Виховна година "Зимові розваги"

Про матеріал
Виховна година "Зимові розваги" допоможе повторити раніше вивчені зимові ігри та естафети; розвиває спритність, швидкість, кмітливість, волю, витримку, розвиває пізнавальну активність, пам'ять, увагу; виховує повагу до товаришів, культуру поведінки між собою та на подвір’ї; виховує любов до фізичної культури та спорту, бажання бути здоровим.
Перегляд файлу

Тема. Зимові розваги.

Мета: повторити раніше вивчені зимові ігри та естафети;

розвивати спритність, швидкість, кмітливість, волю, витримку, розвивати пізнавальну активність, пам'ять, увагу;

виховувати повагу до товаришів, культуру поведінки між собою та на подвір’ї;

виховувати любов до фізичної культури та спорту, бажання бути здоровим.

Інвентар: санчата, клюшки, м’ячі, скакалки, мішки.

Список джерел:

  1.  А.Ф.Борисенко, С.Ф.Цвек. Руховий режим учнів: Комплекс №4, с.22.

Складова моделі успішного випускника: громадянин.

Орієнтир: здоровий спосіб життя.

Форма роботи: година здоров’я.

План заняття

І. Організаційна частина.

ІІ. Цілі та завдання «години здоров’я».

ІІІ. Комплекс загально розвиваючих вправ під музичний супровід «Розкажи, Снігуронько, де була?»

ІV. Основна частина.

  1.                   Повторення раніше вивченої гри «Два морози».
  2.                   Проведення естафет середньої та високої інтенсивності:

а) «Трійки»;

б) «Санчата - швидкоходи»;

в) «Хокеїсти»;

г) «Сороконіжки»;

д) Стрибки в мішках;

е) «Сніговий тир».

3. Ігри на заспокоєння та дихальні вправи. «Струмочок».

V. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

2. Нагородження переможців.

 

Хід заняття

 

І. Організаційна частина.

Діти одягнені в спортивну форму і шикуються для проведення «Години здоров’я».

 

ІІ. Цілі та завдання «години здоров’я».

-         Сьогодні «година здоров’я» - незвичайна. Вона буде носити назву «Зимові розваги».

Ми повторимо раніше вивчені ігри та естафети зимового сезону, розвиваючи при цьому фізичні здібності (спритність, швидкість, кмітливість, волю, витримку). А головне завдання «години здоров’я» полягає у зміцненні здоров’я і підвищенні рівня фізичного розвитку.

-         Але я не можу розпочати наше заняття без одного важливого гостя, який повинен з хвилини на хвилину (дивлюсь на годинник) до нас завітати.

-         Сьогодні вранці я відправила термінову телеграму до лісу з запрошенням відвідати «Зимові розваги».

-         А ось і наш гість!

Сніговичок:

-         Добрий день Вам, любі друзі,

Сніговик до Вас прийшов

Телеграму я отримав й ледве шлях до Вас знайшов.

Це ж школа БНВО? (Так)

Правда ж я туди попав? (Так)

Будем грати, веселитись, кожен щоб перемагав!

А для тих, хто дужий. Спритний

В мене є призи в мішку.

Й переможець буде мати золоту медаль таку (показ).

Коли в ліс я повернуся, щоб було що розказать.

Друзі, всі лісовички,

Зможуть в ігри теж пограть.

А, щоб ігри нам почати – треба м’язи розім’яти!

Тож стаємо всі рівненько, починаємо дружненько!

(Діти стають за руки у велике коло. А Сніговик стає у середину і спостерігає як діти виконують вправи).

 

ІІІ. Комплекс загально розвиваючих вправ під музичний супровід «Розкажи, Снігуронько, де була?»

Комплекс №4 (стор. 22)

(А.Ф.Борисенко, С.Ф.Цвек. Руховий режим учнів)

1. В.п. – основна стійка.

1-руки вперед-угору, права нога назад на носок (вдих);

2-в.п.- видих;

3-4- те саме другою ногою.

Виконуючи вправу, слідкувати за правильним положенням рук (долонями всередину). Вправу виконати 8-10 раз у середньому темпі.

 

2.В.п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-нахил уперед, торкнутись руками носків ніг (видих);

2-в.п.- вдих.

Нахиляючись, ноги не згинати. Вправи виконати 8-10 разів у середньому темпі.

 

  1. В.п. – стійка ноги нарізно;

1-нахил тулуба ліворуч, руки ковзають по тулубу і стегну (ліва – вниз по стегну, права – вгору по тулубу) – (видих);

2-в.п.- (видих);

3-нахил тулуба праворуч, руки ковзають по тулубу і стегну (видих);

4-в.п.- (вдих).

Тулуб вперед не нахиляти, ніг від підлоги не відривати. Вправу виконати 10-12 разів у повільному темпі.

 

4.В.п.- стійка ноги нарізно, руки вгору.

1-2- лицеві кола всередину;

3- нахил уперед, руки в сторони;

4- в.п.

