Новотроїцький ліцей N 1
План виховної роботи
для 2-А класу
на 2021/2022н. р.
(I семестр)
Класний керівник:
Кукушкіна Катерина Юріївна
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
2-А клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 1 "У школі"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Свято першого дзвоника. День знань. Перший урок «Добре тому жити, хто вміє дружити» |
||||||
Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2-Б класу |
|
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань» |
Знайомство з НОВИМ ДРУГОМ класу – акваріумною рибкою-півником Джорджем |
Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?» |
Бесіда «Увага! Діти на дорозі» |
|
Руханка «Чарівні слова»
|
Дослідження шляхів виходу з приміщення школи |
Дискусія «Хто почувається безпечним в школі» |
Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул» |
|
Бліц-опитування «Які права та обов’язки школярів мені відомі?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 "МІЙ КЛАС"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
День фізичної культури і спорту |
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» |
|
|
|
|
|
|
Дискусія «Однокласник, товариш, друг» |
Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?» |
Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію» |
|
|
|
|
|
|
|
Сценка «Культура спілкування» |
|
|
Диспут «Хто сьогодні зірка в класі?» |
|
Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи» |
|
|
Уявна подорож на машині часу «Школа майбутнього» |
|
|
Розроблення плакату «Галактика нашого класу» |
|
|
Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи, в якій навчались наші батьки») |
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 "Мікрорайон школи"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» |
Участь в загальношкільній акції «Ти це можеш» (допомога літнім людям) |
|
|
Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – ДОРОГА» https://www.youtube.com/watch?v=ARH6nWh2dxI&list=PLkLwod_eIKOWQNGsdUZMngU3f6PeyKjwN&index=3 |
|
|
Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім» |
|
Дослідження мікрорайону школи |
|
|
|
|
|
Гра «Пішохід на дорозі» |
|
П'ятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk |
|
Відверта розмова «Державне та громадське майно» |
|
|
Перегляд «Азбуки безпеки на дорозі» https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs&list=PL433B79D80084193B |
|
Екологічна вікторина «З якого дерева листок» |
|
|
|
|
|
Доміно «Дорожні знаки» |
|
Година милування «Наш шкільний парк» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 "Планета Земля"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Відверта розмова «Бережемо нашу Планету» |
|
Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів. |
Перегляд презентації про музеї. |
|
|
|
|
|
Дослід «Обертання Землі» |
|
Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk |
|
Відгадування загадок про день і ніч. |
|
|
|
Палітра художника «Вересневі барви осені» |
|
|
|
|
Створення слайд-шоу «Ми у осінньому парку» |
|
|
|
|
|
|
Створення колажу «Тато, мама,я – читаюча сім’я» |
|
|
Рольова гра «Цікавинки про Планету Земля для інопланетян» |
|
ТИЖДЕНЬ 5 "Я пізнаю природу"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Виховна година «Книга – ключ до знаь» |
|
|
|
Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці» |
|
|
|
|
|
Екскурсія у шкільний парк «Сезонні явища природи восени» |
|
Фантазуємо «Якою буде наступна епоха після електронної?» |
|
|
Колективне складання казки про подорож Краплинки |
|
|
|
Замальовки юного художника «Краса нашого села восени» |
|
Відкрите обговорення «Моя улюблена книга» |
|
|
Дискусія «Вітер – корисний чи шкідливий» |
|
|
|
|
Участь у загальношкільному святі «Спасибі вам, учителі!» |
|
|
|
Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?» |
|
ТИЖДЕНЬ 6 "Я спостерігаю за природою"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Виховна година «Цей чарівний світ природи» |
|
|
|
|
Тиждень правових знань |
|
|
|
|
Лепбук «Прогноз погоди від нашого класу» |
|
|
|
|
|
Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки» |
Перегляд повчального фільму «Як тварини і рослини передбачають погоду» https://www.youtube.com/watch?v=wrd6IHJMSRc |
|
Створення панно «Права нашого класу» |
|
|
Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким» |
|
|
Караоке «Пори року» |
|
|
|
|
|
Екскурсія до метеорологічної станції (шкільного географічного майданчика) |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 7 "Осінь"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Відверта розмова «Богородиця покриває нас Своїм Омофором» |
Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали» |
|
Свято Покрова |
День українського козацтва |
|
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
|
|
Дослідження опалого листя клена та каштана. |
|
|
|
|
|
Виготовлення аплікації «Осінній пейзаж» |
|
|
Перегляд медіа «Світ, у якому ти живеш» (мультики українською мовою) https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8
|
|
|
Фантазування «Комп’ютер, про який я мрію» |
|
Перегляд відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s |
Година милування «Фарби чарівної осені» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 8 "Осінні турботи тварин і людей"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Психологічна година «Я і моє здоров’я» |
|
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності |
|
Відвідування виставки літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек |
|
|
|
|
Лепбук «Дарунки осені» |
Гра «Збираємо грибочки» |
|
|
|
Уявна гра-мандрівка до Країни Здоров'я |
Мудрі казки Тітоньки Сови – Осінні турботи https://www.youtube.com/watch?v=p9KSJCMsNaA |
|
|
|
|
|
|
|
Колективна робота «Насіння для підгодовування птахів взимку» |
Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів» |
|
|
|
|
Весела перерва «Смійтесь, люди, на здоров’я!» |
|
|
|
Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10) |
|
ТИЖДЕНЬ 9 "Мої герої"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Виховний захід «Краса душі людської» |
|
|
|
Місячник військово-патріотичної та оборонно-масової роботи, присвячений 28-ій річниці ЗСУ |
|
|
Складаємо лист нашим відважним захисникам в зону АТО |
|
Спілкування «Куточки краси в нашому селі» |
Дослідження «Вулиці нашого села, названі іменами героїв» |
|
|
Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю» |
|
|
Хвилика милування красою рідного краю |
|
Перегляд короткометражного фільму «Зона АТО. Воїни і діти» www.youtube.com/watch?v=YT6JLSv4ntQ |
|
|
Обговорення «Могила до Невідомого солдата |
|
|
Лепбук «Наші герої» |
Уявна екскурсія у музей історії запорозького козацтва |
|
|
|
Виготовляємо букет герою |
|
Бесіда до Дня української писемності та мови (09.11) |
Уявна екскурсія у музей війни на Сході «Шляхами Донбасу» |
|
ТИЖДЕНЬ 10 "Здорове тіло"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
ВІДКРИТА ВИХОВНА ГОДИНА Гра «Подорож до Країни Ввічливості» (79) |
|
Тиждень ураїнської писемності та мови |
|
|
|
|
|
Бліц-опитування «Водичко, водичко, омий моє личко» |
|
Бесіда «Здорові діти – здорова нація» |
|
Виховна бесіда «У світі бракує на всіх доброти» (с. 43) |
Всесвітній день доброти |
|
|
|
|
|
Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік начання» |
|
|
|
Перегляд відео-нарису «Здоров’я – найцінніший скарб» https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
|
|
|
Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11) |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 11 "Харчування і здоров’я"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» |
|
|
|
|
|
|
|
Обговорення «Наше харчування» |
|
Сюжетно-рольова гра «У їдальні» |
Перегляд репортажу «Сніданок з 1+1» ТОП-5 найкорисніших страв української кухні https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
|
|
Виховна бесіда до Всесвітнього дня дитини. |
|
|
Рольова гра «Святковий обід з нагоди Дня народження» |
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
|
|
Стоматологічна година. |
|
Вікторина «Фрукти та овочі – корисні подукти харування» |
|
|
|
|
|
Виховна бесіда «Підтримаймо 23.11 Всеукраїнську акцію «Засвіти свічку» |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 12 "Як уберегтися від хвороб"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Театралізована вистава «Захисти мене від лиха, захисти мене від зла, бо я дитина ще мала» |
Всесвітній день боротьби зі СНІДом |
|
|
|
Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди |
|
|
|
Дискусія-обговорення «Правила захисту від інфекцій. Карантин. Епідемія» |
|
Перегляд КОРИСНИХ ПІДКАЗОК «Імунітет» https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo |
|
|
|
Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось» |
|
|
|
Сумні нариси історії нашої Батьківщини «Голодомор 32-33 років в Україні» Пам’ять народу. |
|
Диспут «Я обираю здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лепбук «Об’єкти живої та неживої природи» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 13 "Мої звички"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Акція «Подаруймо тепло душі дітям-сиротам» |
Година спілкування «Якщо порядна тилюдина –в тебе повинна бути гарна дисципліна» |
|
|
Виготовлення приємних подарунків для дітей з особливими потребами |
|
Відверта розмова «Формування корисних звичок» |
Міжнародний день людей з особливими потребами. |
|
|
|
Всеукраїнська акція «Милосердя» |
|
|
Сценка-діалог «Шкідливі звички» |
|
Усний журнал «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду!» |
|
|
|
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
|
|
|
Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow |
|
|
|
|
Медіа-дослідження «Правила нашого класу» |
|
Слайд-шоу «Українська армія» |
День Збройних Сил України |
|
ТИЖДЕНЬ 14 "Зимові явища в природі"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Виховна година «Права дитини. Право дитини на здоров’я в сім’ї і суспільстві» |
|
|
|
Всеукраїнський тиждень права |
|
|
|
|
ЧАРІВНИЙ КЛЮЧИК «Зимові явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14 |
|
Міжнародний день прав людини |
|
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
|
|
Спостереження за зимуючими рослинами в шкільному парку |
Обговорення «Народні прикмети про зиму» |
|
|
|
Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця» |
|
Сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?» |
Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» https://www.youtube.com/watch?v=aN-7iFCMmgM |
|
|
|
|
Лепбук «Зимові явища в природі» |
|
|
Бесіда до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (14.12) |
|
ТИЖДЕНЬ 15 "Зимові турботи людей"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Благодійні заходи до дня Святого Миколая |
Година спілкування «Які турботи приносить людям зима?» |
|
|
|
|
Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку» |
|
|
|
Колективне панно «Малюємо зиму» |
|
|
|
|
Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати. |
Обмін думками «Допомога тваринам взимку» |
|
Проект С. Дерди «Зима на Україні» https://www.youtube.com/watch?v=plFl2IbHQYc |
|
|
Відкритий виховний захід: «Ходить по землі Святий Миколай» |
|
|
День Святого Миколая |
|
|
|
|
|
Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню» |
Година милування «Зима-білосніжка» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 16 "Зимові свята"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|||||||
Обмін думками «Колядую, колядую…» |
|
|
Екологічний конкурс «Бабусина ялинка» |
Новорічне свято |
|
|
|||||||
|
|
Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині» |
|
|
Розучування колядок та щедрівок |
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
|||||||
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул» |
|
|
Екологічний конкурс «Новорічний подарунок» |
|
Українці готуються до Різдвяних свят. Караоке «Добрий вечір тобі» https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738 |
|
|||||||
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Форми проведення |
№ |
Тема зборів / Учасники |
Дата та час проведення |
Примітка |
Загальні батьківські класні збори |
1. |
Фітбек з батьками «Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ» |
30.08, о 1700 |
|
2. |
Батьківські збори-практикум «Як допомогти дитині стати уважною?» |
13.12, о 1700 |
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
1. |
БАТЬКИ Гурин Наталії Сергіївни |
28.10, о 0900 |
|
2. |
БАТЬКИ Гурина Сергія Павловича |
28.10, о 1000 |
|
|
3. |
БАТЬКИ Гурчика Владислава Олександровича |
28.10, о 1100 |
|
|
4. |
МАМА Іванюк Валерії та Вероніки Василівних |
29.10, о 0900 |
|
|
5. |
БАТЬКИ Ковальчука Олександра Петровича |
29.10, о 1000 |
|
|
6. |
БАТЬКИ Лазарець Анастасії Юріївни |
29.10, о 1100 |
|
|
7. |
БАТЬКИ Патана Тараса Володимировича |
30.10, о 0900 |
|
|
8. |
БАТЬКИ Пилипаки Івана Сергійовича |
30.10, о 1000 |
|
|
9. |
БАТЬКИ Саванчук Анни Михайлівни |
30.10, о 1100 |
|
|
10. |
БАТЬКИ Саванчука Дениса Миколайовича |
31.10, о 0900 |
|
|
11. |
БАТЬКИ Федаса Іллі Юрійовича |
31.10, о 1000 |
|
|
12. |
БАТЬКИ Федаса МихайлаПавловича |
31.10, о 1100 |
|
|
13. |
БАТЬКИ Фоміної Анни Юріївни |
01.11, о 0900 |
|
|
14. |
БАТЬКИ Хом'яка Павла Олександровича |
01.11, о 1000 |
|
|
15. |
БАТЬКИ Ясковця Дениса Руслановича |
01.11, о 1100 |
|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 2-А КЛАСУ
У 2-А класі навчається 16 учнів. З них 12 хлопчиків та 15дівчаток. Всі учні проживають у благополучних сім’ях.Лише Іванкова Дар’я з малозабезпеченої та неблагополучної сім’ї. В повних сім’ях проживає20дітей, у неповних - 7.
Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагають дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.
Більшість дітей фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Учні класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Дітей схильних до порушень дисципліни немає.
Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Більшість учнів навчаються iз задоволенням.
Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, хоча вони добре засвоїли правила роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ з учнями 1-А класу
У 1-А класі навчалися 27 учнів. З них 12 хлопчиків та 15 дівчаток. В повних сім’ях проживає 20 дітей, у неповних - 7. Одна учениця, Іванкова Дар’я, проживає у малозабезпечній сім’ї.
Всі учні добре адаптувались до освітнього процесу. Діти старалися приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконували доручення вчителів. Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагали дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.
Більшість дітей фізично здорові. Всі спокійно сприймають і виконують правила для учнів.
Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Більшість учнів навчаються iз задоволенням.
Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, хоча вони добре засвоїли правила роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання працювали над розвитком в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок. З батьками під час осінніх канікул були проведені індивідуальні зустрічі. Учасники освітнього процесу розпочали вести портфоліо учнів. Всі учні були формально оцінені проміжним та підсумковим звітом «Свідоцтвом досягнень». Протягом навчального року діти регулярно занотовували, малювали свої враження, емоції, цінності та почуття в "Щоденнику вражень". Була проведена систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення один до одного. Проводились регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організовувалася співпраця з батьками цих учнів. Всіма можливостями старалися забезпечити допомогу у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів, проводились індивідуальні заняття. В цілому організація навчально-виховного процесу з метою згуртування класного колективу під час освітнього процесу в першому «А» класі була проведення в першу чергу з виховання в учнів, здатних до інновацій кооперативних вмінь та навичок.