Виховна година « Україну чарівну я щиро люблю»

Про матеріал

Тема уроку : « Україну чарівну я щиро люблю»

Мета: створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей (діти зібрані з 3-х класів) ; працювати над удосконаленням ключових компетентностей учнів, утверджуватиуявлення учнів про школу як країну знань, моделювати ситуацію успіху під час гри, розширювати кругозір учнів про рідну Україну, розвивати уяву, мислення, увагу, пам'ять, творчі здібності, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Перегляд файлу

Тема:  « Україну чарівну я щиро люблю»

Мета: створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей (діти зібрані з 3-х класів) ; працювати над удосконаленням ключових компетентностей учнів, утверджувати  уявлення учнів про школу як країну знань, моделювати ситуацію успіху під час гри, розширювати кругозір учнів про рідну Україну, розвивати уяву, мислення, увагу, пам’ять, творчі здібності,  заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Фраза – напуття:

 «Тепло моїх долонь і розуму, і серця

Я Україні милій віддаю.»

C:\Users\домик\Desktop\IMG_20180912_081256.jpg

Обладнання. Карта України, Державний Герб, Прапор, Гімн України ,  галявина із пінопласту, квіти на шпажках, долоньки із різнокольорового картону,  табличка з написом "НАШ КЛАС",   велике серце (із пінопласту) Україну чарівну я щиро люблю»,клубок   червоних  ниток.

 Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма уроку: урок-подорож з елементами STEM

Девіз уроку: «Ми всі – одна сім’я, єдина ми родина. Мільйони різних «я», а разом – Україна».

Хід уроку

І. Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

 Любі, мої милі діти.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 5 -Б клас.

        2. Вправи на знайомство.

 Вправа на знайомство №1

- Давайте знайомитися. Я ваша вчителька. Мене звати  Валентина Дмитрівна. А тепер  дізнаємося, як звати кожного з вас. Коли я скажу: "Три-чотири"! - кожен по команді вигукне своє ім'я. Ну-мо, спробуємо! (Діти вигукують своє ім'я)

- Ой-ой-ой!. Начебто голосно кричали, а я жодного імені не розчула! А ви всі імена розчули? (Ні)

- Давайте спробуємо по-іншому.

Подивіться на мій стіл. Бачите лісову галявину, але на ній немає квітів. Давайте виростимо на ній  велику квіткову галявину. У вас в кожного на парті лежить квітка, на якій написане ваше імя. Зробимо  так: я викликатиму до себе  по черзі вас,  а ви вийдете сюди і прикрасите галявину своїми квітами , розповідаючи про себе. Так ми зможемо краще познайомитися.

Вправа на знайомств №2

 Пропоную  дітям на аркуші паперу формату А 4  обвести кольоровими олівцями свою долоньку, записати в центрі долоньки своє ім‘я, а на кожному із пальчиків різні його варіанти (скорочені, ласкаві, іншомовні аналоги). Після завершення пропоную  учням  по черзі прочитати те, що вони написали, і   сказати, як їм подобається, щоб їх називали. C:\Users\домик\Desktop\IMG_4632.JPG

3) Потім долоньку закріплюємо на велике серце (із пінопласту): « Україну чарівну я щиро люблю» ( в кінці уроку).

 

3.Бесіда-тренінг «Спільне – відмінне» (учити дітей бачити спільне і відмінне, цінувати відмінності).

  1.     Пропоную учням розглянути долоньки (свої та інших дітей). Запитання для обговорення:

-Що є спільним для всіх долоньок? (вони мають п‘ять пальців, білого кольору тощо);

-Чим вони різняться? (одні трохи більші, інші – менші, різної форми

тощо).

Підсумуйте: «Усі наші долоньки схожі між собою. Та якщо придивитись, то у світі не знайдеться двох однакових долоньок. Тому кожна – неповторна і по-своєму прекрасна».

 

Запитання для обговорення:

-Що є спільним для всіх людей? (усі мають голову, волосся, дві руки, дві ноги тощо);

-Чим вони різняться? (віком, зростом, кольором волосся, очей,шкіри

Тощо).

Підсумуйте: «Усі люди схожі між собою. Та якщо придивитись, то у світі не знайдеться двох однакових людей. Тому кожна людина – неповторна і по- своєму прекрасна».

Інформаційно-мотиваційне повідомлення:  «Ти – особливий!» C:\Users\домик\Desktop\IMG_4589.JPG

4. Складання «Правил життя в класній родині»

Кожна класна родина в цій країні має свої правила життя.

Тож, давайте зараз разом складемо «Правила життя в нашій родині»:

-Щоб наша родина була доброю, потрібно (не сваритися, не битися)

-Щоб вона була розумною, потрібно (гарно вчитися, багато читати)

-Щоб вона була щедрою (ділитися, допомагати один одному)

-Щоб вона була веселою (посміхатися, радіти за всіх)

Отже, будемо гарно вчитися, дружно жити, посміхатися. Скажемо такі слова:

Ми усі – одна сімя,

Неповторні – ти і я,

Будемо усі дружити,

В мирі і злагоді жити!

5.Фізкультхвилинка  .

  • Зараз всі встали. Ми трішки відпочинемо.
  1. Якщо ви вважаєте, що кожен повинен любити і піклуватись про нашу Батьківщину, – сплесніть у долоні.
  2. Якщо ви вивчаєте рідну мову, дбаєте про її чистоту, бережете і співаєте українські пісні, – сплетіть руки вгорі.
  3. Якщо ви знаєте, що треба берегти природу рідного краю, – подайте один одному руку.
  4.    Якщо ви впевнені, що треба з повагою ставитись до державних символів (Герба, Прапора, Гімну), – скажіть разом мені найбільш патріотичне привітання, яким вітаються справжні патріоти,українці.

- Слава Україні!

6. «Україну чарівну я щиро люблю…»

 1)  -Шановні п’ятекласники!Ми створили разом нашу шкільну сім’ю, розробили правила життя в класній родині і зараз розпочинаємо життя нашої родини. Девізом сьогоднішнього уроку я взяла вислів:«Ми всі – одна сім’я, єдина ми родина. Мільйони різних «я», а разом – Україна».

Тема першого уроку звучить так: «Україну чарівну я щиро люблю…»

 - Вона є такою ж урочистою, як і цей день.

Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені,

Де дім мій — моя Україна.

2)-Діти, громадянами якої держави ми є?

Діти: Ми – громадяни України!

3)Читання поезій Ліни КостенкоD:\2018. 5-Б клас\5-Б. 01.09.2018\IMG_4657.JPG

УСЕ МОЄ, ВСЕ ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА

Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,—
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є — дорога, явори,
усе моє, все зветься — Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.

Спинюся я
і довго буду слухать,
як бродить серпень по землі моїй.
Ще над Дніпром клубочиться задуха, 
і пахне степом сизий деревій.
Та верби похилилися додолу, 
червоні ружі зблідли на виду, 
бо вже погналось перекотиполе 
за літом — по гарячому сліду... 

 4)Сторінка поезії : «Люблю Україну»

! C:\Users\домик\Desktop\IMG_4651.JPG

  1. Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені Це дім мій – моя Україна.

 

  1. Ось небо блакитне і сонце в зеніті! Моя Україна – найкраща у світі!

Моя Україна – це ліс і озерця, Безмежні степи і чарівні джерельця.

 

  1. Красиві пейзажі і гори високі, Маленькі струмочки і ріки глибокі. Міста старовинні і замки прекрасні,

 Великі будови і дуже сучасні.

  1. Сади чарівні, мальовничії села,

Моя Україна – це пісня весела. Це щира, багата, як світ, її мова, Крилата, така мелодійна, чудова!

 

  1. Її обереги – верба і калина. Найкраща у світі – мояУкраїна.

Бо нам найрідніша Вітчизна і мати. То як же нам, дітям, її не кохати!?

 

  1. Моя Україна – козацькая слава! Така волелюбна і мирна держава. Вона дорога нам, і рідна, і мила,

Бо світ перед нами, як мати, відкрила. Вітчизно свята, дорога Україно,

Для кожного з нас ти у світі – єдина.

 

5) «Бліц-вікторина»

 Необхідно дати якомога більше відповідей на поставлені запитання  (за правильну відповідь учень отримує нагороду)

Запитання (вибрати незалежного експерта):

1. Як називається держава, в якій ми живемо (Україна)

2. Який із найдревніших знаків є малим гербом України? (Тризуб)

3. Що  перевозили чумаки? (Сіль)

4. Яка назва гімну України. («Ще не вмерла Україна»)

5.Як звали київського князя, який любив книги (Ярослав Мудрий)

6.Як називалась перша слов’янська держава? (Київська Русь)

7. Як називається основний закон України? (Конституція)

8. Хто є президентом України? (Петро Порошенко)

9.Чим прикрашають голову українські дівчата. (Вінок)

 10.Як звали сестру Кия, Щека, Хорива? (Либідь)

11.Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

12.Який святий приносить подарунки тільки чемним діткам?(Святий Миколай)

13. Як називається столиця нашої держави? (Київ)

14. Хто був першим космонавтом України? ( Леонід Каденюк)

15.Як називається найбільша книжка Т. Г. Шевченка («Кобзар»)

16. Які кольори державного прапора України? (Синій, жовтий)

 17.Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? (Запорізька Січ)

18. Назвіть найбільшу  річку України (Дніпро)

19.Який кущ є символом України? (Калина)

20. Як називалися  легкі козацькі човни? (Чайки)

21. Що матері дарують дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (Рушник)

22. Як називалися воїни, які боронили Україну від зовнішнії ворогів? (Козаки)

 23.Як називаються пісні, що виконуються навесні? (Веснянки)

24. Як  називають людину, яка палко любить Батьківщину і народ? (Патріот)

7. Підсумок уроку:

1)  Вправа «Закінч речення»

Долоньки закріплюємо на велике серце (із пінопласту): « Україну чарівну я щиро люблю» промовляючи «Я люблю свою країну….» . D:\2018. 5-Б клас\5-Б. 01.09.2018\IMG_4675.JPG

2) « Павутинка» ( Клубок синіх  ниток : передаємо друг другу)

Висновок:

  «Ми всі – одна сім’я, єдина ми родина. Мільйони різних «я», а разом – Україна».


 

 

docx
Додано
15 вересня 2018
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку