Виховна година "Вивчаємо годинник"

Про матеріал
Завдання виховної години: вправляти у визначенні часу за циферблатом годинника, розвивати мислення, математичні здібності, формувати в учнів математичну компетентність – а саме визначати час, вміння читати, виховувати активність під час спілкування, самостійність, викликати позитивні емоції від спільного процесу.
Перегляд файлу

«Вивчаємо годинник»

Виховна година з пріоритетом логіко-математичних завдань

З дітьми першого класу (7-й рік життя)

В. В. ХАРЧЕНКО

Вихователь ДНЗ № 2 «Іскорка»

Завдання: розвивальні: вправляти у визначенні часу за циферблатом годинника, розвивати мислення, математичні здібності.

         Навчальні: формувати в учнів математичну компетентність – а саме визначати час, вміння читати.

         Виховні: виховувати активність під час спілкування, самостійність, викликати позитивні емоції від спільного процесу.

Демонстраційний матеріал: ілюстрації годинників, друковані слова, відео презентація на смарт дошці, мультфільм.

Роздатковий матеріал: залізні будильники, друковані ігрові завдання до гри, олівці.

Попередня робота: бесіда про міри часу, про професію годинникаря.

Хід виховної години

  1. Вечірнє коло
  1. Вітання.

Діти заходять до класу, стають півколом.

Добрий день, хай буде він

Світлим і казковим.

І хай надія і мрія у серці горить,

І всім нам щастить.

  1. Мотивація діяльності.

Вихователь. – Чи дійсно зараз день? Як це перевірити? За допомогою чого можна визначити точно частину доби? Назвіть котра зараз година. (Діти звертають увагу на годинник у класі і називають час, але поміркувавши, роблять висновок, що годинник зупинився.)

  • У когось є годинник? (Показ дитиною свого годинника.)
  • Котра зараз годинна?
  • Як думаєте, ще для чого треба знати час?
  1. Ознайомлення з темою та метою виховної години

Перегляд відео презентації «Надійні друзі – час і годинник» (You Tube).

Вихователь. – Що таке режим? Розкажіть про свій.

  • Як у давнину люди визначали час без годинника?

Гра «Назви годинник».

(Робота з ілюстраціями, на яких зображені види годинників.)

Вихователь. – Як правильно визначати час нагадає нам перегляд мультфільму «Пригоди Хмаринки та друзів».

Перегляд мультфільму «Пригоди Хмаринки та друзів» (You Tube).

Робота з годинником. Гра «Котра годинна».

Будильник. Раскраска будильника. Контурная картинка с будильником.

(Діти самостійно виставляють на своїх будильниках, називають його.)

Вправа «Визнач час».

(Діти отримують ігрове завдання, визначити час приїзду автобуса на кожну станцію, сказати і записати цей час.)

Вправа «Збери речення».

(Серед поданих слів зібрати речення.)

Гроші, не повернеш, наживеш, час, пропали – .

Відповідь. Гроші пропали – наживеш, час пропав – не повернеш.

Вправа «Прочитай прислів’я».

(Прочитати прислів’я.)

Невідкладайназавтрате, щоможназробитисьогодні.

Відповідь. Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.

Вправа «Думай – не помились».

(Розставити міри часу від найменшої до найбільшої: доба, секунда, століття, місяць, тиждень, година, тисячоліття, хвилина, рік.)

  1. Підсумок

Вихователь. – Поділіться своїми враженнями, задаючи собі питання: «Що про час я розкажу рідним?», «Для мене час – це…»

  • Будьте пунктуальними і не прогавте свій час!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Виховна робота
НУШ
Додано
14 травня 2022
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку