Виховна година. Тема. Безпека нас дорозі – безпека життя. (3 кл.)

Про матеріал
Тема. Безпека нас дорозі – безпека життя. (3 кл.) Мета. Удосконалювати знання про важливість дотримання безпечної та відповідальної поведінки на дорозі задля збереження життя та здоров’я , розкрити сутність поняття «безпека»; сприяти розумінню особистої відповідальності кожного з учасників дорожнього руху за безпеку на дорозі; виховувати ціннісне ставлення особистості до себе. Обладнання: картки для парної роботи.
Перегляд файлу

 

Позакласний захід у 3 кл.

Тема. Безпека нас дорозі – безпека    життя.

Мета. Удосконалювати знання про важливість дотримання безпечної та відповідальної поведінки на дорозі задля збереження життя та здоров’я ,  розкрити сутність поняття «безпека»; сприяти розумінню особистої відповідальності кожного з учасників дорожнього руху за безпеку на дорозі; виховувати ціннісне ставлення особистості до себе.

Обладнання: картки для парної роботи.

Форма проведення: година спілкування.

Хід проведення

І. Організаційна частина.

 1. "Психологічна настанова".

Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

II.     Мотивація навчальної діяльності.

  1.               Технологія «Передбачення».

Відгадування загадок.

Йде від села до села, від міста до міста,
Та ніколи не зрушить з місця. (Дорога)

1281448778_svetofor_1* * * 

Посередині—дорога,
По боках — будинки. (Вулиця)

* * * 

В нього на чотири боки
Є по три кругленьких ока.
Світить жовтим — стоїмо,
А зеленим — ми йдемо,
Як червоним — зачекай,
Транспорту не заважай.(Світлофор)

* * * 

Цей трикутний килимок —
На дорозі острівок,
Пішохода захищає.
Назву хто його вгадає?(Острівець безпеки)

* * * 

На сьогодні знає кожний:
Вулицею йти не можна.
Щоб дорогу перейти,
Треба знак який знайти?

(Пішохідний перехід)

dituC:\Users\Ryslan\Desktop\ддд.PNGТротуаром йдуть малята,
Жваві хлопчики й дівчата.
Не кричать і не пустують – 
Дуже ввічливо крокують.
Симпатичні всі на вроду
Наші дітки - …
(Пішоходи)
* * * 
Я правдиво вам скажу,
Всім це місце я вкажу.
Друзі, слово честі, - 
Де схрестилися дороги,
Рух порядок має строгий – 
Там і ..
(Перехрестя)
* * * 
Що за коник полосатий
На дорозі коло хати?
«Зебра», кажуть, уляглась – 
Звідкіля вона взялась?
«Зебра» в нас на переході – 
Та чи є така в природі?
(Пішохідна розмітка «Зебра»)
* * * 
На дорозі звір лежить:
Весь у смужку, ніби спить.
У степу він народився,
А у місті нам згодився.
Цього звіра звати «зебра»,
В нього є смугасті ребра.
Знає кожний пішохід – 
Це безпечний …
(Перехід)
* * * 
Стоять вони всі при дорозі, 
Допомогти людині в змозі, 
Усюди — близько і далеко, 
Надійні сторожі безпеки. 
Одні із них нам сповіщають, 
А інші — щось забороняють, 
Попереджають нас завжди, 
Аби не трапилось біди.
Вартують на узбіччях тихо, 
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже, 
Їх слухайся, шановний друже. 
Це знає кожен, знає всякий — 
Слід поважать дорожні ... 
(Знаки)

2. Повідомлення теми години спілкування.

ІІІ. Основна частина.

1. Інтерактивна бесіда «Безпека на дорозі».

- І наша школа і будинки, в яких ми живемо, розташовані біля дороги. По проїжджій частині рухається транспорт. Які транспортні засоби можуть там рухатись?

- А вздовж проїжджої частини – тротуар. Для чого він необхідний?

- Ані транспорт, ані пішоходи не заважають одне одному. Це тому, що є чіткі правила, для всіх учасників дорожнього руху. Порушуючи ці правила, ми наражаємо себе на смертельну небезпеку. Якою ж має бути наша поведінка на дорозі? (Безпечною.)

- Діти, давайте поміркуємо, що ж таке безпека?

Безпека – це стан, при якому ніщо кому -  або чому-небудь не загрожує.

- Від кого або від чого залежить безпека на дорозі?

Малюю на дошці «Трикутник безпеки» та на його прикладі наголошую на тому, що на безпеку на дорозі впливають стан доріг (вони мають бути безпечними), стан транспортних засобів (автомобілі мають бути безпечними) та поведінка людей (вона має бути безпечною та відповідальною).

  ІY. Фізкультхвилинка.

1(4)2. Інтерактивна гра «Подорож» .

- Діти запрошую вас у цікаву подорож. Для того, щоб вирушити в путь, нам необхідно обрати транспорт. Називайте, хто на якому транспорті буде подорожувати?

- Що необхідно нам знати, вирушаючи у дорогу! (Правила дорожнього руху)

- А навіщо нам їх знати? (Щоби подорож була безпечною)

- Зараз я прошу вас підвестися, тому що ми будемо грати. Я буду називати певні дії, і ми всі разом будемо їх виконувати. Всі готові? Рушаймо!

- По автомобілях! (діти сідають за парти)

- Плавно, спокійно, але надійно закриваємо двері! (діти демонструють, як вони закривають дверцята)

- Обов’язково, пристебаємо ремінь безпеки! (діти роблять руками відповідні рухи)

- Оглядаємось навколо! (діти озираються на всі сторони)

- Заводимо мотор! (діти озвучують і показують, як вони заводять мотори)

- Натискаємо на газ! (діти демонструють відповідні рухи)

- Поїхали! 

- Будьте уважними. Пильно слідкуйте за дорогою. Ми рухаємося по трасі, поряд багато різних автомобілів. Звертайте увагу на перехрестя, транспортні зупинки, пішохідні переходи, тротуари.

- Прошу всі транспортні засоби «припаркувати» на спеціально обладнаних місцях. Зараз потрібна Ваша допомога одному хлопчику, який вирушив до школи. І, на мою думку його поведінку не можна назвати безпечною. Аби з ним нічого лихого не сталося, давайте йому допоможемо. Слухайте уважно, я розказуватиму вам історію про Данилка, як тільки ви почуєте, що він робить щось правильно плескайте у долоні, а якщо неправильно – тупайте ногами, тобто попереджайте його.

Історія про шлях до школи

     Данилко взяв ранець і вирушив до школи. Всі люди йшли по тротуару, він теж. (Діти мають відреагувати оплесками). Пішоходи зупинилися, підійшовши до проїжджої частини. На невеликій відстані, повільно рухалася вантажівка і Данилко вирішив, що встигне перебігти. (Діти мають відреагувати тупотом ніг)

 Діти, а чому ви попереджаєте, Данилка?

Рухаючись далі Данилко вирішив читати назви на всіх вивісках, які йому зустрінуться. Та йому не дуже це вдавалося, бо він весь час на когось або на щось натикався.

     - Чому так відбувалося? (Педагог вислуховує відповіді і нагадує правила, як необхідно рухатися по тротуару).

     Часу до початку уроків залишалось мало і Данилко вирішив поспішати. А попереду ще одна дорога. Хлопець стрімко направився до пішохідного переходу. (Пауза)

Світлофор привітно всім моргав своїм червоним оком. Данилко оглянув ANd9GcQKVY3CW3ZSm-Jl7t5aDxXB28l5nFb_Cn-cyIeiVaxqzPWaeQSPдорогу – машин не було видно. Побіжу, – вирішив хлопець. (Діти мають відреагувати тупотом ніг)

     - А зараз, що неправильно робив Данилко?   А ось і школа!  З вашою допомогою Данилко безпечно добрався до школи. А могла би статися і біда. Сьогодні ми часто чуємо, що діти

потрапляють у ДТП.

3. Робота в групах (Завдання  на карточках. Вправа «Вибери правильну відповідь»)

Під час поїздки на автобусі можна:

• голосно розмовляти;

• співати пісні;

• вимагати поступитися собі місце на сидінні;

• вставати на сидіння ногами;

• поступатися місцем старшим;

• ставити на сидіння брудні речі.

Y. Підсумок.

  1. Інтерактивна вправа «Кубування».

-         На який сигнал світлофора треба переходити    вулицю?

-         Якщо на дорозі немає світлофора і "зебри", де ти перейдеш вулицю?

-         Пов’язане зображенняЯка частина вулиці призначена для пішоходів?

-         На якій стороні тротуару треба ходити?

-         Які дорожні знаки ви знаєте?

-          Де треба переходити вулицю?

2. Технологія «Мікрофон».

-         Що вам найбільше запам’яталося на уроці?

-         Щоб зберегти життя, уникнути неприємних ситуацій на дорозі, слід знати  правила дорожнього руху та завжди їх дотримуватись, а іноді навіть нагадувати про них вашим рідним.

 

 

 

C:\Users\Ryslan\Desktop\яяя.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку