виховний захід " Посвята у подолянчики "

Про матеріал
Гра-подорож «Подоляночка», посвята наших молодших школярів, учнів 2 класу у ПОДОЛЯНЧИКИ Цікавими шляхами ви будете мандрувати по нашому рідному Подільському краї, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.
Перегляд файлу

ПОСВЯТА В ПОДОЛЯНЧИКИ

Ведучий 1  Кожен  рік в осінню пору

                    Зростає рід козацтва наш.

                    Посвяту відзначаєм на Покрову,

                    У  козачата приймаємо  2  клас.

 

Ведучий 2    Козацька земля, матінка єдина.

                      Хай Бог тебе любов’ю огорта.

                      Зі святом Крачанівська  родина,

                      На ясні й оновлені літа.

 

 На майданi з’являються отаман та сотники. Кланяються на чотири боки.

 

Отаман       Повторюся не раз і не двічі, -

Слово птахом уже доліта…

Мужній дух Запорозької Січі

Повертає в далекі літа.

 

Сотник 1  Добридень вам, дiти славетної землi! Вiтаємо й вас, вчителі та  

                     батьки жвавої  малечi!

Сотник 2    Низький уклiн i вам, шановнi гостi нашого свята!

     Отаман       З давніх-давен   людям відомо, що дерево життя – це гілочка, на якій ростуть   три листочки.

    Сотник 1    Перший листочок – символ минулого, другий – сучасного, третій– майбутнього.

    Сотник 2     Усе сьогодення - це  наслідок минулого, а в тому, що відбувається нині – народжується  майбутнє.


Отаман        А що, козаки! Дайте слово сказать! Чи не час до коша

                      козачат прийнять!

 

Сотники        Саме час! Саме час! В самий раз!

 

Отаман        Одержавши на раді згоду,

                       Дітей козацького народу

                       У наше коло викликаю,

                       Їх перевірити жадаю!

Ведучий 1     На Козацьке коло запрошуються другокласники.

 

Під  «Козацький марш» учні 2-х класів заходять у залу

 

1 вед. Добрий день, дорогі друзі!

2 вед. Добрий день!

1 вед. Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібрались для того, щоб дати старт Грі-подорожі «Подоляночка», посвятити вас, наших молодших школярів, учнів  2 класу у ПОДОЛЯНЧИКИ

2 вед. Цікавими шляхами ви будете мандрувати по нашому рідному Подільському краї, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.

1 вед.

Ми живемо на Поділлі

В золотій стороні

Де джерела цілющі

Повнять сили землі


2 вед.Де у травах похилих
Зерноокий ромен,
Де нев’януча слава
Тихо світить з легенд.

Звучить музика

1 вед. Ой, а що це за гостя до нас завітала?

Подоляночка:

Любі хлопчики й дівчатка
Із Подільської землі
Статні, добрі і завзяті
Подолянчики малі
Ми влаштуєм для вас свято
В Подолянчики посвята,
Щоб у пам’яті навік
Цей залишивсь день та рік.

Скажіть, будь-ласка, ви мене впізнали? Хто ж я така? Вірно, я Подоляночка. Прийшла до вас із чарівної Подільської землі, яка славиться легендами, казками, піснями. Але найдорожче багатство нашого краю-це люди працьовиті, добрі, веселі, завзяті, з героїчним минулим. Дорослі називаються подолянами, а діти - подолянчиками.

1 вед. Отож, давайте усі разом почнемо подорожувати по нашому краю.


 

2 вед. Ви любите мандрувати?
А любите свою Батьківщину?

1 вед. Але щоб здійснити подорож і стати справжніми подолянчиками нам потрібно виконати деякі завдання, за кожне з яких ми отримаємо ключ що приведе нас до успіху

Завдання №1

2 вед.Розповісти віршик, чому саме ви маєте стати подолянчиками


 

1. В нас закони барвінкові
Честі, доброти, любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.

2. В подолянчиків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.

3. Як весняна квітка рання
Ми веселі, щирі, вправні,
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі.

4. Ми – малята –подолята,
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.

5.Різні в світі є країни,
Різні люди є по світі,
Різні гори і долини
Різні трави, різні квіти


 

6.Є в усіх одна країна
Найрідніша нам усім.
То прекрасна Україна,
Нашого народу дім.


7. Щоб цвіла Україна моя.
Ми даємо обіцянку нині:
Вчитись так, щоб набуті знання
Пригодились моїй Батьківщинів


8.Присягаєм наш край рідний
Над усе любити
Рідний народ шанувати
І для нього жити.


9.Обіцяю не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Педагогів поважати

І оцінки гарні мати.

10.Буду я в школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати,

Твори писати, вірші вивчати.

11.Книги й зошити любити,

Берегти їх, а не губити.

Акуратним завжди бути,

Щоб нічого не забути.

 

 

12.На уроках не жувати,

Не дрімати і не спати,

І домашні всі завдання

На 12 готувати.

13.Буду вчитись я сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

14.У всьому світі кожен зна –

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна єдина –

Це наша рідна Україна.

15.Не забувай Шевченка спів

Про горду славу козаків,

Не забувай, що ти дитина

Землі, що зветься Україна.

16.Україна в рідній мові

І в пісні прекрасній,

Україна в рідній школі,

Майбутності ясній.

 

17.Україна в ясних зорях,

В сонці, що над нами,

І в очах добрячих, ясних

Рідненької мами.

 

18.Зацвітає калина, зеленіє ліщина,

Степом котиться диво – луна.

Це – моя Україна, мояБатьківщина,

Що, як мама, як тато – одна.

16. Світи, сонце, світи, ясне.

На міста, на села,

Щоб наша рідна Україна

Все була весела.


 

Завдання №2

Подоляночка. Діти, а ви знаєте пісню про мене, Подоляночку? Давайте ми її разом заспіваємо, а заодно і у гру пограємо

Завдання №3

Перевіримо, чи добре ви запам'ятали пісні казкових героїв.

— Яку пісеньку співав Колобок?

— Яку пісеньку співала Коза-мати, коли по­верталася з лісу додому?

— Як гукала свого сина Івасика-Телесика мати?

— Як кликав Півник на допомогу Котика?

— Як просив Івасик-Телесик гусеняток?

— Як відказувала Коза-Дереза, коли сиділа у заячій хатці?

Завдання №4

Вікторина від Барвінкового заповідника.

1. Які дерева і кущі є символами України?

Продовжити прислів,я « Без верби й калини…. нема України »

2. Яка пташка прилітає до нас на зиму? (Снігур )

3. Українські гори. ( Карпати )

4. Тверда вода. ( Сніг, лід )

5. Що за трава, що її й сліпий знає? ( Кропива )

6. Яка рослина дає мед і кашу? ( Гречка )

7. Які лікарські рослини ви знаєте? (Ромашка, кропива, подорожник)

8. Перший літній місяць? (Червень)

9. Найбільший птах на Землі? (Страус)

10. У якої тварини найбільш довготривале життя? (Черепаха)

11. Найвища гора України? (Говерла)

Завдання №5

Гра « Як зберегти природу »

( Правила гри: « Робіть те, що я скажу » )

1. - Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, сплесни в долоні.

2. – Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки, тупни ногою.

3. – Якщо ти не кидаєш папірці, сміття на вулиці підморгни.

4. – Якщо ти ніколи не ламаєш дерев, кущів, сплесни в долоні над головою.

5. – Якщо ти більше хочеш знати про природу навколо тебе, то підніми руку.

6. – Якщо ти завжди вимикаєш світло, коли виходиш з кімнати, затули одне око долонею.

7. – Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти – посміхнись.

8. – Якщо до твоєї кімнати залетів джміль, або інша комаха і ти намагаєшся випустити її, а не вбити – змахни руками.

9. – Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Тепер ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу

Завдання №6

.Діти, вдома і в школі ви вчитеся бути добрими, ввічливими, акуратними – ці правила треба виконувати завжди і всюди, тож зараз перевіримо ваші знання.

Вікторина.

1. Які є ввічливі слова?

Завдання №7

Гра «Так» чи «НІ »

( Потрібно сказати „Так” чи „Ні”.)

- Перед їжею треба помити руки.

- Вранці я не вмиваюся.

- Мої черевики чистить мама.

- Вранці швидко прибираю ліжко.

- Завжди обгортаю підручники.

- Постійно відриваю гудзики.

- Завжди забуваю причесатися.

- Мої іграшки завжди складені.

- Я завжди човгаю ногами.

- Постійно чищу зуби.

- На уроці піднімаю руку.

- Я завжди при розмові перебиваю старших.

- А товаришів?

- Я добра і ввічлива людина.

Завдання №8

Гра « Світлофор »

1. Що означають зелений, жовтий, червоний кольори світлофора?

2. Як потрібно правильно переходити дорогу?

Якщо я показую зелений сигнал, ви крокуєте на місці, якщо червоний – присідаєте, якщо жовтий – стоїте на місці

Завдання №9

Гра «Назвати якомога більше казок»

Я буду розповідати уривки з казок, а ви будете відгадувати, яка це казка. Домовилися? То розпочнемо...

 

 

— В одного чоло­віка був кіт, старий

такий, що вже не здужав і мишей ловити. От хазяїн його взяв і вивіз у ліс. Покинув його, а сам поїхав додому.

Сидить кіт, коли це підходить до нього Ли­сичка. («Пан Коцький»)

— Жили собі дід та баба, та такі убогі, що нічого в них не було. Ось одного разу дід і каже:

— Бабусю! Піди у комору, назмітай у засіці борошна та спечи колобок. («Колобок»)

— Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка. Та й загубив дід рукавичку. («Рукавичка»)

— Жили собі дід та баба. Дід служив на май­дані майданником, а баба вдома сиділа, мички пряла. От баба і напала на діда:

— Зроби мені та й зроби, діду, солом'яного бичка і осмоли його смолою. («Солом'яний бичок»)

— Жили собі дід та баба. Поїхав дід на яр­марок та й купив собі козу. («Коза-Дереза»)

Завдання №10

1. ми її стрічаєм, друзі,

і у лісі і у лузі.

Цвіт зорі зібрала в грона

Через те вона червона (калина)

2. в лісі вирізана, гладенько витесана.

співає, заливається,

як вона називається? (сопілка)

3. як називається країна, в якій ми живемо? Україна

4. столиця україни – місто … київ

ПОДОЛЯНОЧКА:Молодці! Я бачу, що сьогодні у нашому залі зібралися чудові діти, які знають і люблять свій рідний край, вміють гарно співати й танцювати і вже готові стати подолянчиками.

 

Отаман: «Козацька грамота вручається учням 2 класу про те, що на козацькому  колі  Крачанівської загальноосвітньої школи Ι- ΙΙΙ вони посвячені в козачата і стали юними громадянами Козацької  ре­спубліки, побратимами усіх волелюбних народів світу».

 

ВРУЧЕННЯ ГРАМОТ

 

 


ВЧИТЕЛЬ: От тепер ви справжні КОЗАЧАТА. Перед тим, як отримати символ країни «ПОДОЛЯНЧИК», кожен з вас має дати урочисту обіцянку.

 

Ведуча. Благослови, Боже, клятву на вірність Батьківщині дати, знання козацьке дістати!

Кошовий отаман. Чи клянетеся терпіння мати, в розпач не впадати?

Діти. Клянемося!

Кошовий отаман. Чи клянетеся не хвалитись, поперед батька в пекло не спішити, на совість трудитись, сказавши – зробити?

Діти. Клянемося!

Кошовий отаман. Чи клянетеся, своєї мови не цуратися і інших не зрікатися?

Діти. Клянемося!

Кошовий отаман. Чи клянетеся плекати мир і лад, щоб кожен цьому був рад?

Діти. Клянемося!

 

Кошовий отаман. Чи клянетеся, Україну любити, їй віддано, щиро служити?

Діти. Клянемося!

Отаман, сотники

Прийміть від мене, козака, та від усього козацького роду
Найщиріші вітання та побажання:
Щоб хлопчики – козачки були міцними, як дубки,
А дівчатка-ластівки, мов червоні ягідки!
Щоб козацькому роду не було переводу.

 

 


ВЧИТЕЛЬ: Шановні діти! Сьогодні ми вручаємо вам ось цей символ справжнього подолянчика

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку