Виховна година+презентація "Сучасні ЗЗТ на виробництві"

Про матеріал
Розкрити соціально-економічні аспекти культури здоров’я як складової загальної культури особистості здобувачів освіти. Познайомити з сучасними здоров’язберігаючими технологіями на виробництві, зокрема у закладах освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні здоров’язберігаючі технології на виробництві

Номер слайду 2

Мета здоров’язберігаючої освітньої технології - забезпечення умов фізичного, психічного, соціального й духовного комфорту, що сприяють збереженню й зміцненню здоров'я суб'єктів освітнього процесу, їх продуктивної навчально-пізнавальної й практичної діяльності, заснованої на науковій організації праці й культурі здорового способу життя особистості.

Номер слайду 3

Застосування технологій оздоровлення Самозахист Заняття для учнів основної групи Заняття у групі ЛФК Інформаційно-просвітницькі години Екскурсії Загально- шкільніі заходи Настільний теніс Фітнес Хореографія Заняття з дітьми з особливими потребами Козацький осередок Школа ейдетики Секції зі спортивних ігор Дозвіллєва сфера Фізкультурно-оздоровча робота Організація навчального процесу «Твоє здоров’я – в твоїх руках»

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Збереження та стимулювання здоров'я Гімнастика для очей та дихальна Бойовий гопак Технології естетичної спрямованості Релаксація Рухливі, спортивні ігри Скіпінг Стретчинг Східні єдиноборства Елементи адаптивної ФК

Номер слайду 8

Форми та методи роботи з формування культури здоров’я Самоконтроль, самовиховання Елементи масажу Комунікативні   ігри Проблемно-ігрові ситуації Фізкультурні заняття Інформаційно-просвітницькі години Спортивно-масові заходи

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дихальна гімнастика — це спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури Методика Бутейко Хатха-йога Методика Лобанової-Попової Пранаяма Методика Стрельникової Цигун Методика Фролова Методика ридаючого дихання Методика Норбекова

Номер слайду 11

Методика Лобанової-Попової Ґрунтується на розвитку дихальної мускулатури за рахунок опору видихуваному повітрю з боку артикуляційних (мовних) органів. Схема дихання: видих (через злегка зімкнуті до центру та притиснені з легким зусиллям губи) — пауза (до природного бажання вдихнути) — вдих носом.

Номер слайду 12

Гімнастика Олександри Стрельникової

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вправи для розвитку дрібної моторики рук

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Вправи для формування правильної постави, виправлення плоскостопості, збільшення зросту Рух замінить всі ліки світу, але жодні ліки не замінять рух

Номер слайду 21

Корекція зору Розслаблення Щільно закрийте очі та спробуйте розслабитися. Згадайте приємні моменти з життя

Номер слайду 22

Моргання Інтенсивно закривайте та розкривайте очі

Номер слайду 23

Колові рухи Зробіть колові рухи очима: спочатку за годинниковою стрілкою, потім – проти. Вправа виконується з відкритими очима

Номер слайду 24

Пальмінг Прикрийте очі долонями. Зробіть декілька глибоких, спокійних вдихів-видихів, понурив очі у темряву, дайте їм відпочити. По закінченню вправи приберіть долоні, потім повільно відкрийте очі

Номер слайду 25

Рухи за прямими лініями Інтенсивно рухайте очима по горизонталі: вправо-вліво, і по вертикалі: вверх-вниз

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Навчання – найкраща у світі гра й розвага. Усі діти народжуються з таким переконанням і живуть з ним, поки ми не вдовбемо їм у голову, що це важка й неприємна праця." Джанет Вос Скажи мені – і я забуду. Покажи мені – і я запам’ятаю. Дай мені діяти самому – і я навчуся. Китайська мудрість

Номер слайду 28

Технологія ООЖН - освіта на основі життєвих навичок при викладанні “Основи здоров’я” ООЖН – це ефективна педагогічна технологія, спрямована на формування здорової і просоціальної особистості. Вона розвиває соціально–психологічні компетентності учнів (їх знання, уміння, навички). ООЖН – це синтез найуспішнішого педагогічного досвіду і досягнень психологічної науки. Урок-тренінг - основна форма реалізації технології ООЖН

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Перегляд файлу

 

Позакласний захід

«Сучасні

здоров’язберігаючі технології на виробництві»

Мета: Розкрити соціально-економічні аспекти культури здоров’я як складової загальної культури особистості здобувачів освіти. Познайомити з сучасними здоров’язберігаючими технологіями на виробництві, зокрема у закладах освіти.

Слайд 1

Актуальною на сьогоднішній день є тема збереження здоров'я та розкриття соціально-економічних аспектів культури здоров’я як складової загальної культури особистості. Представляємо вашій увазі систему застосування ЗЗТ у навчально-виховному процесі ЛПК.

Термін "здоров’язберігаючі освітні технології" можна розглядати і як якісну характеристику будь-якої освітньої технології, її "сертифікат безпеки для здоров’я", і як сукупність тих принципів, прийомів, методів педагогічної роботи, які, доповнюючи традиційні технології навчання і виховання, наділяють їх ознакою здоров’язбереження.

Слайд 2

Метою здоров'язберігаючої освітньої технології  виступає забезпечення умов фізичного, психічного, соціального й духовного комфорту, що сприяють збереженню й зміцненню здоров'я суб'єктів освітнього процесу, їх продуктивної навчально-пізнавальної й практичної діяльності, заснованої на науковій організації праці й культурі здоров’я учнівської молоді.

Слайд 3

Один німецький філософ сказав: «Здоров’я настільки  переважає всі блага життя, що воістину здоровий злидар щасливіший за хворого короля».

- Як  ви розумієте цей вислів? (відповіді)

І дійсно, якій би цікавій справі ви не присвятили своє життя, власне здоров’я і здоров’я ваших близьких завжди будуть на першому місці. Щоб зберегти здоров’я змолоду, треба виробити у себе звичку до здорового способу життя.

Ефективним напрямком формування професійної компетентності майбутнього педагога у плані збереження здоров’я є організація занять із застосуванням новітніх оздоровчих технологій для учнів основної та підготовчої групи, заняття лікувальної фізкультурної групи для студентів, які мають відхилення у стані здоров’я; заняття з дітьми з особливими потребами.

Наступний блок – фізкультурно-оздоровча робота.

Важливою підвалиною життя учнів є дозвіллєва сфера діяльності, до якої можна відокремити загальношкіьні  заходи, інформаційно-просвітницькі години з екскурсіями.

Слайд 4

Поняття ЗЗТ

Слайд 5

Типи технологій

Слайд 6

Система впровадження ЗЗТ

Слайд 7

        На заняттях  можна використовувати вправи для збереження й стимулювання здоров'я:

Стретчинг, скіпінг, вправи на релаксацію, Бойовий гопак, Гімнастику для очей, дихальну, східні єдиноборства, елементи адаптивної ФК.

Слайд 8

Форми та методи роботи з формування КЗ включають: Фізкультурні заняття, Проблемно-ігрові ситуації, Комунікативні  ігри, елементи масажу, ІПГ, спортивно-масові заходи, самоконтроль.

Слайд 9

Корекційні вправи: Арттерапія, Технології музичного впливу, Казкотерапія, Технології впливу кольором, Технології корекції поводження, Психогімнастика, Фітотерапія. Творчо організований навчально-виховний процес підлітків дозволяє ефективно розв'язувати проблеми морального й духовного вдосконалення, формувати культуру здоров'я. Одним з провідних принципів організації всебічного виховання постав принцип "У здоровому тілі –здоровий дух". Цей принцип дає можливість сформувати образ фізичного "Я", який містить усвідомлення тіла, зовнішності, фізичних якостей, особливостей статі.

Слайд 10

Дихальна гімнастика — це спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури

Методика Бутейко

Хатха-йога

Методика Лобанової-Попової

Пранаяма

Методика Стрельникової

Цигун

Методика Фролова

Методика ридаючого дихання

Методика Норбекова

Слайд 11

Методика Лобанової-Попової грунтується на розвитку дихальної мускулатури за рахунок опору видихуваному повітрю з боку артикуляційних (мовних) органів. Схема дихання: видих (через злегка зімкнуті до центру та притиснені з легким зусиллям губи) — пауза (до природного бажання вдихнути) — вдих носом.

Слайд 12

Гімнастика Олександри Стрельникової. У перелік захворювань, від яких можна позбутися або набагато полегшити стан хворого, входить і бронхіальна астма, і хронічний гайморит, і пневмонія, і захворювання серця, судин. при розладах статевої системи.

Слайд 13

Інноваційні ЗЗТ

Слайд 14-19

Пальчикова гімнастика

Слайд 20

Вправи для формування правильної постави, виправлення плоскостопості, збільшення зросту

Слайд 21-25

Корекція зору

Слайд 26

Підручник Здоров’язберігаючі технології

Слайд 27

Навчання – найкраща у світі гра й розвага.

Усі діти народжуються з таким переконанням і

живуть з ним, поки ми не вдовбемо їм у голову,

що це важка й неприємна праця."

Джанет Вос

Скажи мені – і я забуду.

Покажи мені – і я запам’ятаю.

Дай мені діяти самому – і я навчуся.

Китайська мудрість

Слайд 28

Технологія ООЖН - освіта на основі життєвих навичок при викладанні “Основи здоров’я”

ООЖН – це ефективна педагогічна технологія, спрямована на формування здорової і просоціальної особистості. Вона розвиває соціально–психологічні компетентності учнів (їх знання, уміння, навички).

ООЖН – це синтез найуспішнішого педагогічного досвіду і досягнень психологічної науки.

Урок-тренінг - основна форма реалізації технології ООЖН.

Слайд 29

Фактори зміцнення здоров’я

Слайд 30

Фактори погіршення здоров’я

Слайд 31

Таким чином, формування здорового способу життя - це створення системи подолання факторів ризику у формі активної життєдіяльності людей, спрямованої на збереження і зміцнення здоров'я. ЗСЖ включає наступні компоненти:

1) свідоме створення умов праці, що сприяють збереженню здоров'я і підвищенню працездатності;

2) активну участь в культурних заходах, заняттях фізкультурою і спортом, відмова від пасивних форм відпочинку, тренування психічних здібностей, аутотренінг, відмова від шкідливих звичок (вживання алкоголю, куріння), раціональне, збалансоване харчування, дотримання правил особистої гігієни, створення нормальних умов в сім'ї;

3) формування сприятливих міжособистісних відносин у трудових колективах, сім'ях, доброго ставлення до хворих та інвалідів;

4) дбайливе ставлення до навколишнього середовища, природи, висока культура поведінки на роботі, в громадських місцях і транспорті;

5) свідоме участь у профілактичних заходах, що проводяться медичними установами, виконання лікарських приписів, вміння надавати першу медичну допомогу, читання популярної медичної літератури та ін.

Слайд 32

Притча про крамницю бажань.

Одній жінці приснився дивний сон. На вулиці незнайомого міста – крамниця з вивіскою: «Тут здійснюються ваші мрії». Заходить жінка до крамниці, а за прилавком – сам Господь Бог. Жінка запитала:

- Чи справді я тут можу одержати все, чого забажаю?

- Звичайно!

 Тоді я хочу здоров'я собі і своїм близьким, успішну кар’єру, хороших друзів, достаток…

Бог простягнув жінці малесеньку торбинку.

- Як, я хочу так багато, а торбинка така маленька? Невже все це там помістилось?

- Хіба ти не знаєш? Ми продаємо лише насіння, а що з нього виросте – залежить лише від тебе.

- Який висновок з цієї притчі ми можемо зробити відповідно до теми сьогоднішнього заняття?

Слайд 33

Слова Сухомлинського

zip
Додано
26 жовтня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку