Виховний захід "День святого Валентина"

Про матеріал

Даний виховний захід створений в формі дуель-шоу "Хто зверху?" . Призначений для використання у роботі педагогам-організаторам, класним керівникам. Вікова категорія дітей - 8-11 класи.

Перегляд файлу

 

 

Дуельшоу

 

 

\

 

 

 

 

 

Вечір до дня святого Валентина

(Для учнів 8 – 11-х класів)

 

 

Пов’язане зображення

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Оформлення:  святкові плакати, сердечка, скринька з валентинками

Музичне оформлення: музичні композиції про кохання.

Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.

Хід вечора

(Звучить вальс )

Ведуча: Уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року - День св. Валентина. Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.

Ведучий: Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.

Ведуча: А з чого, власне, усе розпочалось?

Ведучий: З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.

Там Валентин закохався у сліпу дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.

 Ведуча:  Відтоді в день Валентина закохані  надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.

 

Ведучий: До речі, найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом у  1415 року.  Він був ув’язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині.

Ведуча:  Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем, трагедій, а також імен: Беатріче, Лаура, Тетяна Ларіна, Шагане. Ми не знали б їх ніколи, якби не чудові вірші, створені на їх честь.

Ведучий: Кохання оспівано композиторами, художниками, поетами. Воно пронизує поезії Володимира Сосюри та Івана Франка, Пушкіна і Лермонтова, Шекспіра і Петрарки, Лесі Українки та Олександра Олеся...

Ведуча: 

Любов – не кара, але й не гра.

Вона не квітка, що зів’яне швидко.

Любов – це дар. І Бог сам вибира,

Хто заслужив оце пізнати диво.

Ведучий: Ідіть на зустріч коханню. І хто знає, можливо, сьогодні стріла Амура із солодкою отрутою раптово наздожене вас і ваше серце ніколи не буде самотнім!

Пісня «Гітара»

Ведуча:  Уже тисячі років людство шукає відповідь на  запитання: Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведучий: Ти  сама наївність… Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай  займають  чоловіки!

Ведуча:  А я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх на нашому інтелектуально- розважальному шоу «Хто зверху?»!.

Отже, зустрічайте команду дівчат на чолі зі своїм капітаном – Нужною Людмилою

 

Звучить музика «Вихід команди дівчат »

Ведуча:  А зараз я попрошу капітана команди представити учасниць.

Ведучий: Ми дуже раді, що у дівчат така сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша. Зустрічайте!!!

Звучить музика «Вихід команди хлопців»

Ведучий:  А зараз я попрошу капітана команди Іващенка Євгена представити учасників.

Ведуча:  Щоб гра пройшла чесно і була справедливо оцінена представляємо суддю  нашого шоу.

Ведучий: Гвоздовська Валентина Василівна – заступник директора з навчально-виховної роботи. Їй сьогодні будуть допомагати Глупак Олексій Миколайович – вчитель математики та Ткачов Андрій Валерійович – вчитель фізкультури.

Ведуча: Дякуємо!  Давайте домовимось – за вами, вельмишановні судді -  об’єктивність, за Вами, команди, – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту.

 РАЗОМ: І нехай переможуть найсильніші!!!               

  Ведучий:   На шляху до перемоги у кожної команди є шість конкурсів.

Ведуча: Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання.

Ведучий:  Я думаю, що хлопці проти не будуть, якщо першими почнуть наші дівчатка, адже ви, хлопці, справжні  джентльмени.

 Ведуча: Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш перший конкурс

 

 

Раунд 1

«Збери літери»

Педагог-організатор: 4 гравців із вашої команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спину і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі.   Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь ласка. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах.Треба швидко рухатися  з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.Команда, яка витратить менше часу і складе всі слова отримує 10 балів, інша – 0 балів.

Три, два, один – час пішов.

 

(УО       МС       КВ        АБ  -  4 пари слів для дівчат)


Дівчатам
1.Білий ведмідь, що шукає друзів Півночі. УМКА
2.Чоловіча «прикраса» під носом. ВУСА
3.Буває англійська, буває німецька, а наша українська. МОВА
4.Розділовий знак. КОМА
5.Нею косять, а дівчата заплітають. КОСА
6. Вид спорту:Усик, Клички.  БОКС
7. Доданок, доданок… СУМА

 

(ДХ     АУ     МС     ОА -  4 пари слів для хлопців)

 

Хлопцям

1.ЇЇ хотів з’їсти павук, а врятував комар . МУХА

2.Перший чоловік на землі.  АДАМ

3.Інша назва слова безлад. ХАОС

4.Жіноча істота в колоді карт. ДАМА

5.Що показують на подіумі моделі. МОДА 

6.Коли її додати до уксусу, буде піна.  СОДА

7.Пісок у розколоченій воді утворює.  ОСАД 
 

Ведуча:  Слово судді для оголошення результатів першого раунду

 

Виступ судді

Педагог-організатор: От тепер  команда - переможець може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання. Допускається похибка  10%

Бонусне питання

- Скажіть, який відсоток учнів нашої школи святкують День народження в грудні місяці.(   %)

 

-  Пані суддя, вам слово.

Виступ судді

 

 

Раунд 2

«Бліц»

Педагог-організатор: Ми переходимо до наступного конкурсу «Бліц», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Так» або «Ні». І деякі питання вимагатимуть уточнення.  Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.

 

 Питання для хлопців.

1) «Валя» у «Фізруку» - це дівчина? Ні

2) Кішка за своє життя може мати більше 100 кошенят? Так

3) В англійській мові 28 літер. Ні - 26

4) Назва нашої  країни жіночого роду? - Так

5) Перший Президент України чоловік? - Так

6) Президент нашої школи хлопець? - Ні

7) В нашій школі вчителів чоловіків більше? - Ні

8) В 5 класі більше дівчат? - Ні

9) Першою в космос полетіла жінка ? – Ні

10) Полярна зірка знаходиться у сузір’ї  Мала Ведмедиця? - Так

11) Яблуко підказало закон всесвітнього тяжіння жінці? – Ні (Ньютон)

12) Вперше сказав, що планета Земля – це куля чоловік?  - Так (Піфагор)

13) Секунди та хвилини придумав чоловік? - Так

14)  Найчастіше отримували Нобелівську премію жінки? - Ні

15) Винахідник радіо - це чоловік? – Так ( А.С. Попов)

 

 

Питання для дівчат.

1) Вага жіночого мозку на 14% менша за вагу мозку чоловіка? Так

2) Корейський мільйонер 11 років підмітає вулиці щоранку? Так

3) Кішка любить запах лимону? Ні

4) Кавун – це ягода? Так

5) Сліпі люди  бачать сни? -  Ні

6) В школах Голландії та Румунії 1 це найвища оцінка. - Так

7) Найбільш гаряча  планета Сонячної системи – це Венера. – Так

8) Марко Вовчок - це жінка? - Так

9) В  7 класі  більше хлопців? - Так

10) Директор Ісковецького сільського будинку культури  чоловік? – Ні

11) Дерево -  символ Нового року жіночого роду? - Так

12) Основоположник космонавтики – жінка?  - Ні

13) Директор школи - вчитель математики? – Ні

14) Дніпро – найдовша річка України? – Так

15) Капот на автомобілі розташовується  ззаду? – Ні

 

Ведучий:  ІІ  раунд завершено. Суддя підраховує, а для всіх присутніх музичний дарунок.

Пісня «Червона рута»

 

 

Педагог-організатор: Пани судді, вам слово

 

Виступ судді

Бонусне питання

Назвіть будь ласка відсоток людей у світі, які пишуть лівою рукою. (18 %)

-  Отже, результат після перших двох раундів……

 

Раунд 3

«Вгадай мелодію»

Педагог-організатор: Наступний конкурс «Відгадай мелодію». І не одну, а дві. На конкурс я запрошую двох  учасників. І так, умови конкурсу: один з учасників конкурсу отримує назву відомої пісні. Після цього він має своїй команді показати те, про що співається так, щоб його друзі відгадали назву пісні, або її заспівали. Яка команда менше витратить часу, та й отримає у свою копілку 10 балів. Першими починають дівчата.

 

 

Пісні для дівчат

 

Пісня -  «Ты мое сердце из читстого золота»

Пісня - Укр. Народна пісня «Ой, на горі два дубки»

 

Пісні для хлопців

Пісня – «Букет из белах роз»

Пісня – Дитяча пісня  «Жили у бабусі 2 веселих гуся»

 

Педагог-організатор: Пане суддя, вам слово

 

Бонусне питання

 

Який відсоток учнів нашої школи народились влітку (   %)

 

-  Отже, результат трьох  раундів……

 

Раунд 4

«Напиши героїв»

 

Педагог-організатор: Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. По моїй команді починаємо змагання.

Дівчатка:

Шрек,  Василь Вірастюк, Ігор Кондратюк, Потап, Т.Шевченко,Буратіно.

Хлопчики:

Білосніжка, Оля Фреймут, Леся Українка, Ірина Білик, Настя Каменських, Попелюшка.

 

Ведучий: Поки учасники готуються - у нас з вами Інтернет – пауза .

А чи знаєте ви, які подарунки дарують один одному закохані в інших країнах?

Ведуча:   Виявляється, в Японії День Святого Валентина більше схожий на 8 березня, тільки дорогі подарунки в цей день отримують чоловіки! Зазвичай це гаманці, бритви, одеколони й інші чоловічі аксесуари. А дівчата в цей день отримують від улюблених лише шоколадки.

Ведучий:   А які подарунки люблять дарувати і отримувати французи?

Ведуча: А вишукані французи радують один одного різними коштовностями і ювелірними виробами.

Ведучий:   А в Данії?

Ведуча:  А там прийнято в День Святого Валентина посилати один одному в знак своєї любові конверти з засушеними білими квітами!

Ведучий:  А ми сьогодні даруємо вам свою любов !

Ведуча:  І слово надається нашим поважним суддям.

Бонусне питання

 

Скільки відсотків молодших школярів люблять дивитися мультфільми? (87%)

 

Раунд 5

«Хто я»

 

 Педагог-організатор: Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».  В цьому раунді починають хлопці.  Гравець команди отримує персонажа, зображеного  на аркуші паперу, але він його не бачить. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Учасник стає спиною до глядачів, а обличчям до команди. На спину ми прикріплюємо картинку, попередньо ознайомивши з нею учасників команди. Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, можна відповідати «так» або «ні», а сам учасник буде ставити запитання. На весь конкурс відводиться 2 хв.

Педагог-організатор:  Пані суддя скажіть, будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?

Бонусне питання

Який відсоток дівчат у нашій школі? (   %)

 

 

Раунд 6

«Фінал»

 

 Педагог-організатор:  Настав час фіналу і саме фінал визначить хто переможе. У фіналі є можливість подвоїти бали вдвічі.

 Отже, розумники  - за одну хвилину, кожна команда повинна дати якомога більше правильних відповідей. Та команда, яка дасть більшу кількість відповідей і переможе у фіналі подвоїть свої бали. Всі питання стосуватимуться теми «Що ви знаєте про День Святого Валентина?» 

Ну що дівчатка готові? То ж починаймо. Три, два, один – час пішов.

Питання для дівчат.

1.Дата святкування свята Валентина (14 лютого)

2.Чому свято називається «День святого Валентина»? (В честь священика Валентина, який був страчений 14 лютого 269 року н.е. Римським імператором Клавдієм II за проповідницьку діяльність серед молоді)

3. Форму чого мають листівки-валентинки, якими обмінюються закохані? (Форму серця.)

4. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і Тугарин Змій»? (Любава.)

5. На якому острові знайдено грецький мармурова статуя богині кохання Афродіти? (На острові Мелос, Південна Греція. Звідси і загальноприйнята назва статуї «Афродіта Мілоська» та «Венера Мілоська», 2-ий століття до н.е.)

6.Назвіть ім'я богині краси, любові, шлюбу в слов’янській міфології, яке стало маркою автомобіля. (Лада.)

7. Як називається запальний, пристрасний танець кохання, що став серцем латиноамериканського карнавалу, який щорічно проходить в Ріо-де-Жанейро? (Самба.)

8. При надлишку в блюді якого інградієнта зазвичай задають єхидне питання: чи не закохався горе-кулінар? (Сіль.)

9. Поет любовних переживань - це ... Хто? (Лірик.)

10.Кого в казці Андерсена полюбив стійкий олов'яний солдатик? (Паперову балерину.)

11. Що з перерахованого є символом любові?

а) Камінь Сізіфа; б) Нитка Аріадни;

в) Дамоклів меч; г) Стріла Амура.

12. Що, як вважає народна мудрість, втрачає нерозважливо закоханий чоловік?

а) Серце; б) Голову;

в) Руку; г) Зуб.

13. Що, згідно відомої пісні про війну, повинна була зберегти Катюша, коли її коханий оберігав рідну землю від ворогів?

а) Любов, б) Надію;

в) Будинок, р) Яблуні та груші.

Питання для хлопців.

1. Де вперше відзначалося свято? (У Древньому Римі)

2.Як називаються листівки, які посилають один одному закохані у свято. («Валентинки»)

3.Любовна карткова масть - це ... Яка? (Черві.)

4. Яке божество любові можна знайти на карті Далекого Сходу?

(Амур - божество кохання у римській міфології і річка на Далекому Сході.)

5.Назвіть кохану П'єро з казки «Золотий ключик»(Мальвіна.)

6. За підрахунками вчених, герої творів Шекспіра вимовляють це слово 2259 раз. Що це за слово? («Любов».)

7. Кому освідчився в коханні Том Сойєр? (Беккі Тетчер.)

8. Який весільний подарунок підніс німецький композитор Фелікс Мендельсон своїй коханій, що виходила заміж за іншого? (Знаменитий Марш Мендельсона.)

9. Як в народі кажуть про залицяння? Крутити (любов.)

10. Яка геометрична фігура частіше інших буває «любовної»?

(Трикутник. Любовний трикутник - троє людей пов'язаних любовними відносинами.)

11. Які білі птахи вважаються символом вірної любові?

а) Лебеді. б) Лелеки;

в) Голуби; г) Чайки.

12. У кого закохалася русалочка в казці Г.Х. Андерсена?

а) У принца; б) У Іхтіандра;

в) У капітана Немо; г) У дельфіна.

13. Історію кохання якою знаменитої пари її автор назвав найсумнішою повістю на світі?

а) Руслана і Людмили, б) Ромео і Джульєтти;

в) Орфея і Еврідіки; г) Валентина та Валентини.

Пісня «Казка про кохання»

Виступ судді

Ведуча: Сьогодні ви почули прекрасні слова і чудесну музику. Якщо ви слухали з відкритим і чекаючим серцем, то я впевнена, що ви зрозуміли ті істини, які не тільки вчать, а й перевертають все життя.

 “Кохання варте того, щоб чекати, життя варте, щоб жити”.

Ведучий: І ми хочемо, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним. Кохайте і будьте коханими. Дякуємо за увагу.

А зараз дискотека!!!

 

Питання статистики

1.Скажіть, який відсоток учнів нашої школи святкують День народження в грудні місці.(   %)

2.Назвіть будь ласка відсоток людей у світі, які пишуть лівою рукою. (18 %)

3.Який відсоток учнів нашої школи народились влітку(  %)

4.Скільки відсотків молодших школярів люблять дивитися мультфільми? 87%

5.Який відсоток дівчат у нашій школі? (   %)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця результатів конкурсів: 10 балів, бонусне 5 балів,

                                                       відсотки +- 10 - правильна відповідь

 

Дівчата

Бонуси

Хлопці

Бонуси

Збери літери

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бліц

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вгадай мелодію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напиши героїв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хто я?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінал

 

-----------------------===============

 

===============

 

 

 

 

 

Загальна кількість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткові питання

 

1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)

2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішла кожна коза? (По землі)

4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)

5. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З

кропиви)

6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)

7. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)

10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)

11. Хто має найбільший хобот? (Слон)

12. Яку команду дає вартовий? (Стій)

13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

15. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)

16. У який гощик не можна налити води? (У повний)

17. Якого каменя немає у морі? (Сухого)

18. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

19. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)

20. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку