Виховний захід у формі гри « Хрестики – нулики» на тему: «Мандрівка до острова здоров’я»
2 клас
Мета: узагальнити, систематизувати і перевірити знання учнів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережне ставлення до свого здоров’я.
Ігрове поле
(зображене на слайді презентації)
Чомучки |
Загадкова |
«Можна або не можна» |
Твій друг «Світлофор» |
Чорна скринька |
Продовж приказку |
Ігри |
Мозковий штурм |
Музична пауза |
Правила гри «Хрестики - нулики»
1. Команда, яка виграла в конкурсі, першою може обирати категорію та ставити свій знак на ігровому полі ( або ), закривши клітинку з назвою виграного конкурсу.
2. Команда, яка програла в конкурсі, має право вибору нової клітинки на ігровому полі.
3. Перемагає команда, яка першою заповнила 1 ряд (по горизонталі , по вертикалі або по діагоналі) трьома своїми знаками.
Конспект виховного заходу
Вчитель:
День за днем, за тижнем тижні —
Непомітно лине час.
Різні зміни дивовижні
Відбуваються у нас.
От зима, весна та літо,
Осінь, потім знов зима..
Сивий час летить над світом.
І кінця йому нема.
Кожен місяць, кожну пору
На землі нове вбрання
Й ми самі, не ті, що вчора,
Ми зростаємо щодня.
1.Людина, яка їде в транспорті. (Пасажир)
2. Людина, яка йде тротуаром. (Пішохід)
3.Людина, яка керує автомобілем. (Водій)
Загадкова
1. Дерев’яні хлопці
Лежать у коробці.
Коли з ними граються,
То вогнем займаються. ( Сірники )
2. Навпіл небо розтинає,
У цей час іде гроза.
Діток гуркотом лякає,
Жалить землю, як оса. ( Блискавка )
3. Тягнеться нитка, а в клубок не змотаєш. ( Дорога )
4. Спішить, сурмить:
- Дорогу дай! –
Моргає синім оком.
Примчиться швидко – і біда
Людей обійде боком. ( Пожежна машина )
5. До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую –
І сичу, й лютую. ( Вогнегасник )
Чорна скринька
Продовж приказку
1. Берегти, як… ( зіницю ока ).
2. Тримати язик… ( за зубами ).
3. Йому ведмідь… ( на вухо наступив ).
4. Здоров'я за гроші … (не купиш).
5. Бережи і шануй честь змолоду, . . . (а здоров'я — під старість.)
Мозковий штурм
1. Як людина має дбати про безпеку очей ?
2. Як необхідно берегти вуха ?
3. Як доглядати за ротовою порожниною ?
4. Назвіть корисні звички.
5. Назвіть шкідливі звички.
Ігри
Гра «Торкніться»
Дидактична мета: закріплювати знання про правила піклування про своє здоров'я.
Зміст
Діти утворюють коло.
Вчитель. Якщо це корисне для здоров'я, то торкніться носа, якщо ні — вуха. Чи корисні каша, чіпси, сік, кефір, сир, пенсі, м'ясо? Чи корисно умиватися, пити холодну воду, чистити зуби, мити руки з милом, тривалий час грати в комп'ютер?
«Можна або не можна»
Не можна |
Відкривати двері незнайомим людям |
Гратися на кухні |
|
Заходити без дозволу у підвальні приміщення |
|
Гратися на підвіконні |
|
Вмикати електроприлади |
|
Можна |
Гратися в своїй кімнаті |
Сидіти на дивані |
|
Вмикати електроприлади, які дозволяють батьки |
Музична пауза
«Чомучки»
Твій друг «Світлофор»
(Світлофор)
(Автобуси)
А з місця не рушить.
(Дорога)
Ось червоне – треба знати,
Йти не можна, слід … (чекати).
На дорозі засмагає?
Люди їдуть і йдуть,
А він - не тікає.
(Пішохідний перехід)
Підсумок виховного заходу
Після закінчення гри підводяться підсумки та оголошується команда -переможець.
Мабуть, ви вже втомились.
Тож великими ростіть,
Дуже себе не хваліть
І бувайте всі здорові!
Нас чекають ігри нові!