Виховний
план роботи
з учнями
8 класу
класний керівник
Грамма І.О.
2022-2023н.р.
Цілі та завдання:
- Формування готовності і здатності особистості виконувати систему соціальних ролей;
- Прилучення до світової, національної культури та культури свого краю для розвитку духовності і культури;
- Виховання людини, яка поважає права і свободи особистості, що володіє високою моральністю і виявляє національну і релігійну терпимість, шанобливе ставлення до традицій та культури інших народів;
- Формування у підлітків культури миру і міжособистісних відносин; творчих здібностей, формування навичок самореалізації особистості;
- Формування у підлітків \ цілісного світорозуміння і сучасного світогляду;
- Виховання толерантного ставлення, терпимості до людини незалежно від його расової та національної приналежності;
- Розвиток суб'єктності, ініціативності і самостійності у виконанні позитивної соціальної ролі;
- Розвиток комунікативних навичок і формування толерантного ставлення до людей іншої національності та віросповідання;
- Засвоєння понять, що визначають управління собою (своїм здоров'ям, емоційно-вольовою сферою, творчим самовдосконаленням);
- Виховання здорового способу життя;
- Організація превентивного виховання в галузі профілактики ВІЛ / СНІД в освітньому середовищі;
- Екологічне виховання, яке формує дбайливе ставлення до природи;
- Профілактика асоціальної поведінки дітей.
Характеристика класу
1.Загальні відомості про клас.
Кількість учнів — 6 (хлопців — 4 , дівчат — 2 ,)
їх характеристика за віком ( 13 років — 3 учнів, 14 років — 3 учнів),
кількість учнів, що входять до складу основної групи з фізичної культури - 5 ,
кількість учнів, що входять до складу підготовчої групи з фізичної культури - ,
кількість учнів, що входять до складу спеціальної групи з фізичної культури --------
кількість учнів, що звільнені від занять фізичною культурою — 1
2.Соціальний паспорт класу:
сироти: -
напівсироти: -
діти з ООП: - 1
діти матерів-одиначок: -
діти, які потрапили у СЖО: -
діти, які виховуються в неповній родині: -
ВПО: -
3. Згуртованість класу.
Між учнями триває формування згуртованості; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. У класі немає виражених лідерів. Хлопці намагаються завоювати авторитет силою або якимись витівками, які не завжди йдуть на користь формуванню гармонійних міжособистісних стосунків у класі. Часто спостерігається порушення дисципліни учнями як під час уроків, так і на перервах та поза школою. У виконанні спільних справ зацікавленість та активність у переважній більшості виявляють дівчата.
4. Організованість класу.
Клас ще не досить організований. Постійним порушником дисципліни під час освітнього процесу є Луцишин Богдан, він потребують постійного контролю з боку класного керівника, асистента вчителя та батьків. Учень не завжди поводиться гідно у громадських місцях під час екскурсій та під час загальних заходів. Учні можуть організовувати самостійно такі справи, як підготовка концертних програм, виготовлення стіннівок і колажів, створення вітальних презентацій до подій різного характеру, прибирання класної кімнати та ін.
5. Громадська думка у класі, участь у житті ліцею.
Учні ще не досить добре вміють дослухатися до думки один одного, поважати права і свободи інших, чують і розуміють частіше власні потреби та бажання. Актив класу бере активну участь у загальношкільних заходах, решта учнів – за настановами та постійним контролем класного керівника.
6.Характеристика взаємин у класі.
В основі взаємин між однокласниками лежать різні фактори. Більшістю із них є місце проживання, інтереси. Вимогливістю до себе та своєї поведінки значна частина учнів визначається слабо, але до своїх товаришів-однокласників більшість досить критичні. Недоліки, непорозуміння та прикрощі, які виникають між учнями під час освітнього процесу, позаурочного життя, завжди ними пробачаються, але взаємини не завжди залишаються толерантними.
У класі спостерігається негативна тенденція стосовно ставлення до учнів, які мають кращий рівень знань, високу активність у навчанні, більший рівень вихованості, людяності, чемності. Прикрим є те, що учні, які можуть краще навчатися, поводитися гідно, не докладають для цього значних зусиль, тим більше, часто стають на бік постійних порушників дисципліни, беручи за приклад їхній спосіб поведінки.
Випадки порушення дисципліни трапляються з вини учнів, які недобросовісно ставляться до виконання своїх учнівських обов’язків, дотримання норм етикету. Вчинки таких учнів одностайно осуджуються більшістю однокласників.
7. Висновки та пропозиції
Загалом класний колектив сформований, але свідомість деяких учнів не досягла того рівня, щоб добросовісно, повною мірою відповідати за свої вчинки і поступки. Негативними складовими життя класу є те, що учні не усвідомлюють необхідності старанного навчання, звідси і неадекватне ставлення до однокласників, які намагаються навчатися згідно своїх можливостей. Існує й така проблема, як покривання більшістю класу негативних проявів, вчинків своїх однолітків.
Позитивною рисою класу є відвертість, щирість, уміння і бажання висловлювати свою думку, уміння визнавати свої помилки, бажання їх виправити, робити відповідні висновки.
Організація учнівського самоврядування:
Галета Назар
Литвин Дмитро
Сушко Богдан
Фесан Анастасія
Шпак Катерина
Луцишин Богдан
Класні години
Вересень
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення виховної діяльності |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
01.09 |
Громадянський урок «Україно, ти у мене єдина!» 01.09 |
Шкільне свято |
Класний керівник, педагог організатор |
|
До 05.09 |
Оновити куточки державної символіки, куточки БЖД. |
Класна робота |
Класний керівник |
|
07.09 – |
“Патріотизм має два кольори” |
Виховна година |
Класний керівник, |
|
14.09 |
Поведінка дітей під час повітряної тривоги |
Виховна година
|
Класний керівник,
|
|
19.09
21.09 |
«Олімпійський тиждень»: Олімпійський урок на тему: «Спорт – посол миру" “21 вересня- Міжнародний день миру” |
Просвітницька акція
виховна година |
Вчитель фізичного виховання
Класний керівник,
|
|
28.09 |
Права та обов’язки учасників освітнього процесу |
Виховна година |
Класний керівник,
|
|
26.09-30.09 |
До роковин трагедії У Бабиному Яру. «Бабин Яр: без права на забуття» |
Урок – реквієм |
Педагог організатор |
|
Жовтень
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
05.10 |
Слава незламним захисникам України |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
05.10 |
Вклонімось доземно вчителям |
Святковий концерт |
Педагог-організатор |
|
12.10 |
Covid -19 — новий виклик для всього світу |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
19.10 |
Обережно:отруйні гриби |
Виховна година |
Класний крівник |
|
26.10 |
Дорога від школи додому та від дому до школи |
Виховна година |
Класний керівник |
|
Листопад
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
02.11 |
Бесіда про шкідливість тютюнопаління |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
09.11 |
Правила поведінки при виявлені вибухонебезпечних предметів |
Виховна година |
Класний керівник |
|
16.11 |
Небесна сотня |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
23.11 |
90-річчя Голодомору в Україні |
Виховна година |
Класний керівник |
|
30.11 |
СНІД |
Виховна година |
Класний керівник |
|
Грудень
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
05.12 |
Обережно тонкий лід |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
12.12 |
Правила поведінки на дорозі |
Виховна година |
Класний керівник |
|
19.12 |
Вибухонебезпечні предмети. Вогнепальна зброя |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
30.12 |
Правила поведінки під час зимових канікул |
Виховна година |
Класний керівник |
|
СІЧЕНЬ
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
23.01 |
Соборна і Незламна Україна |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
30.01 |
Безпека на дорозі |
Виховна година |
Класний керівник |
|
ЛЮТИЙ
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
06.02 |
День безпечного Інтернету |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
13.02 |
День Єдності |
Виховна година |
Класний керівник |
|
20.02 |
365 Днів Незламності |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
27.02 |
ЧВК “Редан”? |
