
«Вважаю, що Бетмен крутіший , за…».
«Я люблю більше цукерки більше, ніж…»
«Я люблю інформатику більше, ніж…»
Ми всі гарно попрацювали, створили правила класу, багато чого взнали один про одного.
Поставте смайлик відповідно до вашого настрою. Якщо вам сподобалось в реакціях поставте сердечка, лайк, посмішку
Що вам більше всього сподобалось? ( відповіді учнів)
Дякую за гарний урок, до побачення!