Під час виконання лицевих кіл не хитатись, нахиляючись. Не згинати ноги, спину тримати рівно, голову відвести назад. Вправу виконати 8-10 разів у повільному темпі.

5. В.п.- основна стійка.

1- змах правою ногою вбік, руки в сторони (вдих);

2- в.п. - видих;

3- змах правою ногою вперед руки в сторони (вдих);

4- в.п. - видих.

Те саме в інший бік. Мах ногою робити якнайвище. Тулуб тримати рівно. Вправу виконати 8-10 разів у середньому темпі.

 

6.В.п.- основна стійка.

1- руки вгору, потягнутися (вдих);

2- нахил вперед торкнутися носка лівої ноги (видих);

3- присісти на носках, руки вперед;

4- в.п.;

5- руки вгору потягнутись (вдих);

6- нахил вперед торкнутися носка правої ноги (видих);

7- присісти на носках, руки вперед;

8- в.п.

Нахиляючись, ноги не згинати. Вправу виконати 8-10 разів в середньому темпі.

 

7. В.п. – основна стійка.

Стрибки на обох ногах – ноги нарізно, ноги схресно. Виконати до 35 стрибків і перейти на ходьбу на місці. Слідкувати за правильним диханням.

 

ІV. Основна частина.

  1. Повторення раніше вивченої гри «Два морози».

Значення гри: розвиває спритність, швидкість, навички орієнтування у просторі.

Інтенсивність: середня.

Зміст

Двоє ведучих – «морози» - звертаються до гравців:

Ми два брата молодці, два морози удальці

Я – Мороз – Червоний ніс,

Я – мороз – Синій ніс.

Хто з Вас не боїться

В путь-дорогу пуститься?

 

Учні відповідають:

«Не боїмося ми погроз,

Не страшний для нас Мороз!»

І перебігають на протилежний бік майданчика. По дорозі «Морози» заморожують гравців, доторкуючись до них.

Правила гри

  1. «Заморожений» гравець залишається на місці доти, поки хтось із гравців не «Розморозить» під час наступного перебігання. Або «заморожений» - вибуває за лінію гри.
  2. Нових «Морозів» призначають після 2-3 перебігань.
  3. «Морозам» не можна хапати гравців за одяг, руки.

 

  1. Проведення естафет середньої та високої інтенсивності.

- Для того, щоб провести естафети нам потрібно розділитися на дві команди.

Командам прикріплюються відповідні стрічки. Команди шикуються один за одним.

а) Естафета «Трійки»

Члени команд групуються у «трійки». Один гравець сідає на санчата, а два везуть його до назначеного місця і назад. І так кожна «трійка».

б) Естафета «Санчата - швидкоходи»

Кожний гравець повинен взятися руками за санчата і вперед себе везти їх до назначеного місця і назад, передавши їх наступному гравцеві. Переможці отримують 1 бал.

в) Естафета «Хокеїсти»

Кожний гравець повинен провести між прапорцями, розміщеними на однаковій відстані один від одного, м’яч (чи шайбу) клюшкою до назначеного місця і назад. Команда, яка перемогла отримує 1 бал.

г) Естафета «Сороконіжки»

Гравці команд одночасно взявшись правою рукою за скакалку чи мотузку (яка витягнута по довжині всієї команди), біжать за направляючим до назначеного місця і стають назад в тому ж порядку. Переможці отримують 1 бал.

д) Естафета «Стрибки в мішках»

За сигналом перші номери кожної команди одягають через ноги мішок і, тримаючи його в руках, стрибають до назначеного місця. Назад біжать без мішка і передають його наступному гравцеві, а самі стають у кінці команди. Виграє команда, яка першою закінчила естафету, отримуючи 1 бал.

е) Естафета «Сніговий тир»

Всі гравці зліпили собі по одній сніжці (або взяли вже заготовлені раніше). На стовпах прикріплені або помічені цілі, у які потрібно кожному учаснику з кожної команди попасти сніжкою. Кожне попадання – це принесений бал для команди.

 

  1. Ігри на заспокоєння та вправи на відновлення дихання.

Гра «Струмочок»

Гравці кожної команди стають парами, взявшись за руки. Один гравець, що без пари пробігає між дітьми і забирає собі когось в пару. Той, хто залишився сам, знову вибирає собі пару. «Струмочок» чиєї команди дотече до фінішу першим – принесе команді 1 бал.

 

V. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

- Ось і завершились конкурси. Журі підводить підсумки, підраховує бали.

2. Нагородження переможців.

Сніговичок:

- Любі друзі! Мені дуже сподобалася Ваша конкурсна програма. Всі Ви молодці! Учасники команд отримують «золоті» солодкі медалі за активність.

- А команда, яка виборола перемогу в чесному бою, отримує грамоту.

- Дякую Вам за запрошення на цікаве свято, але мені вже час  до лісу.

- я розповім своїм лісовим друзям про спритних і кмітливих учнів школи БНВО і обов’язково проведу такі «Зимові розваги» серед лісових мешканців.

 

 

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку