Виховний план 2 клас І семестр НУШ

Про матеріал
Виховний план для учнів 2 клас НУШ, містить у собі тематичні місяці, підтеми тижнів, може використовуватися під час ранкових зустрічей, проведення виховних годин та виховних заходів.
Перегляд файлу

Вересень тема “Зміни”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

02.09-06.09 Пізнання себе: Які зміни відбулися у мені?

Перший урок : “Добре тому жити — хто вміє дружити”

02

“Що змінилося в мені?”

03

Гра: “Я син (дочка) своєї землі”

       04

Інструктаж: “Дорога зі школи додому”

     02

Бесіда: “Усе починаєть

ся із сім'ї”

       05

Диспут: “Наша адреса — планета Земля”

    05

Музичні фантазії: “Послухай музику Землі”

        06

Бесіда: “Навіщо я працюю”

     06

09.09-13.09 Пізнання соціуму: Що змінилося у школі?

Ранкове коло : “Школа моєї мрії, яка вона?”

        11

“Державні символи — для чого вони потрібні країнам”

      09

Відверта розмова: “Хто я?”

       12

Ранкове коло: “Шкідьне подвір'я, які рослини його прикраша

ють? Які рослини варто ще посадити?”

       13

Прослухову

вання та декламуван

ня віршів про школу

(протягом тижня)

Обмін думками: “Добрі справи які вони?”

       13

16.09-20.09 Пізнання природи: Від чого залежать зміни у природі?

Бесіда: “Чи можливе життя без змін”

      20

"Мій сонячний дім — моя Батьківщи

на”

      19

Правила спілкування між собою дівчаток та хлопчиків, спілкування в колективі та сім'ї

        17

Ранкове коло: “Причини змін у природі восени”

   16-17

Екологічна стежка “Різні пори року”

         19

Інсценізація казки “Дванадцять місяців”         

        20

Відверта розмова: “Мої обов'язки в сім'ї”

   18

23.09-27.09 Рефлексія: Які зміни залежать від мене, а які не залежать?

Ранкове коло: “Які зміни залежать від мене, а які — ні?”

       23

 

 

 

 

 

 

Віртуальна подорож: “Наша мова солов'їна”

         24

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда: “Чи можуть змінювати

ся плани? Особисті та плани та сімейні”

        25

Екскурсія: “Віч на віч з природою”

       26

Літературна сторінка: Читання та обговорення оповідань

 В. Сухомлин

ського

            24

Обмін думками: “Як усе встигати?”

       26

Жовтень тема “Способи пізнання”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

З0.09-04.10

Пізнання себе: Що я знаю про себе?

Ранкове коло: “Як я отримую та сприймаю інформацію”

          30

Обмін думками: “Видатні українці, хто і як прославляє Україну”

          02

Ранкове коло: “Про що повідом

ляють знаки і піктограми”

          01

Екологічна вікторина: “З якого дерева листок”

          03

“Краса природи у слові” (вірші про осінь)

 протягом тижня

Бесіда: “Коли я виросту, то....”

       04

07.10-11.10

Пізнання соціуму: Звідки я

можу дізнатися про свою родину?

 Ранкове коло: “Як дізнатися про події минулого”

        07

Струмочок роздумів: “Що я можу зробити для України”

      09

14 жовтня — свято Покрови, день українського козацтва

        11

Ранкове коло: “Про що розкажуть фотографії”

       09

Відверта розмова: “Тварини не іграшки”

          10

Перегляд відеоролика: “Осінні свята українців”

          11

Гра-інсценізація: “Кращий мамин помічник”

      10

15.10-18.10

Пізнання природи:Що допомагає мені досліджувати

природу?

Як досліджувати природу

Ранкове коло: “Як розкривати таємниці природи”

      15

Бесіда: “Мій рідний край, який він?”

         16

Обмін думками: “Дорослішати — це думати про інших”

      18

Ранкове коло: “Як досліджува ти грунт?”

        17

“Яким буває вітер?”

       18

Колаж: “Краса природи в творах образотвор

чого мистецтва”

         17

Обмін думками: “Бджілка мала,  а й та працює”

      15

21.10-25.10

Рефлексія: Які способи пізнання я використовую у повсякденно

му житті?

Ранкове коло: “Як відрізнити фантації (вигадки) та реальність?”

          21

“Звережімо здоров'я”

          24

Гра-дослідження: “Моя мала Батьківщи

на”

          23

Етичний трейнінг: “Я хочу бути схожим на...”

      22

Еко-урок: “Рятуймо Землю від забруднень”

         24

Відеоролик: “Наша Земля з космосу”

        25

Роздуми: “У мами на кухні”

         22

Інструктаж з ТБ на період осінніх канікул

          25

Листопад тема “Територія”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

04.11-08.11

Пізнання себе: За якими ознаками/сим

волами я впізнаю територію своєї школи, дому, селища?

Обмін думками: “Де росте корисна їжа?”

      06

Ранкове коло: “Як упізнати територію своєї країни?”

          05

“Атрибути української держави”

        08

Ранкове коло: “Як територія може стати домівкою?”

        07

Екологічна стежка в різні пори року

        05

Руханка: “Мелодія Осені”

      07

Бесіда: “Прфесія моїх батьків”

      08

11.11-15.11

Пізнання соціуму: Як, оберігаючи своє, зберегти

наше? За якими ознаками/сим

волами я впізнаю територію своєї країни?

Ранкове коло: “Що на території мого населеного пункту доступно для всіх”

      11

Досліджуєм медіа: “Українці за кордоном”

         14

Ранкове коло: “Де межі особистого простору кожного”

       12

Акція: “Діти допомагають природі”

         15

Виставка: “Краса України у творах образотвор

чого мистецтва”

         14

Диспут: “Трудові традиції української родини”

        15

18.11-22.11

Пізнання природи: Чим багатий мій рідний край?

Ранкове коло: “Як оберігаючи своє, зберегти наше”?

       18

     

 

Бесіда: “21 листопада — День Гідності та Свободи””

         21

Малюнкове тестування: “Як би я вчинив як би,,”

         21

Ранкове коло: “Які рослини ти зустрінеш в Україні”

        19

“Які тварини мешкають у нашій державі

        20

Відео-презентація: “Червона Книга України”

       22

Lego System: “Діло майстра боїться”

        22

25.11-29.11

Рефлексія: Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими?

Ранкове коло: “Повага до себе та інших”

      25

“Як бути щасливим”

         29

 

 

 

Руханка: “Кожному мила своя сторона”

       26

 

 

 

 

Ранкове коло: “Як стати хорошим сином (донькою)?

         28

Еко-урок: “Екологія в загадках”

        29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухання, малювання: “Музика в природі, пори року”

        28

Виготовлен

 ня (з допомо

гою батьків) та вивішува-

ння годівни-

чок для птахів

(протягом місяця)

Грудень тема “Спільнота”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

02.12-06.12

Пізнання себе: Як залишитися собою серед інших у спільноті

Ранкове коло: “Що може об'єднати спільноту”?

      02

 

 

 

 

 

 

Бесіда: “Як зберегти народні традиції”?

      03

6 грудня — День Збройних сил України (бесіда)

       6

 

Ранкове коло: “Краще разом чи поодинці”?

      04

“Як налагодити гарні стосунки”?

          05

 

Дослідження: “Чи існує життя під снігом”?

        05

 

 

Караоке: “Пісні про зиму”

       05

 

 

Аналіз портфоліо: “Мої досягнення”

          06

 

 

09.12-13.12

Пізнання соціуму: Що може об’єднати спільноту?

Краще разом чи поодинці?

Ранкове коло: “Чому довіряють другові/ подрузі”?

       09

 

 

 

 

 

Бесіда з демонстра

цією світлин: “Мальовни-

ча природа рідного краю”

      10

Ранкове коло: “Стосунки із дітьми своєї та іншої статі”

       13

Дослідження: “Як зимують тварини”?

              12

Декламуємо: “Поезія зими”

          11

Бесіда: “Співпраця у грі, навчаль-

них і життєвих ситуаціях”

          12

16.12-20.12

Пізнання природи: Які спільноти є у природі? Як ми впливаємо на природу?Що об’єднує українців

Ранкове коло: “Які спільноти є в природі”?

       16

Бесіда: “Що об'єднує українців”

       17

Мозковий штурм: “Що я корисного можу зробити для спільної справи”?

        18

      

Ранкове коло: “Як ми впливаємо на природу”

           17

Свято-урок: “Ой хто, хто — Миколая любить”

          19

Гра “Рожеві окуляри”- “Хто для мене є героєм”

        20

23.12-27.12

Рефлексія: Як стають героями?

Хто для мене є героєм?

Ранкове коло: “Чи може існувати спільнота без правил і законів”?

       23

 

 

 

 

 

 

Звичаї і традиції українців: “Новорічно-Різдв'яні свята”

(протягом тиждня)

Ранкове коло: “Як стають героями”?

       26

Дослідження: “Як замерзає вода”

      24

Свято: “Знов приходить Новий рік”

         27

Гра “Рожеві окуляри”- “Хто для мене є героєм”

        26

Інструктаж з ТБ на період зимових канікул

          27

 

doc
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку