Виховне заняття "Екологічний брейн-ринг"

Про матеріал
Заняття для учнів третіх класів на знання тем з екологічної тематики. Допоможе закріпити знання з природознавства.
Перегляд файлу

                                                        Екологічний брейн – ринг

Вихователь.

Добрий день усім присутнім! Ми раді вітати вас у себе в гостях.

Сьогодні у нас “ Екологічний брейн – ринг “  а , але незвичайний, а експериментальний.

(  Лунають позивні брейн – рингу, заходять казкові персонажі Кіт і Карлсон).

Хто це до нас завітав ? Проходьте будь ласка . Що трапилося?

Кіт.

Ми почули , що в школі буде “Брейн – ринг” .

Ми теж хочемо взяти участь. Прийшли ми не з пустими руками , а з гостинцями для дітей .

( Дістає тарілку печивом – печиво з льоду).

Карлсон.

А ще я загадок приніс і хочу їх загадати.

Вихователь.

Загадуй, будь ласка.

Карлсон.

  1. Прозорий, як скло, а не вставиш у вікно.

                                                                                ( Лід)

  1. Ходить тільки по льоду, по стежині, по дорозі.

Бігти я у них невзмозі, по снігу не йдуть як слід

До вподоби тільки лід

                                                                                 ( Ковзани)

  1. Дванадцять  братів , один за одним ходять, один одного не обходять.

                                                                                   ( Місяці)

  1. Летів птах на дванадцяти ногах та одне яйце ніс

                                                                                        ( Рік)

  1. Бігло два пси , позадирали носи

                                                                                         (Сани)

  1. Дві дощечки, дві сестри, несуть мене із гори

                                                                                                (Лижі)

Кіт.

От молодці , всі загадки відгадали , ось за це гостинці вам . Будемо їх з чаєм пити після гри

Вихователь.

Велике спасибі вам за загадки та за гостинці . Час уже гру розпочати. Вибирайте собі команди, приєднуйтесь до дітей, будете мені і дітям допомагати.

У грі беруть участь діти , у нас дві команди. А як називаються команди скажуть нам капітани.

Перший капітан

                                              Подивіться , у дворі

                                                В чорних шапках снігурі,

                                                Ще й червоні фартушки

                                                  Одягнули собі пташки.

                                                   Значить , сніг і холоди

                                                     Наближаються сюди.

                                                     Снігурами через те

                                                     Їх тепер і ви звете.

Вихователь.

Так, ми зрозуміли, ваша команда називається “Cнігурі”

Другий капітан

                                                   Жайвір в небо високо літає,

                                                    Жайвір найперший весну зустрічає,

                                                     В нього високий дзвінкий голосок,

                                                      Ніби то срібний б’є молоток.

                                                      Ніби він тягне нитку сріблясту

                                                       З неба до лану людям на щастя.

Вихователь.

Друга команда у нас “ Жайвір”. Займайте місця , будемо починати гру

Увага ! Перший тур:

  “ Природа – наш дім “.

Кожній команді потрібно дати відповідь на 10 запитань . За кожну правильну відповідь команда отримає ось такі пташечки

  1. Що таке природа?
  2. Чому рослини і тварини заносять до Червоної книги?
  3. Рослина з жовтими квіточками?
  4. Тварина, яка “гуляє сама по собі”?
  5. Птах ,який занурює голову в пісок ?
  6. Домашня парнокопитна жуйна тварина?
  7. Птах, який може витримати мороз 110градусів?
  8. Як називається ніс у слона ?
  9. Яке прізвисько у ведмедика Вінні?
  10. Ведмідь з білими грудьми?
  1. Що таке екологія?
  2. Як звуться захисники природи?
  3. Назвіть царицю квітів.
  4. Тварина,яка має хвіст,схожий на палицю міліціонера?
  5. Безхвосте земноводне з бородавчастою шкірою.
  6. Птах, який розпускає хвіст, як віяло?
  7. У якої тварини на носі ріг?
  8. Що носять олені на голові?
  9. Якого звіра звали Геною?
  10. Комаха, яка жалить.

Другий тур:

“ Поведінка в природі”.

Він складається з двох запитань. Давайте зараз з вами уявімо, що ми знаходимося в лісі ( Звучить музика).

Пригадайте, як слід поводитись у лісі , і чого не можна робити. Будьте уважні. Команді “ Снігурі” потрібно сказати, як правильно поводити себе в природі, а команді “Жайвір” – чого не можна робити в природі. За безпомилкову відповідь команда отримує пташечку. Надаємо слово команді  “ Снігурі”: Як правильно поводити себе в природі?

Послухаємо команду”Жайвір”: Чого не можна робити в природі?

(Лунає пісня “ бережи природу”).

Третій тур:

“Вирішення творчих завдань”.

Потрібно виконати завдання відповівши , як вийти з даної ситуації.

Запитання команді “Снігурі”:

Жили – були Слоненя, Удав і Мавпочка. Одного разу, під час прогулянки, Удав так злякав Слоненя, що воно з переляку забралося на високу пальму. Слоненя потім і само не могло зрозуміти, як йому це вдалося. Бо воно ніколи не лазило по деревах, тому дуже злякалося. Як йому спуститися на землю?

Запитання для команди” Жайвір”:

Високо на сосні, стовбур якої до самої верхівки гладенький, без гілочок і сучків, сидить Павук. Він охороняє пляшечку з чарівною водою, яка все зменшує. Павук спить до сосни прийшов молодий козак, якому потрібна чарівна вода для того , щоб довгий язик нареченої принцеси став звичайним. Павук так високо, що голосу юнака не чує. Залізти на сосну неможливо. Як розбудити Павука, щоб взяти пляшечку з водою?

Четвертий тур – домашнє завдання:

“Ситуація в природі”:

Кожна команда пантомімою зображає своє завдання одна одній. Одна команда показує, а друга розгадує, яку зображено ситуацію і вирішує її.

Запрошуємо команду“Снігурі” ситуація для команди “Жайвір”.

1.Діти нарвали великий букет квітів.

2.Ягоди в лісі по одній збирати дуже довго, простіше наламати гілок з ягодами.

Ситуація для команди “Снігурі”:

1.Діти принесли з прогулянки маленьке зайченя.

2.Із гнізда випало пташеня .

Кіт.

Де те печиво, що ми принесли, будемо вже чай пити

Ой лишенько, що це з ним сталося? Воно геть розтало, замість пряників – вода.

Діти.

Воно розтало тому, що в кімнаті тепло.

Кіт.

Що ж робити ?

Вихователь.

Не сумуйте, у нас до чаю печені жайвори є. Пригощайтеся.

На цьому наша гра закінчується. До побачення.

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Сценарії
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку