Вересень тема “Зміни” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
02.09-06.09 Пізнання себе: Які зміни відбулися у мені? |
Перший урок : “Добре тому жити — хто вміє дружити” 02 “Що змінилося в мені?” 03 |
Гра: “Я син (дочка) своєї землі” 04 |
Інструктаж: “Дорога зі школи додому” 02 Бесіда: “Усе починаєть ся із сім'ї” 05 |
Диспут: “Наша адреса — планета Земля” 05 |
Музичні фантазії: “Послухай музику Землі” 06 |
Бесіда: “Навіщо я працюю” 06 |
09.09-13.09 Пізнання соціуму: Що змінилося у школі? |
Ранкове коло : “Школа моєї мрії, яка вона?” 11 |
“Державні символи — для чого вони потрібні країнам” 09 |
Відверта розмова: “Хто я?” 12 |
Ранкове коло: “Шкідьне подвір'я, які рослини його прикраша ють? Які рослини варто ще посадити?” 13 |
Прослухову вання та декламуван ня віршів про школу (протягом тижня) |
Обмін думками: “Добрі справи які вони?” 13 |
16.09-20.09 Пізнання природи: Від чого залежать зміни у природі? |
Бесіда: “Чи можливе життя без змін” 20 |
"Мій сонячний дім — моя Батьківщи на” 19 |
Правила спілкування між собою дівчаток та хлопчиків, спілкування в колективі та сім'ї 17 |
Ранкове коло: “Причини змін у природі восени” 16-17 Екологічна стежка “Різні пори року” 19 |
Інсценізація казки “Дванадцять місяців” 20 |
Відверта розмова: “Мої обов'язки в сім'ї” 18 |
23.09-27.09 Рефлексія: Які зміни залежать від мене, а які не залежать? |
Ранкове коло: “Які зміни залежать від мене, а які — ні?” 23
|
Віртуальна подорож: “Наша мова солов'їна” 24
|
Бесіда: “Чи можуть змінювати ся плани? Особисті та плани та сімейні” 25 |
Екскурсія: “Віч на віч з природою” 26 |
Літературна сторінка: Читання та обговорення оповідань В. Сухомлин ського 24 |
Обмін думками: “Як усе встигати?” 26 |
Жовтень тема “Способи пізнання” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
З0.09-04.10 Пізнання себе: Що я знаю про себе? |
Ранкове коло: “Як я отримую та сприймаю інформацію” 30 |
Обмін думками: “Видатні українці, хто і як прославляє Україну” 02 |
Ранкове коло: “Про що повідом ляють знаки і піктограми” 01 |
Екологічна вікторина: “З якого дерева листок” 03 |
“Краса природи у слові” (вірші про осінь) протягом тижня |
Бесіда: “Коли я виросту, то....” 04 |
07.10-11.10 Пізнання соціуму: Звідки я можу дізнатися про свою родину? |
Ранкове коло: “Як дізнатися про події минулого” 07 |
Струмочок роздумів: “Що я можу зробити для України” 09 14 жовтня — свято Покрови, день українського козацтва 11 |
Ранкове коло: “Про що розкажуть фотографії” 09 |
Відверта розмова: “Тварини не іграшки” 10 |
Перегляд відеоролика: “Осінні свята українців” 11 |
Гра-інсценізація: “Кращий мамин помічник” 10 |
15.10-18.10 Пізнання природи:Що допомагає мені досліджувати природу? Як досліджувати природу |
Ранкове коло: “Як розкривати таємниці природи” 15 |
Бесіда: “Мій рідний край, який він?” 16 |
Обмін думками: “Дорослішати — це думати про інших” 18 |
Ранкове коло: “Як досліджува ти грунт?” 17 “Яким буває вітер?” 18 |
Колаж: “Краса природи в творах образотвор чого мистецтва” 17 |
Обмін думками: “Бджілка мала, а й та працює” 15 |
21.10-25.10 Рефлексія: Які способи пізнання я використовую у повсякденно му житті? |
Ранкове коло: “Як відрізнити фантації (вигадки) та реальність?” 21 “Звережімо здоров'я” 24 |
Гра-дослідження: “Моя мала Батьківщи на” 23 |
Етичний трейнінг: “Я хочу бути схожим на...” 22 |
Еко-урок: “Рятуймо Землю від забруднень” 24 |
Відеоролик: “Наша Земля з космосу” 25 |
Роздуми: “У мами на кухні” 22 Інструктаж з ТБ на період осінніх канікул 25 |
Листопад тема “Територія” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
04.11-08.11 Пізнання себе: За якими ознаками/сим волами я впізнаю територію своєї школи, дому, селища? |
Обмін думками: “Де росте корисна їжа?” 06 |
Ранкове коло: “Як упізнати територію своєї країни?” 05 “Атрибути української держави” 08 |
Ранкове коло: “Як територія може стати домівкою?” 07 |
Екологічна стежка в різні пори року 05 |
Руханка: “Мелодія Осені” 07 |
Бесіда: “Прфесія моїх батьків” 08 |
11.11-15.11 Пізнання соціуму: Як, оберігаючи своє, зберегти наше? За якими ознаками/сим волами я впізнаю територію своєї країни? |
Ранкове коло: “Що на території мого населеного пункту доступно для всіх” 11 |
Досліджуєм медіа: “Українці за кордоном” 14 |
Ранкове коло: “Де межі особистого простору кожного” 12 |
Акція: “Діти допомагають природі” 15 |
Виставка: “Краса України у творах образотвор чого мистецтва” 14 |
Диспут: “Трудові традиції української родини” 15 |
18.11-22.11 Пізнання природи: Чим багатий мій рідний край? |
Ранкове коло: “Як оберігаючи своє, зберегти наше”? 18
|
Бесіда: “21 листопада — День Гідності та Свободи”” 21 |
Малюнкове тестування: “Як би я вчинив як би,,” 21 |
Ранкове коло: “Які рослини ти зустрінеш в Україні” 19 “Які тварини мешкають у нашій державі 20 |
Відео-презентація: “Червона Книга України” 22 |
Lego System: “Діло майстра боїться” 22 |
25.11-29.11 Рефлексія: Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими? |
Ранкове коло: “Повага до себе та інших” 25 “Як бути щасливим” 29
|
Руханка: “Кожному мила своя сторона” 26
|
Ранкове коло: “Як стати хорошим сином (донькою)? 28 |
Еко-урок: “Екологія в загадках” 29
|
Слухання, малювання: “Музика в природі, пори року” 28 |
Виготовлен ня (з допомо гою батьків) та вивішува- ння годівни- чок для птахів (протягом місяця) |
Грудень тема “Спільнота” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
02.12-06.12 Пізнання себе: Як залишитися собою серед інших у спільноті |
Ранкове коло: “Що може об'єднати спільноту”? 02
|
Бесіда: “Як зберегти народні традиції”? 03 6 грудня — День Збройних сил України (бесіда) 6
|
Ранкове коло: “Краще разом чи поодинці”? 04 “Як налагодити гарні стосунки”? 05
|
Дослідження: “Чи існує життя під снігом”? 05
|
Караоке: “Пісні про зиму” 05
|
Аналіз портфоліо: “Мої досягнення” 06
|
09.12-13.12 Пізнання соціуму: Що може об’єднати спільноту? Краще разом чи поодинці? |
Ранкове коло: “Чому довіряють другові/ подрузі”? 09
|
Бесіда з демонстра цією світлин: “Мальовни- ча природа рідного краю” 10 |
Ранкове коло: “Стосунки із дітьми своєї та іншої статі” 13 |
Дослідження: “Як зимують тварини”? 12 |
Декламуємо: “Поезія зими” 11 |
Бесіда: “Співпраця у грі, навчаль- них і життєвих ситуаціях” 12 |
16.12-20.12 Пізнання природи: Які спільноти є у природі? Як ми впливаємо на природу?Що об’єднує українців |
Ранкове коло: “Які спільноти є в природі”? 16 |
Бесіда: “Що об'єднує українців” 17 |
Мозковий штурм: “Що я корисного можу зробити для спільної справи”? 18
|
Ранкове коло: “Як ми впливаємо на природу” 17 |
Свято-урок: “Ой хто, хто — Миколая любить” 19 |
Гра “Рожеві окуляри”- “Хто для мене є героєм” 20 |
23.12-27.12 Рефлексія: Як стають героями? Хто для мене є героєм? |
Ранкове коло: “Чи може існувати спільнота без правил і законів”? 23
|
Звичаї і традиції українців: “Новорічно-Різдв'яні свята” (протягом тиждня) |
Ранкове коло: “Як стають героями”? 26 |
Дослідження: “Як замерзає вода” 24 |
Свято: “Знов приходить Новий рік” 27 |
Гра “Рожеві окуляри”- “Хто для мене є героєм” 26 Інструктаж з ТБ на період зимових канікул 27 |