Виховна година |
Класний керівник |
|
БЕРЕЗЕНЬ
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
06.03 |
Скажімо курінню — ні! |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
13.03 |
Бесіда про безпечне ставлення до шкільного майна |
Виховна година |
Класний керівник |
|
20.03 |
Поведінка в школі, вдома та в школі. Булінг |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
29.03 |
Правила техніки безпеки під час весняних канікал |
Виховна година |
Класний керівник |
|
КВІТЕНЬ
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
12.04 |
Твої дії під час повітряної тривоги |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
19.04 |
Правила інформаційної безпеки під час війни |
Виховна година |
Класний керівник |
|
26.04 |
Конфлікт. Шляхи подолання конфліктних ситуацій |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
ТРАВЕНЬ
Термін прове- дення |
Класні години |
Форма проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
03.05 |
“Гра власним життям. Попередження суїциду” |
Виховна година
|
Класний керівник
|
|
10.05 |
Наркотична залежність. Відповідальність. злочинність |
Виховна година |
Класний керівник |
|
17.05 |
Повторення правил дорожнього руху |
Виховна година
|
Класний керівник |
|
31.05 |
Правила поведінки під час літніх канікул |
Виховна година |
Класний керівник |
|
Індивідуальна робота з учнями
Тема |
Термін |
Відмітка про виконання |
Діагностика результатів навчання і розвитку кожного учня |
Грудень травень |
|
Проведення бесід виховного характеру |
Постійно |
|
Спостереження за запізненнями на уроки |
Постійно |
|
Аналіз відвідування учнями ліцею |
Постійно |
|
Рейд «Перерва» (Спостереження за поведінкою на перервах) |
Постійно |
|
Рейд «Урок» |
Постійно |
|
Вивчення взаємодії вчителя та учнів на уроках |
Протягом року |
|
Рейд «Шкільна форма» |
1 раз на місяць |
|
Рейд «Дозвілля» |
Перед початком канікул |
|
Рейд «Підручник дякує – підручник скаржиться» |
Двічі на рік |
|
Випуск «Екранчиків досягнень» |
2 рази на місяць |
|
Організація зустрічей з працівниками поліції, службою у справах сім’ї |
Протягом року |
|
Проведення тренінгів соціальним педагогом, практичним психологом |
Відповідно плану |
|
Соціальний захист |
Термін |
|
Коригування соціальних паспортів |
До 30.08 |
|
Відвідування родин та складання актів обстеження матеріально-побутових умов учнів пільгових категорій |
Вересень 2022 січень 2023 |
|
Забезпечення гарячим харчуванням учнів пільгових категорій |
З 01.09.2022 |
|
Вивчення та врахування стану фізичного, психічного та соціального здоров'я учнів. Складання Листка здоров’я. |
Вересень 2022
|
|
Організація дозвілля учнів під час канікул. |
Грудень Травень |
|
Зайнятість в гуртках та секціях |
Вересень Січень |
|
Обдарованість |
Термін |
|
Оновлення банку обдарованих дітей. Визначення реальних і потенційних можливостей учнів |
Раз на рік |
|
Діагностика результатів навчання і розвитку кожного учня |
Грудень Травень |
|
Проведення психологічних тренінгів |
За потребою |
|
Моніторинг результатів участі в конкурсах, олімпіадах, турнірах |
Травень |
|
Заходи, спрямовані на співпрацю з батьківським колективом
№ з/п |
Форма діяльності |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
Формування банка даних про сім’ю
|
До 01.09. |
Класний керівник |
|
2 |
Своєчасне інформування батьків про відсутність дітей у закладі. |
Протягом року |
Класний керівник |
|
3 |
Спільні учнівсько-батьківські виховні форми діяльності за планом класного керівника |
Протягом року |
Класний керівник |
|
4 |
Проведення індивідуальної роботи з батьками |
Протягом року |
Класний керівник, соціальний педагог, психолог, учителі предметники |
|
5 |
Участь у загальношкільних батьківських зборах |
Двічі на рік |
Голова батьківського активу |
|
6 |
Постійний зв’язок з родинами учнів девіантної поведінки. |
Протягом року |
Класний керівник |
|
7 |
Педагогізація батьків (батьківські збори) |
Протягом року |
Класний керівник |
|