22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Виховний захід «Пеппі Довга Панчоха йде до школи»

Про матеріал

Виховний захід, який доцільно проводити на кінець першого класу. Спрямований на формування згуртованості колективу, сприяння позитивній атмосфері у колективі

Перегляд файлу

«Пеппі Довга Панчоха йде до школи»

Щербакова Вікторія Вікторівна,

учитель початкових класів Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3

 

 

На сцені — великі яскраві будинки, ворота, на яких у промінні сонця сяє напис «Місто Дитинства».

Діти під музику в чарівному паровозику, співаючи пісню їду по залу.

 Паровоз Комашка


Пливуть за віконцем ліси і поля.
Ми їдем туди, де  чекають дива.
І сонечко світить, і річка блищить,
І наш паровозик так швидко летить!

Чух, чух, чух, ту, ту, ту -
білі кудряшки

Видуває на ходу
Паровоз - Комашка!

Чух, чух, чух, ту, ту, ту -
білі кудряшки

Видуває на ходу (3 рази)
Паровоз - Комашка!

За лісом,  горою містечко стоїть

Там дружно і весело діти  живуть,
Грають, танцюють,  співають пісні.
І прагнуть вивчати науки вони


Чух, чух, чух, ту, ту, ту -
білі кудряшки

Видуває на ходу
Паровоз - Комашка!

Чух, чух, чух, ту, ту, ту -
білі кудряшки
Видуває на ходу (3 рази)
Паровоз - Комашка!

По рейках колеса стукочуть: тук, тук, тук.
Дорога залізна веде нас у путь.
Наш потяг біжить до  країни бажань

 І всім не секрет  - це   країна знань!
 

Песня полицейского

 

Внимание, внимание!

Прошу начинать движение!

Соблюдайте расстояние!

Избегайте столкновения!

 

Городок - наш дом,

И должно быть в нем

Все всегда в порядке

Полном.

Мы прекрасно это

Помним,

Замечательно живем!

 

Все:

Мы почистили зубы и ботинки,

Больше нет ни пылинки ни соринки,

Мы уроки ответим без запинки,

Замечательно живем!

 

Дамы-господа мы,

Дамы-господа мы,

Дамы-господа мы,

Дамы-господа мы,

Замечательно живем!

Никаких загадок,

Никаких ошибок,

Полный порядок

Во всем!

 

Жулики:

- Дети в школе,

Дяди-тети на работе,

Значит, там, где нет собак,

Только маленький замок...

Ты усек?

- Я усек!

- Никаких загадок,

- Никаких ошибок,

Полный порядок!

 

Все:

Наш  городок

Не низок, не высок,

Не близок, не далек,

Не первый, не последний.

А он такой,

Не грустный, не смешной,

Не толстый, не худой -

 

Он средний.

Немножко асфальта,

Немножко бетона,

Немножко зеленых посадок,

Но то,  чем он горд -

Не море, не порт,

А полный порядок!

Порядок!

 

Полицейский:

Внимание, внимание,

Прошу начинать движение!

Соблюдайте расстояние!

Избегайте столкновения!

Внимание, внимание!

Соблюдайте расстояние!

Городок - наш дом,

И быть должен в нем

Полный порядок!

 

Пеппі (йде по залу)

Ать два лівою.

Ать, два правою.

Ать два лівою

Лівою, правою

Стій раз, два.


Кругом, чемоданчик став! Ви думаєте, навіщо я собі командую. Насправді я дуже сором’язлива. Якби я собі не скомандувала, щеб 2 години там за дверима стояла б. Так мені потрібен один хлопчик. Такий сильний, мускулистий. О, хлопчик. Ти справжній геракл, богатир. Ось мою каструльку потримати зможеш. Тримай. А я поки що підніму свій  маленький чемоданчик. (плює на одну руку потім на іншу, піднімає, ніби дуже важка). В цьому чемоданчику лежить найбільший мій скарб. Але це я вам сказала по секрету.  Дивіться не пробовтайтесь. Ой я ж забула з вами привітатися. Мене звати Пеппілота Віктуаліна Рольгальдіна Ефраімівна Пеппі довга панчоха. Одного разу ми з моїм татом Ефроімом ми пливли на шкуні, раптом почався шторм, був дуже сильний ураган, виблискувала блискавка, раптом мого тата віднесло однією хвилею з корабля. Але я вірю, що мій тато живий, що він виплив на золоті острови і став там королем.

А якщо мій тато король, я тоді принцеса. Її величність Пеппілотта Віктуаліна… Ой, ні це дуже довго, краще кличте мене просто Пеппі.

Хлопчик, каструльку віддай, не звикай до чужих речей.  А зараз Пеппі кругом руш. Ти повинна знайти свій дім. Нумо, ноги в руки і вперед.

Ать два лівою. Ать, два правою. Ать два лівою. Лівою, правою (йде за сцену).

Виходять розбійники (музика)

1 Розбійник Ти чув?

2 Розбійник Ага!

1 Розбійник Ти зрозумів?

2 Розбійник Ага!

1 Розбійник Давай думай

2 Розбійник А, що ?

1 Розбійник Як захопити чемоданчик. Ну

2 Розбійник Так ось (махає руками). На ( махає ногами). Маленька дівчинка, навіщо їй чемоданчик

1 Розбійник Тс-с-с!

2 Розбійник А-а! (розходяться, за куліси)

Звучить пісня Пеппі виходить з чемоданчиком. Співає. В цей час діти по двоє виходять і кривляють Пеппі.

Ой, Пеппи-Пеппи-Пеппи-Пеппи,

Пеппи-Пеппи-Пеппи-Пеппи,

Бедная, бедная Пеппилотта!

Длинный чулок!

Шла я через горы-косогоры, мухоморы,

Тротуары-тары-бары и болота,

Падая с ног!

Без карты и без компаса

Тащусь я на лошадке,

Которая забыла, где

Север, запад, юг, восток!

 

Эх, раз-два-три-четыре-пять,

Вышла погулять

Бедная, бедная Пеппилотта!

Очень мило!

Эх, значит, надо прямо-прямо,

А потом опять направо,

А потом вперед до поворота...

Все забыла!

Ой, папочка-папулечка,

Любимый-дорогой,

Наверно, через двести лет

Доберуся я домой!

 

 ( Розбійники хочуть вкрасти чемоданчик, але не можуть здвинути з місця, Втікають).

 

Два миллиона семнадцать тыщ

Сто сорок восемь и один шаг,

Два миллиона семнадцать тыщ

Сто сорок девять и один шаг,

Два миллиона семнадцать тыщ

Сто сорок десять и один шаг,

Ой!

Сорок десять не бывает,

А бывает пятьдесят!

Значит, надо все сначала!

Ой, папочка-папулечка (виходять всі діти, потім розходяться. Розбійники в цей час теж хочуть вкрасти чемоданчик )

Любимый-дорогой

Сто сорок раз рассказывал,

Как добраться к нам домой!

 

Хор:

Пеппи, Пеппи,

Это кто такая?

Пеппи! Пеппи! Пеппи!

 

(Пеппі забирає чемоданчик, хоче йти)

Яковенко Д А це хто ще така?

(Пеппі задом йде до дітей)

Сунко Д.:Ви тільки подивіться на це пугало?

(Всі сміються)

Малиш Д. Пугало, з чемоданчиком.

Бісюк К. Подивіться, вона йде прямо сюди.

(Пеппі йде задом).

Бабело А. Цього ще нам не вистачало.

Проценко А. Тихо, ні звуку (всі присіли).

Пеппі. Хвилиночку, зараз я відгадаю. Це капітанська дача. Називається вона.

Тимошенко Д. (перебаває) Називається вона (Пеппі повертається). Вілла Курка.

Петрєєва М. Вона читати не вміє (Всі сміються).

Ковбаса Л. А ну брись звідси, що тобі треба? Тут ніхто не проживає.

Пеппі: А ось і не відгадали. Тут живу я. І це мій будинок.

Яковенко Д Аякже!

Фастовець О. Ану йди звідки прийшла!

Сунко Д Це місце уже забите

Учні (підстрибують) Забите й зарите, забите і зарите, забите і зарите.

Бісюк К Давай, давай чемоданчик в руки і вперед.

Малиш Д. (Сміється показує) Тобто, задом наперед. (Всі сміються)

Пеппі сідає на сцені.

Яковенко Д А! У якого кутюр’є ми пошили таке модне вбрання? (всі сміються)

Петрєєва М. Вона не знає слова кутюр’є. (всі сміються)

Бабело А. Подивіться на її панчохи

Малиш ДУ місті Мухобойки це модно (сміються)

Ковбаса Л. А зачіска яка? Дуже суперова зачіска (всі показали супер).

Проценко Н. Ми всі упали раз

Всі Ах! (всі присідають)

Проценко Н Ми всі упали два

Всі Ах! (всі присідають)

Всі разом Ми всі впали три. Ах (сміються)

Пеппі Заспокойтесь! Грамотійки!

Всі Що? Що?

Пеппі Ми живем де?

Бісюк К Тут,  а що хіба?

Пеппі. Запам’ятай, хлопчику, ми живемо у вільній країні. Людина може ходити, сидіти і навіть лежати так як їй захочеться. Візьмемо наприклад країну Гваделупу.

Сунко Д.  Яку лупу?

Пеппі. Гваделупу. Там всі так ходять. І нікого це ніяк не дивує. Хто хоче цукерок?

Учні Я! Я! Я1

Пеппі пригощає цукерками.

(троє учнів відходить в бік)

Яковенко Д. А звідки ти знаєщ, ти ж там не була?

Пеппі Це я там не була? Хто ж тоді там був? Мабуть ти (бере за вуха ученицю)

Квасков В. Відчепися!

Пеппі А можливо ти?

Фастовець О.  Ні, я там не була!

Пеппі Підходить до хлопчика Там був ти! Справжній Гваделупець.

Бісюк К.  (розвертається) Та не був я там!

Пеппі Ну звичайно, ви там не були, а я була. І всі в місті, вся країна, всі гваделупці ходять задом наперед.

Учні І не стикаються

Пеппі У них на голові пришите дзеркало.

Страфун К А як вони вітаються

Пеппі Зараз я на тобі й покажу. Стій тут і не піддивляйся. (Пеппі відходить трішки, йде спиною, говорячи) . Раз, два, три. (Пихає, учениця падає).

Яковенко Д. Ти що при своєму розумі? Давай я тобі так зроблю.

Учні Давайте всі так зробимо. Об’єднуються в пари. Раз, два, три – Привіт!

 (падають).

Пеппі А хочите я походжу на руках. Так всі ходять на вогній землі.

Проценко Н.  Нормальні люди так не ходять.

Пеппі. Ні, я з вас не можу. А що ж їм залишається ще робити.  Для тих, хто не зрозумів. Повторюю, земля вогняна. Ніжкам нашим  гаряче

(Всі підстрибують).

Тимошенко Д. А рукам не гаряче?

Пеппі співає.

На руки можно подуть,

А попробуй подуй на ноги!

И вообще, прежде, чем встать на руки,

Надо варежки на них обуть.

И тогда сколько хочете

Ходите на руках,

Так вы ножки свои

Не промочите никак

На мокрой траве!

Зато здорово как, представляете?

Вы как будто по небу гуляете,

А вся Земля у вас на голове!

Вся Земля с городами,

Все моря с кораблями,

И не сравняется с вами

Никакой великан,

Но держать Землю нужно

Изо всех сил осторожно,

А то на вас

Прольется океан!

Вся Земля с городами,

Все моря с кораблями,

Даже львы со слонами

На ладони твоей!

Но держать Землю нужно

Изо всех сил осторожно -

Тогда чудес прибавится на ней!

Пеппі Друзі,я вас запрошую до себе. Я хочу пригостити вас сніданком. Я привезла із Ганзібара гарячі млинці. (Всі нюхають, як смачно!

Пеппі А де ж ми будемо їх їсти?

Ковбаса Л. За столом, як всі культурні люди.

Пеппі. Ти ще скажи, що ми будемо сидіти на стільцях? Ось тоді ми посміємося.

Проценко Н. А де ж іще? Авжеж на стільцях

Всі: Так! Так.

Пеппі. Май на увазі, ти сказала дурість.

Сунко Д.  А давайте сядемо на стіл і будемо їсти зі стільців.

Пеппі. Дівчинко, чому тебе вчать в школі? Ти коли не будь бачила, щоб твоя  бабуся сіла на стіл, звісила ноги і їла зі стільця? Вона ж покладе лікті на стіл.

Пєтрєва М.  Класти лікті на стіл це не пристойно.

Всі. Так! Ти права!

Малиш Д. Що ж нам тоді робити?

Всі Що? Що робити?

Пеппі Мабуть, все викинути.

Всі. Ні!Ні!Ні!

Пеппі Тоді давайте скрізь розвісимо млинці і будемо їх зривати ротом.

Всі Давайте, давайте

Яковенко Д. І ніхто не скаже, що ми їли млинці немитими руками.

Всі Так! Так (плескають, підстрибуючи)

Бісюк К.  А як  ми будемо їх розвішувати немитими руками?

Пеппі Де в яких правилах говориться, що млинці не можна розвішувати немитими  руками?

Всі Ти права

Ковбаса Л. Ходімо варити каву

Всі Ходімо, ходімо (Пеппі забирає каструльку всі йдуть)

Пеппі А хто підніме мій чемоданчик?

(Декілька учнів)

Квасков В. Ми піднімемо (хочуть підняти, але у них нічого не виходить)

Учень А нехай Дмитро підніме. (Дмитро  намагається підняти і в нього нічого не виходить)

Пеппі Я вам покажу фокус

Всі Давай!

Пеппі  Показую один раз тільки для вас (плює на руки,  потирає їх, піднімає чемоданчик) Опа! (всі аплодують). А зараз ходімо варити каву. А моєму чемоданчику вже час відпочивати. (всі йдуть). І взагалі, коли ми прийдемо додому, ми повинні вкладатись в ліжко спати.

Проценко Н Тільки не я

Страфун К. І не я.

Виходять з двох сторін розбійники, стикаються один об одного. Співають, танцюють.

 


Пісня розбійників

Ты подумай. Кто мы были? Что мы делали?
Что мы крали? Мыло, бублики и квас.
Мелко плавали и очень много бегали,
Кроме сыщиков, никто не знает нас.
Мы обчистили купальню,
Все решили — это ветер
Утащил четыре шляпы и капот,
Мы ограбили читальню,
Хоть бы кто-нибудь заметил,
А ведь вроде образованный народ.
Но теперь у нас, нас, нас,
Есть отличный шанс, шанс, шанс,
Все газеты нам окажут честь —
«Ужасное злодейство!»,
«Ограбленное детство!»,
Сенсация — в тюрьму не стыдно сесть.

Навестим мы это рыжее чудовище,
И все денежки отнимем, даже медь.
А зачем такой малюточке сокровища?
Детям вредно много золота иметь.
Ну, а мы другое дело,
Экономить надоело,
А потребности намного возросли.
Посмотри, как мы живем,
Что мы кушаем и пьем,
В чем мы ходим, даже лучше не смотри.
Но теперь у нас, нас, нас,
Есть отличный шанс, шанс,
Будет, где пожить, и что поесть,
Костюмчик и перчатки
На шелковой подкладке,
И галстучек — в тюрьму не стыдно сесть.

 (розбійники видивляються)


1 Розбійник Ти запам’ятав?

2 Розбійник Ага! Це був хлопчик… Он він! (показує в зал)

1 Розбійник (біжить в зал) Ти, що не бачиш, це ж дівчинка? Вибачте будь-ласка.

2 Розбійник А-а-а! Ось він, я його зразу впізнав (показує в зал)

(Розбійники спускаються в зал)

1 Розбійник Хлопчик, а хлопчик, а в тебе є ось така гаєчка? Тоді візьми від нас подарунок (дарують гаєчку). Ближче до діла. Ти розумний хлопчик? Так! Це ж ти тримав каструльку, коли ця дівчинка з косичками піднімала свій чемоданчик?

2 Розбійник Піднімала! Не нервуйся, він нам все розповість.  Він розумний хлопчик.

1 Розбійник Хлопчик, хлопчик, а хочеш він покаже тобі курочку рябу?

(пихає на сцену) А ну йди показуй курочку рябу. Він зараз покаже, не переживай, зараз покаже. Давай, давай!

2 Розбійник піднімається на сцену показує курочку рябу, кудкудакає.

1 Розбійник Бачиш курочка ряба (2 спускається в зал, 1 розбійник обнімає за плече)

1 Розбійник Скажи двом дорослим дядечкам куди дівчинка заховала свій чемоданчик?

2 Розбійник Пригадай чому тебе в школі вчили? Дорослим потрібно говорити тільки правду.

1 Розбійник Ти чув? Вночі будемо брати!

2 Розбійник Ага!

1 Розбійник Ти зрозумів?

2 Розбійник Ага!

1 Розбійник Як стемніє будемо брати (потирають руки). Дякуємо хлопчик (пожимають хлопчику руку)

2 Розбійник Тільки гаєчку поверни. (забирають у хлопчика гаєчкуоРРоррО)

(піднімаються на сцену і тікають)

1 Розбійник Ми ще повернемося!

Виходять діти, у Пеппі на голові каструлька.

Учень Пеппі ти вся забруднилась.

Пеппі Між іншим це дуже корисно. Якщо ви хочете, щоб у вас виросло таке густе волосся, як у мене, змазуйте їх варенням якнайкраще.

Всі Давай. Обмазуються.

(з’являються  мамочки) Ось ви де? А ну швидко по домам. Завтра в школу. Котра година А? всі йдуть додому.

(батьки сварять дітей)

Пеппі (сама собі) Пеппі а ну швидко спати. Ти чому ще не спиш. А ну швидко спати (Підстрибує)

Мама Це ти кому говориш

Пеппі Сама собі (підходить до мам) Ось бачите, вже пора спати, тут нічого не поробиш (кожну обіймає та цілує в щічку). Надобраніч!  (Лягає )

Мама Я вам що хочу сказати з приводу цього дівчиська.  Дивна вона якась, сама себе спати вкладає

Мама 2 Ти бачила в що вона одягнена. Все брудне. Волосся якесь дивне!

Мама 1 Я впевнена що в дома в неї антисанітарія.   Як вона живе в таких умовах, і якими руками вона їсть?

Мама 2 Потрібно срочно викликати комісію. Нехай вона все перевірить.

Мама 1 Я з тобою згодна. Завтра все зробимо. Але жаль мені цю дівчинку.

Мама 2 Я теж як мати переживаю. Ну що ж на добраніч прощавай (прощаються, уходять).

 

Пеппі прокидається співає

 


Воздушный шар

Если сесть на воздушный шар

И подняться как можно выше,

Чтоб Земля стала маленькой-маленькой,

Как комар,

То поблизости будет звезда,

Где живет  теперь моя мама.

Мы в хорошие ночи беседуем с ней

Иногда.

- Эге-ге-гей!-

Говорю я ей.

- Как дела? -

Говорит она.

- Ничего,- говорю я,-

А папу, представь себе,

С палубы смыла волна!

Он же знаешь какой непоседа,

Он же знаешь как любит рискнуть,

Он помчался небось, как торпеда,

И домчался куда-нибудь!

И его там, конечно, назначили

Самым главным королем,

Потому что он правильно правит

И командой, и кораблем!

- Эге-ге-гей!- говорю я ей.-

Вот такие у нас дела.

И она мне приветливо машет рукой,

Словно рядом со мной побыла...

Так что вам бы никто не мешал

Пригласить сюда маму и папу,

Отыскать где-то остров далекий,

Долететь до звезды одинокой,

Но для этого нужно построить воздушный шар.

 


(Пеппі вкладається спати).

 

Голос Увага!Увага! Діти вас чекає школа

Всі діти вибігають! (Слухають)

Голос Пеппі! Тобі потрібно з’явитися в школу!

Всі Ура! Пеппі піде з нами в школу!

Петрєєва М Ми зможемо разом читати, писати, рахувати.

Ковбаса Л Потім у нас почнуться канікули

Всі Ура! Ура

Пеппі (прокидається) І в мене теж?

Сунко Д Звичайно у всіх є канікули. Ось ми закінчуємо перший клас. І у нас будуть канікули!

Яковенко Д Спочатку тобі потрібно прийти до Фрекен Розенблюм.

Проценко Н Вона задасть тобі різні запитання.

Малиш Д А потім запише у школу.

Тимошенко Д Почне тебе виховувать

Всі Виховувать, виховувать.

Бісюк К. Тільки з нею потрібно говорити дуже ввічливо.

Пеппі. Ввічливість! Ца це ж дрібниці! Ви ж знаєте, як я вмію вітатися! (показує)

(всі посміхаються)

Яковенко Д Ти хочеш з нею привітатися і зробити вітальний стусан?

Пеппі А ти думаєш вона не вміє? Так я її навчу. Ця мила тітонька всьому швидко навчиться.

Петрєєва М Мила тітонька? Да ти її навіть не знаєш!

Страфун К Ось вчити її зовсім не потрібно

Квасков В Розумієш, вона може подумати, що це хуліганство.

Всі Так!Так!

Пеппі (бігає) А хуліганів школа полюбляє, хуліганів школа полюбляє. (Сідає на сцені)

Як мене можна не любити. У мене такі прекрасні довгі ніжки (показує). У мене такі пластичні руки. А ще в мене прекрасне волосся.

Малиш Д Пеппі тобі потрібно терміново  розчесатися і  зробити гарну зачіску.

Фастовець О У тебе коси в різні боки (сміється)

Пеппі Нівякому разі їх не можна розчісувати

Всі Чому?

Пеппі А як я буду відрізняти де справа, а де зліва?

Страфун К А навіщо тобі розрізняти

Всі Навіщо?

Пеппі По середам я розчісую праву, а по п’ятницям ліву. Охайність, друзі мої перш за все.

Всі Сміються

Проценко Н  Охайність? Дак у тебе панчохи різні!

Пеппі Аякже. Правий я взуваю на кольорову панчоху, лівий – на чорно-білу. А ви як відрізняєте який куди?

Тимошенко Д Я беру черевики, думаю, на яку ногу взути і взуваю. Всі так роблять

Всі. Всі так роблять!

Пеппі Якими тільки дурницями забиті ваші голови? А ось у мене тут стільки прекрасних думок, що на якісь там черевики часу не залишається.

Всі Пеппі, ну будь ласка ходімо з нами в школу.

Пеппі Навіщо?

Всі Будь ласка Пеппі.

Пеппі Добре! Чого тільки заради вас не зробиш? В школу, значить у школу

Всі Ура! Ура! (біжать за сцену)

Виходять розбійники. (звучить музика)


Чтоб от пальцев не остались отпечатки,

Мы наденем наши черные перчатки.

Чтоб работать без оглядки и опаски,

Мы появимся в плаще и полумаске!

Мы возьмем с собой кусачки,

Молоточки и отмычки

И устроим показательный грабеж!

Прибегут на поводочке

Полицейские собачки,

А где птички? Улетели, не найдешь!

А где птички-невелички?

Улетели, улетели - не найдешь!

 

Если надо, мы изменим наружность:

Не узнаешь, хоть рядышком стой!

Если надо, наведем страх и ужас

И исчезнем в дали голубой!

Мы добычу благородно поделим -

Половину мне, половину тебе

(Там видно будет),

Мы себя в пух и прах разоденем,

А пока - растворимся в толпе...


 

 

Звучить пісня виходять учні із стільцями 

Діти, виконуйте завдання!
Три чотири,
Раз два три!
діти:
Будемо завжди старанно вчитися!
Будемо завжди уважними!
 

Пеппі Будемо завжди старанно вчитися!
Будемо завжди уважними!
( сміється, сідає на сцені)

Учителька Пеппі, приведи себе в порядок а потім зайдеш до класу.

Пеппі А в порядок, так в порядок (іде за сцену)

Із-за сцени Пеппі йде на четвереньках та гавкає.

Учні Собачка.

Учителька Припиніть цей безпорядок! Розпочнемо урок. Що потрібно сказати?

Пеппі А що потрібно говорити?

Всі Добрий день Фрекен Розенблю!

Пеппі (піднімається) Добрий день ! Блюмен Фрекен раз

Учителька Назови повне ім’я?

Пеппі Пеппілота Віктуаліна Ролгальдіна Ефраімівна Пеппі довга панчоха

Учителька Почнемо з математики Скільки буде до 20 додати 1

Пеппі Яка ж ви хитра, хочете щоб я рахувала за вас?

Учителька Хто знає відповідь? (викликає) Молодець! Пеппі повтори будь ласка 1 додати  20 дорівнює двадцять один.

Пеппі Ви мабуть шахраюїте, ви ж сказали до 20 додати 1 буде 21. Повинен же бути якийсь порядок в школі.

Учителька Від перестановки доданків.

Всі (Піднімаються) Сума не змінюється.
Співають:
Хто відмінно встигає,
Поважають всі його,
Хто математики не знає,
Той не знатиме нічого!
Пеппі Нічого! Нічого!

Учителька Пеппі, можливо ти нам розкажеш АЛФАВІТ?

Пеппі Що це за ВАФЛЯ ВІТ?

Діти (Співають)


Абеткову пісеньку весело співати. 
Абеткову пісеньку треба добре знать. 
А,Бе,Ве - коник у траві живе, 
Ге,Ге,Де,Е - мама донечку веде, 
Є,Же,Зе - по стежині жук повзе, 
И,І,Ї іЙ- гріється на сонці змій. 
Ка,еЛ,еМ- лисенятко під кущем, 
еН, О, Пе-песик носиком сопе, 
еР,еС, Те - в полі житечко росте, 
У, еФ, Ха - я сміюся - ха-ха-ха! 
Це,Ча,Ша - кіт в дорогу вируша, 
Ща, Ю, Я - гарна пісенька моя. 
Знак м'який Ь- помічник мовчазний, 
Щоб пізнати дивосвіт

Ми вивчаєм алфавіт!


Учителька Пеппі, ну можливо ти знаєш що небудь?

Пеппі співає (кенгуру)


Хочешь верь,

Хочешь нет,

На вулкане Попокане,/На вулкане

А точнее, на вулкане/

Попоканекатепетль,/Попокатепетль

Попугай

Расспрашивал верблюда:

- Объясни, а то помру,/Расскажи, а то помру,

Что такое кенгуру,

Кто они такие и откуда?/Кто они и откуда?

Нету мне покоя,/Мне как попугаю

Пока я не знаю,/Стыдно, что не знаю,

Что это такое - кенгуру?

 

Кенгуру, кенгуру!

Что такое кенгуру?

Они растут на дереве,

А дерево - на Севере,

А Север - на Сахаре,

Весь беленький такой!

И там мы отыскали

Огромную нору,

Где от скуки засыхали

Три зеленых кенгуру!!!

Кенгуру-кенгуру,

Кенгуру-кенгуру,

Кенгуру-кенгу,

Кенгуру-кенгу,

Кенгуру-кенгуру!!!

 


Пеппі танцює з дітьми.

В цей час розбійники хочуть підняти чемоданчик в домі Пеппі, але не можуть. Пеппі ставить руки в боки.

Пеппі Дядечки, а що ви тут надриваєтесь? Майте на увазі це мій найбільший скарб.

1 Розбійник А ми надриваємось!

2 Розбійник хоче підняти, але в нього нічого не виходить.

1 Розбійник Фло залиш чемоданчик, нас помітили

Пеппі Помітили

Всі Помітили

1 Розбійник Мила дівчинко, ось ми зі своїм другом Фло

Пеппі Бере його за руку,  вітається

Пеппі Дуже приємно

2 Розбійник Ай-я яй!

Пеппі ( б’є по плечу 1 розбійника) Доброго ранку!

1 Розбійник Ось ми з моїм другом Фло прийшли до тебе в гості.

Пеппі А навіщо?

Всі Навіщо?

2 розбійник Щоб, щоб погратися

1 розбійник Так, так. Щоб погратися в піратів. Ми вже йдемо

2 розбійник Йдемо (тікають)

Пеппі Стійте! Куди ж ви? Гра в піратів моя найулюбленіша гра. А зараз заберіть у мене мій чемоданчик?

Звучить музика всі по колу кружляють навколо розбійників. Кілька учнів з вчителькою тянуть чемоданчик

 


Ой, Томми, Томми, Томми, Томми,
Держи порох наготове,
Йо-хо-хо, Томми, мы пираты,
Эх, трын-трава!

Разбойники
- Ой, Пеппи, Пеппи, Пеппи, Пеппи,
Кому пуля, кому цепи,
Йо-хо-хо, а мы не виноваты -
Жизнь такова!

Пеппі
- Ко мне, мои голубчики,
Разбойнички и душегубчики.
- Одумайся, несчастная.
- Берегись, пока жива.

Все

Йо-хо-хо, мои голубчики,
Разбойнички и душегубчики,
Мы всем покажем, йо-хо-хо,
Север, запад, юг, восток.

Эх, раз, два, три, четыре, пять,
Вышла погулять
Страшная пиратка Пеппилотта
Длинныйчулок!
Эх, дайте сюда полосатого кита,
А хочете, давайте кашалота,
Эх, хорошо!

Йо-хо-хо, мои голубчики,
Разбойнички и душегубчики,
Мы всем покажем, йо-хо-хо,
Север, запад, юг, восток.

Розбійники

- Эх, раз, два, три, четыре…
- Да, теперь у нас...
- Пять, шесть, семь с половиной…
- Есть отличный шанс...
- Анника, Томми, окружайте,
Полный вперед!
- Семь, шесть, пять, четыре...
- Пиф-паф, ой-ой-ой.
- Три, два, один с половиной…
- Вы убитый.
- Я живой.
- Приготовились, вот.


Розбійники хочуть втекти, але з однієї сторони діти, з іншої вчителька.

Учителька Всі швидко до класу. Розбійники лежать на сцені. Пеппі сидить за чемоданчиком. Виходить, підходить до розбійників. (Одного бере за носа) Дзинь! (другого за два вуха) Дзинь-дзинь-дзинь!

2 розбійник Ай!

1 розбійник А-А-А! Ти перемогла Пепілота.

2 розбійник Ми здаємось! Ох-хо-хох!

Пеппі Ви молодці! Ви справжні морські вовки! (піднімає 2 розбійника) ви бились до останнього!

(розбійник падає).

(Піднімає 1 розбійника) Я віддаю вам мій найцінніший скарб!. Володійте їм разом

(розбійники на колінах підлазять до чемоданчика, радіють).

1 розбійник Ти чув?

2 розбійник Ага!

1 розбійник Ти зрозумів?

2 розбійник Ага! Значить, чемоданчик тепер наш?

Пеппі Ваш!

1 розбійник Скарб наш;

Пеппі Так!

2 розбійник Він великий?

Пеппі Дуже! Його мені подарував мій тато! Ефроїм Довга Панчоха! (Обнімає розбійників) А я віддаю його вам!

Учителька Пеппі ось ти де! Рахую, рахую, а в мене не співпадає. Швидко, всі вже пішли!

1 розбійник Так! Так, дай сюди!

2 розбійник (відпихає) А я сказав разом

1 розбійник Добре разом так разом! Поділимо по чесному (ділить чемоданчик рукою спочатку менше половини, 2 розбійник дивиться, потім руку підсовує  на половину).

2 розбійник (махає пальцем) Це буде справедливо! Якщо ти не брешеш звичайно?

1 розбійник Я ніколи не брешу. Я ж самий чесний злодій у світі. (кладуть чемоданчик на підлогу). Не копошись, відкривай давай!

