Виховний захід "Прощавай, Букварику!"

Про матеріал

Сценарій святкового заходу для учнів першого класу "Прощання з Букварем", містить пісні, вірші, сценки, вікторин.

Метою заходу є: виховання любові та шани до рідної школи, друзів, батьків, вчителів;

вчити дітей декламувати вірші, співати, танцювати, дружити, цінувати друзів;

збагачувати духовність дітей, виховувати естетичний смак, розкривати артистичні здібності, пробуджувати прагнення до знань, почуття задоволення від виконаної роботи, цінувати уміння, знання та здібності свої та своїх друзів

Перегляд файлу

Свято  «Прощавай, Букварику!»

 

Звучить пісня «Про Букварик».

Учитель:  Благословенна та ясна година,

                   коли Буквар бере до рук дитина…

Яка це відповідальна мить! І з цього часу в житті дітей розпочинається новий період, бо Буквар – це перша сходинка до знань!І ось зараз ми згадаємо, як це було

1 вересня, з чого все починалося, коли наші любі першокласники переступили поріг спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської школи Уманської міської ради Черкаської області.

 

Звучить пісня «Перший дзвоник!     (Звучить 1 куплет)

 

      Ми всіх гостей вітаємо і дуже вам радіємо,

      Усі ми букви знаємо, книжки читати вміємо.

 

  1. На своє маленьке свято запросив вас перший клас!

Любі тата, любі мами, ми чекали дуже вас!

 

  1. Буде в нас сьогодні свято, першокласників зберем.

Хай приходять всі малята попрощатись з Букварем.

 

  1. Зовсім, зовсім ще недавно вересневої пори

Мами в школу нас за руки несміливих привели.

А сьогодні ми вже справжні, справді справжні школярі.

 

  1. Бо читати і писати ми навчитися змогли

І задачу розв’язати, і відняти, і додати…

Словом, успіхів всіляких ми, нарешті, досягли!

 

  1. Ми читати вже навчились! Потрудились! Ох, стомились!

Час настав нам відпочити, посміятись, порадіти.

Ще й розважити гостей: і дорослих, і дітей!

 

  1. Є святкових днів багато на листках календаря,

А між ними й наше свято: вшанування Букваря.

 

  1. Ми Букварика сьогодні запросили в перший клас.

Скажемо йому: «Спасибі, що навчив читати нас!»

 

Заходить Буквар.  Буквар: Доброго дня, мої любі малята! Радий зустрітись, вітаю зі святом!

               Я сьогодні не Буквар, я сьогодні – генерал!

               Моє військо – алфавіт, хай віддасть по честі звіт.

               Чи всі букви вивчені? Рапортуйте мені!

Учитель: Так, дорогий Букварику. Зараз у виконанні учнів 1-Б класу прозвучить пісня «Чого вчать у школі» і ти все зрозумієш.                      

 

Буквар: Що ж, спасибі, школярі, букви – тридцять три зорі –

              Всі ви знаєте, як треба.

              Може хоче хто про себе щось цікаве розказати?

 

  1. Літеру за літерою вчили ми щодня.

Підійшли до світлого справжнього знання.

 

  1. Букви старанно вивчали: знаємо від А до Я.

І сторіночку останню прочитали Букваря!

 

  1. Цю найпершу книжку знає будь-який школяр, -

До усіх книжок доріжку прокладає наш Буквар!

  1. Беру до рук Букварик я, там букви всі – від А до Я.

Від звуків перших до складів букварик стежечку провів.

 

  1. Добрий Букварику! Перша книжко!

Жаль розлучатися, хоч і треба. Ми не забудемо ніколи про тебе!

Спасибі тобі за першу науку, за паличку першу і першу букву.

 

  1. Прощавай, Букварику, наш найкращий друже,

Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

 

 Буквар: Спасибі, любі друзі. Бачу, ви – молодці! А хто, крім мене, вам допомагав

             навчатись?

 

Діти:  Учитель, батьки.

 

Хлопчик: Ну і мама! Ну і тато! Наче справжні дошкільнята!

            Нічогісінько не знають, - смішно і сказать комусь!-

            Бо щодня мене питають лише одне: «Чому й чому»?

  • Ти чому образив Віку?
  • А чому отримав двійку?
  • А чому прийшов так пізно?
  • А чому а шкарпетках різних?
  • Ти чому такий непослух?
  • А чому не стелиш постіль?
  • Ти чому цей вірш не вчиш?
  • А чому портфель без ручки?
  • І чому такий синець?

 Ох, настане мій кінець! Не поясниш їм ніколи,

 Хоч би й дуже захотів… треба їх віддать до школи… Нехай питають учителів!

 

Хлопчик:    Букварику, милий, візьми наших батьків до школи, будь ласка!

 

Буквар: Я згоден. Зараз ми перевіримо знання батьків. Шановні батьки! Вам необхідно  

                дати відповіді на всі запитання.

