ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
«ЖИТОМИРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ»
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора
з виховної роботи
________ А.В. Поліщук
«___» _________ 2022р.
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
на 2022-2023 н.р.
групи ВХП-13
Класний керівник : Войналович Тетяна Сергіївна
Інтелектуальне виховання передбачає: - засвоєння системи знань, яка спроектована з відповідних навчальних предметів і містить перелік смислових елементів суспільного досвіду (фактів, понять, означень, теорем, законів, положень, правил, алгоритмів діяльності тощо); - розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, раціональної організації навчальної праці; - розвиток критичного мислення, здатності усвідомлювати та відстоювати особисту позицію; - вироблення вміння самостійно здобувати знання; - готовність до застосування знань, умінь в практичній діяльності; - формування особистісного світогляду - узагальненого розуміння всього світу в цілому на грунті великої кількості впорядкованих поглядів, переконань, ідеалів |
Громадянське виховання: - формування потреби та уміння жити в громадянському суспільстві; - готовність розвивати демократичне громадянське суспільство в Україні; - виховання громадянського обов'язку перед країною, суспільством; - виховання любові до рідного краю, свого народу, держави; - формування національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань; - виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови, історії та культури всіх корінних народів і національних меншин, що проживають в Україні; - формування культури міжетнічних і міжнаціональних відносин; - формування політичної культури. |
Правове виховання: - прищеплення поваги до прав та свобод людини і громадянина; - виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); - засвоєння основ державного, трудового, цивільного, сімейного і кримінального права; - формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю; - виховання поваги до прав і свобод інших людей; - формування активної протидії випадкам порушення законів.
|
Моральне виховання: - формування в студентах основ загальнолюдської і народної моралі: совісності, порядності, тактовності, співчуття, милосердя, доброти, чесності, гуманності, толерантності та інших доброчинностей; - виховання поваги до батьків, духовної єдності поколінь; - виховання почуття власної гідності: честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни; - готовність будувати своє життя за принципами гуманізму; - подвижництво у подоланні страху, насильства, жорстокості, помсти; - виховання культури поведінки. |
Художньо-естетичне виховання: - оволодіння основами народного мистецтва, музики, архітектури, усної народної творчості, національної пісенної і танцювальної культури, побуту, ремесел, гри; - формування системи знань про світову культуру і мистецтво; - розвиток естетичних потреб і почуттів; - розвиток художніх здібностей і творчої діяльності;
|
Трудове виховання: - вироблення свідомого ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; - формування трудових навичок та умінь; - формування уміння самостійно й ефективно працювати; -розвиток потреби в творчій праці; - виховання діловитості, підприємливості ; - виховання почуття господаря й господарської відповідальності; - формування готовності до праці в умовах ринкової економіки.
|
Екологічне виховання: - формування розуміння необхідності гармонії людини з природою; - засвоєння знаннями про природу рідного краю; - виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, основу життя на землі; - формування готовності до активної екологічної діяльності; - формування основ глобального екологічного мислення. |
Фізичне виховання: -озброєння студентів науково обґрунтованими знаннями про здоров'я і засоби його зміцнення; - виховання відповідального ставлення до зміцнення власного здоров'я і здоров'я інших людей; - забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді; фізичне, духовне і психічне загартування; - формування навичок санітарно-гігієнічних норм, режиму дня та харчування; - розвиток потреби у здоровому способі життя |
Статеве виховання: - психосексуальна підготовка; - формування готовності укласти шлюб і виконувати сімейні обов'язки; - формування культури сімейних і статевих відносин
|
Дата |
Тематика заходу |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Організаційна робота
|
||||
вересень |
Інструктаж з охорони праці та техніки безпеки |
Куратор |
|
|
вересень |
Відвідування гуртожитку з метою з’ясування умов проживання студентів |
Куратор |
|
|
за планом |
Збори мешканців гуртожитку Проведення батьківських зборів студентів, що проживають у гуртожитку |
комендант та вихователь гуртожитку |
|
|
щомісячно |
Поточний контроль за станом відвідування, навчання та дотримання правил внутрішнього розпорядку та їх аналіз |
Куратор |
|
|
щомісяця |
Підведення підсумків відвідування занять та успішності студентів. |
Куратор |
|
|
Протягом семестру |
Робота з невстигаючими студентами (бесіди, повідомлення батьків, робота циклової комісії з студентами , що мають низькій рівень успішності та пропуски занять) |
Куратор, циклова комісія, завідуюча відділенням |
|
|
Протягом семестру |
Поточний контроль за станом навчання, відвідуванням занять та дотриманням правил внутрішнього розпорядку в коледжі. |
Куратор, актив групи |
|
|
Згідно графіка |
Відвідування старостату, засідань студентської ради та профспілкового комітету |
Актив групи Староста групи |
|
|
Протягом семестру |
Оформлення залікових книжок |
Куратор, староста |
|
|
Протягом семестру |
Відвідування гуртожитку ЖТЕФК ДТЕУ |
Куратор |
|
|
Вересень |
Проведення години спілкування на тему: « Права та обов’язки студентів ЖТЕФК» |
Куратор |
|
|
вересень |
Проведення бесіди «Відвідування коледжу» |
Куратор |
|
|
Активізація студентського самоврядування в групі
|
||||
за планом |
Участь студентів групи у засіданнях старостату, студентського профкому, студради, стипендіальної комісії та ін. |
студенти групи |
|
|
за планом |
Чергування по коледжу |
Куратор, студенти групи |
|
|
Згідно плану |
Участь у спортивних заходах коледжу та позакласному житті закладу. |
Студенти групи, актив групи. |
|
|
Згідно плану |
Відвідування загальних зборів коледжу, культурно-масових заходів, відкритих класних годин |
Куратор. студенти групи |
|
|
Згідно плану |
Організація та проведення загальних зборів студентів з питань успішності та дисципліни. Відвідування зборів студентів відділення. |
Куратор, староста |
|
|
Згідно плану |
Участь у проведенні тематичних виховних годин. |
Актив групи |
|
|
Робота з батьками студентів
|
||||
протягом року |
Індивідуальна робота з батьками з метою виявлення особливостей у поведінці студентів або стану їх здоров’я |
Куратор |
|
|
щомісячно |
Повідомлення батьків про результати навчання, відвідування та дотримання правил внутрішнього розпорядку коледжу |
Куратор |
|
|
За необхідності |
Бесіди із батьками студентів, що порушують дисципліну та мають низьку успішність. |
Куратор |
|
|
За необхідності |
Індивідуальна робота з батьками з метою виявлення особливостей у поведінці або стану здоров’я студентів |
Куратор, психолог коледжу, медсестра. |
|
|
щомісяця |
Повідомлення батьків про стан успішності студентів та пропуски занять |
Куратор |
|
|
Згідно графіку |
Проведення батьківських зборів |
Куратор |
|
|
За необхідності |
Залучення батьків та фахівців для проведення виховних годин |
Куратор, батьківський комітет |
|
|
Профорієнтаційна робота
|
||||
грудень |
Участь в організації та проведенні профорієнтаційних заходів циклової комісії |
викладачі ц/к студенти групи |
|
|
Протягом року |
Участь в організації та проведенні профорієнтаційних заходів коледжу |
Куратор студенти групи |
|
|
Протягом року |
Розповсюдження інформаційних листівок серед учнів 9-11 класів у школах свого району |
студенти групи |
|
|
Патріотичне виховання
|
||||
вересень |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Куратор |
|
|
вересень |
Виховна година: «Трагічні уроки історії» до дня пам’яті жертв Бабиного Яру |
Куратор, Актив групи |
|
|
жовтень |
Бесіда на тему: «Ми будуємо Україну – європейську демократичну країну» |
студенти групи |
|
|
Жовтень |
Година спілкування «Хрещеня Київської Русі - одна з найвизначніших подій в історії духовного та культурного розвитку нашого народу» |
студенти групи Куратор |
|
|
листопад |
Диспут «Що означає бути патріотом України?» |
студенти групи Куратор |
|
|
листопад |
Година спілкування «Герої не вмирають» |
Куратор,студенти групи |
|
|
листопад |
Виховна година: «Трагічні уроки історії» до дня пам’яті жертв Голодомору |
студенти групи Куратор |
|
|
Протягом року |
Участь у святкуванні знаменитих та пам’ятних дат України |
Куратор, студенти групи |
|
|
грудень |
Бесіда до дня боротьби з рабством |
студенти групи Куратор |
|
|
січень |
Виховна година: «Трагічні уроки історії» до дня пам’яті жертв Голокосту |
студенти групи Куратор |
|
|
Громадянсько-правове виховання
|
||||
вересень |
Ознайомлення студентів групи із «Положенням про студентське самоврядування», з правилами внутрішнього розпорядку. |
Куратор |
|
|
Жовтень |
Права і обов’язки студента ЖТЕФК. Кодекс честі студента (Бесіда в групі). |
Куратор |
|
|
Жовтень |
Інформаційна година до Дня людей похилого віку та Дня ветерана. |
Куратор |
|
|
листопад |
«Права свої знай та про правила й обов’язки не забувай» |
студенти групи Куратор |
|
|
листопад |
Інформаційна година до Міжнародного дня толерантності. |
студенти групи Куратор |
|
|
Суспільно-корисні справи, трудове виховання
|
||||
за планом |
Чергування в коледжі |
відповідальний за чергування |
|
|
за планом |
Організація занять у предметних секціях, гуртках та клубах |
викладачі |
|
|
Протягом семестру |
Покращувати озеленення аудиторії |
Студенти групи |
|
|
Протягом семестру |
Чи хотіли б ви допомогти іншим- благодійність в коледжі, як можна долучитись. |
Студентська рада, профком. |
|
|
Екологічне виховання і утвердження здорового способу життя |
||||
жовтень |
Лекція «Вплив діяльності людини на природу » |
Куратор
|
|
|
жовтень |
Ціннісне ставлення до природи |
студенти групи куратор |
|
|
Протягом семестру |
Індивідуальні бесіди із студентами на теми екологічної культури |
Куратор |
|
|
Згідно плану |
Виховна година «Культура спілкування з ровесниками» |
Куратор, Студенти групи |
|
|
Згідно плану |
Година спілкування: «Твори красу навколо себе.» |
Куратор |
|
|
Згідно плану |
Участь у екологічних акціях коледжу |
Куратор, студенти групи |
|
|
Грудень |
Тематична лекція, присвячена Всесвітньому дню боротьби із СНІДом. Перегляд і обговорення із групою навчальних презентації та відеороликів із проблеми |
Куратор, студенти групи |
|
|
Згідно плану |
Бесіда на тему «Здоров’я людини найвища цінність» |
Куратор |
|
|
Морально-етичне та виховання
|
||||
вересень |
Бесіда зі студентами про норми поведінки в навчальному закладі, гуртожитках, поза їх межами та виховання бережливого ставлення до майна коледжу |
куратор студенти групи |
|
|
за планом |
Класні збори |
куратор студенти групи |
|
|
протягом року |
Бесіда: «Людина у суспільстві.
|
Куратор, студенти групи |
|
|
за планом |
Участь в організації та проведенні декади відділення та тижня циклової комісії |
Куратор, студенти групи |
|
|
протягом року |
Робота у гуртках та секціях за інтересами |
студенти групи |
|
|
листопад |
Культпоходи до театру та кінотеатру |
Куратор,студенти групи |
|
|