5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Виховний захід "Ало, ми шукаємо таланти!"

Про матеріал
Колективно-творча справа, яка показує унікальність та неповторність кожної дитини
Перегляд файлу

Ало, ми шукаємо таланти

 

  1. Все, що є

Й чого не маємо,

У макітрі розтираємо.

  1. Що було і не було,

У макітрі щоб гуло.

  1. Трохи сміху, трохи сліз.

Анекдот щоб теж уліз!

  1. Щоб дотепним запахло духом,

Треба добре слухать вухом.

  1.               Жартівливий дух летить,

Як же нам його зловить? Ловімо!

(Звучить мелодія пісні).

  1.  Ось і посмішка...
  2.  Одна, дві, три, безліч...
  3.  А це, значить - хороший настрій сьогодні і завтра.
  4.  Вставання на праву ногу,
  5. Встигання   на   перший   урок, приємні несподіванки на перерві.
  6.  Потаємні мрії про зникнення з дізу.
  7.  Солодкий есемесний зв'язок попри заборону вчителів, довгождані зустрічі і розставання,
  8.  Щоденні незабутні пригоди ледарів та зівак.

Ведучі (разом).  А  без цього всього?

  1.               Не буде сміху 
  2.               Не буде й здоров'я.
  3.               Тож «Парад зірок» уже в ефірі,

Всідайтеся зручніше, глядачі наші милі!

  1.               Перед вами - «Шкільний вінегрет»,

Чистить краще, ніж «Бленд-а-мед»!

  1.               Приготувалися!   Що   це?   Вибач: технічна затримка.
  1.               Тоді, рекламна пауза. (Звучить програш мелодії «Улыбки» ).

Дитячу кусючість,

Хлопчачу деручість,

Чаклунську сміючість

Дасть вам паста бленд-а-мед.

Нею можна замазать зіпсовану парту,

 Слід від взуття на шпалері,

Оббиті м'ячем двері.

І так, надсучасні послуги пропонує вам агентство «Життя за хвилину» і його директор  Мілко.

Бабуся. Дозвольте ввійти.

Мілко. Вугі-дугі. Ми всегда  ждем гостей. Сідайте!

Бабуся. Та... та, я краще постою. Тут таке питання. Я хочу пройти шкільний курс наук за місяць.

Мілко. А годов вам сколько? Ви. гляжу, где-то  родились сто лет назад?

 Бабуся. Та от 6 десяточків і ще 6. У норму вкладаюся.

Мілко. У вас психоз, і невроз.

Бабуся. Та ні. Я майже здорова. У мене є програма мінімум і програма максимум. По мінімуму я хочу нарешті зрозуміти, що таке «го-лі-мий», бо коли я діду таке сказала, то він мені ліки виписав, сказав, що з головою у мене не лади.

Мілко. Складно  питання ви задали. Без підготовки і не відповеси.

Бабуся. От тобі й на. Значить, дід правий. Казав - не ходи і не мороч людям голову. А як же це так, моя онучка знає, а я ні. Все одно хочу добиватися. Повинна ж я розуміти, чого вона хоче. Каже - хочу «блін» молока. Я ж швиденько корову видоїла, спекла млинців і до неї, а вона вередує, каже сама їж ті млинці. Ще й відсталою назвала. Отже, я вирішила: звідси не піду, поки шкільну біословогеографію не опаную. Отак і стоятиму, як укопана, з місця не зрушу!

Мілко. А шо ж ви хатіте з програми максимум? Круїз по Европє.

Бабуся. 1. Англійську вивчить за три ночі.

2.    Потрапити до Інтернету, щоб показав, на якому світі живеться краще, бо дід каже, що скоро кінець цьому  світу буде.

3.    Записатися в гурток «Умілі руки» і навчитися робити жабки-стрибунці, манікюри-семицвітики, шпаргалки-дрібунці, щоб бути сучасною, як моя Наталочка.

Мілко. Оставайтесь сегодня, а я чегото видумаю.

Рекламна пауза. Купуйте щоденник універсальний

Матимете ефект колосальний.

Тут є 1001 дрібниця,

Може в будь-який момент пригодиться.

 Мавпа, панда і футбольна команда,

Заморська кухня і від «Саламандри» туфлі,

Косметика кльова і сукня нова.

 А до того його можна в машині попрати,

 При потребі з нього легко літаки пускати,

І воланчиком бити по цілі влучно.

2. Купіть цей щоденник,

Він же не порветься,

Плакати за двійки

Вам не доведеться.

Будь-яку пораду

Знайдете постійно,

Буде дублікатом

Він для вас надійним.

2-й ведучий. Особливо це стане в пригоді, коли день починається з математики.

 3.Математика - мука,

Недоступна наука.

(Звучить пісня «Червона рута» ).

Я не буду тебе

Більше смикать за коси,

 Дай задачку списать

 І цього буде досить.

Я рівняння і сам

Розв'язав би без муки,

 Тільки ти посміхнись

 — І розвіється скука.

Складні задачі

Не вирішують ледачі,

Формул стільки не можем

Заучити, повір.

Ні на що ми не здатні,

Голова вже квадратна

І нема до сприймання вже сил.

1-й учень. А завтра... завтра знову контрольна. Знайшовся мудрець Піфагор, понапридумував  задч, а тепер над ними плач.

2-й учень. А ти не знаєш, як цього позбутися. У братика є святкові штани?

1-й учень. Ну й що!

2-й учень. Розріж їх акуратно на трикутники. І швидко доведеш рівність.

1-а учениця. Що за шум, гам-тарарам, невже карантин оголосили?

2-а учениця. Який карантин! Ось читай: «Шкільний вінегрет. Програма «Ало, ми шукаємо таланти».

1-а учениця. Це як розуміти?

2-а учениця. Дуже просто. Буряки, огірки, капуста - і в голові пусто! А талановита особистість – це ж дивина. Екзотика, так би мовити.

3. Подивись тільки на них. Як ти думаєш, про що вони зараз думають?

1-а учениця. Зрозуміло про що, про їдальню, адже для чого в школу ходити, якщо не їсти. Сиджу на уроці і мрію: тістечка смачненькі, свіжесенькі, ще й жуйку на здачу треба купити, бо як же без неї  пережовувати  універсальну шкільну програму. Нудьга та й годі.

2-а учениця. Чого це нудьга, коли в кишені дрижить від нетерплячки телефон, а я, не зводячи очей з учителя, б'ю рекорди по SМS-зв'язку, тобто закріплюю знання на практиці.

1-а учениця. Хочеш сказати, що пишеш словниковий диктант ?

2-а учениця. Така ти недалека, подруго, навіщо мені нові слова, коли я з Інтернету такі поради скачала, що пальчики оближеш.

1-а учениця. Знову новий салат, чи що?

2-а учениця. Тобі їда тільки на розум приходить, а я про талію французьку мрію.

1-а учениця. Що, знову шоу-маски, шоу-пляски, шоу-огляди. Коли ти вже на землю спустишся і за науку візьмешся?

2-а учениця. Нехай за неї ті беруться, до яких вона липне, а в мене на неї алергія.

1-а учениця. Алергія? Це ж як?

2-а учениця. А дуже просто: на математиці я плаваю, тому боюсь, що втону. На англійській мені здається, що мене продадуть за кордон, тому я її для профілактики не вчу.

1-а учениця. А на мову рідну в тебе теж алергія?

2-а учениця. Ще й яка, боюсь, що у в’язницю  мене посадять, коли розберуть письмо.

1-а учениця. А я знаю, як тебе вилікувати. Відразу   будь-яка   алергія   зникне.   У   мене   є унікальний  рецепт,   власним  досвідом  перевірений. Зараз я тобі покажу, ще й продемонструю.

Била мене мати

Березовим прутом,   

Бо я не хотіла

Вчитися наукам.

 2-а учениця. Рятуйте! Ой лишенько! Я не замовляла такого масажу! (Звучить дзвоник).

4-й ведучий.   

Тільки сьогодні і тільки у нас

Купуйте шпаргалки просто клас,

В них таблиці і схеми по окремій темі,

Не болітиме голова,

Бо тут усі словникові слова.

Ролик 4.

Зовсім не чудова українська мова,

Ніколи дихнути -   

Щодня тема нова.

4-й учень. Знову запізнюєшся, а у нас тематична.

3-й учень. А мені байдуже. Все одно я нічого в цій мові не второпаю. Напишу, мабуть, листа міністру.

4-й учень. Не сміши курей, як же він його читатиме, коли в тебе одна буква спати лягає, а друга прокинутися не може. Щоб листа писати, треба форму знати, ти кліше вивчила?

3-й учень. Кліше, може, кльош?

4-й учень. Тобі кльош, а тут вже голова пухне від нових термінів.

5-й учень. Слухай, а давай краще звернемося в агентство Вєрки Сєрдючки. Вона добре розуміється на талантах і зможе нам допомогти.

Вєрка. Добрий день, мої сладенькіє. Це  я –ваша Вєруня. Талант – це ж сама непосредственность, це драйв. Давай краще відпочинемо  і покажемо наші танцювальні таланти. (Діти танцюють під пісню Сердючки)

1-й ведучий.

Щось тут наші репортери

Відійшли від теми,

Стали сум всім наганяти,

Час їх, мабуть, позвільняти.

2-й ведучий. Доведеться чаклувати нам.

1-й ведучий. А найкращий чарівник на конкурсі - посмішка.

Чергові. Розгрібаючи смітник, - учнівську власність, ми віднайшли шедеври класні (Зачитують записки учнів).

    Дай списати задачу - Куплю жуйку на здачу.

    Шпаргалку не дам, даси гривню - продам.

    Відстань від мене, дорости, бо ще зелений.

    Я не вивчив слова, відпрошуся, скажу, що болить голова.

(Ведучі відбирають дітей і  ведуть розмову).

  1. Не в десятім государстві,

Не в заморському десь царстві,

А щодня отут у нас

Бо талантів повен клас.

2.У Артурчика язик

Лінуватися не звик,

Балагурив - і розпух,

Дістає тепер до вух.

3.Від ласкавих, добрих слів

Рот у хлопців почорнів,

Щоб хоч трішки відбілити

«Ваніш» треба їм купити. Так, так, так!

4.Є у школі зоопарк.

Страшно випустить у парк,

Там їх за своїх признають,

 В клітки миттю посаджають.

5.Якби  нам ледарів зібрати,

Не було б куди саджати.

Якби їх хто купував,

Бізнес наш би процвітав.

6.Не витримує вже стеля

 Наших доблесних спортсменів,

 На перерві, як в бою,

Силу міряють свою.

7.Треба спонсорів шукати,

Нечупар щоб покупати.

Хай придбають нам басейн,

 І діла будуть «о’кей»!

8.Хай смішний «талантів вінегрет»

Буде всім вам на десерт,

Все погане хай минеться.

Хай вам весело живеться!

9.Хай веселий настрій буде:

Щастя хай панує всюди,

А шкільний наш коловерт

Буде лише на десерт.

10.Всім бажаємо удачі,

Щоб були ви не ледачі.

А таланти розвивали

І ніде не сумували.

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку