​Свято «Музичні краплинки»

Про матеріал

Свято «Музичні краплинки

Для учнів 1-4 класів

Мета: показати досягнення та творчий розвиток музично обдарованих дітей; формування музично-естетичних якостей у виконавців та слухачів; розвивати виконавські навички; виховувати любов до музичного та сценічного мистецтв, повагу до народної культури, шанобливе ставлення до спадку української творчості.

Перегляд файлу

Свято

«Музичні краплинки»

Для учнів 1-4 класів

Мета: показати досягнення та творчий розвиток музично обдарованих дітей; формування музично-естетичних якостей у виконавців та слухачів; розвивати виконавські навички; виховувати любов до музичного та сценічного мистецтв, повагу до народної культури, шанобливе ставлення до спадку української творчості.

Місце проведення: клас або приміщення пристосоване для заходів.

Обладнання: музичний центр, комп’ютер, DVD- плеєр,  DVD- диски із записом для слухання.

Святково прикрашений клас. Лунає музика.

Гостей, учителів ми вітаємо щиро,

стрічаємо з хлібом, сіллю і миром.

Ніколи біда не ввійде у ваш дім

Здоров’я і щастя вам зичимо всі.

Україна

(легенда)

Ведучий:

      Якось Бог вирішив наділити дітей світу талантами.

Французи вибрали елегантність і красу, угорці – любов до господарювання, німці – дисципліну і порядок, діти Росії – владність. Польщі – здатність до торгівлі, італійські одержали хист до музики… Обдарувавши всіх, підвівся Бог зі святкового трону і раптом побачив у кутку дівчинку. Вона була боса одягнена у вишивану сорочку, руса коса переплетена синьою стрічкою, а на голові багрянів вінок з червоної калини.

Бог: Хто ти? Чого плачеш?

Українка: Я – Україна, а плачу, бо стогне моя земля від пролитої крові та пожеж. Сини мої на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються з удів та сирі, у своїй хаті немає правди і волі.

Бог: Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же зарадити твоєму горю?

Ведучий: Дівчина хотіла йти, та Бог, піднявши правицю, зупинив її.

Бог: Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це пісня.

 

(Дівчина-Україна співає пісню «Веселкова пісня).

Народні танці ширяться натхненно

Це є історія – не поприще пусте.

І всім від того радо і приємно,

Що склав народ – те вічне і святе!

Ведучий:

    Музика, історія – тісно пов’язані між собою. От співає думу сивий кобзар, ніби гортає сторінки минулих днів. І лине над землею розповідь про славних отаманів і переможні козацькі походи …

Оживають картини історії у народних піснях та маршовій музиці, яка виникла у старовинних військових походах, на які така багата історія – музика завжди допомагала воїнам.

    А народні танці! Багато які з них мають по-справжньому «історичне» походження. Наприклад, знаменитий український козачок виник у середовищі воїнів – козаків, про що красномовно свідчить назва танцю.

(Виконується танок Гопак пісня «Джури».)

Ведучий:

    Українці завжди були щедрими на гумор і сатиру. Народні гуморески, жарти передають нам життєвий досвід цілих поколінь. Народ не шкодує фарб, щоб висміяти ледарство, брехливість, не вмілість. Вишукує народ їх по всіх куточках, витягує за хвіст на сонце та й  безжально шмагає сміхом. А що вже колючок у цьому сміхові – то й говорити годі.

Гуморески П.Глазового.

Коріння і насіння

А ти татку в школі вчився?

- Учився, Сергійку.

А це правда, що ти тату,

Був одержав двійку?

- Було таке, траплялося…

Малий засміявся:

- Тоді мама правду каже,

Що я в тебе вдався.

 

Перший лист

Петя Коржик той що ходить

До другого класу,

Листа в село накарлякав

Дядькові Панасу.

«Добрий день вам, дядьку й тітку!

Я ходжу до школи

І чув, що ви на тім тижні

Свиню закололи.

Ми вас просимо у гості,

Татко, я і мати,

І всі разом на вокзалі

Будем зустрічати.

Я вас перший на пероні

Між людей побачу:

Держіть в руках банку смальцю

І ногу свинячу.»

Ведучий:

Школа, школа – вулик ти дитячий

Ну а діти, як бджолиний рій,

Вчаться тут і йдуть сюди терпляче

І беруть початок з нього свій.

І щоб кожен день у школі був чудовий

Радісний, веселий, гомінкий.

Наші першокласниці маленькі

Вам секрет відкриють золотий.

(Діти виконують танок «Якщо виглядаєш окей»)

Ведучий:

     Школа – це наша домівка, а ми всі в ній то є велика дружня родина. У давнину вважалося, що кожним родинним вогнищем мав обов’язково опікуватися й охороняти добрий дух чи покровитель. Традиційно цю роль виконував Домовик. І в нашій школі оселився такий Домовинок Кузя.

(Виконується танок «Кузя»)

Ведучий:

Ми тепло тут зустрілись з вами

І ще зустрінемось не раз.

Хай буде вогник наш учнівський,

Як добра памятка для вас.

doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку