Святкова програма заходу поєднує привітання з конкурсно-ігровою діяльністю. Участь у конкурсах діти беруть разом із мамами. Жартівливий характер поздоровлень дозволить підняти настрій учасникам свята, а рухливі конкурси не дадуть сумувати.
Виховний захід «Любих матусь, подружок-однокласниць зі святом»
Мета: Виявити вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити
працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята;
Розвивати в дітей почуття любові до матерів, сестер, взагалі жінок як
берегинь роду, інтерес до знань;
Виховати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів,
сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття
взаємодопомоги.
Хід заняття
Лагідні промені сонця. Несмілий передзвін краплинок і струмочків. Перші квіти. Разом з цими характерними ознаками весни приходить до нас і перше весняне свято – Міжнародний жіночий день. Це один із самих світлих, всенародних свят, зігріте любов'ю і вдячністю до жінки-матері, трудівниці.
І ось сьогодні, в цей передсвятковий день, ми зібралися тут, щоб привітати наших дівчаток і мам з святом 8 Березня. Я надаю слово нашим чемним, доброзичливим, привітним, єдиним і неповторним хлопчикам.
1. І залишаються при цьому шанованими, коханими, вродливими, кмітливими, милими, загадковими, веселими, розумними, жартівливими, ласкавими, ніжними, привабливими.
2. А однокласниці наші можуть по праву пишатися званнями найартистичнішх, найрозумніших, найактивніших.
Шле привіт сама весна
Дзвін струмків і спів птахів
Вам усім дає вона.
Із світлим і радісним сонячним днем
Бажаємо щастя, тепла і радості
Сьогодні, завтра, на кожен день.
Не увійдуть тривоги
І не буде горя на вашім путі,
Хай любов і щастя, радість і повага,
Йтимуть разом з вами поруч у житті.
Вітаємо з святом ось цим.
Хай мрії ваші крилаті
Здійсняться з приходом весни.
У цьому бурхливому світі.
І щоб ранкові краплини роси
Вам дарували квіти.
Що тільки є у цьому житті,
І щоб на небесах Мати Божа
Охороняла вас від всього злого у житті.
І. Кожна людина, кожен народ має свої святині. До таких святинь насамперед належить любов до матері, до тієї жінки, яка дала нам життя, яка нас виплекала, виростила і виховала.
ІІ. Мама… Це перше слово, яке з радістю і усмішкою вимовляє дитина. З мами розпочинається наше пізнання краси і мови. У кожної людини стоїть вона початком життєвого шляху, початком доброти.
1.У світле та радісне свято жіноче,
Матусю свою привітати я хочу.
2.Вона в мене добра, вона в мене гарна,
У домі хазяйка вона бездоганна.
3.І слово підтримки для кожного має,
Та завжди в очах її усмішка сяє.
4.В цей день я мамусі несу у руці,
Яскравого сонця тонкі промінці,
5.І запах зелених весняних гаїв,
І квіти з далеких казкових лугів.
6.Зберу у долоні сріблясту росу,
І рідній матусі її віднесу.
7.Дарую всю землю, ліси і моря,
Ти краща у світі матуся моя.
8.Любі мами, з вашим святом
Вас вітають хлопчики й дівчатка!
Ми вас, мами, зустрічаєм
І віршами, і піснями,
Ми вас дуже всіх кохаєм,
Наші ніжні, рідні мами
9.Матусю моя дорогенька!
Це свято даруєм тобі.
Яка ж бо ти ніжні, рідненька,
А очі які голубі!
10.Такі голубі, ніби небо,
Мов проліска синього цвіт.
Ніколи їм плакать не треба.
Хай радість несе їм привіт!
11.Ми любимо вас, кохані наші мами.
Ми вам бажаємо здоров’ячка багато.
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.
І. А чи знаєш ти, ___________________, що маму треба не тільки словами хвалити, а й справами допомагати.
ІІ. Знаю, а як же. Ми й допомагаємо. Ось хлопці розкажуть як.
1. Я для мами так старався,
Шість десяток получив,
А мій ґудзик одірвався,
То я сам його пришив!
2. Та хіба це допомога?
Я для мами посуд мив!
Потім вимив ще й підлогу –
Півбудинку затопив!
3. Я для мами теж трудився,
У тазок води налив.
Наш будильник запилився,
То я з милом його мив!
4.Ми салат святковий з братом
Готували мамі в свято.
Коли котик скуштував
Цілий день і ніч нявчав.
5.Раз у рік, на свято мам,
Я у руки віник взяв.
Залишилося від нього
Три соломинки усього.
6.Шили разом ми із татом
Подарунок сестрі в свято.
Мало бути у нас плаття,
Вийшла стрічка в коси Каті.
І. Так, всякого бувало.
ІІ. Але ж 8 Березня – це свято не тільки мам, бабусь, а й свято наших дівчаток, майбутніх мам і жінок. Отже, запрошуємо винуватців нашої зустрічі на центр класу.
(Хлопчики по двоє підходять до дівчинки і запрошують на центр кімнати)
1. Танцівниця – вищий клас
Є Анастасія у нас,
Краще б танці були, а не уроки,
бо завдають вони мороки.
2. Тендітна й симпатична,
Працьовита і лірична,
Артистична повсякчас
Аліна наша – просто клас !
3. Доброзичлива і щира,
Неповторна і красива,
Василенко Катя в нас така
І розумна , і струнка.
4. Щира дівчинка є в нас,
Анею Каренко зоветься.
Не підведе ніколи клас,
Все їй легко вдається.
5. Добра, ввічлива, старанна
І працює дуже гарно,
Хоч соромиться вона,
Наша Таня – чарівна
6. Олю знаємо давненько –
Це дівча встигає всюди!
На уроках неодмінно
Все розкаже на “відмінно”,
7.А Крістіна наша дуже спортивна
І на уроках надзвичайно активна,
Ще й артистка хоч куди.
З нею хоч у розвідку іди.
Ми допомагаємо,
Проте знайте, що ми вас
Дуже поважаємо!
Стати дуже чемними,
Й обiцянки нашi щирi
Будуть недаремними!
Стоїмо прегарними,
Та гарнiшi за дiвчаток
Все одно не стали ми!
Ви, дiвчата, — просто клас!
І зi святом березневим
Ми вiтаємо всiх вас!
Ведуча. А зараз, дiвчатка, нашi хлопцi розкажуть вам кумедний вiршик.
Наперед виходять Учитель, Вова i Таня.
Учитель
«Тебе я покараю, Вово! —
Суворо вчитель наш сказав,—
Скажи, навiщо, Вово, знову
За коси Таню ти тягав?»
Вова
І Вовка вiдповiв тодi:
«Ну й що такого...
Я, може, хочу врятувать Петрову?!
Припустiмо, вона пiде купатись,
Та раптом розпочне тонути?
Менi ж потрiбно тренуватись,
Як iз води її тягнути?».
Таня
На це вiдповiла Петрова:
«Для цього iнших пошукай!
Врятуюсь i без тебе, Вово,
Тому мене ти не чiпай!».
Учитель
І гiрко на душi у хлопця:
Не цiнять справжнього геройства!
Та через день з надiєю новою
За коси потягнув наш Вова Олю.
Вова
«Нехай же заздрить нам Петрова.
Гей, Олько, я рятувать тебе готовий!»
Учитель, Вова та Таня вклоняються глядачам.
Ведуча. Ось така кумедна iсторiя трапилась в однiй школі. Та, сподiваюсь, що нашi хлопцi не такi, як той Вова, тому вирішили прийняти Основний закон джентльмена.
1-ий учень. Леді і джентльмени!
2-ий учень. Іменем Клари Цеткін у переддень жіночого свята маємо честь оголосити основний Закон джентльмена, ухвалений Генеральною асамблеєю загальношкільної Ради джентльменів першого скликання у першому читанні 2017 року нашої ери.
1-ий учень. Дбаючи про забезпечення прав і свобод джентльменів. Піклуючись про леді. Усвідомлюючи відповідальність перед ними. Приймає Основний Закон джентльменів.
2-ий учень. Розділ 1. Загальні засади.
3-ій учень. Стаття 1. Жінка вважається людиною.
1-ий учень. Стаття 2. Жінка, що перебуває на території 1-ї школи, вважається леді.
2-ий учень. Стаття 3. Леді є самостійною, ні від кого не за лежною, вільною і суверенною.
3-ій учень. Стаття 4. Краса є основним багатством леді, що перебуває під особливою охороною загальношкільної Ради джентльменів.
1-ий учень. Стаття 5. Основним символом леді є усмішка.
2-ий учень. Розділ 2. Права і свободи леді.
3-ій учень. Стаття 6. Леді мають право на свободу від совісті при виборі джентльмена.
1-ий учень. Стаття 7. Леді мають право на безстрокову відпустку по догляду за джентльменами.
2-ий учень. Стаття 8. Ніхто не може втручатися в особисте життя леді, крім її родичів, сусідів, колег по роботі, представників адміністративних служб, санепідемстанції, Верховної Ради, Генеральної асамблеї ООН та позаштатних кореспондентів Бі Бі Сі — техпрацівниць.
3-ій учень. Стаття 9. Джентльмен є гарантом довічного духовного і матеріального благополуччя леді.
1-ий учень. Розділ 3. Обов'язки джентльменів.
2-ий учень. Стаття 10. Джентльмен створений для леді, як птах для польоту.
3-ій учень. Стаття 11. У джентельменів все повинно бути прекрасним: і картуз, і куфайка, і кирзові чоботи.
1-ий учень. Стаття 12. Повноваження джентльмена не припиняються довічно.
2-ій учень. Стаття 13. Основний Закон джентльмена набуває чинності з моменту його урочистого прочитання у цій залі.
А зараз оголошую конкурси для дiвчат та мам. А хлопчики вiзьмуть на себе почесну роль журi.
Конкурс 1. «Веселка кольорів»
Назвати якомога більше назв квітів.
Конкурс 2.“Малюнки у темряві”
Кожна команда вибирає двох учасників (мама+ дитина). Їм зав’язують очі і просять намалювати на дошці свій будинок з садком біля нього (квіти, дерева).
Перемагає той, чий малюнок буде найкращим і досконалішим.
Конкурс 3. «Кухарі”
Кожна команда отримує назву страви на папері і конверт з інгредієнтами, що входять до неї або ні. Ваше завдання: вибрати складові продукти страви і обґрунтувати їх використання.
Переможець: команда, що дасть правильну відповідь.
(Оголошується команда переможець)
Ведуча: Ви вже, мабуть, стомились від сидіння, отож наступний наш конкурс із рухливих, прошу.
Конкурс 4. Сортування.
Беруть участь усі члени команди. За сигналом ведучого команди повинні вишикуватися по зростанню, і закінчуючи найвищою, за розміром взуття, починаючи з найменшого, за кольором волосся від темного до світлого, в алфавітному порядку.
Виграє та команда, яка зробить це швидше інших команд.
Ведуча: Ну що, стомились? Якщо так, то ви маєте змогу трохи відпочити
У наступному конкурсі перевірятиметься ваша спритність і кмітливість у господарчій роботі.
Конкурс 5. “Господарочка”
Запрошуються по 1 представнику із кожної команди. Ваше завдання – почистити картоплю, знявши з неї шкірку однією смужкою.
Перемагає той, чия смужка довша, але не товста.
Ведуча: Наша програма продовжується. У наступному конкурсі ви матимете змогу проявити свої артистичні дані.
Конкурс 6. “Театр мініатюри”
Кожна команда отримує папірець, на якому зазначено дитячий віршик:
“Наша Таня гірко плаче:
Упустила в річку м’ячик!
Годі, Танечко, не плач,
Не потоне в річці м’яч!”
“Впав ведмедик на підлогу.
Відірвали йому ногу…
Всеодно він самий кращий,
Не віддам його нізащо!”
Ваше завдання – зобразити це за допомогою пантоміми (тобто без слів), за допомогою рухів, міміки і жестів. Протилежна команда відгадує. Перемагають ті, хто покаже своє завдання найточніше, найближче де змісту і, відповідно, відгадане глядачами.
Конкурс 7. Гра «Телепатія». (Цей конкурс не оцінюється.) На сцену виходять 3 бажаючі дівчинки і 1 хлопчик. Дівчатка стають спиною до глядачів, хлопчик показує глядачам картку «Що я хочу подарувати дівчинці». Дівчинка вирішує, що вона буде робити з цим подарунком.
Конкурс 8 Вікторина «Що я знаю про маму?»
А чи уважні ви до своїх мам? Чи помічаєте, що мамі подобається, а що ні? Які її вподобання? Захоплення?
Конкурс 9. Питання для мам.
1. Делікатес з кабачків. (Ікра.)
2. Блюдо, приготоване з участю корови і курки. (Омлет.)
3. Абрикос, оголосив сухе голодування. (Курага.)
4. Раздорный фрукт. (Яблуко.)
5. Пташка, що потрапила в суп за свої думи. (Індик.)
6. Фрукт, який обожнюють боксери. (Груша.)
7. Хутряний виріб, під яким іноді виявляється оселедець. (Шуба.)
8. Неавторитетный вчитель для курки. (Яйце.)
9.Форменний одяг для картоплі. (Мундир.)
По трьом характерним дій треба вгадати слово.
1. Росте на городі; кладуть у вінегрет; буває на сукню. (Горох.)
2. Її люблять їсти; шофер її крутить; це дружина барана. (Бублик.)
3. Туди іноді сідають; зараз ними користуватися не модно; раніше їх всі одягали в дощ. (Галоші.)
4. Це є у дівчаток; буває у піску; в селі вона потрібна в липні. (Коса.)
5. Вона росте у полі; є така гра; іноді на неї схожий ніс. (Картопля.)
6. Її люблять учні; туди всі поспішають; після неї важко бігати. (Їдальня.)
7. Без нього не можна обійтися; воно висить на стіні; якщо дитина хворіє, мама каже: «Подзвони Маше і дізнайся». (Розклад уроків.)
А на закінчення, дізнаємося, що готує доля для наших мам та дівчаток.
Гадання
Оберіть конверти, і погляньте, що в середині.
Ґудзик – чоловік перестане приховувати від вас суму своєї зарплатні і ви купите щось гарне з одягу.
Цукерка – на вас очікує солодке-пресолодке життя.
Копійка – станете заможною людиною.
Лавровий лист – великі успіхи на роботі.
Нитка – далека дорога в далекі краї.
Посмішка – доведеться поглянути в дзеркало, і воно вам підскаже, що посмішка вам дуже личить.
Метелик – в цьому році вам пощастить, ви будете пурхати від успіхів.
Серце – на вас чекає любов.
Ключ – новий будинок.