МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ
ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
Кафедра педагогіки
Виховний захід з теми «Свято весни»
(конкурсна програма до свята 8 березня)
Виконала студентка ІV курсу
Природничого факультету
Групи ХІ-10
Чернобай Катерина Станіславівна
Перевірив методист кафедри педагогіки
Іванова Вікторія Валентинівна
м. Кривий Ріг
2014 р
Конкурсна програма до свята 8 Березня
«Свято весни»
Мета: формування в учнів комунікативної культури;
виховання доброти, поважного відношення до інших;
розвиток уміння радувати інших і радуватися самим, тобто дарувати радість навколишнім;
Оформлення: сцена або клас прикрашені плакатами або газетами, присвяченими 8 Березня;кольоровими гірляндами й різнобарвними кулями.
Учасники: 2 команди по 5 чоловік;
ведучі - 2 чоловік;
журі - 3 чоловік;
домашнє завдання: підготовка сучасного танцю.
Реквізит: для кожної команди однакова кількість кольорових плакатів, косинок і біжутерії (намиста); 2 пари ножиців, 2 порожні пластикові пляшки;
2 високі склянки з водою й 2 порожніх, 2 ложки; кольорові олівці й фломастери.
Хід конкурсу
1 ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Ми раді привітати Вас у цей теплий весняний день у нашім затишному й гарному залі.
2 ведучий: Зібралися ми всі тут не зря, адже 8 Березня самий дивовижний день календаря, а птахи шлють нам свої трелі, у надхмар'я відлітаючи миттєво.
1 ведучий: Саме миле, славне свято вже в шляху, а я прошу наших учасниць у цей зал пройти.
Входять учасниці 6-7 класу, під дружні оплески глядачів.
2 ведучий: Сьогодні наші учасниці покажуть свої таланти, доведуть які вони славні, милі конкурсантки.
1 ведучий: За проявом талантів буде стежити й судити наше добре й строге журі.
У складі журі 3 чоловік, яких представить ведучий.
Система оцінок п'ятибальна.
2 ведучий: Перший конкурс - "Вітання", але для початку я всіх учасниць представлю по іменах, а право дружно їм аплодувати надається, глядачі Вам!
Ведучий представляє всіх учасниць.
1 ведучий: Імена почути всім приємно, але хотілося б довідатися назви команд і девізи, щоб глядачам було зрозуміло за кого "вболівати"!
Команди представляють назви й свої девізи.
2 ведучий: Конкурс "Скатертини чудовий візерунок" (3 хвилини).
Здавна на Русі в день свята столи покривали білими скатертинами, які розшиті візерунками. Ми пропонуємо Вам, милі дівчатка, візерунок для скатертини намалювати, журі й глядачі будуть за Вами спостерігати.
За 3 хвилини команди малюють візерунки для скатертини на аркушах формату А4 за допомогою фломастерів. Поки команди зайняті, ведучий загадує глядачам загадки (див. Додаток 1).
1 ведучий: Візерунки на скатертинах прекрасні, покажіть їхнім глядачам, і по їхнім оплескам все буде ясно.
Слово журі: підсумки конкурсів "Вітання".
2 ведучий: Конкурс "Святкове меню".
За 5 хвилин придумайте святкове меню із трьох блюд, що було б смачним, а головне швидким у готуванні.
Продукти:
1. варена картопля,
2. ковбаса,
3. сир,
4 капуста,
5. яблуко,
6. майонез.
Командам дають ручки й листочки з переліком продуктів і чисті листочки "Меню"
1 ведучий: Глядачі, Вам не дам я відпочивати, буду Вам далі загадки загадувати! (см. Додаток 1).
2 ведучий: Конкурс "Пісенний".
Ми хочемо ще один Ваш талант довідатися, ми хочемо Вам музичне завдання дати. Знову на обмірковування 3 хвилинки. Згадайте пісні, де співається про пори року, про людей і про погоду. Переможе та команда, що більше проспіває (по 2-3 рядки) пісень. Журі буде пісні слухати( 5 хвилин, виступ команд по черзі).
1 ведучий: Глядачів загадки чекають, і я з ними отут як отут.
(см. Додаток 1).
Слово журі: підсумки конкурсів "Меню" і "Пісенний".
2 ведучий: Конкурс "Весняне вбрання".
Пропонуємо командам учасницям з обмеженої кількості косинок, хусток і біжутерії створити своє особливе весняне вбрання. І потім треба усно довести, чому Ваше вбрання оригінальне й для балу кожного ідеальне? (Час підготовки 5 хвилин).
1 ведучий: Глядачі! Не нудьгуємо! Загадок порцію нову отримуємо!
(см. Додаток 1).
2 ведучий: Конкурс "Весняна капель".
Пора настала розім'ятися й у швидкості учасницям позмагатися! Краплі накапали в посудину! Давайте подивимося, як наші дівчинки воду з однієї ємності в іншу, швидко й не проливаючи, ложкою перенесуть.
Потрібно чотири склянки (дві порожніх і дві заповнених води) і дві столові ложки. Склянки поставити на стільці, навпроти один одного).
