Виховний захід-гра «Хочеш змінити світ - почни з себе»

Про матеріал

Морально – етичне виховання – це спільна діяльність учбових закладів і сім'ї з формування стійких моральних якостей, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, а саме:

-усвідомлена любов до Батьківщини, стійкий інтерес до минулого, сьогодення і майбутнього рідного краю, почуття любові і поваги до рідного народу, мови, дбайливе ставлення до природи і збільшення її багатств;

-уміння жити і працювати в суспільстві;

-потреба брати активну участь у громадському житті свої групи, , міста, країни;

-усвідомлення основних принципів гуманізму; розуміння високої цінності людського життя, прагнення будувати свої взаємини з людьми за законами совісті, добра і справедливості; здатність до співпереживання, шляхетності і щедрості; потреба захистити слабкого, допомогти відстаючому, уміння поважати честь і гідність людини; дбайливе і людяне ставлення до природи, тваринного і рослинного світу;

розуміння морально – етичної основи культури поведінки, гармонійного поєднання культури поведінки з моральною вихованістю; потреба знати основні правила повсякденного етикету і бажання виконувати їх, уміння поводитися згідно правил культури поведінки; почуття міри і такту в спілкуванні з людьми.
Перегляд файлу

Виховний  захід-гра «Хочеш змінити світ - почни з себе»

  1. Вступне слово ведучого.

(Ведучий представляє команди і їх капітанів. Оцінка журі).

  1. Конкурс «Далі…Далі»

Запитання і відповіді даються протягом 1 хв. За правильну       відповідь – 1 бал.

Питання до першої команди.

  1. Як треба звертатись до дорослих та незнайомих людей?  (Тільки на «ви»)
  2. Твої дії на випадок, коли ти комусь завдав неприємності. ( Треба попросити вибачення)
  3.  Назвати слова ввічливості. (Будь ласка, дякую, спасибі, пробачте, даруйте, дозвольте)
  4. Як відповідати на подяку? (Будь ласка, прошу)
  5. Як треба відноситись до чужих смаків? (З повагою)
  6. Як треба ставитись до часу? (Берегти час, працю і відпочинок)
  7. Як треба висловлювати думку? (Стисло і чітко)
  8. Тебе запросили в гості, та ти не можеш прийти. Твої дії?(Ввічливо відмовитись, пояснити причину)
  9. Як треба відноситись до вимог чергових по училищу?(Виконувати)
  10.  Яким повинно бути відношення до майна училища? (Треба берегти його)
  11.  Що треба робити, щоб мати гарну поставу? (Треба щодня робити фіззарядку)
  12.  На, що треба зважати, обираючи зачіску?(На особливості обличчя)
  13.  Як відноситись до волосся? (Постійно доглядати, мити, стригти)
  14.  Чи можна постійно тримати рот відкритим? (Ні, це робить обличчя нерозумним)
  15.  Яким повинен бути одяг учнів? (Костюм, взуття повинні бути чистими, випрасуваними)

Питання до другої команди

  1. Що повинно бути завжди в кишені?(Чистий носовичок)
  2. Чи  треба одягати  одяг в залежності від виду роботи?(Так:  для роботи в майстерні – спецодяг; на спортивні заняття – спортивний одяг; в гості – святковий одяг)
  3.  Як сказати щось другу по секрету? ( Наодинці)
  4. Чи можна критикувати поза очі? (Ні. Висловлювати треба відверто в присутності людини)
  5. Чи можна повторювати поставлене тобі запитання? (Ні)
  6. Продовж  далі : перш ніж сказати треба…. (Подумати)
  7. Чи можна в розмові допускати зневажливий тон? (Ні)
  8.  Де треба переходити вулицю? (В дозволених місцях)
  9.  Як треба вручати подарунок? (З привітною посмішкою)
  10.  Як треба тримати ніж і виделку? (Виделку – у лівій руці, ніж – у правій)
  11.  Як треба брати птицю з тарілки? (Виделкою, відрізуючи маленькі шматочки)
  12.  Як виймати кісточки з риби? (Не тільки виделкою, а і пальцями)
  13.  Що треба робити з кісточками від компоту? (Піднести ложку до рота, покласти на неї кісточку)
  14.  Чи можна їсти з ножа? (Ні це негарно і небезпечно)
  15.  Як правильно пити чай? ( Коли п’єш чай, не можна залишати чайну ложку в чашці)

Конкурс «Заморочки з бочки»

(Один учасник команди виймає з бочки чотири номерки, за ціми номерками ведучий зачитує для кожної команди завдання)

  1. В чому полягає ваша допомога батькам по господарству?
  2. Як раціонально використовувати своє дозвілля?
  3. Що ти можеш розказати про режим дня?
  4. Як треба ставитись до своїх рідних та батьків?
  5. Які вимоги до життя в колективі?
  6. Як треба себе вести на уроці?
  7. Як потрібно себе вести серед незнайомих людей?
  8.  Основні вимоги до ходи, міміки, жестів?

 

Конкурс «Темна конячка»

Учням пропонується для розв’язання   моральна ситуація. Вони повинні визначити допущені помилки.

Конкурс «Ти мені, а я тобі»

(Кожна команда підготувала вдома для суперників два важкі запитання)

Конкурс «Погоня за лідером»

(Запитання і відповіді даються капітанам протягом 1 хвилини)

Запитання до капітана першої команди

  1. Яку людину можна назвати пунктуальною?
  2. Як позначається неточність, не пунктуальність, на взаєминах людей?
  3.  Чи можна виховати в собі «почуття часу», точність, організованість?
  4. Які прислів’я та приказки ілюструють такі якості людини, як точність, уміння берегти час?
  5. Яких людей мають на увазі, коли говорять, що в них «сказано – зроблено»?
  6. Що таке організованість? У чому виявляється на уроках?
  7. Як розуміти прислів’я : «Жодне діло так не стомлює, як безділля», «Хто нічого не робить, той ніколи не має часу».
  8. Як  ви гадаєте, що саме шукає людина в друзях?

 

Запитання до капітана другої команди

  1. Вам треба втрутитися у розмову старших. Як це зробити?
  2. Як знайомлять друзів зі своїми батьками?
  3. Як вітатись зі старшими, якого ви добре знаєте?
  4. Як запитати в перехожого час, дорогу до якоїсь установи?
  5. Як запросити до телефону свого друга, коли слухавку підняв хтось із рідних?
  6. Як запитати в магазині про вартість якої – небудь речі?
  7. Хто і як повинен першим вітатись, якщо в кімнату, де сидить учень, входить старший?
  8. Як вибрати подарунок і як його оформити?

(Підбиття підсумків змагань. Нагородження переможців)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку