КЗ ,,БУРДІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ”
Щоденник
класного керівника
Класний керівник
учнів 7 класу
Мельничук О.Д.
2021/2022 навч.рік
Загальна відомість про учнів
№ п/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Уподобання |
Відомість про здоров’я |
Адреса та телефон |
1. |
|||||
|
|||||
2. |
|||||
|
|||||
3. |
|||||
|
|||||
4. |
|||||
|
|||||
5. |
|||||
|
|||||
6. |
|||||
|
|||||
7. |
|||||
8. |
Відомість про батьків
№ п/п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місце роботи, телефон |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
|
||
5. |
|
||
6. |
|
||
7. |
|
||
8. |
|
Вчителі – предметними, які викладають в класі
№ п/п |
ПІБ учителя |
Предмет |
1. |
Покотілова Н.О. |
Українська мова та література
|
2. |
Турчук О.О. |
Зарубіжна література, російська мова
|
3. |
Мельничук О.Д. |
Історія України, всесвітня історія
|
4. |
Шмельова Ю.М. |
Алгебра, геометрія
|
5. |
Мельник В.А. |
Трудове навчання
|
6. |
Нафікова С.О |
Фізика
|
7. |
Ткач Н.В. |
Інформатика
|
8. |
Подорожнюк О.О. |
Основи здоров’я
|
9. |
Прохорова-Василенко Н.С. |
Музичне мистецтво
|
10. |
Любкевич Я.Я. |
Фізична культура
|
11. |
Федорова С.В. |
Англійська мова
|
12. |
Апухтіна О.Д. |
Образотворче мистецтво
|
Режим роботи школи
1 урок 8.30 – 9.15 2 урок 9.25 – 10.10
3 урок 10.25 – 11.10 4 урок 11.25 – 12.10
5 урок 12.30 – 13.15 6 урок 13.25 – 14.10
7 урок 14.20 -15.05
Розклад уроків класу
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
Інформатика |
1. |
Трудове навчання |
1. |
Фізика |
2. |
Українська мова |
2. |
Українська мова |
2. |
Інформатика |
3. |
Фізкультура |
3. |
Геометрія |
3. |
Зарубіжна література |
4. |
Фізика |
4. |
Географія |
4. |
Основи здоров’я |
5. |
Всесвітня історія |
5. |
Англійська мова |
5. |
Алгебра |
6. |
Англійська мова |
6. |
Фізкультура |
6. |
Російська мова (Ф) |
7. |
Психологія (ІІ) |
7. |
Українська література |
7. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
Українська література |
1. |
Біологія |
1. |
|
2. |
Фізкультура |
2. |
Хімія |
2. |
|
3. |
Історія України |
3. |
Геометрія |
3. |
|
4. |
Хімія (І) Українська мова (ІІ) |
4. |
Англійська мова |
4. |
|
5. |
Біологія |
5. |
Зарубіжна література |
5. |
|
6. |
Алгебра |
6. |
Музичне мистецтво |
6. |
|
7. |
Образотворче мистецтво |
7. |
Географія |
7. |
|
Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Питання |
Відповідь |
|
Кількість |
Прізвище та ім’я |
||
1. |
Діти - сироти
|
0 |
|
2. |
Діти під опікою
|
1 |
|
3. |
Сім’ї без матері
|
0 |
|
4. |
Сім’ї без батька
|
0 |
|
5. |
Діти «групи ризику»
|
0 |
|
6. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
1 |
7. |
Діти з фізичними вадами
|
0 |
|
|
8. |
Батьки - інваліди
|
0 |
|
9. |
Неблагополучні сім’ї: - батьки п’ють ; - батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; - батьки знаходяться на обліку в поліції.
|
0 |
|
10. |
Малозабезпечені сім’ї
|
2 |
|
11. |
Багатодітні сім’ї: 3 дітей;
4 дітей;
5 дітей і т.д.
|
2 |
|
Робота з батьками на 2021/-2022 нав.рік
Склад батьківського комітету
№ п/п |
ПІБ батьків |
Місто роботи |
Телефон |
Доручення |
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
Батьківські збори
№ п/п |
Дата проведення |
Тема зборів |
Кількість присутніх |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
Індивідуальна робота з батьками
Дата
|
ПІБ |
Проблема |
Форма проведення |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
Дата
|
ПІ учня |
Проблема |
Форма проведення |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з вчителями, які працюють в класі
Відвідування уроків
Дата |
Предмет |
ПІБ вчителя |
Мета відвідування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Психолого – педагогічна характеристика класу
І. Загальні відомості про клас
В класі навчається 8 учнів, з них 3 дівчинки і 5 хлопчиків. Віковий склад учнів від 12 до 13 років. Склад учнів не стабільний з моменту утворення (учні вибувають та прибувають). На 1 вересня всім повних 12 років. Учням завжди потрібно нагадувати про правила поведінки на уроці та перерві.
Загальний стан здоров’я учнівського колективу позитивний. Один учень дитина-інвалід має спеціальну медичну групу, рекомендовану для фізичної культури: Турчук Артем.
ІІ. Соціально-психологічні особливості учнів
Організаційним ядром класу є лідер Мельничук Дмитро та завідуючі різними секторами, які обрані шляхом голосування. Лідер класу користується авторитетом серед однокласників. Учні класу прислухаються до думки класного керівника, є помічниками в його роботі. Спостерігається боротьба за лідерство між трьома хлопцями класу. Загалом стосунки у класі товариські, приятельські , діти дружать, проте і конфліктні ситуації мають місце. Дівчата і хлопці товаришують між собою. Також спостерігається дружній зв’язок з учнями 8 класу. Цьому сприяли загальні захоплення та змагання.
ІІІ. Особистісні риси учнів класу
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: ігри на перервах, сусідство на вулиці, сидіння за партою. Товаришують і в школі й поза нею. Діти в основному мають задовільний рівень активності. Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру. Інколи забувають про чергування в класі. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри. Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, осуджують грубість, жорстокість. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.
IV. Пізнавальні особливості учнів класу
Всі учні мають правильну мотивацію до навчання в школі. Учні мають нестійку увагу, хоча можуть зосередитись на вказівці вчителя. Нажаль, спостерігається середній рівень читання учнів класу. Деяким учням важко переказати зміст, ніж дати письмову відповідь. Учням подобається виконувати доручення в класі. Більшість учнів віддають перевагу грі у футбол та волейбол.
V. Участь батьків у житті класу, школи
Батьки учнів зацікавлені в організованості класного колективу, у навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процесу. Робота батьківського комітету задовільна. Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Активні у допомозі.
VІ. Педагогічні висновки
1. Брати активну участь у класних та загальношкільних заходах.
2. Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.
3. Організовувати колективні творчі справи.
4. Співпрацювати з шкільним психологом.
5. Проводити індивідуальну роботу з учнями та надавати допомогу.
6. Співпрацювати з батьками учнів. Утверджувати у свідомості і почуттях особистості національно-патріотичні цінності.
Психолого – педагогічна характеристика класу
У 7 класі навчається 8 учнів. Із них –3 дівчинки та 5 хлопчиків. Віковий склад учнів від 12 до 13 років. Склад учнів не стабільний з моменту утворення ( учні вибувають та прибувають ).Сім’ї благополучні, функціонально-спроможні. Рівень психолого-педагогічної освітченості – добрий, загальний психологічний клімат сімей відповідає нормі. За підсумками 2020/2021 навч.рік у класі учні класу засвоїли навчальний матеріал на середньому і достатньому рівні. Учні виявляють зацікавленість вивченню предметів гуманітарного циклу.
Організаційним ядром класу є лідер Мельничук Дмитро та завідуючі різними секторами, які обрані шляхом голосування. Лідер класу користується авторитетом серед однокласників. Учні класу прислухаються до думки класного керівника, є помічниками в його роботі. Діти школу відвідують систематично без поважних причин навчання не пропускають. Батьки надають пояснювальні записки щодо відсутності їх дітей.
Взаємини між учнями класного колективу грунтуються на дружній основі. При виконанні спільної справи учні класу виявляють щиру зацікавленість. У будь- яких заходах учні активні.
Але у виховній роботі класу є ще недоліки, над якими необхідно працювати:
Аналіз виховної роботи за 2021/2022 навчальний рік
У класі навчалося на початку навчального року 9 учнів. З дітьми працюю з 5 класу. За цей період склад колективу змінився. Одна учениця вибула у грудні (Ротта Катерина) до іншої школи і до кінця навчального року у класі залишалося 8 учнів. На початок 2021/2022 навч.рік у класі 8 учнів. Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Всі учні класу виховуються у сім’ях, де панує злагода та взаєморозуміння. У спілкувані з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. За підсумками минулого навч.року успішність учнів класу складала 62,5%,1 учень середнього рівня, 4 учня достатнього рівня, 1учениця високого рівня.
Основною метою вих.діяльності є: створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму вих. просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом 2 років я веду вих.роботу, яка поєднала в собі традиційні форми роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь – своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тренінги, індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування, на дану тематику.
Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримання законів України,дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Дляреалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології, як :годинни спілкування,, як згуртувати наш учнівський колектив’’; рольові ігри ,, як поводити себе в транспорті’’;усні журнали,, Від саморозвитку до самовиховання.’’ та формую екологічну культуру школярів. Взаємовідносини учнів класу задовільні, дружелюбні і товариські.
Провидячи відкриті виховні години намагалася згуртувати учнівський колектив до спільної праці;виховувати у дусі патріотизму до своєї Батьківщини та самовідданість до рідної землі, народу.
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Найбільш ефективною є допомога у батьківського комітету поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому. У роботі з батьками використовую колективні та індивідуальні бесіди, зустрічі за ,, круглим столом.’’
Планування виховної роботи на 20__-20__ навчальний рік.
Завдання на 20___ - 20___ навчальний рік
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у конкурсах, перемоги та нагороди
№ п/п |
ПІБ учня |
Де приймав участь |
Термін |
Результати |
Нагороди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дні народження учнів
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Червень |
|
|||||
|
|
||||
Липень |
Серпень |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Листок здоров’я учнів 7 класу
№ п/п
|
Прізвище, ім’я,по батькові учня |
Дата народження |
Група по фіз.-рі |
Термін дії |
Зміни |
Термін дії |
1. |
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
||
7. |
|
|
|
|
||
8. |
|
|
|
|
Відомості про медичний патронаж учнів 7 класу
№ п/п
|
Прізвище, ім’я,по батькові учня |
Дата народження |
ПІБ сімейного лікаря
|
Примітка |
1. |
|
|||
2. |
|
|||
3. |
|
|||
4. |
|
|||
5. |
|
|||
6. |
|
|||
7. |
|
|||
8. |
|
Відомість про зайнятість учнів у позаурочний час
у 2021/2022 навч.році
№ п/п
|
Прізвище та ім’я учня |
Гуртки та факультативи |
Дні та час зайнятості |
|
|
Патріотично-спортивний гурток ,,Сокіл-Джура” |
Вівторок 16.00-17.45 |
1. |
|||
|
|
||
|
|
Факультатив Російська мова |
Середа 13.25-14.10 |
1. |
|||
|
|
||
|
|
Факультатив з психології ,,Основи самовизначення особистості” |
Понеділок (ІІ) 14.20-15.05 |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
Факультатив з інформатики ,,Основи комп’ютерної графіки” |
Середа 09.25-10.10 |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
|
|
|
Карта вихованості учнів
№ п/п |
Критерії вихованості |
Рівень вихованості |
||
|
|
високий |
середній |
низький |
1. |
Відношення до оточуючих людей |
|
+ |
|
2. |
Відношення до праці |
|
+ |
|
3. |
Відношення до навчальної праці та науковим заняттям |
|
+ |
|
4. |
Відношення до своєї Батьківщини, громадянським правам та обов’язкам |
|
+ |
|
5. |
Відношення до навколишнього середовища |
|
+ |
|
6. |
Відношення до прекрасного, до мистецтва та культури, до естетичних цінностей |
|
+ |
|
7. |
Відношення до самого себе |
|
+ |
|
№ п/п |
Прізвище та ім’я учня |
Критерії вихованості |
||||||
|
|
|
||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
2. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
3. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
4. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
5. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
6. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
7. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
8. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ п/п |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Протокол
батьківських зборів №____
від «____» _______________ 2______р.
Присутні: |
|
Запрошені: |
|
|
Відсутні: |
|
|
За темою зборів виступали: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рішення зборів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класний керівник: Мельничук О.Д. Голва БК: Кухарчик Н.В.