Підтримка глядачів необхідна!
Слово журі: підсумки конкурсів, загальне число балів.
1 ведучий: Конкурс "Домашні чарівниці"
Дівчиська знають, у домашнім господарстві, усе завжди придасться! Покажіть нам на що пластикові пляшки можуть згодитися? (ножиці, пластикова пляшка й фантазія учасниць).
Звучить легка музика. Команди створюють "шедеври". Глядачі підтримують учасниць.
2 ведучий: Конкурс "Юні поетеси".
Придумайте вірш. Із цих слів хочемо почути Ваш твір:
сніг, заметіль, шнурок, капель, вітерець, замок.
Командам дають листочки із заздалегідь написаними словами. Час 3 хвилини.
1 ведучий: Поки учасниці складають, глядачі нехай не нудьгують.
Дві різні листівки, заздалегідь поклавши один на одного, розрізати на кілька однакових частин. Потім ці "комплекти" роздати глядачам, і нехай вони відновлять листівку, і покажуть її іншим, тримаючи в руках.
2 ведучий: Глядачі, Ви молодці! Але наші поетеси просто молодці! Давайте їхні вірші послухаємо!
Слово журі: оцінки за конкурси, загальну кількість балів.
1 ведучий: "Музичний конкурс" (домашнє завдання).
Наші дівчинки не тільки співають, але й чудово танцюють. Давайте подивимося, які танці вони приготували. Журі й глядачі готові! І команди теж готові!
2 ведучий: Журі буде підводити підсумки, а глядачі й учасниці позмагаються в розвязуванні путаниць, хто швидше.
Командам і глядачам дають по два аркуша на які написаний вірш "Плутанина":
Плутанина |
Вірний варіант: |
Вужі літають у хмари, |
Стрижі ____________________, |
Стрижі на півночі в льодах, |
Моржі _____________________, |
Орли вперті просто страх! |
Осли _______________________, |
Чижі полюють у горах, |
Орли _______________________, |
Моржі в болоті, в очеретах! |
Вужі _______________________, |
Кити мріють про мишей, |
Коти ______________________, |
Осли розселилися на кущах, |
Чижі ______________________, |
Коти пливуть у крутих хвилях! |
Кити ______________________! |
2 ведучий: А чи всі на своїх місцях? Дається 3 хвилини Вам, щоб усе розставити по місцям.
1 ведучий: Давайте Ваші прочитаємо вірші, вони просто супер! І не так уже погані!
2 ведучий: Заключне слово нашому журі!
Підрахунок балів. Нагородження команд солодкими призами й сувенірами.
ДОДАТОК 1
* * *
Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього подивиться — кожен скривиться
(Сонце)
* * *
Один баранець пасе тисячі овець.
(Місяць і зірки)
* * *
Золоте сховалося, а срібне показалося.
(Сонце і місяць)
* * *
Чорна корова весь світ поборола.
(Ніч)
* * *
По соломі ходить, а не шелестить.
(Тінь)
* * *
Що росте догори коренем?
(Бурулька)
* * *
Живе — лежить, помре — побіжить.
(Сніг)
* * *
І в огні не горить і в воді не тоне.
(Лід)
* * *
Старий дід мости помостив, молода прийшла — мости рознесла.
(Мороз і весна)
* * *
Вдень вікно розбивається, а вночі само вставляється.
(Ополонка)
* * *
Мене просять і чекають,а як покажусь — утікають.
(Дощ)
* * *
Червоне коромисло через річку повисло.
(Веселка)
* * *
Є на світі кінь — всьому світу не вдержати.
(Вітер)
* * *
Один біжить, другий лежить, третій кланяється.
(Вода, берег, очерети)
* * *
Довга Настя простяглася, якби встала, то б неба дістала.
(Дорога)
* * *
Сидить баба серед літа, в сто сорочок одіта.
(Цибуля)
* * *
Сімсот соколят на одній подушці сплять.
(Соняшник)
* * *
Є шапка, але немає голови; є нога, але без черевика.
(Гриб)
* * *
Зубів не має, а кусається.
(Кропива)
* * *
Коло вуха завірюха, а у вусі ярмарок.
(Вулик)
* * *
Сам чорен, та не ворон, є роги, та не бик, шість ніг без копит.
(Рогатий жук)
* * *
Круглі озерця ніколи не замерзають.
(Очі)
* * *
Хоч має вухо, а не чує.
(Голка)
* * *
Що з землі легко піднімеш, та далеко не закинеш?
(Пір'їна)
* * *
Що в хаті взимку замерзає, а надворі ні?
(Вікно)
* * *
Хто завжди правду каже?
(Дзеркало)
* * *
Книжки читає, а грамоти не знає.
(Окуляри)
* * *
Як не бий, він не заплаче, тільки сам завзято скаче.
(М'яч)
* * *
П'ять комірчин, а одні двері.
(Рукавиця)
* * *
Скільки кроків зробить горобець за сім років?
(Ніскільки, бо горобець не ходить, а стрибає)
Список використаної літератури