1. Як називається головне місто країни?                (столиця).

2. Що русалонька має замість ніг?                           (Хвіст).

3. Головний убір царя.                                               (Корона).

4. Колір волосся у Білосніжки.                                 (Чорний).

5. Ким «працювала» Несміяна?                                (Царівною)

6. Дерево – кущ – символ слави.                              (Лавр)

 7. Яка тварина все життя стоїть на ногах?              (Слон)                        

 

Дівчинка: Ох, і молодці наші батьки! Може, візьмемо їх до другого класу?

 

Дівчинка: Звісно, візьмемо! Хто ж нам задачі буде розв’язувати, помилки виправляти?

 

  1. Ми до батьків сказати хочем слово і привітати хочем від душі.

Подарувати пісню вам чудову, найкращі прочитати вам вірші.

 

  1. Бо без батьків чого ми в світі варті? Без маминої ласки і тепла,

Без батьківської строгості і жарту, і без свого родинного тепла?

 

  1. За те, що раненько вставали, за те, що до школи водили,

За те, що втоми ніколи не знали…     Всі: Палке вам, велике спасибі!

 

Учитель:  У виконанні наших діток звучить пісня для батьків «Мама двері відчиня…»

Заходить Мальвіна: Добрий день! Вам поштар надіслав телеграми. Але вони не підписані. Давайте відгадаємо, хто їх прислав.

-  «Дорогі малята! Не змогла завітати на ваше свято, бо висиджую золоте яєчко. Зі святом вас!»                                         (Курочка Ряба).

-  «Розумники й розумнички! Котився до вас на свято та прокотився мимо. Прийміть мої вітання!»                                  (Колобок).

-  «Любі діти! Хотіла прийти до вас на свято та загубила туфельку. Бажаю Вам успіхів у навчанні».                                (Попелюшка).

-  «Зламалася ступа, тому святкуйте без мене. Ваша….     (Баба Яга).

Мальвіна:  Діти, у вас так багато хлопчиків! Цікаво, хто займається їх вихованням? Це така важка справа! Я нещодавно виховувала Буратіно. Знаєте, як він сидів? Підігнувши ноги під себе! Чай пив із чайника, а у вазу з варенням занурював пальці, а потім облизував їх. Математики взагалі не знає. Читати не вміє й досі! А де він зараз, я не знаю.

 

Заходить Буратіно: Привіт! Ось я вас усіх і знайшов! Тут не було такої… з великим блакитним бантом?  Ой!!!

 

Мальвіна: Що ви тут робите, неслухняний Буратіно?

 

Буратіно: Я шукаю Буквар.

 

Мальвіна: Все – таки стало соромно?

 

Буратіно: Так – Так!

 

Мальвіна: Ось тобі Буквар. Давай читати. Яка перша літера?  - А.  А яке перше слово тут написано?

 

Буратіно.  Арлекіно.

 

Мальвіна: А ось і неправильно!

 

Буратіно:  Артемон.

 

Мальвіна: Дуже соромно! Нехай вам діти допоможуть, адже у вас, Буратіно, нічогісінько не виходить.

 

Діти: (хором) Весела АБЕТКА!

 

Мальвіна: А ти знаєш, що є такі діти, які вже прочитали буквар до кінця?

 

Буратіно: А покажи мені їх.

 

Мальвіна: Ось вони.

 

Буратіно: Оце такі малі, а вже вміють читати? Ніколи не повірю! А що вони ще вміють?

 

Мальвіна: Ці діти відвідували школу щодня, були присутніми майже на 700 уроках! За цей час не тільки навчилися читати, але й гарно писати, розв’язувати задачі. А ще вони вміють малювати, танцювати та співати і розказувати вірші.

 

Буратіно: Не вірю!!!

 

Мальвіна: А ми зараз тобі доведемо.

 

Хлопчик:             Сміхота.

                 Я весь аркуш змалював.

                 Братик каже: «Це – гав- гав!»

                 Мама каже: «Лошачок».

                 Тато: «Ні, це – віслючок».

                 «Бицю, бицю!» - каже бабця.

                 А дідусь: «Та ні, це паця!»

                 Ой, не можу! Сміхота!

                 Не впізнав ніхто кота!.

 

Учитель: А зараз до вашої уваги пісня про справжнього кота і я думаю, що ви всі впізнаєте наших котиків. Пісня: « Котику – Мурчику!».

 

Учитель: Любі гості, ми ще вміємо танцювати, хороводи водити. До Вашої уваги «Подоляночка».

 

Учитель: Наші діти вже знають всі англійські звуки, букви, цифри, кольори, тваринки, частини тіла, а також вміють описувати свою кімнату. До вашої уваги пісні про кольори, тваринок: котика і собачку, а також виконання зарядки на англійській мові.

 

Буратіно: Переконали, що вони все вміють!. А чи вміють вони рахувати? Розв’язувати задачі? Зараз я сам і перевірю ваші знання з математики.

 

  • Три веселі киці грались на травиці,

Рижик теж до них прибіг – скільки кошенят усіх?                    (4)

  • Ось до класу на урок прилетіло 6 сорок.

Дві пізніше прибуло, скільки всіх птахів було?                         (8)

  • Є в зайчихи шість малят, неслухняних зайченят,

На обід їх мама жде. Три прийшли, а скільки йде?                    (3)

Ну й розумні діти в цій школі!

 

Мальвіна: Буратіно та любі діти, запам’ятайте,

                  Щоб усіх нас поважали, щоб любили і пишались,

                  Не багато і не мало – треба знати десять правил:

 

  • Як прокинувся – вставай, ліні волі  -                          не давай.
  • Квіточки роса умила, а тебе умиє -                             мило.
  • Уранці ти не поспішай, подивись спочатку, чи нічого не забув, чи в портфелі все в                                                                порядку.
  • І дивись – не барись, в школу швидко, швидко -      мчись.
  • Не носи в кишені жуйку, крейду, яблуко і булку, кнопки, цвяхи, сірники, а носи…                                                                            носовички.
  • Будь охайним завжди сам, уникай дірок і…              плям.
  • Удома рідним не грубіянь, менших завжди…          захищай.
  • Скільки в небі світить яскравих зірок, стільки в щоденнику повинно бути…

                                                                                              гарних оцінок.

  • Щоб тобою всі пишались. Перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли: ти завжди в усьому  приклад.

 

Буратіно: Ну годі вже, я все зрозумів. Але ніяк не второпаю – сьогодні свято, діти прощаються з Букварем, а далі що? Буквар вже піде, а хто далі дітей навчатиме?

 

Буквар: А тепер вам, діти, ось із ким дружити!

 

Входять Читанка, Рідна мова.

Читанка: Я – Читанка нечитана, навчатиму ваш клас.

                 Я з вами говоритиму про ваш прекрасний час.

                 Поведу школярів по дорогах планети,

                 Хай відкривають шляхи на планеті Науки.

                 Хай не погасне бажання малят

                 Творити добро на планеті Земля.

 

Рідна мова: Як найчарівніша колискова,

                Плекає з дитинства вас рідна мова.

                То піснею злине, то гарною казкою,

                То словом докори, то ніжною ласкою

                Під мамине слово ви виросли нишком.

                Шануйте, малята, цю добру книжку!

 

Буквар: Я вас прошу не лінуватись і вчить уроки у другім класі,

               І берегти книжки! Віднині – найперші друзі вам вони.

  1. Із ними ми подружимо, дари усі заслужимо.

Ви руки нам подайте, про все розповідайте!

 

  1. Гарну книжку розкажіть, світ широкий покажіть,

Ведіть, ведіть щодня по сходинках знання.

 

  1. І сьогодні всі разом від щирого серця

Ми складаємо подяку свою Букварю.

 

Учитель: Любі діти! Попрощаємось з нашими гостями, із Буквариком, бо йому потрібно поспішати, щоб навчити читати і писати ще багатьох майбутніх першокласників.

 

Буквар: Так, мені вже час іти. Бувайте!   

 

Мальвіна:  Дуже весело гуляти нам на святі Букваря.

                    Та пора і нам прощатись – друзі, до побачення!  (виходять всі).

Діти теж сідають на свої місця.

 

Учитель: Учні нашого класу дуже хотять подарувати всім присутнім танець «ВАЛЬС».                          

 

  1. Ми всі закінчили перший клас,

            і старше життя вже чекає на вас.

 

  1. Але ми сьогодні в це радісне свято велике «спасибі» повинні сказати

            Всім вчителям в урочистий цей час за те, що навчали ви добре всіх нас!

 

  1. Словом хорошим згадаймо в цей час

Тих, хто Букварик готував для нас.

Спасибі редакторам і друкарям,

Спасибі коректорам і художникам,

Спасибі письменникам і вчителям!

 

  1. Спасибі й деревам за білий папір,

І квітам, і травам – за фарби яскраві,

За добру турботу, за щастя, за мир!     Всі: Спасибі Вкраїнській державі!

 

Учитель: Ось і закінчилось наше свято прощання з першою шкільною книжечкою - Буквариком. Незабаром пора року – літо. А це канікули, відпочинок, вітаміни, сонце, повітря і вода, комарі, квіточки, бджілки. І ось, закінчити наше свято ми б хотіли піснею про літо, про бджілок - трудівниць, без яких не буде урожаю з багатьох рослин. Звучить Пісня «Бджілка – трудівниця»

 

 Учитель: Дякуємо вам за увагу! До нової зустрічі! Але всім вам треба не забувати про правила поводження на канікулах, про дотримання техніки безпеки життєдіяльності і тоді: ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!..

 

 

docx
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
1113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку