Психолого-педагогічний семінар
Тема. Основи педагогічної співпраці «Педагоги -діти -батьки»
Мета. Озброєння педагогів закладу сучасними методами роботи з батьками. Формування у педагогів установки, що успіх в організації роботи з батьками значною мірою залежить від особистості та авторитету педагога, його професійності, високих моральних, людських якостей, вміння спілкуватися з батьками, колегами, дітьми. Інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу, громадськості та батьків щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу.
Питання для обговорення:
1. Виступ. Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель».
2.Палітра досвіду роботи класних керівників:
«Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці «Педагоги – діти - батьки». Обмін досвідом.
3. Партнерство заради майбутнього. Співпраця класного керівника з батьками в системі НУШ.
4.Аукціон психолого-педагогічних ідей. «Система спільних творчих справ батьків і дітей» з елементами тренінгу. Мета – встановити реальні можливості виховного потенціалу кожної сім’ї у вихованні учнів класу.
5.Методичні перегуки. Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання.
Домашнє завдання:
1 Підготувати інформацію з власного досвіду з наступних тем:
· «Гендерні ролі і стереотипи».
· «Диференційований педагогічний вплив на формування ґендерної поведінки здобувачів освіти».
|