Екологічний брейн – ринг
Вихователь.
Добрий день усім присутнім! Ми раді вітати вас у себе в гостях.
Сьогодні у нас “ Екологічний брейн – ринг “ а , але незвичайний, а експериментальний.
( Лунають позивні брейн – рингу, заходять казкові персонажі Кіт і Карлсон).
Хто це до нас завітав ? Проходьте будь ласка . Що трапилося?
Кіт.
Ми почули , що в школі буде “Брейн – ринг” .
Ми теж хочемо взяти участь. Прийшли ми не з пустими руками , а з гостинцями для дітей .
( Дістає тарілку печивом – печиво з льоду).
Карлсон.
А ще я загадок приніс і хочу їх загадати.
Вихователь.
Загадуй, будь ласка.
Карлсон.
( Лід)
Бігти я у них невзмозі, по снігу не йдуть як слід
До вподоби тільки лід
( Ковзани)
( Місяці)
( Рік)
(Сани)
(Лижі)
Кіт.
От молодці , всі загадки відгадали , ось за це гостинці вам . Будемо їх з чаєм пити після гри
Вихователь.
Велике спасибі вам за загадки та за гостинці . Час уже гру розпочати. Вибирайте собі команди, приєднуйтесь до дітей, будете мені і дітям допомагати.
У грі беруть участь діти , у нас дві команди. А як називаються команди скажуть нам капітани.
Перший капітан
Подивіться , у дворі
В чорних шапках снігурі,
Ще й червоні фартушки
Одягнули собі пташки.
Значить , сніг і холоди
Наближаються сюди.
Снігурами через те
Їх тепер і ви звете.
Вихователь.
Так, ми зрозуміли, ваша команда називається “Cнігурі”
Другий капітан
Жайвір в небо високо літає,
Жайвір найперший весну зустрічає,
В нього високий дзвінкий голосок,
Ніби то срібний б’є молоток.
Ніби він тягне нитку сріблясту
З неба до лану людям на щастя.
Вихователь.
Друга команда у нас “ Жайвір”. Займайте місця , будемо починати гру
Увага ! Перший тур:
“ Природа – наш дім “.
Кожній команді потрібно дати відповідь на 10 запитань . За кожну правильну відповідь команда отримає ось такі пташечки
Другий тур:
“ Поведінка в природі”.
Він складається з двох запитань. Давайте зараз з вами уявімо, що ми знаходимося в лісі ( Звучить музика).
Пригадайте, як слід поводитись у лісі , і чого не можна робити. Будьте уважні. Команді “ Снігурі” потрібно сказати, як правильно поводити себе в природі, а команді “Жайвір” – чого не можна робити в природі. За безпомилкову відповідь команда отримує пташечку. Надаємо слово команді “ Снігурі”: Як правильно поводити себе в природі?
Послухаємо команду”Жайвір”: Чого не можна робити в природі?
(Лунає пісня “ бережи природу”).
Третій тур:
“Вирішення творчих завдань”.
Потрібно виконати завдання відповівши , як вийти з даної ситуації.
Запитання команді “Снігурі”:
Жили – були Слоненя, Удав і Мавпочка. Одного разу, під час прогулянки, Удав так злякав Слоненя, що воно з переляку забралося на високу пальму. Слоненя потім і само не могло зрозуміти, як йому це вдалося. Бо воно ніколи не лазило по деревах, тому дуже злякалося. Як йому спуститися на землю?
Запитання для команди” Жайвір”:
Високо на сосні, стовбур якої до самої верхівки гладенький, без гілочок і сучків, сидить Павук. Він охороняє пляшечку з чарівною водою, яка все зменшує. Павук спить до сосни прийшов молодий козак, якому потрібна чарівна вода для того , щоб довгий язик нареченої принцеси став звичайним. Павук так високо, що голосу юнака не чує. Залізти на сосну неможливо. Як розбудити Павука, щоб взяти пляшечку з водою?
Четвертий тур – домашнє завдання:
“Ситуація в природі”:
Кожна команда пантомімою зображає своє завдання одна одній. Одна команда показує, а друга розгадує, яку зображено ситуацію і вирішує її.
Запрошуємо команду“Снігурі” ситуація для команди “Жайвір”.
1.Діти нарвали великий букет квітів.
2.Ягоди в лісі по одній збирати дуже довго, простіше наламати гілок з ягодами.
Ситуація для команди “Снігурі”:
1.Діти принесли з прогулянки маленьке зайченя.
2.Із гнізда випало пташеня .
Кіт.
Де те печиво, що ми принесли, будемо вже чай пити
Ой лишенько, що це з ним сталося? Воно геть розтало, замість пряників – вода.
Діти.
Воно розтало тому, що в кімнаті тепло.
Кіт.
Що ж робити ?
Вихователь.
Не сумуйте, у нас до чаю печені жайвори є. Пригощайтеся.
На цьому наша гра закінчується. До побачення.