25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Виховний захід до Всесвітнього Дня туризму Квест «У пошуках скарбів»

Про матеріал
У заході можуть бути задіяні діти 10 – 15 років. Сценарій містить матеріали, що дають уявлення про те, що туризм – це такий напрямок, який веде людину до природнього стилю життя, знайомить із звичаями, традиціями, побутом мешканців та прибирає перепони у спілкуванні. Мета: формування навичок здорового способу життя; спонукання молоді до активного способу життя; пропаганда здорового способу життя, фізичної культури, спорту, туризму; формування особистості школяра без шкідливих звичок, що стає джерелом позитивного впливу; виховання в учнів розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті; мотивація школярів до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції.
Перегляд файлу

           Виховний захід  до Всесвітнього Дня туризму

                              Квест «У пошуках скарбів»

 

      У заході можуть бути задіяні діти 10 – 15 років. Сценарій містить матеріали, що дають уявлення про те, що туризм – це такий напрямок, який веде людину до природнього стилю життя, знайомить із звичаями, традиціями, побутом мешканців та прибирає перепони  у спілкуванні.

Мета: формування  навичок здорового способу життя; спонукання молоді до активного способу життя;  пропаганда здорового способу життя, фізичної культури, спорту, туризму; формування особистості школяра без шкідливих звичок, що стає джерелом позитивного впливу; виховання в учнів розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті; мотивація школярів до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції.

Місце проведення: спортивний майданчик школи, шкільне подвір’я

Обладнання:  фрагменти карти, маршрутний лист, рюкзак, намет, аптечка, таблички з назвами станцій

Перебіг свята

Учитель:

- Добрий день, дорогі друзі!

 Сьогодні, 27 вересня, – Всесвітній день туризму.

Спільне виконання пісні «То моя земля»

І знову нас зібрало свято,

Покликав світ туристичних пригод.

Тож позмагаємось завзято,

Нехай дивується народ.  

А для цього  продемонструємо, які ми сильні, дружні, вправні, розумні та кмітливі.

Ведучий: Хто ж це – турист? Запозичене з французької мови слово носило дещо глузливий відтінок, наближаючись за значенням до «гультяя» та «швенді». Трохи пізніше настільний енциклопедичний словник витлумачив туризм як «подорож задля власної насолоди, розваги». У сучасному розумінні - це особа, яка здійснює подорож по Україні або до іншої країни.

Учитель: Отже, ми запрошуємо вас усіх у цікаву та захоплюючу подорож  туристичними станціями по території нашої школи з захоплюючими конкурсами та веселими розвагами!

Ведучий: Для того, щоб розпочати гру, пропонуємо об’єднатися у дві команди (за допомогою жеребкування)  та обрати капітанів. Придумати назву команди та девіз. На кожному етапі вас чекатимуть представники журі, які будуть оцінювати ваші результати й вручати вам фрагменти карти, за якою наприкінці гри ви знайдете екологічні скарби.

Учитель: Вам треба пройти конкурсні випробування як найкраще. Капітани,  отримайте маршрутні листи! Тож до справи, команди! 

Перша станція  «Представлення  команди»

Команди по черзі представляють свої команди, проголошуючи  назву та девіз.

Перша команда - «Туристи»

ДЕВІЗ: У небі сонце ясно світить,

У далечінь летять хмарки.

Ми – команда, ми - «Туристи»

Подорожуєм залюбки.

Друга команда - «Шукачі»

ДЕВІЗ: Ми – туристи- молодці,

Поведем в усі кінці.

Тож прямуйте разом з нами

Повернетесь із скарбами!

Друга станція  «Секрет рюкзака»

Команди шикуються за стартовою лінією, в руках у капітанів рюкзаки. На протилежному боці  майданчика складені речі, потрібні для походу та  непотрібні  для походу. За сигналом судді учасники - команди по черзі біжать на протилежну сторону, беруть  одну з  речей і приносять до  капітана, який складає їх до рюкзака. За неправильно принесену річ команда  отримує штрафні секунди. Виграє та команда, яка першою підготувала рюкзак до походу з урахуванням штрафного часу.

Третя станція  «Бівуак туриста»

На цій станції команда встановлює  намет (враховується час і правильність)

 

 Потім  складає намет і дає відповіді на питання:

1. Як вибрати місце для встановлення намету на місцевості?

2. За скільки метрів від вогнища розташовується намет?

3. Назвіть вимоги до зберігання продуктів туристів.

4. Як підготувати наметове містечко до дощу?

5.Відстань між наметами у наметовому містечку.

     6. Які помилки не можна допускати при розташуванні наметового   містечка? 

Четверта станція  «Перша медична допомога»

Вирушаючи в похід, кожна група повинна мати аптечку з медикаментами. В аптечці повинен бути повний набір медикаментів для першої медичної допомоги при захворюваннях і травмах, які найчастіше зустрічаються у туристичних подорожах.

 1. Учасники укомплектовують аптечку. Вони повинні покласти в неї найнеобхідніші медикаменти для походу з запропонованих медсестрою.

 2. Медсестра задає команді запитання.

1) Перша медична допомога при забоях

2) Перша медична допомога при вивихах.

3) Перша медична допомога при переломах кісток стопи

4) Які симптоми при відкритих ушкодженнях черепа та головного мозку?

5)  Перша допомога при ударі в живіт, падінні з висоти.

6) Які медичні вимоги до туристів?

П’ята станція  « Розпалювання вогнища»

Представник від кожної команди на швидкість підпалює вогнище за сигналом судді із заздалегідь зібраного хмизу. За кожний наступний сірник штраф - 60 сек.

Шоста станція  «Смуга перешкод»

Подолання смуги перешкод – біг з клюшкою між фішками, стрибки  через перепони, кидання м’яча в ціль.

Сьома станція  «Пошук скарбу»

Якщо команди дійшли до цієї станції, то вони зібрали всі фрагменти карти  для пошуку екологічного  скарбу за заданим маршрутом

  (Учні знаходять яблука)

Ведучий:

- Під час таких складних випробувань команди показали високі результати. Отож, давайте не забувати хто ми, де живемо! Наша країна прекрасна, має багато історичних пам’яток, географічних об’єктів, які варто відвідати, вивчити, зберегти й охороняти.

Наш дивний світ такий, як казка,

Он в небі хмаронька пливе.

Тож бережи його, будь ласка,

Все в ньому гарне і живе.

Он квітка полум'ям палає,

Яскраве сонечко блищить.

Чарівна пташечка співає,

Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.

Перегляд відеороликів, підготовлених учасниками квесту, на тему: «Збережемо природу»

Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

1.Зриньова Т. І. Вплив оздоровчих занять різними видами спортивного туризму на формування фізичного стану дітей 10 -13 років : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Т. І. Гриньова. – Харків. держ. акад. фіз. культури :Харків, 2014.

2. Івахова Л.Я. Україна спортивна /Л.Я.Івахова // Класномукерівнику. Усе для роботи. – 2013.- №10.

3. Клизуб Д. Козацька слава / Д.Клизуб // Шкільнийсвіт. – 2006. - №3.

4. Мулик К. В. Спортивний туризм, як засіб рекреації / К. В. Мулик, В. В. Мулик // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – 2013. – Вип. 112 (1).

5.Середа Н. В. Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на розвиток неолімпійського спорту у дитячо-юнацьких спортивних школах (на прикладі спортивного туризму) / Н. В. Середа // Слобожанський науково-спортивний вісник: [наук.-теорет. журн.]. – Харків: ХДАФК, 2015. – №5.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку