Свинка Пеппа та її братик Джордж влаштовують ігри та конкурси, щоб перевірити, чи добре першокласники орієнтуються у вирії шкільного життя. Діти співають, танцюють, беруть участь у вікторинах, розгадують загадки. Їх батьки також грають з дітьми в гру, з'ясовуючи, якого саме казкового героя вони представляють. Директор школи з'ясовує,чи добре діти знають рідну школу, вручає їм посвідчення.
Сценарій виховного заходу «Посвята в першокласники -2018»
Ведуча:Жовтіє листя на тополі,
У небі синьому хмарки…
Своє найперше свято в школі
Святкують наші першачки.
Тож ми раді вітати вас,наймолодших представників нашої дружної шкільної родини у цьому гостинному залі. І, як водиться,до нас в гості поспішає казковий герой,а може й не один ?Тож здогадайтеся,на кого ми чекаємо !
Мають хвостики крючком і рожеві спинки
Ніс кирпатий, п'ятачком
Всім знайомі … ( Свинки)
( Під музику входить Свинка Пеппа з братом)
Пеппа: Доброго дня,дорогі першокласники! Ви мене впізнали? Хто я ?( Відповідь дітей) Сьогодні на ваше свято я привела свого братика Джоржа. Він також цього річ пішов до школи і старанно вчиться писати і читати. Правда ж, Джорджику?
Джордж: Авжеж!
Ведуча : А чи готовий ти разом з нашими наймолодшими учнями пройти всі випробування, і довести, що ви вже справжні школярі ?
Джордж : Діти, ми готові? Давайте разом скажемо голосно « Готові»т Три-чотири….( ГОТОВІ)
Ведуча: Що ж, ми віримо вам, проте, перевіримо.Так, Пеппо?
Пеппа: Звісно, що так! Нуж бо, Джордже, покажи нам , як ти зібрав портфель. ОООй , який важкий. Ти що, там, каміння носиш?Дозволиш подивитись?
Джордж: Та звичайно! Я його кожного дня збираю, і роблю це бездоганно.
Пеппа : А ви, діти, допомагайте мені. Я вийматиму речі з його рюкзака. Якщо річ в школі потрібна - ви плескаєте в долоні, а якщо зайва – ховаєте руки за спину.
( Під музику виймають речі з рюкзака)
Пеппа: Що ж ти, Джорджику, стільки непотребу до рюкзака напхав?
Ведуча: Не сварись, Пеппо! Тепер Джордж вміє збиратися до школи. Правда?
Тож він може трохи відпочити, і подивитися виступ 1 – А класу.(Виступ 1 – А)
Пеппа :Молодці, першокласники,бачимо, що співаєте ви вправно і портфель складаєте майстерно.
Джордж: Ой, я такий щасливий! Я стільки вмію! Я вже стільки знаю! А ви, діти, старанно навчаєтесь у школі? А з шкільними правилами ви вже знайомі?
Пеппа : А ми зараз перевіремо.
Потім трохи подрімав
Горобців порахував,
тож навчатись я мастак
Наші діти згодні?( )
Пеппа : Молодці, ви добре розумієтесь на шкільному житті!
Ведуча : А 1-Б нам приготував музичний номер, який якнайкраще продемонструє їх перші шкільні радощі.
Джордж: А танцювати ви любите?Давайте станемо на ніжки і порухаємось трішки.(Таночок «Круть- круть»)
Джордж: Ох, заморився.
Пеппа : Відпочинь, Джорджику, і подивися , чим нас порадують учні 1 – В класу. Шалені оплески! ( Виступ 1-В)
Пеппа : Ну як, тобі сподобалися виступи наших першокласників?
Джордж:Дууууже. Вони довели, що вже стали на першу сходинку дорослого життя.
Ведуча: Так, на цю сходинку піднятись допомогли їм ті, без чиїх ніжних, турботливих, лагідних рук їх дитинство не було б таким радісним і безтурботним. Батьки знають і маленькі радощі і маленькі печалі своїх дітлахів.
Пеппа : А улюблені мультфільми своїх дітей вони знають?
Джордж : А нас, улюблених героїв ?
Ведуча: А це ми зараз і перевіримо. Для останнього випробування ми запрошуємо по одному з батьків від кожного класу. Умови такі. Ви – казковий герой. Який – здогадайтесь самі. Ви можете задавати дітям запитання, відповіді на які характеризують вашого героя. Наприклад :Я звір? Я зелений?Може, Червоний ? Я добрий? Я маю хутро? В мене 4 лапи?тощо. Якщо здогадались, голосно називаєте ім. я свого героя. Зрозуміло? Почали! ( Проводиться конкурс з батьками. Вони тримають плакати із зображенням казкових героїв , виглядаючи у виріз для обличчя. Задають питання дітям доти, доки не вгадають героя.)
Вед. : Всі завдання виконані, і ми із задоволенням надаємо слово директору нашої школи –Вікторії Віталіївні.
В нашій школі існує дуже добра традиція. Наприкінці кожного свята ми співаємо гімн нашої улюбленої школи.
Разом: Заспіваймо разом з нами.