2 розбійник Раз! Два! Три! (дивляться) О це да! Великий! (в чемоданчику замотане щось, розкривають) Це якір

1 розбійник (плює, відходить в сторону). Це скарб Пепілоти. Який ти дурень

2 розбійник Я? А я причому? Ти сказав скарб у дівчинки! Скарб потрібно відібрати!

1 розбійник Вона сама сказала, що скарб!

2 розбійник Іди, допоможи покласти! Я сам не справлюсь.

1 розбійник Нічого сам не можеш зробити! (кладуть)

2 розбійник (ніби прищепнув руку кричить) Ая-яй! Ти чув, що дівчинка нам його подарувала!

1 розбійник Ну і що! (розводить руками)

(2 розбійник сідає на сцені біля 1 розбійника) Я до того, що до цього моменту, мені ніхто нічого не дарував.

1 розбійник Слухай, а зі мною це теж вперше! Ні, ні не перший! Коли я ще був малий, мені подарували плюшового ведмедика

2 розбійник сміється А чому не ляльку?

1 розбійник образився

2 розбійник Добре! Добре!

1 розбійник Я тобі його подарую!

2 розбійник Давай не будемо його ділити, а залишимо

1 розбійник Давай поставимо його у нас вдома

2 розбійник Підіпремо їм стілець!

1 розбійник Який стілець! Повісимо його замість вішалки і будемо вішати на нього шляпи, одяг

2 розбійник Стій! Є краща ідея! Ми цим якорем підіпремо двері сусідам і нехай вони спробують вибратись (сміються).

1 розбійник Це супер ! (закривають у двох чемоданчик)

2 розбійник Чуєш, а може про нас потім в газеті напишуть?

1 розбійник Так, треба записку залишити. Я ж тобі говорив ми прославимось! Говорив,що  заживемо! (піднімають чемоданчик, роблячи вигляд, що він важкий) Несуть, за сцену

Учителька (звучить музика вчителька виходить разом з дітьми)

Ну що діти сьогодні у нас останній  день.

Всі Ура!

Учителька Останній день, коли  ми беремо до рук ось цю книгу. Пеппі, що це за книга?

Пеппі Книга, як книга. Нічого особливого.

Учителька Діти, хто дасть правильну відповідь?

Діти співають


Мій букварик, мій букварик, -

Він найкращий друг

Прокидаюсь, посміхаюсь, 

І беру до рук

Буква "А" - на зірку схожа,

Буква "О" - проста

Гарно вчитись допоможе 

Книжка золота!

 

  Завдання просте - А, Б, В, Г, Д

  Хто такий букварик має, 

  Той не пропаде!

 

Треба всім старанно вчитись,

Знати головне

Книжка ця найкраща в світі,

Виручить мене

Буква "А" - на зірку схожа,

Буква "О" - проста

Гарно вчитись допоможе 

Книжка золота!

 


Пеппі Не розумію, прочитали букварик, і школа закінчилась

Учителька Помиляєшся. Все тільки починається. Букварик – це перший крок до знань. А коли ви підете до другого класу вас чекатимуть нові підручники (діти показують)


Співають 

Всі візьмем підручники,
2 клас -  книжки.
По шкільній стежинці

Будем далі йти

Споришева стежечка,
Стежечка-мережечка,
Поведе всіх нас
Всіх у другий клас.
Поведе всіх нас 
Всіх у другий клас

Сонце світлі зайчики
Сипле у шибки.

Будемо писати

Вже не палички
Добре нам читається —
Вчителька всміхається.
А як хтось не зна –
Хмуриться вона.
А як хтось не зна
Хмуриться вона 

Скільки розгадаємо
З нею загадок!
Скільки прочитаємо
Віршів і казок!
Будем добре вчитися

Вчитись не  лінитися

Будемо все знать

Все нове вивчать

 

Вже не малюки ми,

Ми не первачки,

Ми йдемо упевнено

Пізнавать світи

Споришева стежечка,
Стежечка-мережечка,
Поведе всіх нас
Всіх у другий клас.
Поведе всіх нас 
Всіх у другий клас
 


 

Пеппі Не розумію, все таки якось чудно. І букви писати, та ще їх читати, а потім щей рахувати! Голова просто йде обертом.

Учень Пеппі, а давай з нами будемо разом вчитися. Ми тебе запрошуємо до нас у 2 клас. Як ти на це дивишся?

Всі. Давай, давай, погоджуйся. Буде дуже весело!

Пеппі Ви думаєте воно мені треба?

Петрєєва М Звичайно треба! Бо ти нічого не знатимеш, нічого не вмітимеш!

Яковенко Д Школа – це не тільки навчання,  уроки, зошити, книжки, а це й ще друзі, спілкування, ігри.

Бабело А Це і фантастичні історії, казки, як ти любиш. Ось послухай


Пісня Человек Чудак

1.Утром в среду, днем в субботу

Или в дождик четверга,

День за днем одни заботы, -

Жизнь бывает нелегка.

Но когда закроют тучи

Небосвод, и все не так,

Как весенний солнца лучик

Вдруг появится чудак!

Припев:  Человек-чудак!

                Он в оранжевой рубашке!

                И цветы в руках:

                Незабудки и ромашки!

                Светом радости

                Он развеет грусть и мрак!

                Этот милый человек,

                Человек-чудак!

 

2.У прохожих радость жизни

Вдруг появится в глазах.

Смех сквозь слезы так и брызнет!

Солнце вспыхнет в небесах!

Милый, добрый человечек,

Ты тепло в сердца несешь!

Всей Вселенной станет легче,

Если рядом ты живешь!

 

 

Припев:  Человек-чудак!

                Он в оранжевой рубашке!

                И цветы в руках:

                Незабудки и ромашки!

                Светом радости

                Он развеет грусть и мрак!

                Этот милый человек,

                Человек-чудак!


Пеппі Це мені подобається! Я подумаю!

Малиш Д Аще у нас є канікули!

Всі Так! Так! Скоро канікули!

Пеппі Друзі, вам би в Аргентину, там канікули круглий рік!

Фастовець О. А уроки

Страфун К а уроки?

Всі уроки, уроки?

Пеппі Які ще уроки? Які там можуть бути уроки?

Всі (шумлять) звичайнісінькі уроки.

Пеппі Там уроки суворо заборонені. Якщо якась неслухняний учень забажає серед ночі повчити уроки, таємно добереться до шафи, батьки його накажуть. А якщо якась нахаба скаже скільки буде 20 +1 (підходить обнімає хлопчика за плече)

Ковбаса Л Я знаю

Пеппі Його поставлять в куток аж на дві неділі.

Сунко Д.  Пеппі, а що там робити?

Всі Що? Що?

Пеппі Як що, їдять цукерки! Від  карамельної фабрики прямо в будинки йде велика труба. Цукерки сиплються через неї у вікно.

Квасков В А вчителі

Пеппі І вчителі теж їдять цукерки та скачуть (стає ззаду дівчинки, обнімає її і скаче з нею, як на конячці), якщо діти їх звичайно не бачать.

Тимошенко д  Пеппі, а де знаходиться така школа?

Всі Де?Де? Де?

Пеппі  В Аргентині в селищі біля станції. Третя квадратна вулиця будинок 6 корпус 3 10 поверх.

Ковбаса Л Я запам’ятала!

Пеппі (сідає на сцені, всі навколо неї) Ось коли я стану морською розбійнице я обов’язково туди поїду та понавчаюсь день або два.

Всі (просять)  Пеппі, Пеппі і мене, і мене візьми!

Проценко Н А мене візьмеш з собою!

Фастовець О І мене

Страфун К І мене

Бісюк К  А моя мама говорить, що ти все вигадуєш!

Бабело А І моя

Тимошенко Д І моя (піднімаються, а хто відсторонюється)

Сунко Д  Бо тебе ніхто не виховує!

Проценко Н ти живеш сама

Петрєєва М І не вмієш поводити себе за столом

Пеппі Це я не вмію вести себе за столом?

Всі Пеппі вибач, Це наші батьки!

Пеппі Та я  справжня дама. Мені б вуаль і дві мотузки, тузики до мене (дві дівчинки сідають на четвереньки) тяв, тяв! (крокують за Пеппі). Пеппі йде як цапля, говорячи Чарівно! Чарівно!

(Одна дівчинка сидить , колупається у носі) Пеппі підходить до неї.  Женька, запам’ятай, справжня дама колупається у носі тоді, коли її не бачать (всі сміються). Ходімо тітка тебе поганому не навчить.

(сідає на сцені)

Яковенко Д  Пеппі, якби ти не брехала, все було б добре

Всі Так!


Конечно, я вру,

Все время я вру.

Встаю поутру - вру,

Хожу по двору - вру.

Беру по ведру,

Иду по воду,

Обратно иду - вру,

Сижу во рву,

Цветочки рву

И вру, вру!

А может, не вру?

Вы откуда знаете,

Что это болтовня?

Вы же не бываете,

Где бываю я!

 

А вдруг в самом деле

В городе Дели

Мартышки съели

Все эскимо?

А вдруг и  правда

В городе Прага

Входят через двери,

А выходят в окно?

 

Скажите лучше честно,

Что вам не все известно!

А то,что неизвестно,

Вы думаете, обман?

Нет, я не врунья,

Я просто говорунья

Со шхуны "Попрыгунья",

Где мой папа - капитан!

 


Пеппі А ви всетаки праві, брехати це не виховано, мені дійсно потрібно багатому ще вчитися.  І ви мені в цьому допоможете тільки вже у 2 класі.

Всі Ура! Ура.

 

 

C             Em

Сонячний день в морі пісень

Dm              C  G7

Сяйво дарує для ме не

C            A7

Казка прийде і поведе

Dm              G7

Стежкою мрій у травах зелених.

C               Em

Пісня летить в синю блакить,

Gm                 A7

Дзвінко лунає в розмаї.

Dm          G7      C

Хай про мою зоряну мить

Dm          G7      C    G7

Ластівки в небі співають.

 

Приспів:

C                   Dm

Дитинство моє веселкове

G7                  C

І сонячні ранки над полем.

Gm          A7      Dm

Я пісню дзвінку заспіваю,

F        G7       C

Нехай вона лине над краєм!

 

 

C           Em

Сняться мені дивнії сни

Dm             C G7

І кольорові заграви.

C                 A7

Мій перший крок в царство зірок

Dm               G7

Хай мені буде щасливим і вдалим!

C             Em

Сонячні дні, дайте мені

G7             A7

Мрії польоту і сили

Dm          G7      C

І щоб мої веселі пісні

Dm        G7

Вітри по світу носили

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку