Виховний захід для учнів 3 класу "Охоронці часу"

Про матеріал
Інсценізація казки "Охоронці часу" до новорічного свята для учнів 3 класу з метою познайомити дітей з новою казкою, навчити правильно передавати характери дійових осіб; розвивати тварчість, віру в казку
Перегляд файлу

 

 

 

                               Виховний захід

                             для учнів 3 класу

                                                                Сухомліна Олена Анатоліївна

                                        вчитель початкових класів

                                               Харківської загальноосвітньої                                       

                                          школи I- III ступенів №113

                                                              м.Харків, Харківська область, Україна

 

Тема. Новорічне свято. Казка «Охоронці часу»

Мета: познайомити дітей з новою казкою, вчити правильно передавати характери дійових осіб; розвивати тварчість, віру в казку.

 

               Інсценування казки «Охоронці часу»

Дійові особи: дівчинка, охоронці часу (3), мишенята(2), кошеня, великий дракон, маленький дракон, сніжинки (6), Баба Яга, Дід Мороз, Снігуронька, Новорічко, хлопчик.

        Кімната прибрана до зустрічі Нового року. Стоїть ялинка. На стіні висить великий годинник.

Дівчинка: «Скоро-скоро Новий рік…»(співає). Скоро-то скоро, та як ще довго. Зараз ще тільки ранок, потім буде день, потім вечір і тільки потім – ніч, дванадцять годин, Новий рік. Піди дочекайся…

Хлопчик: А що тут чекати? Новий рік настає, коли годинник б’є 12 разів. Всі один одного вітають. Дід Мороз подарунки під ялинку кладе…

Дівчинка: Я зрозуміла, щоб Новий рік швидше прийшов – треба змусити годинник пробити 12 разів!

Хлопчик: Та це ж пара дрібниць! Беремо годинник, переводимо стрілки на 12 годин і годинник б’є…

                             Лунає тривожна музика  

Дівчинка: Ой-ой-ой! Мені страшно!

Хлопчик: Не бійся, сестричко, я сам боюсь…

                             Виходять охоронці часу             

Дівчинка: Здра…Здрастуй…Здрастуйте.

Охоронець часу 1: Здрастуйте, діти! 

Охоронець часу 2: Здрастуйте, бешкетники!

Дівчинка: Чому це ми бешкетники? І хто ви взагалі такі? І кудт ми потрапили?

Охоронець часу 3: Ну, що ж, я спробую вам відповісти на всі ваші питання. Сідайте і слухайте. Ми охоронці часу. Ми час оберігаємо, дбайливо його плекаємо, не квапимо його, не втрачаємо.

Охоронець часу 1: Є час відпочивати, а є – уроки вчити.

Охоронець часу 2: Є час осені, літа і весни. А є час красуні- зими.

Охоронець часу 3: І в рік єдиний раз

 В дванадцять, в одну мить

 Приходить до людей

 Веселий Новий рік!

Охоронець часу 1: Але ти хотіла час підігнати,

 Хотіла розумнішою

 Самої природи стати.

 І в результаті ось вам урок -

 Свято закрите для вас на замок.

Охоронець часу 2: А ви до нас потрапили в царство казок.

 Жити тут доведеться вам без підказок.

Дівчинка: Але я… Я не хотіла нічого поганого зробити. Я тільки хотіла… Ой, який жах! Ви не жартуєте? Новий рік тепер дійсно не прийде?

Хлопчик: І нам доведеться жити тут завжди в цьому царстві казок? І ніякого виходу немає?

Охоронець часу 3: Ну-ну-ну! Відразу сльози. Гаразд, досить ревіти! Вихід є завжди.

Охоронець часу 1: Ви можете все виправити.

Дівчинка: Як? Перевести стрілки годинника назад?

Охоронець часу 2: Ну вже ні! Це було б занадто простим вирішенням проблеми.

Охоронець часу 3: Рушайте в дорогу швидше. Не забудьте з собою взяти добру душу і сміливе серце.

Охоронець часу 1: І ,звичайно, розуму фунтів п’ять. Ви додому повернетесь, якщо…

Хлопець: Що як що?

Охоронець часу 2: Новий рік до вас прийде, якщо…

Дівчинка: Що як що?

Охоронець часу 3: Все налагодиться, якщо ви в дорозі важкій своїй вчините п’ять добрих справ.

Дівчинка: Ми повинні зробити п’ять добрих справ? Але яких? Кого ми повинні перемогти? Або еого звільнити?

Хлопчик: Що ми маємо робити?

Охоронець часу 1: Ну, знаєте що, мої милі, ви багато від нас хочете. Ось перед вами країна казок.

Охоронець часу 2: Ось – дорога. Ось- вузлик з хлібом. Не гинути ж вам з голоду.

Охоронець часу 3: А далі – покладайтеся тільки на себе. Ми і так тут з вами довго розмовляємо. Час не чекає, нам пора…

                   Уходять

                              Діти ідуть. Звучить музика.

Дівчинка: Щось я дуже стомилась.

Хлопчик: І їсти дуже хочеться.

Дівчинка: Як там у казці йдеться – сяду на пеньок, з’їм пиріжок.

                          Діти присіли. Вибігають мишенята.

Мишеня 1: Пі-пі-пі! Мене спочатку нагодуй! Дай мені шматочок!

Дівчинка: Що це? Хто пищить?

Мишеня 2: Я – бідненьке мишеня,

 Я не їв вже цілий день.

 Без мами й тата живу я.

 Мій будинок – старий пень.

Хлопчик: Нічого собі «бідненьке, маленьке мишеня» - майже з мене зростом!

Дівчинка: Гаразд, не плачте, тримайте половину пиріжка. А сир – весь забирайте! Я знаю, як ви його любите.

     Мишенята задоволені танцюють під музику. Голосно звучать слова «Перша добра справа!»

Дівчинка: Що це було? Ти чув?

Хлопчик: Чув, чув. Хтось сказав «перша добра справа».

Дівчинка: Я впізнала. Це був голос охоронця часу! Значить ми вже зробили одну добру справу!

Хлопчик: Так, ми нагодували мишенять.

Мишенята: (разом) Спасибі вам за частування! (Убігають)

           Діти під музику йдуть далі. Раптом чують крик кошеня.

Дівчинка: Що таке? Хто тут плаче? Ой, кошеня!

Хлопчик: Ти як туди заліз, дурненький? Чого ти плачеш?

Кошеня: Я, я, я… Мишей злякався!

Дівчинка: Та ти що? Це ж миші повинні котів боятись. Але я тебе розумію, ці миші такі величезні, я їх бачила. Та вони вже пішли, спускайся!

Кошеня: Я не можу. Сюди заліз, а злізти не можу. А якщо я зараз не злізу, то впаду, бо сил більше немає триматися.

Хлопчик: Що ж нам з тобою робити? Я і сам боюся лізти на таку висоту. А якщо не полізу, то кошеня розіб’ється. Гаразд, хай що буде.

          Знімає кошеня і воно танцює від радощів. Голосно звучать слова «друга добра справа»

Дівчинка: Ти чув? Знову ці слова. Правда, ми ж тебе врятували!

Кошеня: Дякую вам , діти. Бажаю успіхів! До побачення!

Хлопчик: До побачення! Більше не бійся мишей!

         Діти йдуть далі під музику. Раптом наштовхуються на дракона.

Дівчинка: Ну ось тобі і дракон! Доброго дня.

Дракон: Що?! І ти смієш називати цей день добрим!!!!

Дівчинка: Я? так. А у вас інша думка?

Дракон: Звичайно інша! Синочку, піди-но сюди! Ось подивись на це нещасне дитя.

Хлопчик: А чого він стогне? Що трапилось?

Дракон: Та як же йому, бідному, не стогнати? У нього вже четверту добу животик болить. Їсти нічого не може. Ось навіть тебе не схотів.

Хлопчик: Ме-ме-мене? Це погано. Тобто добре. А ви мене мене не хочете з’їсти?

Дракон: Ні, я тебе не з’їм. Я фігуру бережу. Я тепер тільки овочами та фруктами харчуюся. Але моєму синочку, в його віці, треба м’ясо їсти. А в нього животик болить.

Дівчинка: А як він захворів? Що їв перед цим? Чи мив руки перед їжею?

Дракон: Ми, дракони, лапи перед їжею ніколи не миємо. А продукти були свіжі: п’ять лицарів з кіньми, потім закусив королем з королевою і принцесою. За це я його лаяв: король - вже старий і черствий, королева - дуже жирна, а принцеса - занадто шкідлива. Одним словом – нездорова їжа. А! згадав, ще було десять зайців, три оленя і двадцять білок. Ну ось і все.

Дівчинка: Так! Нічого собі! Мені все зрозуміло. У вашого любого синочка нетравлення шлунку. Об’ївся він, одним словом.

Дракон: А це небезпечно? Ви зможете його вилікувати?

Хлопчик: Зможемо, але тільки за однієї умови.

Дракон: Все, все зроблю заради свого синочка.

Хлопчик: Ви повинні запам’ятати, що для вашого виду драконів корисна рослинна їжа, а м’ясна – шкідлива. Тому нехай ваш синок дасть слово ніколи не їсти королів і королев, лицарів і взагалі людей. І з тваринами нехай буде обережнішим.

Дракон: Даю, даю слово!

Дівчинка: Ну от і добре. Ось тобі лікувальні трави звіробій і ромашка. З’їж іх і тобі одразу стане легше.

                 Дракон  з’їдає. І задоволений стрибає.

Дракон: Все пройшло! Дякую вам!

                     Лунає голос «третя добра справа».

Дівчинка: до побачення, милі дракони. Щось я втомилась.

Хлопчик: Ти тут лягай, а я біля тебе посиджу.

              Вибігають сніжинки і починають сперечатися.

Хлопчик: Чого ви галасуєте? Поспати людині не дадуть!

Сніжинка: Тобі хочеться спати, а нам – їсти. Їсти хочеться, а бурульки поділити не можемо.

Хлопчик: дайте мені кошик. Бурульок у вас 12, а вас 6. 12:6 дорівнює 2. Все просто, кожна отримує по 2 бурульки.

Сніжинка: У мене дві, а у тебе, а у тебе…? Дякуємо тобі, хлопчику, за допомогу.

                  Звучить музика. Сніжинки танцюють.

                  Лунають слова «четверта добра справа»

Хлопчик: Але що я такого зробив?

Дівчинка: Ти їх помирив.

                                        Влітає Баба Яга

Баба Яга: Це що тут за танці? Це хто в лісі так шумить? Бабі Язі хто спати не дає?

Дівчинка: Пробачте, Баба Яга, ми не знали, що ви тут відпочиваєте, ми не хотіли вас будити.

Баба Яга: Не знали, не хотіли, розбудили! Ось за це я вас з’їм!!!

Хлопчик: Ой, не їжте нас , будь ласка! Цього не можна робити!

Баба Яга: Це чому не можна? Ще й як можна!

Дівчинка: Не можна. По-перше: як же без нас будуть жити мама, тато, бабуся, дідусь. По-друге: ми ще не зробили 5 добрих справ. Без цього на землю не прийде Новий рік.

Баба Яга: Ну так що? Мені що новий рік, що старий рік – все одно!

Хлопчик: Як це все одно? А свято? А веселощі? А подарунки? Мені тебе шкода.

Баба Яга: Он як? Їм мене шкода! Краще себе пожалійте! Зараз з’їм вас і все!

Дівчинка: Ну що ти все про їжу та про їжу. У тебе тут в королівстві друзі є?

Баба Яга: Друзі? Та були колись. Зі Змієм Гориничем десь 100 років тому одного доброго молодця не поділили. Він його з’їсти хотів, а я йому втекти допомогла. Кощей мене в карти обдурює, а Лісовик мою кістяну ногу придавив. Я тепер з ним не розмовляю.

Дівчинка: А що, інших героїв немає?

Баба Яга: Чому ж ні, є.але вони всі пішли на свято до царя Салтана. І мене запрошували.

Хлопчик: Так чому ж ти дома сидиш, та на весь світ бурчиш?

Баба Яга: А як я піду,якщо у мене сукні немає та й танцювати я не вмію.

Дівчинка: Сукня – це не головне. Ну-ка, зніми свої хустки. Зараз я тобі волосся причешу, вмию.ось вже і на людину стала схожа. А тепер давай вчити танок.

                          Баба Яга танцює разом з дітьми

Баба Яга: У мене все вийшло! Дякую вам, діточки! Я побігла до царя Салтана!

                         Лунає голос «п’ята добра справа»

Діти повертаються до свого будинку. Лунає бій курантів. Звучить музика. Діти співають пісню « А зима сипле сніг лапатий».

Заходять Дід Мороз, Снігуронька, Новорічко.

Дід Мороз:   Новий рік іде горами

 У червоних чобітках,

 Сяють ясними вогнями

 Скрізь ялинки по хатах!

Снігуронька: З Новим роком вас вітаєм!

                        Побажати хочемо,

                      Щоб у новому ви році

                      До знань були охочими!

Новорічко:   З Новим роком, друзі милі,

 Вас дозвольте привітати,

 Щастя, радості і миру

 Всім присутнім побажати!

 

                   Фінальна пісня з Дідом Морозом.

 

 

                                       Виховний захід

                                      Для учнів 2 класу

 

Сухомліна Олена Анатоліївна

                                        вчитель початкових класів

                                               Харківської загальноосвітньої                                       

                                          школи I- III ступенів №113

                                                              м.Харків, Харківська область, Україна

 

Тема. Свято «Мамин день»

Мета: виховувати ніжне, добре почуття до мами, бабусі,повагу до дівчат;розвивати творчі здібності, вміння тримати себе на сцені, розвивати пам’ять.

 

Сценарій до свята «Мамин день»

Звучить лірична музика.

Ведучий: За день до свого народження дитина спитала у Бога:

Дитина: Я не знаю навіщо іду у цей світ? Що я повинна робити?

Ведучий: Бог відповів:

Голос за сценою: Я подарую тобі Янгола, який завжди буде поруч з тобою. Він все тобі пояснить.

Дитина: Але як я зрозумію його? Я не знаю його мови.

Голос за сценою: Янгол навчить тебе своєї мови. Він буде захищати тебе і охороняти від усіляких бід.

Дитина: Як і коли я повинна повернутися до тебе?

Голос за сценою: Твій янгол розповість тобі все.

Дитина: А як звуть мого янгола?

Голос за сценою: Зовсім не важливо, як його звуть. У нього різні імена. Але ти будеш називати його МАМОЮ.

                            Звучить пісня «Ангел»

 

  1. Що то є за днина?

Що то є за свято?

Що сюди зійшлося

Гостей так багато?

 

  1. Знаю, що за днина

І всім варто знати:

Прийшли усі люди

Маму й бабусю вітати!

 

  1. Рідні бабусі і мами,

Ми вітаєм вас на святі!

Ми вас любим щиро-щиро,

Вам бажаєм щастя й миру!

 

  1. Ви нас теж любіть, рідненькі,

Бо ми діти дорогенькі.

Хочем бути на вас схожі,

Як і ви, такі ж хороші.

 

  1. Хай же ваше добре слово

Розквітає веселково.

 

  1. І в таку чудову днину,

Між пташок дзвінких пісень,

В серце кожної людини

Йшов з любов’ю МАМИН ДЕНЬ!

 

  1. В день такий приносять діти

До матусь любов свою.

В подаруночках і квітах

Кажуть: «Я тебе люблю!»

 

             Діти дарують мамам подарунки.

                          Пісня про маму.

 

  1. «Мамо!» - перше слово, яке вимовляє дитина і недарма, бо першою людиною, яка схиляється над її колискою, є мама.
  2. Є чимало мам на світі,

Мами добрі, мами світлі,

Та одна наймиліша.

Хто вона? Скажу вам я –

Рідна матінка моя.

 

  1. У моєї мами руки золоті.

Очі карі, вії довгі і густі!

 

  1. А моя матуся схожа на веселку,

Бо така чудова і така весела!

 

  1. А моя – як ніжний лісовий дзвіночок.

Ніжні в неї руки, ніжний голосочок.

 

  1. А моя матуся гарна, як калинка!

В неї чорні брови, губи, як малинка.

 

  1. Моя матінка привітна,

Гарна, ніжна, як весна.

І ласкава, і тендітна,

Ніби пролісок вона.

 

  1. Ваші мами гарні,

З вами згоден я.

Та найкраща мама

Все ж таки моя!

 

  1. І моя красуня,

Ніде правди діти.

Мабуть тут зібрались

Всі красуні світу!

 

  1. Кожен любить свою маму,

Бо вона найкраща!

Найдорожча вам людина –

Люба матінка єдина.

 

  1. Як би сердець я вісім  мав,

Матусю, всі б тобі віддав.

 

                   Пісня про маму.

 

Інсценізація вірша А.Костецького « Домашній твір»

Автор: Вітько – бідак страждає так,  Аж здригає ногами.

 Він – за столом, він пише твір: «Я помогаю мамі».

 Старанно олівець гризе та супить брови грізно,

 Але нічого, хоч умри, до голови не лізе.

 Та ось тихесенько зайшла в йшго кімнату мама.

Мама: Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками!

Син: Не заважай!

Автор: Вигукнув синок мамі…

Син: Іще чого! Морока! Сама іди! Я твір пишу,

Роблю важкі уроки!

Автор: І мама вийшла…

 А Вітько швиденько пише в зошит

Син: (пише) «Я в магазин завжди ходжу, коли мене попросять».

Автор: Хвилин за десять

 Мама знов з’являється у дверях.

Мама: Вітюнь, картопельки начисть,

 А я зварю вечерю.

Син: Сама начисть!

Автор: Кричить Вітько,

 Да так, що ледь не лопне!

Син: Я твір пишу, я – зайнятий!

Сама вари картоплю!

Автор: Виходить мама, а синок

             Писати знов сідає.

Син: (пише) «Я мамі сам варю обід, вечерю і сніданок»

Автор: Радіє син.

Син: Не твір, а люкс! Оцінка буде гарна!

Автор: І геть не думає про те,

 Що він радіє марно

                      Подарунок для мам. Виконується танок.

 

  1. Одного разу мене спитали, чи люблю я свою бабусю. І я відповіла: «А чи можна бабусю не любити?»

 

  1. Бабусина доля, як ота тополя,

Що посеред степу порина.

Вітер гне тополі, заметілі в полі, так біліє у бабусі сивина.

 

  1. Дітей і онучат плекає,

Кому і що потрібно, добре знає.

Бабуся – ціла академія наук.

Сприймати вміє все –

І радощі, і безліч мук.

 

  1. Сміється сонце – я сміюсь,

Всміхається бабуся.

Я в добрі очі їй дивлюсь,

Ніяк не надивлюся.

 

  1. Хай вам сонце сміється!

Хай добро вам ведеться!

Хай годинник вам повільно лічить вік!

А Бог дарує вам здоров’я, щастя літ!

 

       Подарунок для бабусь. Акробатичний етюд.

 

  1. Ми любим вас

Кохані мами, бабусі і тата!

Ми вам бажаємо

Здоров’ячка багато!

 

  1. Ми хочемо,

Щоб завжди ви раділи,

І щоб в житті ніколи не хворіли.

 

  1. Хоч часто ми буваємо нечемні,

І дуже ви хвилюєтесь за нас,

Але у серці, знаємо напевно,

Ми більше радуємо вас.

 

  1. Хай Бог охороняє вас від злого.

Хай світить сонце і колосяться жита,

Щоб були ви щасливі і здорові

На многії і благії літа (разом).

 

                   Виконується пісня про бабусю.

 

            Діти вручають мамам медалі «Найкраща матуся», бабусям «Найкраща бабуся».

  Діти виконують пісню « 8 Березня».

 

 

 

                 Сценарій свята «Новорічна пригода»

                       Діти співають пісню «Ой зима…». Зима танцює.

Зима: Я Зима-чарівниця, володарка свята.

          З Новим роком, вас любі малята!

Мене у гості діти кличуть,

Бо відомо всім давно,

Що чудес ніде не стріти,

Крім казок і крім кіно.

Але раптом так буває,

Що в найкращий день зими

Диво в гості завітає-

І повірим в нього ми.

Хай летить пухнастий сніг.

Звеселю сьогодні всіх!

Я ж бо Зимонька- Зима,

Веселішої нема.

В залі вашім сміх і гра,

Веселощів багато.

Сідайте, діти, вже пора

Нам казку починати.

               Звучить фонограма пісні «Янгол білосніжний». З’являється Ніч із зірочками. Танцюють.

Ніч: Я Ніч-чарівниця. Найкраща у році.

 Мені підкоряються інші всі ночі.

                  Мене виглядають від року до року.

                 Без мене Новий рік не ступить і кроку.

 Чи є ще у році миліша година, 

 Як в ніч новорічну збереться родина?

Зірочка 1: Ми – зорі чарівні,

 Нам вже час вставати.

 Будемо ясно над землею

 До ранку блищати.

Зірочка 2: Як тільки вечір настає -

 На небі ми з’являємось,

 Танцюєм зоряний танок,

 З подружками стрічаємось.

Зірочка 3: Як прекрасно нам, сестриці,

 Разом в небі веселиться.

 Тільки ось хочу дізнатись,

 Що тут має відбуватись?

Зірочка 4: Я – маленька зіронька,

 Мені лише три дні.

 І що таке Новий рік

 Не знаю я поки.

Зірочка 5: Якщо не знаєш – то послухай.

 Сьогодні ми зійшлися

 До новорічної ялинки,

 Де відбудуться казкові

 Новорічні веселики.

Зірочка 6: На віконечках малюнки,

                 Скоро Дід Мороз прийде,

 Дітям принесе дарунки,

 Під ялинку покладе.

Зірочка 7: Цієї ночі, як ніколи

 Радіє ліс, радіє поле.

 На небі музика весела,

 Радіють всі міста і села.

Зірочка 8: А в небі янголи працюють,

 Навантажують санчата,

 І Діду віз лаштують,

     Щоб зраділи всі малята.

Зірочка 9: Це свято – найкраще.

 Його люблять усі на світі,

 Люди дорослі і діти.

Зірочка 10:У це свято новорічне

 Яскравіше ми повинні палати,

 Щоб Дід Мороз всім дітям

 Подарунки зміг подарувати.

Зірочка 1: Танцюєте, співаєте сестриці?

 А чули ви, що в царстві тридесятому коїться?

Всі (разом): Що? Що?

Зірочка 2: Щоб про все нам знати,

 Треба Ніч – чарівницю запитати.

Зірочка 3: Ніч-чарівнице, ми тебе чекаємо,

                  Чарівну казочку почути бажаємо.

          Зорі зникають зі сцени під ліричну фонограму. Виходить Ніч – чарівниця з великою книгою казок.

Ніч: Так, я Ніч новорічна, а значить казкова.

Лиш взимку буває ця казка чудова.

Сьогодні я казку вам подарую.

Та казка тоді лиш до нас завітає,

Коли дружня пісня отут пролунає.

Звучить пісня з м\ф «Фіксики» «Тік-так». Танцюють герої казок, як ляльки.

Виходять Король, Королева і Принц (під фонограму)

Король: Вже скоро розпочнеться бал,

 Дзвінкий, веселий карнавал!

Королева: Гостей покликали чимало.

Король: А де ж наш син?

Королева: Його немає. Сьогодні увесь день

 Був похмурий та сумний.

 Здається, мій король,

 Що захворів наш син.

Король: Покличте лікаря,

 Щоб знати, чим він хворий.

Принц: Не треба лікаря, мій тату,

 Я здоровий.

Королева: Тоді скажи, чого сумний: і не їси, не п’єш!

Король: Мабуть об’ївся він тортів,

 Морозива без меж!

Принц: Не їв ніяких я тортів

               Й морозива не брав.

Королева: То що ж з тобою, любий син?

Принц: Я, мабуть, закохався (опускає голову).

Король: Мій син вже виріс, закохався.

 Чому не знаю я?

 Все! Залишаю я цей трон.

 Піду геть навмання.

Королева: (до Принца) А хто ж та дівчина твоя?

Принц: О, мамо, сам не знаю я.

Королева: Давай-но запитаємо Ніч-чарівницю. Вона нам допоможе.

Ніч: Що трапилось у цім палаці?

Королева: Наш Принц, наш хлопчик закохався.

Ніч: Так це ж чудово!

Але сумуєш ти, мій друже добрий,

Не плач, хіба ти не хоробрий?

Ти знаєш, де живе вона?

Що ж це за дівчина така?

Принц: Ось залишився на сходах наших

 Цей черевичок золотий.

Король: А ну ж бо, синку, я погляну.

 Красунь я всіх в своєму королівстві знаю (роздивляється черевичок).

 Такий маленький!

Принц: Чарівний!

Ніч: Ну, що ж, я дам тобі пораду.

Чарівна книга казок нам зарадить.

                                1сторінка

         Відкриває книгу, звучить мелодія із к\ф «Пригоди Буратіно». Вибігають Мальвіна і Буратіно. Танцюють.

Буратіно: Впізнали, мабуть, ви мене

 Веселого хлопчину?

 Звичайно, що впізнали всі,

 Бо я ж бо Буратіно!

Мальвіна: А я дівчинка Мальвіна.

 Навчаю Буратіно

 Писати, рахувати

 Та ще книжки читати.

Ніч: Мальвіно, дівчинка гарненька,

Примір цей черевик маленький.

Принц приміряє Мальвіні черевичок

Принц: Так тут і волосся голубе,

 А в тієї – золоте.

  2 сторінка

Ніч:  У червонім капелюшку

Гарна дівчина ішла

До коханої бабусі

Пиріжки вона несла.

А тим часом на узліссі

Вовк кудлатий пробігав

І дівчину в капелюшку

Ледве-ледве не злякав.

Звучить мелодія із к\ф «Червона Шапочка». Червона Шапочка танцює.

Червона Шапочка: Бабусенька рідненька зі святом привітала.

 Таку чудову шапочку мені подарувала.

 Ходжу я у цій шапочці з ранку до ночі

 І, коли йду спати, знімати не хочу.

 Дорослі і малята здалеку впізнавали,

 Тому «Червона Шапочка» усі мене назвали.

Ніч: Нумо, Принце, ти не стій

Примір черевичок дівчинці цій.

Принц: (приміряє) Ні, це знову не вона.

 Що робить не знаю я?

                                      2 сторінка

Ніч: Відкриваєм книгу знову

Завітаєм в казку нову.

В лісі змалечку вони

Ці розбійники малі.

«Ой! Сторінка не для втіхи,

Може статися тут лихо!»

Закриває книгу. Звучить свист розбійників. Вибігають розбійники.

 

Розбійник 1: Диви, куди це ми потрапили? А ялинка яка гарна. Тиждень топити будемо, дров багато буде. Холодно, бр-р-р.

Розбійник 2: (до дітей) Диви, маленькі чоловічки! Та які чистенькі, гарненькі, здоровенькі.

docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку