Виховний захід до 8 березня

Про матеріал
Виховний захід проводився у вигляді святкової програми. Метою заходу є формування в учнів комунікативної культури, поважного ставлення до своїх одноліток, розвиток у дітей уміння радувати інших та радуватись самим, а отже вихованню в них доброти та позитивності. Захід відповідав віковим та індивідуальним особливостям учнів 7-го класу. Даний захід є поодиноким, входить в систему святкових заходів, відповідає традиціям ліцею, та був заздалегідь запланований.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

 

 

 

Кафедра педагогіки

 

 

 

Виховний захід з теми «Свято весни»

                               (конкурсна програма до свята 8 березня)

 

 

Виконала студентка ІV курсу

Природничого факультету

Групи ХІ-10

Чернобай Катерина Станіславівна

Перевірив методист кафедри педагогіки

Іванова Вікторія Валентинівна

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

2014 р

Конкурсна програма до свята 8 Березня

«Свято весни»

Мета: формування в учнів комунікативної культури;

            виховання доброти, поважного відношення до інших;

            розвиток уміння радувати інших і радуватися самим, тобто дарувати               радість навколишнім;

Оформлення: сцена або клас прикрашені плакатами або газетами, присвяченими 8 Березня;кольоровими гірляндами й різнобарвними кулями.

Учасники:  2 команди по 5 чоловік;

                      ведучі - 2 чоловік;

                       журі - 3 чоловік;

домашнє завдання: підготовка сучасного танцю.

Реквізит:   для кожної команди однакова кількість кольорових плакатів, косинок і біжутерії (намиста);  2 пари ножиців, 2 порожні пластикові пляшки;

2 високі склянки з водою й 2 порожніх, 2 ложки; кольорові олівці й фломастери.

Хід конкурсу

1 ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми раді привітати Вас у цей теплий весняний день у нашім затишному й гарному залі.

2 ведучий: Зібралися ми всі тут не зря, адже 8 Березня самий дивовижний день календаря, а птахи шлють нам свої трелі, у надхмар'я відлітаючи миттєво.

1 ведучий: Саме миле, славне свято вже в шляху, а я прошу наших учасниць у цей зал пройти.

Входять учасниці 6-7 класу, під дружні оплески глядачів.

2 ведучий: Сьогодні наші учасниці покажуть свої таланти, доведуть які вони славні, милі конкурсантки.

1 ведучий: За проявом талантів буде стежити й судити наше добре й строге журі.

У складі журі 3 чоловік, яких представить ведучий.

Система оцінок п'ятибальна.

2 ведучий: Перший конкурс - "Вітання", але для початку я всіх учасниць представлю по іменах, а право дружно їм аплодувати надається, глядачі Вам!

Ведучий представляє всіх учасниць.

1 ведучий: Імена почути всім приємно, але хотілося б довідатися назви команд і девізи, щоб глядачам було зрозуміло за кого "вболівати"!

Команди представляють назви й свої девізи.

2 ведучий: Конкурс "Скатертини чудовий візерунок" (3 хвилини).

Здавна на Русі в день свята столи покривали білими скатертинами, які розшиті візерунками. Ми пропонуємо Вам, милі дівчатка, візерунок для скатертини намалювати, журі й глядачі будуть за Вами спостерігати.

За 3 хвилини команди малюють візерунки для скатертини на аркушах формату А4 за допомогою фломастерів. Поки команди зайняті, ведучий загадує глядачам загадки (див. Додаток 1).

1 ведучий: Візерунки на скатертинах прекрасні, покажіть їхнім глядачам, і по їхнім оплескам все буде ясно.

Слово журі: підсумки конкурсів "Вітання".

2 ведучий: Конкурс "Святкове меню".

За 5 хвилин придумайте святкове меню із трьох блюд, що було б смачним, а головне швидким у готуванні.

Продукти:

1. варена картопля,

2. ковбаса,

3. сир,

4 капуста,

5. яблуко,

6. майонез.

Командам дають ручки й листочки з переліком продуктів і чисті листочки "Меню"

1 ведучий: Глядачі, Вам не дам я відпочивати, буду Вам далі загадки загадувати! (см. Додаток 1).

2 ведучий: Конкурс "Пісенний".

Ми хочемо ще один Ваш талант довідатися, ми хочемо Вам музичне завдання дати. Знову на обмірковування 3 хвилинки. Згадайте пісні, де співається про пори року, про людей і про погоду. Переможе та команда, що більше проспіває (по 2-3 рядки) пісень. Журі буде пісні слухати( 5 хвилин, виступ команд по черзі).

1 ведучий: Глядачів загадки чекають, і я з ними отут як отут.

(см. Додаток 1).

Слово журі: підсумки конкурсів "Меню" і "Пісенний".

2 ведучий: Конкурс "Весняне вбрання".

Пропонуємо командам учасницям з обмеженої кількості косинок, хусток і біжутерії створити своє особливе весняне вбрання. І потім треба усно довести, чому Ваше вбрання оригінальне й для балу кожного ідеальне? (Час підготовки 5 хвилин).

1 ведучий: Глядачі! Не нудьгуємо! Загадок порцію нову отримуємо!

(см. Додаток 1).

2 ведучий: Конкурс "Весняна капель".

Пора настала розім'ятися й у швидкості учасницям позмагатися! Краплі накапали в посудину! Давайте подивимося, як наші дівчинки воду з однієї ємності в іншу, швидко й не проливаючи, ложкою перенесуть.

Потрібно чотири склянки (дві порожніх і дві заповнених води) і дві столові ложки. Склянки поставити на стільці, навпроти один одного).

Підтримка глядачів необхідна!

Слово журі: підсумки конкурсів, загальне число балів.

1 ведучий: Конкурс "Домашні чарівниці"

Дівчиська знають, у домашнім господарстві, усе завжди придасться! Покажіть нам на що пластикові пляшки можуть згодитися? (ножиці, пластикова пляшка й фантазія учасниць).

Звучить легка музика. Команди створюють "шедеври". Глядачі підтримують учасниць.

2 ведучий: Конкурс "Юні поетеси".

Придумайте вірш. Із цих слів хочемо почути Ваш твір:

сніг, заметіль, шнурок, капель, вітерець, замок.

Командам дають листочки із заздалегідь написаними словами. Час 3 хвилини.

1 ведучий: Поки учасниці складають, глядачі нехай не нудьгують.

Дві різні листівки, заздалегідь поклавши один на одного, розрізати на кілька однакових частин. Потім ці "комплекти" роздати глядачам, і нехай вони відновлять листівку, і покажуть її іншим, тримаючи в руках.

2 ведучий: Глядачі, Ви молодці! Але наші поетеси просто молодці! Давайте їхні вірші послухаємо!

Слово журі: оцінки за конкурси, загальну кількість балів.

1 ведучий: "Музичний конкурс" (домашнє завдання).

Наші дівчинки не тільки співають, але й чудово танцюють. Давайте подивимося, які танці вони приготували. Журі й глядачі готові! І команди теж готові!

2 ведучий: Журі буде підводити підсумки, а глядачі й учасниці позмагаються в розвязуванні путаниць, хто швидше.

Командам і глядачам дають по два аркуша на які написаний вірш "Плутанина":

Плутанина

Вірний варіант:

Вужі літають у хмари,

Стрижі ____________________,

Стрижі на півночі в льодах,

Моржі _____________________,

Орли вперті просто страх!

Осли _______________________,

Чижі полюють у горах,

Орли _______________________,

Моржі в болоті, в очеретах!

Вужі _______________________,

Кити мріють про мишей,

Коти ______________________,

Осли розселилися на кущах,

Чижі ______________________,

Коти пливуть у крутих хвилях!

Кити ______________________!

 2 ведучий: А чи всі на своїх місцях? Дається 3 хвилини Вам, щоб усе розставити по місцям.

1 ведучий: Давайте Ваші прочитаємо вірші, вони просто супер! І не так уже погані!

2 ведучий: Заключне слово нашому журі!

Підрахунок балів. Нагородження команд солодкими призами й сувенірами. 

ДОДАТОК 1

* *  *
Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього подивиться — кожен скривиться
(Сонце)

* * *
Один баранець пасе тисячі овець.
(Місяць і зірки)

* * *
Золоте сховалося, а срібне показалося.
(Сонце і місяць)

* * *
Чорна корова весь світ поборола.
(Ніч)

* * *
По соломі ходить, а не шелестить.
(Тінь)

* * *
Що росте догори коренем?
(Бурулька)

* * *
Живе — лежить, помре — побіжить.
(Сніг)

* * *
І в огні не горить і в воді не тоне.
(Лід)

* * * 
Старий дід мости помостив, молода прийшла — мости рознесла.
(Мороз і весна)

* * *
Вдень вікно розбивається, а вночі само вставляється.
(Ополонка)

* * *
Мене просять і чекають,а як покажусь — утікають.
(Дощ)

* * *
Червоне коромисло через річку повисло.
(Веселка)

* * *
Є на світі кінь — всьому світу не вдержати.
(Вітер)

* * *
Один біжить, другий лежить, третій кланяється.
(Вода, берег, очерети)

* * *
Довга Настя простяглася, якби встала, то б неба дістала.
(Дорога)

* * *
Сидить баба серед літа, в сто сорочок одіта.
(Цибуля)

* * *
Сімсот соколят на одній подушці сплять.
(Соняшник)

* * *
Є шапка, але немає голови; є нога, але без черевика.
(Гриб)

* * *
Зубів не має, а кусається.
(Кропива)

* * *
Коло вуха завірюха, а у вусі ярмарок.
(Вулик)

* * *
Сам чорен, та не ворон, є роги, та не бик, шість ніг без копит.
(Рогатий жук)

* * *
Круглі озерця ніколи не замерзають.
(Очі)

* * *
Хоч має вухо, а не чує.
(Голка)

* * *
Що з землі легко піднімеш, та далеко не закинеш?
(Пір'їна)

* * *
Що в хаті взимку замерзає, а надворі ні?
(Вікно)

* * *
Хто завжди правду каже?
(Дзеркало)

* * *
Книжки читає, а грамоти не знає.
(Окуляри)

* * *
Як не бий, він не заплаче, тільки сам завзято скаче.
(М'яч)

* * *
П'ять комірчин, а одні двері.
(Рукавиця)

* * *
Скільки кроків зробить горобець за сім років?
(Ніскільки, бо горобець не ходить, а стрибає)

Список використаної літератури

  1. Білоус Д. Диво калинове: Вірші: Для мол. та сер. шк. віку /Д. Білоус – К.: Веселка, 1988. – 158 с.
  2. Дюнченко Н.П. Мистецтво гри (теорія і практика ігрової діяльності в умовах дозвілля)./ Н.П.Дюнченко - К., 1999.
  3. Лянна Г.П. Формування ґендерної культури школярів: Навчально-методичні матеріали з ґендерного виховання./ Г.П. Лянна, Т.В. Говорун, Н.О. Шкарпітько, Н.В. Яременко – Ірпінь, 2004. – 84с.
  4. Народ скаже – як зав'яже: Українські народні прислів'я, приказки, загадки, скоромовки. – К.: Веселка, 1985. – 114 с.
  5. На свято з радістю йдемо: Збірник сценаріїв // Шкільний світ. – Липень 2004. – №27-28. – 112 с.
  6. Шелестова Л. Весняні свята /  Л.Шелестова, Н.Чиренко. – К.: Шк. світ,        2007. – 128с.

 

 

docx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку