І семестр 2013-2014н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи __________________. Директор школи: _____________________
«_____» ________________2013р. «_____» ________________2013р.
ІІ семестр 2011-2012н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи ____________________ Директор школи: ___________________
«_____» ________________2014р. «_____» ________________2014р.
з учнями класу
Бальковецького НВК
класний керівник: О. З. Гаврищук
У 9 класі навчається 14 учнів. З них 7дівчат і 7 хлопців.
За підсумками минулого навчального року,високого рівня знань не досягнув жоден учень.
Високий рівень: -
Достатній рівень- 5 учнів
Середній рівень- 8 учнів
Низький рівень -
Одна учениця – Прийдун Марія –навчається індивідуально
Більша частина класу на уроках активна. Учні проявляють інтерес до багатьох предметів. Багато учнів намагаються отримати якісні знання.
Учні вимогливі до себе, готові прийти на допомогу один одному, відповідально ставляться до навчання і до виконання громадських доручень. У класі добре налагоджена система самоврядування. Великий вплив на дітей має думка таких учнів : Давідова Н.,та Ількової Л. Діти багато читають , захоплюються музикою та спортом .Із задоволенням беруть участь у конкурсах та проведенні позакласних заходів.
Учні систематично відвідують школу,але є діти,які схильні до пропусків без поважних причин (Біла О.,Загурська О.)
Основною метою виховної роботи у класному колективі створення оптимального соціальне - культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому розвитку особистості, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у життєвому просторі, спонукав би їх до діяльності.
Класний колектив протягом цього навчального року буде працювати над вирішенням такого проблемного питання:
«Виховання інтересу до навчання, поваги один до одного
і до старших, любові до рідного краю»
Соціальний паспорт__9___класу Класний керівник:О.З. Гаврищук
ПІБ учня |
Віковий склад учнів |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
-----
|
|||||||||||||||
|
|
|
Д. |
X. |
Д. |
X. |
- |
- |
- |
|
|
|
- |
- |
|
- |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2\ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього:14 |
|
7 |
7 |
3 |
8 |
3 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Прізвище та ім'я |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22. |
|
|
|
23. |
|
|
|
24. |
|
|
|
25. |
|
|
|
26. |
|
|
|
27. |
|
|
|
28 |
|
|
|
29. |
|
|
|
30. |
|
|
|
31. |
|
|
|
32. |
|
|
|
33. |
|
|
|
Голова батьківського комітету:
Члени батьківського комітету:
Вересень
1. Підсумки роботи б/к за минулий навчальний рік.
Голова б/к
2. Вибори нового голови б/к і секретаря.
Голова б/к
Голова б/к
Жовтень
1. Підготовка класного приміщення до опалювального сезону.
Голова б/к
2. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. Боротьба зі шкідливими звичками.
Голова б/к
3. Поточні питання.
Листопад
1. Про недопустимість поганого поводження із дітьми.
Голова б/к
2. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин.
Голова б/к
3. Поточні питання
Грудень
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям.
Голова б/к
2. Підготовка до святкування Різдва Христового.
Голова б/к
Голова б/к
місячник сприяння творчому розвитку особистості
|
|
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
Приміт ки |
І. |
Самоврядування
Традиції |
Класні збори. Розподіл доручень. Вибір представника до учнівського парламенту
День Знань. Свято першого дзвоника. Святковий урок «Свята моя Київська Русь» Взяти участь у акції «Ти і середовище життя»
Залучити учнів до акції «Бережи книгу!» |
|
|
|
ІІ.
|
Вивчення учнів
Робота з батьками Індивідуальний вплив |
Скласти списки «Відомості учнів»,уточнення даних.
Залучення учнів до участі в гуртках,клубах за інтересами |
|
|
|
ІІІ. |
1.Ціннісне ставлення до себе
2.Ціннісне ставлення до сімї,родини,людей 3.Ціннісне ставлення до праці
4.Ціннісне ставлення до природи
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
6.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГКК «Людина- творець власної долі».Ознайомлення із Конвенцією ООН про права дитини ГКК «Щастя. Як його досягти?»
Бесіди по спец тематиці Озеленення класу День юного натураліста Туристичний похід «Зоряний марш» Год.спілкув. «Усвіті кіномистецтва»
ГКК «До Дня партизанської слави»
|
|
|
|
місячник морально-правового виховання
|
|
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
Приміт ки |
І. |
Самоврядування
Традиції |
Класні збори на тему «Права дитини»
Залучити дітей до акції «Милосердя» Залучити дітей до конкурсу стінгазет «Гімн учительській професії» Взяти участь у Святі Осені Залучити учнів до акції «Милосердя» Робота загону «Спадкоємці Перемоги» (упорядкування братської могили в с.Бальківці) |
|
|
|
ІІ.
|
Вивчення учнів
Робота з батьками Індивідуальний вплив |
Провести бесіди про використання мобільних телефонів
Батьківські збори «Сім`я і формування розумових потреб і ціннісних орієнтирів у підлітковому віці» |
|
|
|
ІІІ. |
1.Ціннісне ставлення до себе 2.Ціннісне ставлення до сімї,родини,людей
3.Ціннісне ставлення до праці
4.Ціннісне ставлення до природи
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва 6.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГКК «Шкідливим звичкам –НІ!»
ГКК «Мої життєві принципи» Год.спілкув. приурочена Міжнародному Дню ООН
ГКК «Вони-з Червоної книги»
Взяти участь у виставці «Чотири лапи,хвіст»
Взяти участь у лінійці «Дні незабутньої слави»
Взяти участь у конкурсі патріотичної пісні «Тобі співаю,Україно» |
|
|
|
місячник превентивного виховання
|
|
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
Приміт ки |
І. |
Самоврядування
Традиції |
Робота згідно напрямку «Наша мова-пісня солов`їна»(створення серій видань «Казки мого села», «Приказки та прислів`я»
Оформлення стінгазети «Мово рідна,слово рідне» |
|
|
|
ІІ.
|
Вивчення учнів
Робота з батьками Індивідуальний вплив |
Відверта розмова «Що таке самовиховання?» Бесіди по спецтематиці Засідання б\к (згідно плану) |
|
|
|
ІІІ. |
1.Ціннісне ставлення до себе 2.Ціннісне ставлення до сімї,родини,людей
3.Ціннісне ставлення до праці
4.Ціннісне ставлення до природи
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва 6.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда до дня захисту прав дитини ГКК «Конфлікти та способи їх вирішення»
ГКК «Куріння – вбиває!» Год. спілкув.,приурочена Міжнародному дню толерантності
Год.спілкув. «Непристижних професій не буває» Генеральне прибирання класу
Год.спілкув. «Квіти – очі Землі» Залучити до конкурсу стінгазет «Молодь обирає здоров`я ГКК «Мово!Пречиста Богородице мого народу!» ГКК «День пам`яті Голодомору» Год.спілкув. «Права дитини на папері і в житті» |
|
|
|
Місячник національного виховання
|
|
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
Приміт ки |
І. |
Самоврядування
Традиції |
Класні збори-підсумки навчання за І семестр
Взяти участь у козацьких розвагах Створення новорічної композиції «Чудеса в Новорічну ніч» |
. |
|
|
ІІ.
|
Вивчення учнів
Робота з батьками Індивідуальний вплив |
Бесіда з учнями «Твої можливості навчання» |
|
|
|
ІІІ. |
1.Ціннісне ставлення до себе
2.Ціннісне ставлення до сімї,родини,людей
3.Ціннісне ставлення до праці
4.Ціннісне ставлення до природи
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва 6.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГКК..Усний журнал. «Конвенція ООН про права людини» Взяти участь в акції «Краплина радості» (До Міжнародного дня інваліда) ГКК «Прекрасно там,де перебуває Милосердя»
Бесіди до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом- «Чума нашого століття»
ГКК. «Освіта і професія»
Год.спілкув «Хай вічно струмує вода»
Взяти участь у конкурсі військової підготовки серед учнів 9-11 класів
ГКК до Дня Збройних Сил України. «Я-майбутній воїн» |
|
|
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Екскурсія на природу. |
|
2. |
Веселі старти |
|
3. |
Велосипедний похід |
|
4. |
Змагання по футболу |
|
5. |
Змагання по волейболу |
|
|
|
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Виготовлення годівниць |
|
2. |
Екскурсія в зимовий ліс |
|
3. |
Розучування щедрівок, колядок |
|
4. |
Будівництво снігового містечка |
|
5. |
Зимові веселі старти |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (18 - 20.01) |
ІІ тиждень (23 - 27.01) |
ІІІ тиждень (30 - 3.02) |
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №3 Планування роботи на ІІ семестр. «Щоб навчатись було легко»
|
Виховна година на тему: «22 січня ― День Соборності України» |
Виховна година на тему: «Дружба − дорогоцінний скарб» |
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Що таке національна свідомість?» |
|
Бесіда «Закон і підліток»
|
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Чи цікаво людям зі мною». |
Етична бесіда «Вчимося слухати один одного» |
Год.спілкув. «Що таке совість?» |
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж з правил вуличного руху у зимовий період
|
Хвилинка самокорекції «Мої плюси і мінуси».
|
Вологе прибирання класного приміщення
|
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Озеленення класу «Прикрасимо свій клас» |
Азбука здоров’я «Лікарські рослини» |
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Допомогти ред. колегії оформити класний куток |
Випуск стінгазети до річниця Соборності України |
|
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Хвилинка самоаналізу «Чи я працьовитий
|
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру ( ) |
Індивідуальна бесіда з учнями ― порушниками дисципліни ( ) |
Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків ( )
|
|||
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками діти яких часто запізнюються на уроки ( ) |
Засідання батьківського комітету |
Відвідування сімей учнів ( ) |
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у науково – теоретичній конференції , присвяченій річниці Соборності України |
|
|||
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (6.02 - 10.02) |
ІІ тиждень (13 - 17.02) |
ІІІ тиждень (20 - 24.02) |
ІV тиждень (27 – 2.03) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «За хмарою тютюнового диму» |
Виховна година на тему: «Життя і де і все без коректур» |
Виховна година на тему: «Ми будемо довго пам’ятати і вам забути не дамо» (річниця виводу військ з Афганістану) |
Виховна година на тему: «Лунай, прекрасна наша мово!» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Гра – подорож «Сторінками історії України» |
Ознайомлення з традиціями нашого народу. Свято Стрітення |
Заочна експедиція «Традиції нашого народу».
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Відкритий Мікрофон «Я та мій клас» (про культуру спілкування) |
|
Тренінг «Вчимося толерантності» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Естафета творчої думки: «Здоров’я дітей – здоров’я нації» |
|
Хвилинка самокорекції «Подивись на себе очима товаришів» |
Вологе прибирання класного приміщення
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу |
|
Акція «Первоцвіти просять захисту» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Анкета думок «У чому сила любові |
|
Турнір ораторів «Живе мова – живе народ» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Урок життєвої мудрості: |
|
Ярмарок щирості «Як я виконую доручення»
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Який у тебе характер» з такими учнями: ______________ |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) |
Засідання активу класу «Виконання класних доручень» ( ) |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) |
9. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей ( ) |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди з батьками за результатами навчання та поведінки ( ) |
Батьківські збори №3 «батьківський авторитет у сім’ї» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у зимових спортивних змаганнях |
|
Взяти участь у конкурсі на краще декламування віршів про рідну мову |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (5.03 – 9.03) |
ІІ тиждень (12 - 16.03) |
ІІІ тиждень (19 - 23.03)) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Без сім’ї нема щастя на землі» |
Виховна година на тему: «Шевченко поет, «художник» |
Виховна година на тему: «Вибір майбутньої професії» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда «Карпатській Україні - 73» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Взяти учать у операції «Сюрприз». Привітати вчителів – жінок з Днем 8 Березня |
Бесіда «Слова ласкаві, а думки лукаві»» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Хвилина самоаналізу«Пізнай самого себе»
|
Бесіда «Дівоча розмова» |
Відкритий мікрофон «Хочу, можна, не можна, потрібно» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Трудовий десант «Смітникам – НІ! Чистоті – ТАК!» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Підготувати учнів до участі у конкурсі на краще декламування віршів Т.Г.Шевченка |
Вікторина «Природа оспівана моя» |
Конкурс «Твій зошит ― твоє лице» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Організувати випуск газети - вітання “Вітаємо, любі жінки! |
Година спілкування Самооцінка своїх можливостей, їх узгодження з професійними намірами. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки ( ) |
Засідання активу класу «Я ― лідер» |
Повторення правил для учнів ( ) |
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Круглий стіл „Вчимося спілкуватися” ( ) |
Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги ( ) |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Привітання вчителів – жінок з днем 8 Березня |
Участь у конкурсі на краще декламування віршів Т.Г.Шевченка |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (2 - 6.04) |
ІІ тиждень (9-13.04) |
ІІІ тиждень (16-20.04) |
ІV тиждень (23-27.04) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Про кар’єру, амбіції, кар’єризм» |
Виховна година на тему: «Ідеал нашого часу» |
Класні збори №4 «Ми рівні − ми різні»
|
Виховна година на тему: «Чорнобиль ― скорбота пам’яті людської» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Організувати зустріч з представниками правоохоронних органів
|
Екскурсія у краєзнавчий музей |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Морально-етична бесіда «Егоїзм та душевна щедрість» |
|
|
Година спілкування «Умій сказати, умій змовчати» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Хлопча розмова» |
Бесіда «Життя дається тільки раз» (по запобіганню нещасним випадкам) |
Бесіда «Як управляти собою» |
Хвилинка самоаналізу «Що означає бути вихованим?» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу |
|
Екологічна агітбригада “Збережемо наше довкілля” |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Художньо-естетичний конкурс “Я малюю світ” |
|
|
Проект “Україна моя вишивана” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Перевірити якість чергування учнів |
Колективна творча справа “Естафета улюблених занять” |
|
Огляд стану збереження підручників. |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки ( ) |
Повторення правил для учнів ( ) |
Бесіда про зовнішній вигляд учнів ( ) |
Організувати зустріч порушників дисципліни з шкільним психологом ( ) |
9. |
Робота з батьками
|
Дебати «Проблеми батьків та дітей існують» |
Індивідуальна робота з батьками, які потребують допомоги у виховання дітей |
Батьківські збори № 4 «Можливості сім’ї у розвитку самостійності дітей» |
Засідання батьківського комітету. |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Взяти участь у міроприємствах, присвячених дню здоров’я |
Взяти участь у виставці пасхальних кошарок, пасхальних яєчок «Воскресни, писанко! Воістину воскресни!» |
|
Взяти участь у науково - практичній конференції, присвяченій річниці Чорнобильської катастрофи |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (30.04- 4.05) |
ІІ тиждень (7- 11.05) |
ІІІ тиждень (14 - 18.05) |
ІV тиждень (21 - 25.05) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу свою» (до річниці Великої Перемоги) |
Виховна година на тему: «Уклін низький тобі матусю» |
Виховна година на тему: «Про освіту освіченість і життєвий вибір» |
Виховна година на тему: «Що мені дав минулий рік» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Історичні пам’ятки мого селища» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Зустріч з ветеранами «Герої для нас як приклад…» |
Колективне ігрове спілкування “Якби я був президентом…” |
Колективна гра-анкета “Подивимось у дзеркало” |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Хвилинка самоаналізу «Байдужість − негативна риса» |
Презентація “Мої мрії” |
|
Анкетування «Проведення моїх канікул» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Озеленення класного приміщення |
Екскурсія на природу
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Вікторину “Видатні та пам’ятні місця нашого краю” |
Конкурс малюнків до дня матері |
|
КТС «Світ твоїх захоплень» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Екскурсія в шкільну бібліотеку. Ремонт книжок |
Анкета думок «Як не помилитись у виборі професії» |
Аналіз чергування учнів в класі |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) |
Бесіда з учнями про шкідливість куріння ( ) |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) |
Опитування учнів «Проведення моїх канікул» |
9. |
Робота з батьками
|
Індивідуальна робота з батьками, які потребують допомоги у виховання дітей |
Індивідуальна бесіда з батьками «Роль батьків у формуванні культури та здорового способу життя дитини |
Відвідування сімей учнів ( ) |
Засідання батьківського комітету. Підсумки роботи за навчальний рік |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Покладання вінків біля пам’ятника |
Привітання з святом мам |
|
Участь у святі Останнього дзвоника |
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
|
|
2 |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
|
|
|