Виховний захід у формі гри « Хрестики – нулики»

Про матеріал
Виховний захід у формі гри « Хрестики – нулики» на тему: «Мандрівка до острова здоров’я» 2 клас Мета: узагальнити, систематизувати і перевірити знання учнів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережне ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Виховний захід у формі гри « Хрестики – нулики» на тему: «Мандрівка до острова здоров’я»

2 клас 

Мета: узагальнити, систематизувати і перевірити знання учнів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережне ставлення до свого здоров’я.

Ігрове поле

(зображене на слайді презентації)

Чомучки

Загадкова

«Можна або не можна»

Твій друг «Світлофор»

Чорна скринька

Продовж приказку

Ігри

Мозковий штурм

Музична пауза

 

Правила гри «Хрестики - нулики»

1. Команда, яка виграла в конкурсі, першою може обирати категорію та ставити свій знак на ігровому полі ( або ), закривши клітинку з назвою виграного конкурсу.

2. Команда, яка програла в конкурсі, має право вибору нової клітинки на ігровому полі.

3. Перемагає команда, яка першою заповнила 1 ряд (по горизонталі , по вертикалі або по діагоналі) трьома своїми знаками.

Конспект виховного заходу

Вчитель:

День за днем, за тижнем тижні —
Непомітно лине час.
Різні зміни дивовижні
Відбуваються у нас.

От зима, весна та літо,
Осінь, потім знов зима..
Сивий час летить над світом.
І кінця йому нема.

Кожен місяць, кожну пору
На землі нове вбрання
Й ми самі, не ті, що вчора,
Ми зростаємо щодня.

  •            Давайте з вами поділимося на команди. А саме команду хлопців, та команду дівчат. Виберіть капітанів команд. Хто буде капітанами у вас?
  •            А зараз, щоб дізнатися, чи готові наші команди до змагань та хто першим буде вибирати сектор, я пропоную вам розгадати загадки.

1.Людина, яка їде в транспорті. (Пасажир)
2. Людина, яка йде тротуаром. (Пішохід)
3.Людина, яка керує автомобілем. (Водій)

  •            Тож першими мають право вибрати сектор – команда …..

Загадкова

  •             До вашої уваги …. загадки. Вам потрібно відповісти на більшу кількість загадок, та команда, яка з цим впорається, та і переможе в цьому секторі. Готові?
  •            Тоді розпочнемо.

1. Дерев’яні хлопці

    Лежать у коробці.

    Коли з ними граються,

    То вогнем займаються. ( Сірники )

2. Навпіл небо розтинає,

    У цей час іде гроза.

    Діток гуркотом лякає,

    Жалить землю, як оса. ( Блискавка )

3. Тягнеться нитка, а в клубок не змотаєш. ( Дорога )

4. Спішить, сурмить:

   - Дорогу дай! –

   Моргає синім оком.

   Примчиться швидко – і біда

   Людей обійде боком. ( Пожежна машина )

5. До пори вишу,

До пори мовчу,

А вогонь зачую –

І сичу, й лютую. ( Вогнегасник )

Чорна скринька 

  •            Відгадайте загадку і дізнаєтесь, що знаходиться в скриньці. Для цього вам потрібно задавати запитання, на які можу відповісти «так» або «ні». (Мило)
  •            А навіщо воно нам потрібне? А навіщо мити руки?

Продовж приказку

  •            Я буду зачитувати вам початок приказки. А вам необхідно закінчити її. Зараховуються тільки ті відповіді, які були озвучені при піднятій руці. Хто буде викрикувати, тому бал не зарахується.

1. Берегти, як… ( зіницю ока ).

2. Тримати язик… ( за зубами ).

3. Йому ведмідь… ( на вухо наступив ).

4. Здоров'я за гроші … (не купиш). 

5. Бережи і шануй честь змолоду, . . . (а здоров'я — під старість.)

Мозковий штурм

  •            Вам потрібно відповісти на ряд запитань, хто відповість на більшу кількість запитань, той і переможе в цьому секторі. Готові?
  •            Тоді розпочнемо.

1. Як людина має дбати про безпеку очей ?

2. Як необхідно берегти вуха ?

3. Як доглядати за ротовою порожниною ?

4. Назвіть корисні звички.

5. Назвіть шкідливі звички.

Ігри

  •            А зараз ми з вами пограємо в гру «Гра назви більше» та гру «Торкніться». Хто в ній переможе побачимо в кінці гри.

Гра «Торкніться»

Дидактична мета: закріплювати знання про правила піклування про своє здоров'я.

Зміст

Діти утворюють коло.

Вчитель. Якщо це корисне для здоров'я, то торкніться носа, якщо ні — вуха. Чи корисні каша, чіпси, сік, кефір, сир, пенсі, м'ясо? Чи корисно умиватися, пити холодну воду, чистити зуби, мити руки з милом, тривалий час грати в комп'ютер?

«Можна або не можна»

  •            Я зачитую вам ситуацію, а ви повинні піднявши руку, сказати чи можна або не можна так чинити.

Не можна

Відкривати двері незнайомим людям

Гратися на кухні

Заходити без дозволу у підвальні приміщення

Гратися на підвіконні

Вмикати електроприлади

Можна

Гратися в своїй кімнаті

Сидіти на дивані

Вмикати електроприлади, які дозволяють батьки

Музична пауза

  •            Я буду зачитувати вам опис пісні, а ви повинні відгадати, що це за пісня або можливо з якого мультфільму вона. Але тим хто буде викрикувати, бал не зарахується, лише піднімати руки.
  1.               Пісня про хлопчика, який погано себе вів в дитсадку, а на тихій годині рахував слоників.(Пісня про Петрика П’яточкіна).
  2.               Пісня про особу, яка приходить лише до тих, хто себе гарно вів весь рік.(Пісня «Святий Миколай»).
  3.               Пісня про людину, яка лікує усіх тварин. (Пісня про Лікаря Айболить).

«Чомучки»

  •            Вам потрібно відповісти на ряд запитань, а саме чому це потрібно робити, хто відповість на більшу кількість запитань, той і переможе в цьому секторі. Готові?
  •            Тоді розпочнемо.
  1.               Чому потрібно чистити зуби?
  2.               Чому потрібно мити руки?
  3.               Чому потрібно займатися спортом?
  4.               Чому потрібно вживати вітаміни?
  5.               Чому потрібно гратися на свіжому повітрі?

Твій друг «Світлофор»

  •            Вам потрібно відгадати загадки про дорожні знаки. Хто відгадає більшу кількість загадок, той і переможе в цьому секторі. Готові?
  •            Тоді розпочнемо.
  1.               Як переходиш вулицю,
    На розі зупинись
    І перш за все уважно
    На мене подивись.

(Світлофор)

  1.               Маленькі будинки по місту біжать.
    Хлопчики й дівчатка в будинках сидять.

(Автобуси)

  1.               Йде з села до села,

А з місця не рушить.

(Дорога)

  1.               Світлофор три ока має.

Ось червоне – треба знати,

Йти не можна, слід     (чекати).

  1.               Що за кінь, весь в смужку,

На дорозі засмагає?
Люди їдуть і йдуть,
А він - не тікає. 
(Пішохідний перехід)

Підсумок виховного заходу

Після закінчення гри підводяться підсумки та оголошується команда -переможець.

  •                 Сьогодні в нас перемогла команда «Хрестики (Нулики)». Давайте поаплодуємо переможцям.
  • Закінчилась наша гра

Мабуть, ви вже втомились.

Тож великими ростіть,

Дуже себе не хваліть

І бувайте всі здорові!

Нас чекають ігри нові!

  •                 Дякую за прекрасну гру. До нових зустрічей.
docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку