Виховний захід " Ділимося радістю з ближніми"

Про матеріал
Виховний захід " Ділимося радістю с ближніми" розроблений для класних керівників початкових класів.
Перегляд файлу

                                             Виховний захід

Тема. Ділимося радістю з ближніми

     Клас: 3-й

     Мета:

  1. Допомогти учням усвідомити, що життя – це безцінний  дар, зрозуміти важливість вибору в житті на користь добра.
  2. Розвивати мислення, творчі здібності, плекати християнські чесноти дарування радості ближньому.
  3. Виховувати схильність безкорисливо чинити добро, вміння дружити, радіти, прощати.

     Очікувані результати

Після цього заходу учні зможуть:

  1. Наводити приклади своїх добрих справ.
  2. Нести людям радість через вчинки, слова, дії.
  3. Демонструвати уміння робити компліменти.

     Обладнання і матеріали:  компютер, телевізор, світлини «Допомога дітей у

сімї », ілюстрації з гарними вчинками дітей, плакат « Збери розсипані прислівя»,

шаблони « сонця», мяч.                                                                                         Література:                                                                                                                               1.  Навчальна програма для ЗНЗ « Основи християнської етики 1-11кл.-

Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» 2010          2. Воронцова Т.В. Вчимося жити разом.  Посібник для вчителя. К.:Видавництво «Алатон», 2016                                                                                                                     3. Басова О. А. Вивчаємо християнську етику в українській культурі. Донецьк 2011

 

     Структура заходу

1

                                 Підготовчий етап уроку

10 хв

1.1

Організаційний момент

2 хв

1.2

Актуалізація опорних знань

6 хв

1.3

Повідомлення теми, мети заходу

2 хв

2.

                                Основна частина заходу

20 хв

2.1

Первісне освідомлення навчального матеріалу

5 хв

2.2

Робота над новим матеріалом

18 хв

2.3

Підсумкові завдання

7 хв

 

                                 Усього тривалість

40 хв

 

                                                         Хід  заходу

     І.  Організаційний момент.

     Створення позитивної атмосфери для спілкування. Вправа «Тепло долоньок».

( Учням пропонується встати і утворити сонячне коло, подарувати тепло долоньок

один одному, і побажати всім добра і радості).

     ІІ.  Актуалізація опорних знань.

      1. Вірш М. Познанської «Я всміхаюсь сонечку».  (Читають учні по телевізору)

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (7).jpg

 

 

   

       2. Обговорення:

-  Який настрій передає цей віршик?

-  На які гарні вчинки надихає радісний, гарний настрій?

-  Який у вас найчастіше настрій?

-  Коли він буває гарний і радісний?

     ІІІ.  Повідомлення теми і мети заходу

  1. Вступне слово вчителя.

Життя – це одне з найбільших див Всесвіту, і, осмислити, охопити, усвідомити

його унікальність, ми й спробуємо на сьогоднішньому уроці. Поговоримо про те,

як можна прикрасити життя людей, до яких ми не є байдужими.

     ІV.Первісне усвідомлення навчального матеріалу

  1. Гра «Збери розсипані прислів’я».

(Діти повинні зєднати стрілочками прислівя на плакаті.)

     Добре роби -                                                той у нужді поміч має

     Не одяг красить людину,                            добре й буде

     Дерево цінують по плодах,                         як дощ у засуху

     Посієш вчинок -                                           а людину -  по ділах

     Поміч у свій час -                                         виросте звичка

     Хто іншому допомагає,                               а добрі діла

Коментар учителя:

Душа – це живий відгук людської істоти на все, що відбувається. І якщо у

людини цей відгук є, вона душевна людина, а якщо ні – черства і байдужа.

    - А чи завжди люди радісні і щасливі?

    - Чи були у вашому житті випадки, коли вас хтось ображав?

    - Ви засмучувались?

    - Ви вибачали кривдника?

      V. Робота над новим матеріалом

        1.  Діалогічне спілкування.

Робота в парах.

  • Давайте повернемося один до одного, посміхнемося, скажемо одне одному

гарні і добрі слова.

  • Чи стало вам краще?
  •  Чи відчули ви себе щасливішими?
  • А як ви думаєте, чому?

Коментар учителя:

Людям краще тоді, коли хтось по-доброму до них ставиться. Добрі люди помічають

красу оточуючого світу, їм хочеться поділитися радістю з усіма.

                                                   Руханка

В нас дуже велика родина.

                                                                         ( промовляючи ходять по колу )

Щаслива в ній кожна дитина.

                                                                        ( зупиняються )

Доні чепурненькі.

                                                                        ( дівчатка плескають у долоньки )

 

Синочки гарненькі.

                                                                        ( хлопчики плескають у долоньки )

Мама  є,               

                                                                        ( плеснути і підстрибнути )

Ось тато йде,

А за ним я  добігаю

                                                                        ( біг на місці )

Мама – сонце,

                                                                        ( руки в гору )

Тато – небо,

                                                                        ( руки в сторони )

А я – квітонька у гаю.

                                                                        ( присісти, руки до личка )

2.Творче завдання  «Сонце доброти».

Слово вчителя.

  • А тепер уявіть, що ви маленьке сонечко: Кому ви віддаєте свою любов, кого

зігріваєте своїм теплом?  Напишіть це на промінцях, що відходять від вас.

( Зразок шаблона )

                                         

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (8).jpg

 

      -      А зараз кожен бажаючий розповість про своє Сонце доброти.

Підсумок

  • Чим більше ви віддаєте людям любові і радості, тим більше її повертається

до вас.

3.Робота над  ілюстраціями.

( Діти розповідають про вчинки дітей , які зображені на ілюстраціях.)

 

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (16).jpg  C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (5).jpg

        

 

    

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (13).jpgC:\Users\Seagat2015\Pictures\images (14).jpgC:\Users\Seagat2015\Pictures\images (15).jpg

 

 

 

 

 

4. Перегляд мультфільму « Просто так».

Бесіда за змістом.

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (9).jpgC:\Users\Seagat2015\Pictures\images (10).jpg5. Інсценування « Даруємо радість добрими справами».

                                                                                                                        

 

 

 

C:\Users\Seagat2015\Pictures\images (11).jpgC:\Users\Seagat2015\Pictures\images (12).jpg

 

 

 

 

 

( Дітям пропонується розглянути світлини та «оживити» їх, зігравши сценки

у парі з однокласником.)

Коментар учителя:

Ви дбаєте про своїх рідних, коли даруєте їм радість, допомагаєте їм, говорите

приємні слова, старанно навчаєтесь.

     VI.  Підсумкові завдання.

  1. Підготовлені учні читають вірш «Молитва вчителя» А. Денник.

                      

                         О, Господи дай мудрості народу,

                                  Щоб зберегти в країні цій дітей

                                  Від зла і пропасті, негоди,

                                  Навчи їх добро творити для людей.

                                  Благословенна українська мова.

                                  У ній багато є потрібних слів.

                                  Допоможи нам, Господи, знайти те слово,

                                  Щоб кожен лиш добро творить хотів.

                                  Допоможи нам, Боже, зберегти дитину,

                                  Навчити радість лиш творити у житті,

                                  Допоможи виховувать людину,

                                  Щоб вчинки її були лиш святі.

      2.Завершальна вправа «Компліменти».

Пропонується учням по черзі кидати мяч іншим учасникам, наприклад, зі 

словами: « Мені подобається в тобі те, що ти…»  Робити це треба якомога

точніше, щоб мяч було легко зловити. Висловитися повинні всі. По завершенні

вправи всі дякують один одному за щирі слова оплесками.

                                                         Дякую за увагу!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юрченко Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1421
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку