Пропоную план виховної роботи, який поєднує в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник, багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Основні напрями діяльності Вересень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
“Я і моя родина”.
|
“Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди”. |
“Загартування та фізичні вправи – необхідні умови здорового способу життя” . |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Перший урок «Державний прапор»
|
“Хочеш мати друга – навчись другом бути”.
|
“Скарбничка мудрості”.
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
“Книга скаржиться! Книга дякує!”.
|
|
“Люди, які працюють поруч”.
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
“Старти золотої осені”.
|
Свято квітів.
|
“Вже брами літа замикає осінь”.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
“Люби музику – вона облагороджує думки і почуття”. |
|
«Вчимося етикету»
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
“Державний гімн України”.
|
“Що я знаю про Україну?”.
|
|
|
Робота з батьками |
Перші батьківські збори Анкетування батьків. |
Засідання батьківського комітету |
|
Бесіда з батьками окремих учнів про успішність їхніх дітей |
Бесіди по техніці безпеки |
Безпечна дорога до школи. |
Обережно, отруйні гриби! |
Бесіда на тему: «безпека руху пішоходів». |
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Розподіл доручень
|
Складання графіка чергування в класі |
Перевірка в учнів навчального обладнання |
Бесіда про успішність окремих учнів |
Результати виконання:
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності Жовтень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
“Твій режим дня”.
|
„Похід вихідного дня по рідному краю» |
“Дотримання шкільної етики”.
|
Рейдова перевірка щоденників |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
«Мій улюблений вчитель» |
|
|
“Скарбничка мудрості”.
|
Ціннісне ставлення до праці |
“Ціна твого підручника”.
|
|
“Даруйте радість людям”.
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
“Природа – наш дім”.
|
Вже брами літа замикає осінь”. |
|
“Бережи воду, козаче, і вона тобі віддячить”.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
“Люби музику – вона облагороджує думки і почуття”.
|
|
“І живе калина на папері”.
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Закони життя нашого класу”.
|
“УПА – творець і захисник нашої державності?”.
|
|
«Україна пам’ятає» (Голодомор 1932-1933 рр.).
|
Робота з батьками |
Зустріч з батьками – аналіз учпішності учнів |
|
Консультації з батьками «Формуємо інтереси дитини» |
Через щоденники повідомити батьків про рейтинг дітей у класі щодо успішності учнів |
Бесіди по техніці безпеки |
|
Бесіда «Гігієна школяра» - за що поважають акуратних дітей. |
Обережне користування електричними та газовими приладами. |
Бесіда про поведінку дітей під час канікул. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Вивчення особливостей міжособистісних взаємин в класі. |
|
Винести подяку всім учасникам масових заходів у Жовтні |
Визначити і уточнити з активом класу організацію виховних заходів у листопаді |
Результати виконання:
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності Листопад
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
“Пташка красна своїм пір’ям, а людина – своїм знанням”.
|
|
“Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я”.
|
“Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди”. |
||
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
“У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі”.
|
|
“Вчимося спілкуватися”.
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
“Професії від А до Я”.
|
|
“Вчись учитись, щоб уміти трудитись».
|
|
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
“Знайди скарби природи рідного краю”.
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
“Мистецькі уподобання моєї родини”.
|
|
«Естетика побуту»
|
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
“Духовність народу” (народний календар).
|
|
“Моя країна моїми очима”.
|
|
||
Робота з батьками |
|
Робота батьків по підготовці класу до зимового періоду. |
|
Через щоденники повідомити батьків про рейтинг дітей у класі щодо успішності учнів |
||
Бесіди по техніці безпеки |
Бесіда про шкідливість тютюну, алкоголю. |
Бесіда «Гра з вогнем – одна з причин пожеж» |
Бесіда «Увага, ожеледиця!» |
«Як поводити себе на замерзлих водоймищах?» |
||
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Індивідуальні бесіди за результатами анкетування по самовдосконаленню учнів – поради. |
Винести подяку всім учасникам масових заходів у листопаді |
Визначити і уточнити з активом класу організацію виховних заходів у грудні |
||
Результати виконання:
|
|
|
|
|
||
Основні напрями діяльності Грудень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
“Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я”.
|
“Марафон ерудитів”.
|
“Школа ввічливих наук”.
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
“Еталон поведінки мого однолітка”.
|
|
“Добро – це коло, в середині якого є краса”.
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
“Ціна твого підручника”.
|
|
“Майстерня Діда Мороза”.
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
“Встанови годівничку”.
|
Жива ялинка, хай росте… |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
“Чарівна мелодія скрипки”.
|
|
|
“Різдвяний настрій”.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«ЗУНР – історія створення» |
|
“Бабусина скриня”.
|
|
Робота з батьками |
|
Залучення батьків до оформлення приміщення до Новорічних свят. |
Робота батьківського активу: Підготовка до зими, святкування Нового року. |
Через щоденники повідомити батьків про успішності учнів за І семестр |
Бесіди по техніці безпеки |
Провести аналіз пропусків уроків та захворюваності у І семестрі. |
|
Правила поведінки біля ялинки. |
Правила поведінки під час зимових канікул. |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Індивідуальні бесіди про проведення Новорічних свят– поради. |
Винести подяку всім учасникам масових заходів у грудні |
|
Результати виконання:
|
|
|
|
|