Свято- фестиваль "Майбутнє твориться сьогодні"

Про матеріал

Свято- фестиваль "Майбутнє твориться сьогодні"

Мета: підтримати талановитих школярів, сприяти усвідомленню учнями важливості набуття освіти; виховувати потребу в постійній самоосвітній діяльності, інтерес до навчання, до пізнання навколишнього світу; активізувати творчу діяльність учителів.

Перегляд файлу

"Майбутнє твориться сьогодні"

Тема:   Свято- фестиваль "Майбутнє твориться сьогодні"

Мета:  підтримати   талановитих школярів, сприяти усвідомленню учнями важливості набуття освіти; виховувати  потребу в постійній самоосвітній діяльності, інтерес до навчання, до пізнання навколишнього світу; активізувати творчу діяльність учителів.

Оформлення: сцена прикрашена квітами, різнокольоровими кульками, крилатими  висловами,  прислів’ями  та приказками про знання, працю, фотовиставка.

Вислови:  «Не йди найлегшим шляхом. Вибирай завжди шлях найважчий. Переборення труднощів підносить людину» (Василь Сухомлинський);

«Чим більше я знаю, тим ширші кордони непізнаного» (Кант);

«Ніколи не думайте, що ви вже все знаєте. І як би високо не оцінили вас,завжди майте мужність сказати собі: я неук.» (Іван Павлов.)

«Вважай нещасним той день чи годину, коли ти не дізнався нічого нового   і нічого не додав до своєї освіти. (К.Ушинський.)

Прислів’я: «Вчення і труд поряд ідуть», «Без науки немає муки», «Чого навчився, того за плечима не носити», «Не кажи «не вмію», а кажи «навчуся».

Хід заходу

Ведуча (читає за сценою):

Засяяв день сьогодні променисто,

Бо фестиваль талантів - це велике свято!

Зібралися тут зірочки іскристі,             

Щоб всім свої уміння показати!

Наша мрія нам зіркою світить,       

Кличуть вдаль нас дороги твої. 

Україно! Ми всі твої діти!

Тож прийми нас в обійми свої! 

                               Школа вітає свою гордість!

(Під музику виходять обдаровані учні)

_____________________ – учениця 7 класу

_____________________- учениця 9 класу

_____________________- учениця 9 класу

_____________________- учениця 11 класу

_____________________- учениця 5 класу

_____________________- учениця 11 класу

_____________________- учениця 8 класу

_____________________- учениця 7 класу

_____________________- учениця 8 класу

_____________________- учениця 9 класу

_____________________– учениця 11 класу

(Учениці 11 класу виходять на центр сцени.)

Дівчина 11 кл.:    Вогник у моїх руках маленький і беззахисний.   Але сотні їх, зливаючись в один, перетворюються у сильний вогонь – вогонь знань і пізнання.

По щаблинках, крок за кроком,

 піднімаюсь я до Олімпу Знань,

 і мій вогник росте, розгоряється

та перетворюється в сильний непереможний вогонь.

(В цей час дівчата запалюють факел).

Дівчина 11кл..  Я славлю вогонь Знань,

і передаю символ обдарованості й таланту (кубок).

Дівчина 11кл.   Я славлю вогонь Знань,

                     І передаю символ наполегливості й працьовитості (лошадь).

Дівчина 11кл.   Я славлю вогонь Знань,

                     І передаю символ жаги до знань. (пісочний годинник)

Разом:          Ми перегортаємо сторінки історії,

                      Ми пізнаємо світ,

                      Ми славимо науку, розум,

                      Співаємо величальну наукам, Людині!

(Обдаровані учні повертаються на свої місця та готуються до виступу)

 

Дівчина 11кл:

У світі настільки все пов’язане, що одне явище спричиняє появу іншого. Якщо існує яблуко, то, звичайно, існує і дерево, на якому воно виросло. Наша школа – це дерево, на гілках якого ростуть плоди науки – його учні, які живляться мудрістю вчителів, а, виростаючи, стають справжніми особистостями, громадянами своєї держави. 

 Дівчина  11кл:

           Для нагородження в номінації «Активіст року» на сцену запрошуються учениці 9 класу _____________________та _____________________, які мають активну громадянську позицію,  ерудовані, упевнені у собі. Як учні 11 класу, випускники школи,  ми надаємо вам можливість провести сьогодні цей захід.

Дівчина  11кл:

А також нагороду «Активіст року» отримує _____________________.

Ведуча:

 Ми прийшли на наше спільне свято "Майбутнє твориться сьогодні" – свято вшанування переможців, свято її величності науки, свято таланту, на якому відзначаємо найкращих учнів і вчителів, які гідно представили нашу школу на предметних олімпіадах та обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.

Ведуча:

 Для нагородження в номінації "Краєзнавець року" на сцену запрошуються учениця 11 класу _____________________, вихованка МАН, які стала учасницею    Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів членів Малої академії наук України (секція історія) в м.Києві, під керівництвом _____________________ .

(Виступ _____________________– презентація роботи «Поселення німців-менонітів на Донеччині. Історія формування та місце в господарчому  розвитку краю.»)

Ведуча:

    Переможцям усім у навчанні найкращі наші побажання!

Розвивайтеся, дерзайте, геніями виростайте,

Будьте першими в науці і високими душею,

Хай талант Ваш розквітає під щасливою зорею!

 

Ведуча:

Ми раді від душі вас вітати,

     Хай щастя вам всміхається без меж.

Ми вмієм вчитись, танцювать, співати

І перемоги святкувати теж.

Ведуча:

 Для нагородження в номінації «Грація» на сцену запрошуються учениця 8 класу _____________________та учениця 11 класу _____________________, вихованки танцювальної студії «Астра».

(Виступ _____________________– танцювальна композиція « Римти грації»)

Ведуча:

        Нас  захоплює і блакитне небо над головою, і ясне сонечко, і веселий струмочок, і краплинка роси, і спів пташечок…

       Природа нашого краю є чарівною і ми повинні зберегти її для майбутніх поколінь. Любити Україну – це значить любити і оберігати її чарівну природу.

Ведуча:

Серед учнів сьогоднішнього свята є ті,  хто по справжньому любить і захищає природу, хто вміє показати іншим її неповторність.

 Людина без знань, що птах без крил: не може злетіти високо вгору, щоб досягти найвищої мети в житті. Широкі знання, звичка мислити, благородство почуттів є саме тими трьома якостями, що формують ці крила, і з якими людина є освіченою у повному розумінні цього слова. 

          Для нагородження в номінації "Відкрий світ – відкрий себе" на сцену запрошується _____________________– вихованка МАН «Джерело надії», учасниця районних та обласних еколого-натуралістичних конференцій.

(Виступ _____________________– презентація «Щеплення кактусів»)

Ведуча:

       Озирніться навколо себе! Наше повсякденне буття надає величезні можливості збагачувати свій духовний світ. Давно помічено: коли розширюється коло духовних інтересів людини, зростає її творчий потенціал.

        І це прекрасно не лише тому, що з лав школярів виходять чудові поети, художники, музиканти. Головне те, що кожен з нас, збагачуючи свій духовний світ, збагачує тим самим інших.

Ведучий:

    Для нагородження в номінації " Золотий голос " на сцену запрошуються учениця 8 класу _____________________. Вона зачаровувала протягом року  всіх своїх співом. От і сьогодні вона хоче подарувати нам свою музичну композицію.

(Виступ _____________________– пісня «Україна це я» з репертуару Тіни Кароль)

Ведучий:

Сьогодні день ваш і ваш час,

Й вершина перша вам під силу,

Життя – це гарт, життя – це шанс,

Лише у праці здобувають крила.

Ведучий:

         Школа дає можливість кожному розкрити свої здібності і таланти.
Талант завжди родом з дитинства. Кажуть, що кожна людина народжується із зерном в руці, тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте. У нашій школі ми ростимо талановиту молодь, яка вплете у національний вінок цвіт свого таланту. Ми маємо великий потенціал майбутньої еліти нашої держави.

      Для нагородження в номінації " Обдарованість і творчість " на сцену запрошується _____________________, яка проведе майстер-клас у техніці цумами канзаши, що опанувала цю техніку  під керівництвом _____________________

(Виступ _____________________– майстер-клас у техніці цумами канзаши)

Ведуча:

Щоб цю землю свою міцно, щиро покохати, 

Треба все про неї добре вивчити, пізнати. 

Хай не буде ні одної української дитини.  

Що не вміла б розказати про нашу Україну.

Ведучий:

          І в нас у школі є діти які  любов до рідної землі можуть передати не лише у піснях, а й у малюнках, оповіданнях, віршах. Вони уміють дуже гарно і цікаво розповідати про Україну, писати вірші та оповідання про її чудову природу, славетну історію.

Для нагородження  в номінації «Проба пера» на сцену запрошується _____________________, яка з раннього дитинства передає свої почуття у віршах. А зараз відточує свою майстерність під пильним керівництвом свого наставника_____________________.

(Виступ _____________________– читання власного вірша)

Ведуча:

         Любов до науки, захоплення нею, бажання вчитися й пізнавати все нові і нові грані улюбленого предмету - все це притаманне переможцям обласних олімпіад, інтелектуальних турнірів, конкурсів. І саме ці досягнення є важливим кроком у майбутнє кожного з них.

Ведуча:

           Для нагородження в номінації "Інтелектуальна надія" на сцену запрошуються учениця 9 класу _____________________, які наполегливо підкорює вершини знань під керівництвом свого наставника _____________________. Є учасницею наукових районних конференцій з краєзнавства.

(Виступ_____________________– презентація роботи «Видатні люди села»)

Ведучий:

Здоров’я – основа усього на світі,

Здоровими бути бажають всі діти.

Здоров’я дитини – багатство родини,

Здоров’я народу – багатство країни!

Ведучий:

Планета кличе знов на старт,

І наші сили наростають.

І варто руки простягнуть –

Як знову крила виростають.

Ведучий:

Спортивна, енергійна, емоційна на сцену запрошується _____________________для нагородження в номінації "Паростки майбуття "

Ведучий:

У нашому залі також багато школярів, які уміють гарно співати, танцювати, створювати неймовірно гарні речі! Всі вони відвідують заняття гуртків, активно беруть участь у різноманітних конкурсах і перемагають!

Для нагородження в номінації «Магія танцю» на сцену запрошується колектив «Fire» гуртка «Сучасні ритми » під керівництвом _____________________.

(Виступ колектива «Fire» – танц. комплозиція «Вогонь души»)

Ведучий:

               Шкільне життя пригодами багате,

               А учні так цікаво вміють жить,

               Веселі і кмітливі, винахідливі, завзяті,

               На подвиг здатні кожен день і кожну мить.

Ведучий:

Ви йдете по правильному життєвому шляху. Цей шлях до світлого майбутнього, до розуму. Нехай цей шлях не буде для вас дуже важким. Нехай він буде всіяний успіхами, творчими досягненнями і хочеться завершити нашу зустріч прекрасними словами.

                                    Хай буде розум для добра

                                    І доброта від Бога,

                                    І день для віри і тепла,

                                    І ще не пройдена дорога!

Ведучий:

Шановні обдарування!

            Від імені присутніх вас вітаєм,

            Здобути перемог нових бажаєм,

            В майбутньому завжди перемагати

             Із олімпійської стежини не звертати.  

До нових зустрічей!

 

 

 

 

doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку