Тема:Виховний захід до Дня Святого Валентина.
Мета: Розширити знання дітей про це свято, звичаї та традиції його святкування в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, соціальний інтелект, дружелюбність, наполегливість Виховувати добрі взаємовідносини, повагу один до одного, любов до прекрасного.
Обладнання:дидактичний матеріал, емблеми команди, фішки, матеріали для ігор, відео, музика.
Форма проведення:командні змагання.
Місце проведення: класна кімната.
Хід заходу:
(Вчитель роздає емблеми команд, діти закріплюють їх на руці)
Купідон – син Венери, богині кохання. Вважається, що він може змусити людину закохатися, поціливши стрілою із лука в її серце .
Троянда – улюблена квітка Венери. Червоний – колір сильних почуттів, а червона троянда – квітка кохання.
Голуби – улюблені птахи Венери. Вони все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят.
Серце. Раніше люди вірили що таке почуття як кохання знаходиться в серці. Згодом серце стало символом кохання.
Мереживо – символ любовних романів. В XVII-XVIIIстолітті жінки носили при собі мереживні хустинки. Якщо пані впускала хустинку, то чоловік, який знаходився поруч, зобов’язаний був її підняти. Інколи дівчина навмисно кидала хустинку, щоб познайомитись з хлопцем (чоловіком), який їй сподобався.
Каблучка. У день заручин закохані обмінювалися каблучками. В усі часи була популярна традиція влаштовувати заручини саме на 14 лютого.
Перед тим, як Валентина стратили, він попросив дівчину роздати його друзям і рідним маленькі листи, які він приготував для них, сидячи в темниці.
Валентина було страчено 14 лютого 210 року. З тих пір день всіх закоханих прийнято називати його ім’ям – днем святого Валентина. У цей день прийнято вітати коханих і дорогих людей. Листівки і записки, якими обмінюються один з одним, називаються валентинками. Крім листівок у цей день дарують шоколад, квіти і маленькі символічні подарунки.
Гра «Дай валентинку»
(максимальний бал – 3 б)
Команди шикуються в колони. Останні підходять до вчителя, він їм показує малюнок (вікно, ваза з квіткою, будиночок), гравці повертаються до своїх команд і за сигналом вчителя починають малювати на спині сусіда те, що побачили, потім той учасник малює сусідові те, що відчув і т.д. А вже перший гравець малює предмет на дошці. Оцінюється швидкість і точність.
Конкурс «Бантик»
До дошки викликаємо по одній парі з кожної команди.
Завдання: потрібно зав’язати бантик дівчинці на голові. Хто швидше і гарніше зав’яже, той і виграв.
Максимальна оцінка – 3 бали.
Команда «Купідон» отримала ____
Команда «Голуб» має ____
Команда «Серце» заробила _____
Конкурс «Склади пазли»
Кожній команді надається набір сердечок-пазлів, які потрібно скласти. Кожен набір має 3 сердечка. За кожне складене сердечко ви отримуєте один бал. Максимальна кількість балів за конкурс – 3 бали.
Конкурс «Зізнання в коханні»
Люди часто говорять одне одному ласкаві і ніжні слова. Будь-якій людині завжди приємно їх чути. Говорити такі слова – це ціле мистецтво. А як же зізнатися в коханні без слів? Правильно, за допомогою жестів і міміки. От і ви, за допомогою жестів маєте показати людині, що ви її любите. В конкурсі беруть участь 3 пари.
Максимальна оцінка – 3 бали.
Конкурс «Танцювальний»
3 пари танцюють на газетах, і з кожною зупинкою музики газету складають вдвічі. Пара, яка не заступить за газету – виграла.
Максимальна оцінка за конкурс – 3 бали.
Команда «Купідон» отримала ____
Команда «Голуб» має ____
Команда «Серце» заробила _____
Отже лідером виступає команда ________.
Найкращими коштовностями для людини є гарні слова, які їй будуть говорити друзі і рідні.
Від команди по 1 учаснику. На дошці валентинки. На кожній написана буква. Виходять по черзі , вибирають будь-яку валентинку. Вони повинні сказати одне одному ласкаве слово на цю букву. Хто останній, той і переміг.
Та команда, яка залишиться отримує 3 бали, команда яка вибула першою – 1 бал, другою – 2 бали.
«Запитання-відповідь» (не на змагання)
(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. З кожної команди виходить пара: один гравець тягне питання, інший - відповідь.)
Питання:
- Ти слухаєшся батьків?
- Коли ти будеш вчитися на відмінно?
- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?
- Ти прогулюєш уроки?
- Ти вмієш читати?
- Чи ти вважаєш себе розумним?
- Ти хотів би перейти в п’ятий клас?
- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)
- Тобі подобається навчатися?
- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?
-Ти спишуєш на уроках?
Відповіді:
- Коли сплю.
- Тільки цим і займаюся.
- Про це краще скаже вчитель.
- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.
- Та іноді буває.
- Це для мене звична справа.
- Тільки тоді, коли дуже сердитий.
- Я роблю це по понеділках.
- Мені це ні до чого.
- Мені і так дуже весело живеться.
- Це в мене від народження.
Діти, всіх нас об’єднує любов. Її можна зрівняти з маленьким сонечком, яке робить нас добрими, гарними, цікавими і чуйними. Саме головне – не втратити свого сонечка – кохання, любов. А інколи, в складних ситуаціях це буває досить не просто. Для того щоб жила любов в людині і на землі, необхідно знати щось дуже важливе, пам’ятати про неї завжди, щоб ніхто не міг її зруйнувати.
Сьогодні ви так гарно говорили один одному компліменти, так от мені б хотілося, щоб ви їх говорили своїм батькам, рідним, друзям, однокласникам. Дорогі мої, не забувайте казати своїм рідним і близьким про те, як ви їх любите, не скупіться на слова, адже вони на них заслуговують.